::: فعاليات المنتدى :::

أهلا وسهلا بك إلى منتديات بنات مصر.
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات، بالضغط هنا. كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

آخر 12 مواضيع
حل جميع مشاكل إيقاف الفوتوشوب وإستعادة الإعدادات الافتراضية-Restore Photoshop default
الكاتـب : JUST AHMED - آخر مشاركة : اميره باحجابى - مشاركات : 2 -
البطل المزيف....قصة قصيرة
الكاتـب : مارد الغضب - آخر مشاركة : يحيى الفضلي السودان - مشاركات : 2 -
الوفاء
الكاتـب : يحيى الفضلي السودان - آخر مشاركة : اميره باحجابى - مشاركات : 6 -
كوكب جديد
الكاتـب : يحيى الفضلي السودان - آخر مشاركة : اميره باحجابى - مشاركات : 4 -
لا تقلقى - بقلمى
الكاتـب : الفارس الخيال - آخر مشاركة : اميره باحجابى - مشاركات : 5 -
سهل نخسر بعض
الكاتـب : شاعر الحب الحزين - آخر مشاركة : اميره باحجابى - مشاركات : 12 -
غموض عاشق - بقلمى
الكاتـب : الفارس الخيال - آخر مشاركة : اميره باحجابى - مشاركات : 2 -
حز في قلبي
الكاتـب : يحيى الفضلي السودان - آخر مشاركة : اميره باحجابى - مشاركات : 3 -
خط الزمن
الكاتـب : ahmed 22 - آخر مشاركة : اميره باحجابى - مشاركات : 7 -
إزاي تضيف التأثير الدرامي بالفوتوشوب - Create a Dramatic Color Effect
الكاتـب : JUST AHMED - آخر مشاركة : اميره باحجابى - مشاركات : 2 -
انا حاسس بيك
الكاتـب : ahmed 22 - آخر مشاركة : اميره باحجابى - مشاركات : 5 -
السلام عليكم
الكاتـب : يحيى الفضلي السودان - آخر مشاركة : اميره باحجابى - مشاركات : 9 -

إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم منذ /02-18-2011, 09:19 PM   #1

مشرفة حواء العام سابقا

سلسبيل

 

 رقم العضوية : 29441
 تاريخ التسجيل : Aug 2009
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : كنانة الله
 المشاركات : 19,306
 الحكمة المفضلة : أعمل ما تحب
 النقاط : مشتاقه للجنه has a reputation beyond reputeمشتاقه للجنه has a reputation beyond reputeمشتاقه للجنه has a reputation beyond reputeمشتاقه للجنه has a reputation beyond reputeمشتاقه للجنه has a reputation beyond reputeمشتاقه للجنه has a reputation beyond reputeمشتاقه للجنه has a reputation beyond reputeمشتاقه للجنه has a reputation beyond reputeمشتاقه للجنه has a reputation beyond reputeمشتاقه للجنه has a reputation beyond reputeمشتاقه للجنه has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 373006
 قوة التقييم : 187

مشتاقه للجنه غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي أقرب طريق لقلب جوزك او خطيبك










اقرب طريق لقلب جوزك أو خطيبك




موضوع بيتكلم ازاى نختار اقرب الطرق وانجحها لقلب خطيبك أو جوازنا

وازاى تكسبى قلب الرجل وتنعمى معاة بالسعادة

فية واحدة جوزها الطريق لقلبة اكلة حلوة ولذيذة


وواحدة تانية قلب جوزها فى عقلة وبكدة تبقى لازم تكسب عقلة قبل قلبة

وبنوته تانية الطريق لقلب خطيبها الحنان والرومانسية

وواحدة الطريق لجوزها الاطراء والمدح فى شخصيتة وعقليتة وتصرفاتة

طول الوقت

وانواع كتير من الطرق

محتاجة ست عقلة وذكية عشان تقدر تعرف وتختار اقصر الطرق

وانجحها لقلب الرجل


لانى بعتبر نجاح اى بيت او سعادة اى جوازة اساسها ست وفشلها

بردة ست

انا عارفة انة فية بعض البنات حيخالفونى فى الراى دة

وحيقولوا لية لازم الست تكون الاساس ما زيى ما هى السبب ممكن يكون

الراجل بردة السبب

ايوة كلامكم صح لكن البداية لازم تكون من الست والمحافظة على

السعادة بردة لازم تكون من الست ولانى مقتنعة جدا بالمثل اللى بيقول

(وجوزك على ما تعودية)

انا شفت مسرحية زمان بطولة عبلة كامل بتتكلم عن بنت خطفها راجل وحبسها فى بيت

وقالها انة حيعملها احسن معاملة ومش حتخرج من البيت وتروح لاهلها الا بعد شهر

فضلت اول اسبوع تحاول باستماتة انها تهرب او تقنعة انة يفرج عنها

وفى الاسبوع اللى بعدة قل الاصرار شوية

وفى الاسبوع الثالث قل اكتر واكتر

وفى الاسبوع الرابع اتعودت على حياتها وحبتها

وفى اخر الشهر فتحلها باب البيت عشان تروح رفضت وقفلت الباب

انا عايزة اقول انك الوحيدة القادرة انك تعودى الرجل على انة يرتبط بالبيت وبحضنك وباولادة

او يطفش ويدور برة باللى يرتبط بية











  رد مع اقتباس
قديم منذ /02-19-2011, 01:30 AM   #2

قلم مميز

 

 رقم العضوية : 36215
 تاريخ التسجيل : Dec 2009
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : السعودية
 المشاركات : 2,543
 الحكمة المفضلة : حين يزداد حنيننا للماضى فهذا يعنى أن المستقبل يزداد غموضا
 النقاط : زنبقة تناجى ربها has a reputation beyond reputeزنبقة تناجى ربها has a reputation beyond reputeزنبقة تناجى ربها has a reputation beyond reputeزنبقة تناجى ربها has a reputation beyond reputeزنبقة تناجى ربها has a reputation beyond reputeزنبقة تناجى ربها has a reputation beyond reputeزنبقة تناجى ربها has a reputation beyond reputeزنبقة تناجى ربها has a reputation beyond reputeزنبقة تناجى ربها has a reputation beyond reputeزنبقة تناجى ربها has a reputation beyond reputeزنبقة تناجى ربها has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 31354
 قوة التقييم : 16

زنبقة تناجى ربها غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

يعنى وش الحل يشوفوا المسرحية ويتعلموا وإلا إيش ؟<< أمزح معك

حبيبتى حواء موضوع حلـــــــــــــو ...







  رد مع اقتباس
قديم منذ /02-19-2011, 07:32 AM   #3

عضو فعال

 

 رقم العضوية : 53884
 تاريخ التسجيل : Sep 2010
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : المملكة العربية السعودية
 المشاركات : 506
 النقاط : كادي الحربي will become famous soon enough
 درجة التقييم : 50
 قوة التقييم : 0

كادي الحربي غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

تسلمين يالغلا على الموضوع الج ــميل
تقبلي مروري







  رد مع اقتباس
قديم منذ /02-19-2011, 09:58 PM   #4

مشرفة حواء العام سابقا

سلسبيل

 

 رقم العضوية : 29441
 تاريخ التسجيل : Aug 2009
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : كنانة الله
 المشاركات : 19,306
 الحكمة المفضلة : أعمل ما تحب
 النقاط : مشتاقه للجنه has a reputation beyond reputeمشتاقه للجنه has a reputation beyond reputeمشتاقه للجنه has a reputation beyond reputeمشتاقه للجنه has a reputation beyond reputeمشتاقه للجنه has a reputation beyond reputeمشتاقه للجنه has a reputation beyond reputeمشتاقه للجنه has a reputation beyond reputeمشتاقه للجنه has a reputation beyond reputeمشتاقه للجنه has a reputation beyond reputeمشتاقه للجنه has a reputation beyond reputeمشتاقه للجنه has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 373006
 قوة التقييم : 187

مشتاقه للجنه غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

اقتباس:
يعنى وش الحل يشوفوا المسرحية ويتعلموا وإلا إيش ؟<< أمزح معك

حبيبتى حواء موضوع حلـــــــــــــو ...
ههههههههه عنك حق زنبقه

تسلمى على مروورك الرائع

تحيااتى







  رد مع اقتباس
قديم منذ /02-19-2011, 10:02 PM   #5

مشرفة حواء العام سابقا

سلسبيل

 

 رقم العضوية : 29441
 تاريخ التسجيل : Aug 2009
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : كنانة الله
 المشاركات : 19,306
 الحكمة المفضلة : أعمل ما تحب
 النقاط : مشتاقه للجنه has a reputation beyond reputeمشتاقه للجنه has a reputation beyond reputeمشتاقه للجنه has a reputation beyond reputeمشتاقه للجنه has a reputation beyond reputeمشتاقه للجنه has a reputation beyond reputeمشتاقه للجنه has a reputation beyond reputeمشتاقه للجنه has a reputation beyond reputeمشتاقه للجنه has a reputation beyond reputeمشتاقه للجنه has a reputation beyond reputeمشتاقه للجنه has a reputation beyond reputeمشتاقه للجنه has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 373006
 قوة التقييم : 187

مشتاقه للجنه غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

اقتباس:
تسلمين يالغلا على الموضوع الج ــميل
تقبلي مروري

شكراا لمروورك يا غاليه

نورتى


تحيااتى







  رد مع اقتباس
قديم منذ /02-19-2011, 10:49 PM   #6

مراقبه عـامة سابقا

أم يـوسـف

 

 رقم العضوية : 10851
 تاريخ التسجيل : Jan 2009
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : القدس المحتله
 المشاركات : 29,277
 الحكمة المفضلة : لا داعي من الخوف من الرصاص فالرصاصه التي تقتلك لن تسمع صوتها
 النقاط : Silver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 19342
 قوة التقييم : 10

Silver Flower غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي


بتعرفي يا ساره معك حق انا معك ا تقصير بيكون من الست دايما
والست الذكيه هي
الي تقدر تجمع اربع صفات الام و الحبيبه والزوجه و الطباخه من الدرجه الاولى خخخخخخخخ
ودايما الست برضوا هي بتقدر تعود زوجها على كل حاجه

شكرا لنصائح المهمه







  رد مع اقتباس
قديم منذ /02-20-2011, 09:24 PM   #7

 

 رقم العضوية : 1115
 تاريخ التسجيل : Apr 2008
 العمر : 31
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : ~ فِـِيْ أحَـَضِـِآنْـ الوَرْدْ ~
 المشاركات : 10,510
 النقاط : misho has a reputation beyond reputemisho has a reputation beyond reputemisho has a reputation beyond reputemisho has a reputation beyond reputemisho has a reputation beyond reputemisho has a reputation beyond reputemisho has a reputation beyond reputemisho has a reputation beyond reputemisho has a reputation beyond reputemisho has a reputation beyond reputemisho has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 261841
 قوة التقييم : 131

misho غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

عندك حق يا سارة
الست هي اللي بتحدد شكل علاقتها وبيتها هيكونوا ازاي
تسلمي علي الموضوع الهام
تحياتي







  رد مع اقتباس
قديم منذ /02-21-2011, 05:40 AM   #8

مشرفة سابقة

|¦♥ آ‘للهم آ‘غفرلـــے |¦♥

 

 رقم العضوية : 47073
 تاريخ التسجيل : Apr 2010
 المكان : حيث أكــ.ـــون
 المشاركات : 21,214
 النقاط : ڪــــبرياء الروح has a reputation beyond reputeڪــــبرياء الروح has a reputation beyond reputeڪــــبرياء الروح has a reputation beyond reputeڪــــبرياء الروح has a reputation beyond reputeڪــــبرياء الروح has a reputation beyond reputeڪــــبرياء الروح has a reputation beyond reputeڪــــبرياء الروح has a reputation beyond reputeڪــــبرياء الروح has a reputation beyond reputeڪــــبرياء الروح has a reputation beyond reputeڪــــبرياء الروح has a reputation beyond reputeڪــــبرياء الروح has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 3967
 قوة التقييم : 2

ڪــــبرياء الروح غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

فعلا كلامك
لكل راجل مفتااااح لفتحه

تسسسلمي







  رد مع اقتباس
قديم منذ /02-21-2011, 05:30 PM   #9

الإدارة العامة سابقا

 

 رقم العضوية : 55979
 تاريخ التسجيل : Oct 2010
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : مصـــــــــر
 المشاركات : 74,408
 الحكمة المفضلة : وما من كاتب إلا سيبلى ...ويبقي الدهر ما كتبت يداه فلا تكتب بكفك غير شيء...يسرك في القيامة أن تراه
 النقاط : دمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 14967209
 قوة التقييم : 7484

دمعه حائره غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

MY MmS

أوسمة العضو
افتراضي

كلامك وموضوعك جميل ساره وانا اتفق معاكى
ان الست هيا اللى فى ايدها كل حاجه ومهم جدا
تتمتع بالذكاء اكتر من الجمال الخارجى
لان ده اللى هايخليها تقدر تعرف مفتاح التعامل مع كل شخص
لكن ده يتوقف على استجابة الرجل ليها لان فى رجاله
تحتار الاطبه والحكما معاهم بعيد عننا
ههههههه
يسلمو ياقمر على المواضيع الهادفه دى







  رد مع اقتباس
قديم منذ /02-23-2011, 02:23 PM   #10

مشرفة حواء العام سابقا

سلسبيل

 

 رقم العضوية : 29441
 تاريخ التسجيل : Aug 2009
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : كنانة الله
 المشاركات : 19,306
 الحكمة المفضلة : أعمل ما تحب
 النقاط : مشتاقه للجنه has a reputation beyond reputeمشتاقه للجنه has a reputation beyond reputeمشتاقه للجنه has a reputation beyond reputeمشتاقه للجنه has a reputation beyond reputeمشتاقه للجنه has a reputation beyond reputeمشتاقه للجنه has a reputation beyond reputeمشتاقه للجنه has a reputation beyond reputeمشتاقه للجنه has a reputation beyond reputeمشتاقه للجنه has a reputation beyond reputeمشتاقه للجنه has a reputation beyond reputeمشتاقه للجنه has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 373006
 قوة التقييم : 187

مشتاقه للجنه غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

اقتباس
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة flower





بتعرفي يا ساره معك حق انا معك ا تقصير بيكون من الست دايما
والست الذكيه هي
الي تقدر تجمع اربع صفات الام و الحبيبه والزوجه و الطباخه من الدرجه الاولى خخخخخخخخ
ودايما الست برضوا هي بتقدر تعود زوجها على كل حاجه

شكرا لنصائح المهمه




شكراا لمرورك يا فلور

ومعكى حق فى كلامك

تحيااتى







  رد مع اقتباس
إضافة رد

الكلمات الدلالية (Tags)
مقلب, أقرب, جوزك, خطيبك, طريق


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
أقرب طريق لقلب زوجك "إستراتيجية الوضوح" ۩۩ سيد الشرقاوي ۩۩ زواج - ثقافة زوجية - مشاكل الزواج 2 04-06-2012 08:26 PM
أقرب طريق لقلب زوجك "إستراتيجية الوضوح" رفيدة وحيد مواضيع عامة - ثقافة عامة 16 03-30-2012 09:50 AM
أقرب الطرق ،،، لقلب زوجك الكتوم،،،،،،،! سعوديه كووول زواج - ثقافة زوجية - مشاكل الزواج 8 03-21-2012 01:43 AM
ازاي تخلي جوزك او خطيبك او حبيبك مفيش غيرك قدامه P R ! M O عالم حواء العام 8 11-20-2010 10:08 AM


الساعة الآن 10:34 AM


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2019, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 RC 1
منتديات بنات مصر . منتدى كل العرب

a.d - i.s.s.w