::: فعاليات المنتدى :::

أهلا وسهلا بك إلى منتديات بنات مصر.
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات، بالضغط هنا. كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

آخر 12 مواضيع
همسة قلب
الكاتـب : نزارالفاضل - مشاركات : 4 -
مسابقه مل حاجه حلوة
الكاتـب : اميره باحجابى - مشاركات : 4 -
انا على لحم دماغى...
الكاتـب : مارد الغضب - آخر مشاركة : ندوشه 2011 - مشاركات : 4 -
امانه عليك يا صحبي
الكاتـب : واد حبيب - آخر مشاركة : نزارالفاضل - مشاركات : 5 -
طالع من درسي
الكاتـب : واد حبيب - آخر مشاركة : الاتحاد للتدريب - مشاركات : 4 -
صنوي
الكاتـب : يحيى الفضلي السودان - مشاركات : 6 -
أجراس الحنين .. بقلم مهيب
الكاتـب : مهيب الركن . - آخر مشاركة : نزارالفاضل - مشاركات : 7 -
ممكن ترحيب
الكاتـب : اميره باحجابى - آخر مشاركة : بطططططةة - مشاركات : 28 -
جيت لبلادك
الكاتـب : شاعر الحب الحزين - آخر مشاركة : الاتحاد للتدريب - مشاركات : 8 -
بأمر الحب /7
الكاتـب : محمودحامد - آخر مشاركة : ندوشه 2011 - مشاركات : 3 -
إهداء>ندوشة
الكاتـب : يحيى الفضلي السودان - مشاركات : 4 -
#محمود_البنا اعدام راجح
الكاتـب : اميره باحجابى - مشاركات : 6 -

إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم منذ /03-15-2011, 01:48 AM   #1

 

 رقم العضوية : 67747
 تاريخ التسجيل : Mar 2011
 العمر : 28
 المكان : القاهره
 المشاركات : 39
 النقاط : مجروحه من زمن غدار will become famous soon enough
 درجة التقييم : 50
 قوة التقييم : 0

مجروحه من زمن غدار غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى مجروحه من زمن غدار
أوسمة العضو
Post حظي وحش ؟؟!

هو انا كل ما احب حد و اقول خلاص ده اللي بحلم بيه يسبني ..انا حظي وحش !!

هو انا كل ما اصاحب حد يخوني و يخون ثقتي فيه ..انا دايما كده حظي وحش !!!!

هو انا كل ما اروح اخطب واحده واقول خلاص دي شريكة حياتي مش توافق عليا او الاقيها اتخطبت ..مفيش فايدة في حظي ؟؟!!!

هو انا كل ما اقوول خلاص اتقبلت فى الوظيفة الفلانية تروح منى او ياخدوا حد تاني مكاني ...علي راي المثل (اديني حظ و ارميني البحر )!!!!

انا حظي قليل في الدنيا دي ليه كده بس ؟!؟!!







لأ علي فكرة ولا انتي ولا انت حظك وحش !!@!

عارفين ليه ؟؟

عشان اصلا مفيش حاجة اسمها حظ !!

في حاجة اسمها نصيبي و قدري اللي مكتوبلي عند ربنا كل اللي بيحصلك ده نصيبك و في نفس الوقت خير ليك ..

يعني انت ممكن تحب حد اوي بس لو اتجوزتوا ماتبقاش طايق الحياة معاه و اكيد ربنا عمل كده عشان عنده ليك حد احسن يبقي خير ولا لا ؟؟

ممكن الوظيفة دي انت تبقي عايزها اوي و نفسك فيها بس ممكن لو اشتغلت تحصل اي حاجة او مشاكل مثلا او متبقاش مرتاح مع زملاء العمل ..
فربنا ميجعلش ليك نصيب فيها عارف ليه؟؟
عشان هو عايزك في مكانة اعلي و احسن من اللي كنت هتبقي فيها ..ده نصيبك مش حظك !!

(وعسي ان تكرهوا شيئا وهو خير لكم )

لو فكرنا كويس في كل حاجة بتحصل لينا هنلاقي ان كل واحد فينا لما بتروح حاجة منه حتي لو كان بيحبها اكيد ربنا بيرزقه بحاجة احسن منها..





(يارب اكون قدرت اوصل الهدف من الموضوع وان ينال اعجابكم )

مجروحه من زمن غدار







  رد مع اقتباس
قديم منذ /03-15-2011, 12:14 PM   #2

عضوة مميز

طيـبـتـي أكبـر همـومي

 

 رقم العضوية : 67563
 تاريخ التسجيل : Mar 2011
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : على كوكب الارض
 المشاركات : 8,216
 الحكمة المفضلة : ا تبكي علي اي علاقه في الحياه لان الذي تبكي من اجله لايستحق دموعك والشخص الذي يستحق دموعك لم يدعك تب
 النقاط : sεηυσяιтα ησOση has much to be proud ofsεηυσяιтα ησOση has much to be proud ofsεηυσяιтα ησOση has much to be proud ofsεηυσяιтα ησOση has much to be proud ofsεηυσяιтα ησOση has much to be proud ofsεηυσяιтα ησOση has much to be proud ofsεηυσяιтα ησOση has much to be proud ofsεηυσяιтα ησOση has much to be proud ofsεηυσяιтα ησOση has much to be proud ofsεηυσяιтα ησOση has much to be proud of
 درجة التقييم : 1411
 قوة التقييم : 1

sεηυσяιтα ησOση غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

كلامك صح مفيش حاجة اسمها حظ كله اسمه نصيب

تسلم ايدك







  رد مع اقتباس
قديم منذ /03-16-2011, 12:28 AM   #3

 

 رقم العضوية : 67747
 تاريخ التسجيل : Mar 2011
 العمر : 28
 المكان : القاهره
 المشاركات : 39
 النقاط : مجروحه من زمن غدار will become famous soon enough
 درجة التقييم : 50
 قوة التقييم : 0

مجروحه من زمن غدار غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى مجروحه من زمن غدار
أوسمة العضو
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حلاوتى بشقاوتى مشاهدة المشاركة
كلامك صح مفيش حاجة اسمها حظ كله اسمه نصيب

تسلم ايدك
مرسى كتير على مرورك الجميل
نورتي موضوعي بردك الجميل










  رد مع اقتباس
قديم منذ /03-16-2011, 01:07 AM   #4

عضو ذهبي

 

 رقم العضوية : 66938
 تاريخ التسجيل : Feb 2011
 المشاركات : 1,059
 النقاط : يسرا ّ will become famous soon enough
 درجة التقييم : 65
 قوة التقييم : 0

يسرا ّ غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

فعلاا عندى حق
أنا بسمع الكلمـــــــه دى كتيــــــــر . بس انا مبصدقش في موضوع الحظ ده
يعنى كل شيء قسمه ونصيب ..
ثـااااانكس عـ التوبيك







  رد مع اقتباس
قديم منذ /03-16-2011, 01:11 AM   #5

عضو سوبر
 

 رقم العضوية : 64952
 تاريخ التسجيل : Dec 2010
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : السعوديه
 المشاركات : 2,211
 الحكمة المفضلة : الانسان بدون أمل كنبات دون ماء
 النقاط : فراااشه has a spectacular aura aboutفراااشه has a spectacular aura about
 درجة التقييم : 151
 قوة التقييم : 1

فراااشه غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

الله يعطيك العافيه انا دي الكلمه دايما ارددها لانه ماعنديش حظ اصلا
ولو فكرت صحيح مثل ملقلتي مفيش حاجه اسمه حظ كله قسمه والنصيب
الحمد لله على كل حال الله يصبرنا







  رد مع اقتباس
قديم منذ /03-16-2011, 01:23 AM   #6

عضو سوبر
 

 رقم العضوية : 45620
 تاريخ التسجيل : Apr 2010
 الجنس : ~ رجل
 المكان : بعيد عن امي الغاليه مصر
 المشاركات : 2,427
 الحكمة المفضلة : لا تصدق شيئا مما تسمعه وصدق نصف ما تراااه
 النقاط : Big Brother is a jewel in the roughBig Brother is a jewel in the roughBig Brother is a jewel in the roughBig Brother is a jewel in the rough
 درجة التقييم : 316
 قوة التقييم : 1

Big Brother غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

فعلا معاااكي حق
جزيتي خيييرا







  رد مع اقتباس
قديم منذ /03-16-2011, 01:31 AM   #7

 

 رقم العضوية : 67747
 تاريخ التسجيل : Mar 2011
 العمر : 28
 المكان : القاهره
 المشاركات : 39
 النقاط : مجروحه من زمن غدار will become famous soon enough
 درجة التقييم : 50
 قوة التقييم : 0

مجروحه من زمن غدار غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى مجروحه من زمن غدار
أوسمة العضو
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فراااشه مشاهدة المشاركة
الله يعطيك العافيه انا دي الكلمه دايما ارددها لانه ماعنديش حظ اصلا
ولو فكرت صحيح مثل ملقلتي مفيش حاجه اسمه حظ كله قسمه والنصيب
الحمد لله على كل حال الله يصبرنا
مرسى كتير على مرورك الجميل
نورتي موضوعي بردك الجميل
لكي حبي اسماء







  رد مع اقتباس
قديم منذ /03-16-2011, 01:35 AM   #8

 

 رقم العضوية : 67747
 تاريخ التسجيل : Mar 2011
 العمر : 28
 المكان : القاهره
 المشاركات : 39
 النقاط : مجروحه من زمن غدار will become famous soon enough
 درجة التقييم : 50
 قوة التقييم : 0

مجروحه من زمن غدار غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى مجروحه من زمن غدار
أوسمة العضو
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة يسرا ّ مشاهدة المشاركة
فعلاا عندى حق
أنا بسمع الكلمـــــــه دى كتيــــــــر . بس انا مبصدقش في موضوع الحظ ده
يعنى كل شيء قسمه ونصيب ..
ثـااااانكس عـ التوبيك
مرسى كتير على مرورك الجميل
نورتي موضوعي بردك الجميل
لكي حبي اسماء







  رد مع اقتباس
قديم منذ /03-16-2011, 01:37 AM   #9

 

 رقم العضوية : 67747
 تاريخ التسجيل : Mar 2011
 العمر : 28
 المكان : القاهره
 المشاركات : 39
 النقاط : مجروحه من زمن غدار will become famous soon enough
 درجة التقييم : 50
 قوة التقييم : 0

مجروحه من زمن غدار غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى مجروحه من زمن غدار
أوسمة العضو
افتراضي

مرسى على مرورك الجميل
نورت موضوعي بردك الجميل








  رد مع اقتباس
قديم منذ /03-16-2011, 01:41 AM   #10

مراقب سابق

 

 رقم العضوية : 39370
 تاريخ التسجيل : Jan 2010
 الجنس : ~ رجل
 المكان : آسكندراني *_^
 المشاركات : 15,879
 الحكمة المفضلة : تسلم الشدة اللي تبين الراجل
 النقاط : αЛαstoOorα has a reputation beyond reputeαЛαstoOorα has a reputation beyond reputeαЛαstoOorα has a reputation beyond reputeαЛαstoOorα has a reputation beyond reputeαЛαstoOorα has a reputation beyond reputeαЛαstoOorα has a reputation beyond reputeαЛαstoOorα has a reputation beyond reputeαЛαstoOorα has a reputation beyond reputeαЛαstoOorα has a reputation beyond reputeαЛαstoOorα has a reputation beyond reputeαЛαstoOorα has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 5596422
 قوة التقييم : 2799

αЛαstoOorα غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى αЛαstoOorα

 

 

 

 

 

MY MmS

أوسمة العضو
افتراضي

حقيقى فعلاً
قل لن يصيبنا الا ما كتب الله لنا
..
تقديرى
\
/
\
المنشاوى








  رد مع اقتباس
إضافة رد

الكلمات الدلالية (Tags)
يعد, نيش


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع



الساعة الآن 05:36 AM


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2019, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 RC 1
منتديات بنات مصر . منتدى كل العرب

a.d - i.s.s.w