::: فعاليات المنتدى :::

أهلا وسهلا بك إلى منتديات بنات مصر.
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات، بالضغط هنا. كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

آخر 12 مواضيع
حل جميع مشاكل إيقاف الفوتوشوب وإستعادة الإعدادات الافتراضية-Restore Photoshop default
الكاتـب : JUST AHMED - آخر مشاركة : اميره باحجابى - مشاركات : 2 -
البطل المزيف....قصة قصيرة
الكاتـب : مارد الغضب - آخر مشاركة : يحيى الفضلي السودان - مشاركات : 2 -
الوفاء
الكاتـب : يحيى الفضلي السودان - آخر مشاركة : اميره باحجابى - مشاركات : 6 -
كوكب جديد
الكاتـب : يحيى الفضلي السودان - آخر مشاركة : اميره باحجابى - مشاركات : 4 -
لا تقلقى - بقلمى
الكاتـب : الفارس الخيال - آخر مشاركة : اميره باحجابى - مشاركات : 5 -
سهل نخسر بعض
الكاتـب : شاعر الحب الحزين - آخر مشاركة : اميره باحجابى - مشاركات : 12 -
غموض عاشق - بقلمى
الكاتـب : الفارس الخيال - آخر مشاركة : اميره باحجابى - مشاركات : 2 -
حز في قلبي
الكاتـب : يحيى الفضلي السودان - آخر مشاركة : اميره باحجابى - مشاركات : 3 -
خط الزمن
الكاتـب : ahmed 22 - آخر مشاركة : اميره باحجابى - مشاركات : 7 -
إزاي تضيف التأثير الدرامي بالفوتوشوب - Create a Dramatic Color Effect
الكاتـب : JUST AHMED - آخر مشاركة : اميره باحجابى - مشاركات : 2 -
انا حاسس بيك
الكاتـب : ahmed 22 - آخر مشاركة : اميره باحجابى - مشاركات : 5 -
السلام عليكم
الكاتـب : يحيى الفضلي السودان - آخر مشاركة : اميره باحجابى - مشاركات : 9 -

إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم منذ /03-30-2011, 02:07 PM   #1

عضو جديد

 

 رقم العضوية : 66599
 تاريخ التسجيل : Feb 2011
 المكان : مصر
 المشاركات : 109
 النقاط : مافيش حب كله كذب will become famous soon enough
 درجة التقييم : 50
 قوة التقييم : 0

مافيش حب كله كذب غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي مــســلــســل حـــب مـن نــوع نــــادر

بوصوا ياجماعه في البدايه القصه دي عجبتني اووووووووووووووووووووووووووي
وقولت تشفوها معايا وعارف انها هتعجب بعض الناس وناس لالالالالالالالالالالا
انا شوفتها في منتدي تاني بس الصراحه قصه في غايه الجمال والروعه وهي بتحكي عن
بنت بتحب فنان والفنان ده تامر حسني قبل ما ابدء القصه ياريت مالقيش هجوم عليه
وانا في انتظار ارائكم عن القصه وواثق انها هتعجبكم اووووووووووووووووووووي
اسبكم مع اول حلقه
(((((الحلقه الاولي)))))
المسلسل عباره عن بنت عاشت ايام صعبه من طفولتها انجرحت قبل متعرف يعني ايه حب وكبرت لقت نفسها بتحب تامر
وفجاه لقت نفسها بتقرب منه بطريه غير متوقعه وكمان لقيت ان كل شئ في تامر يشببها بالظبط اتعجبت اوي ايه اللي بيحصل ده
ولقيت نفسها بقت بدور علي خبر ليه همها انها تتطمن عليه حولت تدور عليه وهمها الوحيد هو ومحور تفكرها هو تامر وبس
وفيوم شافت تامرواتعرفت عليه وبقت بتشفه علي طول وهو كمان بقي يعرفها وبيفتكرها وفيوم حبت تشوف ماما فاطمه دورت عليها
ووصلت ليها واول ماراحت البت عند ماما فاطمه الباب رن
الشغاله/مين
ساره/انا ساره بعد ازنك عايزه ماما فاطمه
الشغاله/ حاضر...مدام فاطمه وحده اسمها ساره
دخلت ساره وقعده ولقت ماما فاطمه دخله عليها
ماما فاطمه/ اهلا يا بنتي
ساره/ ازيك يا ماما عامله ايه (مع حضن وسلام وكده بقي) انا اسفه بجد اني جيت من غير معاد
ماما فاطمه/لا ياحببتي ولا يهمك
مع كلام وتعارف قعد ساعه تقريبا
ساره/ انا بجد يا ماما بحبك اوي وامنيتي حاجه وحده بس اني اتكلم معاكي لانك ولده اكتر حد بحس بيه
ماما فاطمه/ههههههههه ياحببتي انا تحت امرك بس قوليلي انتي شوفتي تامر قبل كده
ساره/ اه يا ماما 7 مرات بس
ماما فاطمه / بس لا فيكي الخير (وهي بتضحك)
ساره/ ماما انا عايزه افتح قلبي ليكي واشتكي ليكي من دنيتي بجد انا تعبانه اوي ومش لقيه حد يحس بيا
ماما فاطمه/ قولي يا ساره مالك انا هحس بيكي
ساره/ طيب بس ممكن اجي فحضنك نفسي اعرف طعم الحضن ايه عمري محد اخدني فحضنه
مامافاطمه ضحكت وقالتلها /انتي بتفكريني بتامر لما يبقي مدايق يجي يترمي فحضني ويحكيلي ماله احكي يا حببتي
ساره حكت علي كل اللي مدياقها وماما فاطمه حست انها اتظلمت كتير اوي في حياتها وقربت من ساره اوي
والوقت عدي
ساره/ ماما انا مطره امشي لاني اتاخرت اوي يا ماما
ماما فاطمه/ ليه بس يا بنتي منتي قعده
ساره/معلش يا ماما بس ممكن طلب بعد ازنك
ماما فاطمه/ قولي يا حببتي
ساره/ ممكن متقوليش لتامر اني باجي
ماما فاطمه /(استغربت)ليه بقي
ساره/ يعني مش عايزه انه يكلمني عشان انا اعرفك ومش عايزاه يقرب لاني تبعك لا عشان خاطري
ماما فاطمه فرحت اوي بساره وحبتها اكتر وساره مشيت وطبعا مع الايام ماما فاطمه عرفت ساره اكتر وقررت انها
تقول لتامر علي ساره وبلفعل قالتله وبعد يومين اتصلت بساره
ساره/ السلام عليكم
ماما فاطمه / وعليكم السلام ازيك يا حببتي عامله ايه
ساره / الحمد لله وانتي وحشاني اوي يا ماما
ماما فاطمه /انتي اكتر يا بنتي بقولك ايه متيجي تفطري معايا بكره
ساره/ من عيني يا حببتي 11 هتلاقيني عندك
ومرت الساعات وساره راحت وبتخبط علي الباب لقت مين تامر
ساره/(منتنحه ومصدومه اوي وبتلقلق)ااانا اسفه غلط في الدور يا تامر
تامر/ هههههه ادخلي ياساره انا عارف انك جيه لماما فاطمه
دخلت بخجل اوي ووشها احمر من الكسوف
ساره/ ازيك يا تامر عامل ايه
تامر/ ازيك انتي انا الحمد لله
ماما فاطمه/ تعالي يا حببتي (وسلمو علي بعض) وحشتيني يا شقيه
ساره/ انتي كمان يا ماما وحشاني
تامر/ هاهاها ايه بقي انا هوا قاعد انتي وحشاني وانتي اكتر في ايه مفيش حساب ليه ولا اي طيب راعو مشاعري دنا حتي زي ابنك ياعني يا بطوط
ضحكو وبعدين
ماما فاطمه/ تشربي ايه يا ساره
ساره / لالالا ياحببتي مش تتعبي نفسك
تامر/لاازاي بقي لازم تشربي ولا عايزه تقولي للناس اننا بخلا ها قولي اي حاجه عايزه تشربي ايه
ساره/انا بس مش عايزه اتعب ماما فاطمه
تامر/ طيب قومي انتي اعملي اللي عايزاه
ساره / (بصت لتامر بشقاوه وخبث) ازاي يا تامر دنا ضيفه انت ممكن انت اللي تعملي حاجه اشربها
تامر/(باصص لماما فاطمه) ايه هتروحي
ساره / انا بقولك انت علي فكره
تامر/(بصلها من فوق لتحت بهزار طبعا) يارتني مكونت قولتك تشربي ايه
لسه ساره هتقول راح قال شاي عشان اسهل حاجه وهتشربيه
ساره/( بكل برود) بس ياريت معلقتين سكر ياتامر
تامر/ لا برحتي لو منستعجله قومي اعمليه انتي
ساره/لالالا انا وقتي معاكو طويل
تامر بصلها بغيظ اوي طيب
ساره/ ماما تامر صعبان عليه انا هقوم اعمل الشاي انا
ماما فاطمه/ ايه يا بت اتقلي شويه ياختي ايه بنات الايام دي ملهم وقعين كده ليه
ساره قعده مش علي بعضها قامت فجأه لالالا انا هدخل اعمله انا
دخلت لتامر
ساره / مش محتاج مساعده ياتامر
تامر/ ياريت احسن لايص يا ساره
ساره/ طيب اخرج وانا هعملو
تامر / اااايوه كده يلا(بص *****ه) متتاخريش عشان عايز شاي
ساره/(بصت باسغراب) نعم ماشي يا تامر
وهي بتعمل الشاي تامر راح طلع راسه من باب المطبخ ها عايزه مساعده
ساره/ لا يا تامر ميرسي
تامر/ مش عايزه بجد يعني عارفه فين السكر والشاي وكده
ساره / طيب متيجي تعمله انت
تامر/ ( عمل نتفسه مش سمع) طيب افتكرتك عايزه مساعده عن ازنك
وجابت ساره الشاي وبعدين
ماما فاطمه/ اشرب شربات فرحك يا حببتي
ساره/ ربنا يخليكي يا ماما في حياتك(بكسوف)
تامر / اده وانا مفيش فرحي خالص كده
ماما فاطمه وساره ضحكو وقعدو كلهم يتكلمو كتير اوي مع بعض والوقت جري بيهم وتامر كان عمال يبص علي ساره
باستغراب معقول في بنات كده وفرحان بيها اوي
ساره/ انا بقي هستأزن يا جماعه بجد اتاخرت
تامر / ليه بس خليكي منورانا والله
ماما فاطمه/ لا ياتامر سيبها انا عارفه ساره كويس اوي مدام قالت كده يبقي فعلا متاخره
تامر/ طيب يا ساره استني هوصلك
ساره/ لالالا انا عارفه الطريق ياتامر خليك
تامر/ ازي لا مش هينفع وهو ماسك مفاتيح العربيه
ساره/ والله عشان خاطري بس انا هعرف اروح دي مش اول مره
تامر/ طيب هعديها المره دي
ساره/ طيب ياتامر عايزه اسل سوال(بصلها بصه يعني اسالي) لو جيتلك زي الاول هتزهق
تامر/ ازاي يا بنتي لا طبعا خدي رقمي ولما توصلي كلميني عشان اجيلك
ساره / حاضريا تامر ربنا يخليك يارب
تامر/ اما توصلي كلميني طمنيني انك وصلتي
ساره/ حاضر
واخدت رقمه وهو اخد رقمها ولما مشيت فضل سرحان
ماما فاطمه/ ايه ياتامر سرحان في ايه
تامر/ اول مره اعرف ان في ناس بالبرائه دي مكنتش متوقع ان اللي زي ساره لسه موجودين
ماما فاطمه/ طيب عجبتك يعني
تامر/ ياامي بقولك انها تقريبا نادره زي الجوهره معقول في ناس كده معقول انا مخدش بالي منها لما كانت بتيجي
صحيح دي مكنتش بنطق كلمه وحده وخجوله اوي وشقيه اوي كل حاجه فيها جميله..
ماما فاطمه/ اول مره اشوفك كده ايه ياتامر وقعت ولا ايه
تامر/ شكلي كده..(بسرحان)انا هقوم اقعد في الاوضه محتاج اقعد لوحدي شويه
ماما فاطمه/ ربنا يقدملك كل خير يابني
تامر دخل الاوضه وبعدين فضل يفكر في ساره ومسك الموبيل وسال نفسه سؤال وقال ؟؟؟؟؟؟؟؟

ايه مالكو بصين كده ليه ابقي اكملكو الحلقه اللي جايه







  رد مع اقتباس
إضافة رد

الكلمات الدلالية (Tags)
مــســلــســل, مـن, حـــب, نــــادر, نــوع


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
حكـــاية حـــب .. Mr. M ! r o قسم الخواطر - وهمس القوافى حصرى بقلم الأعضاء 10 08-27-2010 11:31 PM
يـــــا حـــب !!!! big bốss قسم الخواطر - وهمس القوافى حصرى بقلم الأعضاء 1 07-19-2010 11:10 AM
حـــب وانتهــى Mr. M ! r o قسم الخواطر - وهمس القوافى حصرى بقلم الأعضاء 5 06-21-2010 11:11 PM
حـــب لعين Mr. M ! r o قسم الخواطر - وهمس القوافى حصرى بقلم الأعضاء 7 09-13-2009 03:15 AM
أي نــوع مـــن الأعــضاء أنـــــت ؟؟؟؟ مايلى مواضيع عامة - ثقافة عامة 4 06-04-2009 01:16 PM


الساعة الآن 07:06 AM


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2019, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 RC 1
منتديات بنات مصر . منتدى كل العرب

a.d - i.s.s.w