::: فعاليات المنتدى :::

أهلا وسهلا بك إلى منتديات بنات مصر.
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات، بالضغط هنا. كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

آخر 12 مواضيع
كلام قلبك
الكاتـب : شاعر الحب الحزين - آخر مشاركة : ندوشه 2011 - مشاركات : 1 -
الحجل
الكاتـب : خالد عبد الحميد المصرى - مشاركات : 0 -
فللحب آيات وللحب أسرار
الكاتـب : رضا التركى - مشاركات : 0 -
اخبار الكورونااا
الكاتـب : *فجر الاسلام* - مشاركات : 16 -
رساله الى أمى فى زمن الكورونا
الكاتـب : ابو نصير - آخر مشاركة : دمعه حائره - مشاركات : 4 -
متي القاك ؟
الكاتـب : San dy - مشاركات : 10 -
ابتسم
الكاتـب : San dy - آخر مشاركة : دمعه حائره - مشاركات : 3 -
ظهور المسيخ الدجال
الكاتـب : ابو نصير - آخر مشاركة : Lamees - مشاركات : 8 -
الحجر الصحى
الكاتـب : ابو نصير - آخر مشاركة : Totoa top - مشاركات : 6 -
لا تخافى ولن أزيع أسرارك
الكاتـب : ابو نصير - آخر مشاركة : Lamees - مشاركات : 8 -
باركوا وافرحوا عشرة سنوات على تسجيلي بالمنتدى
الكاتـب : سيناا - آخر مشاركة : دمعه حائره - مشاركات : 7 -
توضيح
الكاتـب : ahmed 22 - آخر مشاركة : Lamees - مشاركات : 3 -

إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم منذ /11-20-2010, 07:46 PM   #1

حُ ــلُمِى اّلـسَمَــاّءْ ︿

 

 رقم العضوية : 52304
 تاريخ التسجيل : Jul 2010
 العمر : 22
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : In my special World
 المشاركات : 5,555
 الحكمة المفضلة : اّحْمَد البَـلاّغَه الصَمْــتُ حْيّنَ لـاّ يَحْـسُن الكَـلـاّمْ
 النقاط : м a я a м has a reputation beyond reputeм a я a м has a reputation beyond reputeм a я a м has a reputation beyond reputeм a я a м has a reputation beyond reputeм a я a м has a reputation beyond reputeм a я a м has a reputation beyond reputeм a я a м has a reputation beyond reputeм a я a м has a reputation beyond reputeм a я a м has a reputation beyond reputeм a я a м has a reputation beyond reputeм a я a м has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 127911
 قوة التقييم : 64

м a я a м غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
اقسام بالمنتدى..ّمهجورةّّ..


صباح \مساء
الياسمين والجورى

طبعا الموضوع باين من عنوانه
انا قبل كده شفت موضوع لتقى عن ان قسم التوبيكات والماسنجر مش بيدخلو حد تقريبا
وبجد لما هى بقت مشرفته انا بقيت بدخله كتير جدااصلا نشطته بجد

لكن انا برده بشوف اقسام كتيرة جدا مش بيدخلها حد غير قليل اوى

زى مثلا يعنى:

قسم افلام الكارتون والانمى
القسم ده مش بيدخله حد خااالص والله
شبه مهجور
مع انه قسم انا شخصيا بحبه جدا
بس لمااحب اعمل فيه توبيك مفيش حاجة بتشجعنى
لا ردود ولا مشرف او مشرفة ولا اى حاجة
____________

قسم الشخصيات التاريخية
اقل شوية من فسم الانمى بس برده قليل اوى النشاط فيه

قسم تطوير المواقيع والمنتديات
ده بقى مهجور تمااااما
مع انه قسم مهم بردو
___________

انا بجد بزعل لما بشوف الاقسام دى مهجورة
بحس ان ملهاش اى اهتمام من جانب الاعضاء
مفيهاش مشرفين ولا مراقبين
_______________
فانا بجد عايزة الاقسام دى تكون معروفة زى باقي الاقسام
ده قسم الشكاوى اكتر منهم
(بتوع مشااكل والله)
هع
_____________

اتمنى ميكونش فى موضوعى حاجة غلط

تحياتى







  رد مع اقتباس
قديم منذ /11-20-2010, 07:56 PM   #2

عضو جديد

 

 رقم العضوية : 51847
 تاريخ التسجيل : Jul 2010
 المكان : Ř⪠ĢĦâŘΐB - ĦЏŘĢâĐâ
 المشاركات : 128
 النقاط : أسمر will become famous soon enough
 درجة التقييم : 50
 قوة التقييم : 0

أسمر غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى أسمر
أوسمة العضو
افتراضي

-
-
-
آييييدى على آيييدكـ يآآخحتتتى ..

بــًس هــى آلآقســآآم كدآ عشــآآن مفيييش حد متوآآجـد كتيير ..

آو زى مقوولللتى مفييــَش حد بييشجع حد ..

آلمفــَرووض آننآ نشــآركـ فـ كل آلآقســآآآم ..

مــِش عشآآن آلمشــآركآآت آو حــآجة ....

دآ هييكــًون آحسن لينــآ فى آننآ نعرف معلومــآآآت جديييدة ..
.,







  رد مع اقتباس
قديم منذ /11-20-2010, 11:04 PM   #3

حُ ــلُمِى اّلـسَمَــاّءْ ︿

 

 رقم العضوية : 52304
 تاريخ التسجيل : Jul 2010
 العمر : 22
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : In my special World
 المشاركات : 5,555
 الحكمة المفضلة : اّحْمَد البَـلاّغَه الصَمْــتُ حْيّنَ لـاّ يَحْـسُن الكَـلـاّمْ
 النقاط : м a я a м has a reputation beyond reputeм a я a м has a reputation beyond reputeм a я a м has a reputation beyond reputeм a я a м has a reputation beyond reputeм a я a м has a reputation beyond reputeм a я a м has a reputation beyond reputeм a я a м has a reputation beyond reputeм a я a м has a reputation beyond reputeм a я a м has a reputation beyond reputeм a я a м has a reputation beyond reputeм a я a м has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 127911
 قوة التقييم : 64

м a я a м غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

أسمر

ههههههههههه

كلام صح المفروض النشاط بالقسم للافادة
ولكن هو لما يبقى فى نشاط حيكون فيه اقبال وفى نفس الوقت حيكون فى افادة
منور طبعا







  رد مع اقتباس
قديم منذ /11-21-2010, 12:26 AM   #4

عضو جديد

 

 رقم العضوية : 51847
 تاريخ التسجيل : Jul 2010
 المكان : Ř⪠ĢĦâŘΐB - ĦЏŘĢâĐâ
 المشاركات : 128
 النقاط : أسمر will become famous soon enough
 درجة التقييم : 50
 قوة التقييم : 0

أسمر غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى أسمر
أوسمة العضو
افتراضي

اقتباس
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة cute g!rl..





أسمر

ههههههههههه

كلام صح المفروض النشاط بالقسم للافادة
ولكن هو لما يبقى فى نشاط حيكون فيه اقبال وفى نفس الوقت حيكون فى افادة
منور طبعا



ههههههههههـ .. طيب حيــًكون فـَيييه آقبآآل ولآ شريين مآعلينـــآ ..

عـآآآرفة آنتــى بتفكررييينى كــًل مآببنزل آلقــآهرة فى آلآجــآزة ..

كــًل مآآركب آتووبييس آلآقــى وآآحد جى بشٍــيكولآتة ويقــًول آلـ 5 بجنيية ..

آلـ 5 بجنيية ..

ومــًحدش يعببره آول مآ 2 ولآ 3 يشتــًروآآ آلآتوووبييــس كلوآ يشتــرى ..

ودآ مثــآآل هنــآ للنــآس آللى فـ آلمنتتتدى ..

آول مآآوحد ولآ آتنيين يكتــًبوآآ ويردوآ ع بعــض .. آلبــآققى ييعمل زيوآ ..

بــًس ببببجد عــآآوزييين نعمل وآآقفة ،،

ونبــًدآ بنفسنــآ نعمل ونشــًووف آييه آلمترتتب بعد كدآ ..~

بــًس ع فكــًرة مش كــًل آلنـــآآس بتحب كــًل حىآآجة .. بمعنــًى مًُثلآ آنــآ عن نغســى

مــَش بكــًره قد حــآجة آسمهــآ آنمــى ..

وآكيييد فــى نآآس زييــى وفى نــآآس بتحببهـــآ ..

يعنــًى كــًل وآآحــًد لييه وجهــًة نظرر عشــآآن كــَدآآ مش بييبقــى فى ردود ..وبـس كدآ ~

.,










  رد مع اقتباس
قديم منذ /11-21-2010, 01:29 AM   #5

ѕαмвαтекα

 

 رقم العضوية : 35327
 تاريخ التسجيل : Nov 2009
 العمر : 23
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : » Σġчρт «
 المشاركات : 17,176
 الحكمة المفضلة : على قدر أهل العزم تأتي العزائم :")
 النقاط : тoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 9777404
 قوة التقييم : 4889

тoкα..♥ غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

ههههههه فكرتيني بموضوعي بتآع زمآن ,,
أيوآ يآبت خليكي كدآ عشآن طآرق يمسكك إشرآف عليهم =)))
المهجور بإيدينا نخليه مش مهجور يآ نوري ,, إبدأي بنفسك وشوفي الفرق
مش هينفع تخلي غيرك يتحرك وإنتي لأ
عآرفه نزلي توبيك ولا اتنين في قسم أنمي مثلا واستني يومين هتلآقي الجو مآشي تمآم
بس المشكلة كلو بيرمي على كلو يقول يعني أنآ إلي هغير الوآقع !! أيوآ بئآ
وأنآ هغير الوآقع معآكي يآبت ورآيآ علآ هنآك هع
::

::







  رد مع اقتباس
قديم منذ /11-21-2010, 02:24 AM   #6

 

 رقم العضوية : 74546
 تاريخ التسجيل : Apr 2010
 العمر : 31
 الجنس : ~ ذكر
 المكان : جمهوريه شبرا الديمقراطية المتحده
 المشاركات : 23,412
 الحكمة المفضلة : كن كما تحب ان تكون ولا تلتفت لاراء الكارهون
 النقاط : خارج عن القانون has a reputation beyond reputeخارج عن القانون has a reputation beyond reputeخارج عن القانون has a reputation beyond reputeخارج عن القانون has a reputation beyond reputeخارج عن القانون has a reputation beyond reputeخارج عن القانون has a reputation beyond reputeخارج عن القانون has a reputation beyond reputeخارج عن القانون has a reputation beyond reputeخارج عن القانون has a reputation beyond reputeخارج عن القانون has a reputation beyond reputeخارج عن القانون has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 2420540
 قوة التقييم : 1211

خارج عن القانون غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى خارج عن القانون

أوسمة العضو
افتراضي

كل واحد وليه وجهة نظره فى انه يرد ع توبيك او ما يردش

بعيد عن نوع القسم ايه

انا وزى ما الكل ملاحظ ما بردش ع مواضيع الا قليل قوى

وده والله لسبب ضيق وقتى ومواعيد شغلى مش علشان حاجه تانى

وبخصوص الاقسام المهجوره

فانا من فتره عملت توبيك فى قسم المسلسلات

القسم ده لو كان فيه مشرف واحد واخد باله من الموضوع ده

بمجرد ما هيشوف التوبيك هيثبته ع طول

بسبب ما فيه من معلومات عن اهم المسلسلات الاجنبيه

ولكن لانه مهجور وبدون اى رقابه

اخذ الموضوع وقته وانتقل الى اخر الصف

حيث استبدل بمكانه مواضيع اعلانات لمنتديات اخرى او روابط لا تعمل

وهناك مواضيع لاحد الاعضاء ويدعى Chetos777 مش لاقيله اى توبيك شغال

و والله انا بلغت عن القسم ده فى شرطه المنتدى بس ولا حياه لمن تنادى

وانتى بنفسك يا كيوتى ليكى هناك موضوع عن مكتبه للمسرحيات

لم تاخذ حقها فى العرض

ولكل تلك الاسباب قررت الا ادخل تلك الاقسام المهجوره

حتى لا يتحرق دمى من شده الاهمال

فمن الاخر كده

انا فقدت الامل في الاقسام ديه









  رد مع اقتباس
قديم منذ /11-21-2010, 09:31 AM   #7

http://up2.banatmisr.com//uploads/images/banat-d30071fdfc.gif

مشرف السياحة والسفر سابقا

 

 

 رقم العضوية : 37935
 تاريخ التسجيل : Dec 2009
 الجنس : ~ ذكر
 المكان : ام الدنيـــــــا
 المشاركات : 32,579
 النقاط : شاعر واسير الحب has a reputation beyond reputeشاعر واسير الحب has a reputation beyond reputeشاعر واسير الحب has a reputation beyond reputeشاعر واسير الحب has a reputation beyond reputeشاعر واسير الحب has a reputation beyond reputeشاعر واسير الحب has a reputation beyond reputeشاعر واسير الحب has a reputation beyond reputeشاعر واسير الحب has a reputation beyond reputeشاعر واسير الحب has a reputation beyond reputeشاعر واسير الحب has a reputation beyond reputeشاعر واسير الحب has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 134165
 قوة التقييم : 68

شاعر واسير الحب غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى شاعر واسير الحب

أوسمة العضو
افتراضي

جميل المقارنة الموجودة الان بين مشرفات اقسام جميل ما نراة ولكن اللي مش جميل ان الاقسام المهجورة عيب مشرف مش قادر يجذب اعضاء اليه فين التطوير هل مستنين الادارة تطور وايه الجديد مستني الخطة الخمسية يا مشرفين فوقوا الاقسام المهجورة بايديكم تعمروها زي الصحراء

واليكم اللسته المكتوبه بايد مشرفين
زى مثلا يعنى:


قسم افلام الكارتون والانمى
القسم ده مش بيدخله حد خااالص والله
شبه مهجور
مع انه قسم انا شخصيا بحبه جدا
بس لمااحب اعمل فيه توبيك مفيش حاجة بتشجعنى
لا ردود ولا مشرف او مشرفة ولا اى حاجة
____________


قسم الشخصيات التاريخية
اقل شوية من فسم الانمى بس برده قليل اوى النشاط فيه


قسم تطوير المواقيع والمنتديات
ده بقى مهجور تمااااما
مع انه قسم مهم بردو
___________


انا بجد بزعل لما بشوف الاقسام دى مهجورة
بحس ان ملهاش اى اهتمام من جانب الاعضاء
مفيهاش مشرفين ولا مراقبين
_______________
فانا بجد عايزة الاقسام دى تكون معروفة زى باقي الاقسام
ده قسم الشكاوى اكتر منهم
(بتوع مشااكل والله)
هع
_____________


اتمنى ميكونش فى موضوعى حاجة غلط


وايه رايكم

في كدا في الرد
ههههههه فكرتيني بموضوعي بتآع زمآن ,,
أيوآ يآبت خليكي كدآ عشآن طآرق يمسكك إشرآف عليهم =)))

المهجور بإيدينا نخليه مش مهجور يآ نوري ,, إبدأي بنفسك وشوفي الفرق
مش هينفع تخلي غيرك يتحرك وإنتي لأ
عآرفه نزلي توبيك ولا اتنين في قسم أنمي مثلا واستني يومين هتلآقي الجو مآشي تمآم
بس المشكلة كلو بيرمي على كلو يقول يعني أنآ إلي هغير الوآقع !! أيوآ بئآ
وأنآ هغير الوآقع معآكي يآبت ورآيآ علآ هنآك هع
::
ولا علي راي المثل اسمي مادام اتلون باللون الغير الاعضاء اعمل اللي انا عاوزة
هل الاقسام المهجورة في الصحراء ولا في منتدي تاني ليه لا يكون اتحاد بين الكل لاحياء الاقسام المهجورة







  رد مع اقتباس
قديم منذ /11-21-2010, 10:32 AM   #8

مشرفة قسم الأشغال اليدوية

متابع أخبار المصري اليوم

 

 رقم العضوية : 15661
 تاريخ التسجيل : Mar 2009
 العمر : 25
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : مصر
 المشاركات : 16,528
 النقاط : شجـرة الدر has a reputation beyond reputeشجـرة الدر has a reputation beyond reputeشجـرة الدر has a reputation beyond reputeشجـرة الدر has a reputation beyond reputeشجـرة الدر has a reputation beyond reputeشجـرة الدر has a reputation beyond reputeشجـرة الدر has a reputation beyond reputeشجـرة الدر has a reputation beyond reputeشجـرة الدر has a reputation beyond reputeشجـرة الدر has a reputation beyond reputeشجـرة الدر has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 430147
 قوة التقييم : 216

شجـرة الدر غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

MY MmS

أوسمة العضو
افتراضي

فعلا معظم الاقسام مهجورة
بس ممكن يكون الاعضاء مشغولة بدراستها او بأشغالها وممكن عندها ظروف مش تقدر تدخل تعمل اى حاجة

وفى هنا اعضاء ممكن يعملوا نشاط كدة ويخلى القسم على طول نشيطة بس الاعضاء ممكن تلاقى القسم نشيط جدااا

زى مثلا قسم الالعاب وقسم
ديكور - أثاث - غرف نوم - مطابخ - حمامات وفيه اقسام تانية نشيطة

اكيد النشاط هتبقى فى نشاط عالى جدااااا ان شاء الله ياشوجر








  رد مع اقتباس
قديم منذ /11-21-2010, 11:05 AM   #9

http://up2.banatmisr.com//uploads/images/banat-d30071fdfc.gif

مشرف السياحة والسفر سابقا

 

 

 رقم العضوية : 37935
 تاريخ التسجيل : Dec 2009
 الجنس : ~ ذكر
 المكان : ام الدنيـــــــا
 المشاركات : 32,579
 النقاط : شاعر واسير الحب has a reputation beyond reputeشاعر واسير الحب has a reputation beyond reputeشاعر واسير الحب has a reputation beyond reputeشاعر واسير الحب has a reputation beyond reputeشاعر واسير الحب has a reputation beyond reputeشاعر واسير الحب has a reputation beyond reputeشاعر واسير الحب has a reputation beyond reputeشاعر واسير الحب has a reputation beyond reputeشاعر واسير الحب has a reputation beyond reputeشاعر واسير الحب has a reputation beyond reputeشاعر واسير الحب has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 134165
 قوة التقييم : 68

شاعر واسير الحب غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى شاعر واسير الحب

أوسمة العضو
افتراضي دعوة عامة تعالوااااا لتعمير اقسام مهجورة

الدعوة عامة للتعمير
لكل المشتركين في المنتدي
تعالوا نعمر الاقسام المهجورة
*************************
كل فرد يمتلك هوايه يمتلك موهبه في شئ يفرغ ما عنده في الاقسام وان يجعل من نفسه ان تعطي ولا تننظر الرد والجميل كن معطاءا

قدموا افكاركم
قدموا مواهبكم
قدموا ... قدموا ... قدموا الكثير عندكم
نتمني ان تدخلوا الاقسام المهجور ولا تخافوا فليس بها عفاريت او مسكونه او لغم يتم تفجيرة

ما أروع الأقلام التي تبعث نورها من خلف الأماكن، لتسعى كفراشة ذهبية ،

ما تأخذ من رحيق الأزهار إلا وتنشر نفخات عطرية هنا وهناك .. إلا أنت أيها الاقسام المهجورة !! توالت عليكم نوائب الزمن ،



*************************************
جميل المقارنة الموجودة الان بين مشرفات اقسام جميل ما نراة ولكن اللي مش جميل ان الاقسام المهجورة عيب مشرف مش قادر يجذب اعضاء اليه فين التطوير هل مستنين الادارة تطور وايه الجديد مستني الخطة الخمسية يا مشرفين فوقوا الاقسام المهجورة بايديكم تعمروها زي الصحراء
ونغني عمروها
*************

واليكم اللسته المكتوبه بايد مشرفين


زى مثلا يعنى:


قسم افلام الكارتون والانمى
القسم ده مش بيدخله حد خااالص والله
شبه مهجور
مع انه قسم انا شخصيا بحبه جدا
بس لمااحب اعمل فيه توبيك مفيش حاجة بتشجعنى
لا ردود ولا مشرف او مشرفة ولا اى حاجة
____________


قسم الشخصيات التاريخية
اقل شوية من فسم الانمى بس برده قليل اوى النشاط فيه


قسم تطوير المواقيع والمنتديات
ده بقى مهجور تمااااما
مع انه قسم مهم بردو
___________


انا بجد بزعل لما بشوف الاقسام دى مهجورة
بحس ان ملهاش اى اهتمام من جانب الاعضاء
مفيهاش مشرفين ولا مراقبين
_______________
فانا بجد عايزة الاقسام دى تكون معروفة زى باقي الاقسام
ده قسم الشكاوى اكتر منهم
(بتوع مشااكل والله)
هع
_____________


اتمنى ميكونش فى موضوعى حاجة غلط

***********************************
وايه رايكم

في الرد من مشرفه




ههههههه فكرتيني بموضوعي بتآع زمآن ,,
أيوآ يآبت خليكي كدآ عشآن طآرق يمسكك إشرآف عليهم =)))

المهجور بإيدينا نخليه مش مهجور يآ نوري ,, إبدأي بنفسك وشوفي الفرق
مش هينفع تخلي غيرك يتحرك وإنتي لأ
عآرفه نزلي توبيك ولا اتنين في قسم أنمي مثلا واستني يومين هتلآقي الجو مآشي تمآم
بس المشكلة كلو بيرمي على كلو يقول يعني أنآ إلي هغير الوآقع !! أيوآ بئآ
وأنآ هغير الوآقع معآكي يآبت ورآيآ علآ هنآك هع
::
ولا علي راي المثل اسمي مادام اتلون باللون الغير الاعضاء اعمل اللي انا عاوزة واخذت شهادة
هل الاقسام المهجورة في الصحراء ولا في منتدي تاني ليه لا يكون اتحاد بين الكل لاحياء الاقسام المهجورة

ليه ديما نعيب زماننا والعيب فينا
ما أروع الأقلام التي تبعث نورها من خلف الأماكن، لتسعى كفراشة ذهبية
كل من عندة فكرة يقدمها ويطرحها والادارة تناقشها معاه

وفي انتظار اراكم وافكاركم وردكم علي ان يتم مناقشتها مع الادارة

اشكركم لكم تحياتي









  رد مع اقتباس
قديم منذ /11-21-2010, 11:34 AM   #10

 

 رقم العضوية : 58054
 تاريخ التسجيل : Nov 2010
 المكان : القاهرة
 المشاركات : 7
 النقاط : انستازيا will become famous soon enough
 درجة التقييم : 50
 قوة التقييم : 0

انستازيا غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

انا أخاف من العفريت والاشباح بس اوعدك انى هدخل الاقسام دى واعمل فيها فلم هندى







  رد مع اقتباس
إضافة رد

الكلمات الدلالية (Tags)
اقسام, بالمنتدىّمهجورةّّ


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
تخيلوا لو كنا اقزام CuOp!D صور - كاريكاتير - مناظر - خلفيات 6 05-20-2010 02:49 AM
رقص اقزام مضحك جدا نونو1977 منتدى الجوالات 2019- نوكيا - ايفون - بلاك بيرى - اندرويد 0 11-16-2009 01:23 AM
اقصاء الغير حسن513 قسم مناقشة المواضيع المتداوله والمنقوله 4 10-17-2009 11:12 PM


الساعة الآن 02:19 PM


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2020, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 RC 1
منتديات بنات مصر . منتدى كل العرب

a.d - i.s.s.w