::: فعاليات المنتدى :::

أهلا وسهلا بك إلى منتديات بنات مصر.
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات، بالضغط هنا. كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

آخر 12 مواضيع
سؤال من لايعرف معنى الاستدراج
الكاتـب : حازم34 - آخر مشاركة : fanaa - مشاركات : 2 -
همس النسيان
الكاتـب : ياسر عبد الباقي - آخر مشاركة : حازم34 - مشاركات : 2 -
توقع نتيجة مباراة القمة بين الهلال والنصر في كأس خادم الحرمين الشريفين
الكاتـب : سارة سرسور - آخر مشاركة : حازم34 - مشاركات : 1 -
توقعوا نتيجة لقاء النهائي بين الأهلي والزمالك في دوري أبطال أفريقيا
الكاتـب : سارة سرسور - آخر مشاركة : حازم34 - مشاركات : 3 -
صح و لا غلط
الكاتـب : big bốss - آخر مشاركة : fanaa - مشاركات : 10 -
حبك بيجري في عروقي
الكاتـب : واد حبيب - آخر مشاركة : fanaa - مشاركات : 9 -
نوه مطر
الكاتـب : حازم34 - مشاركات : 13 -
صالون المنتدى المنوع
الكاتـب : شروق محمود - آخر مشاركة : يحيى الفضلي السودان - مشاركات : 7 -
جوا القلب
الكاتـب : دمعه حائره - مشاركات : 14 -
تصليح وتلوين الصور
الكاتـب : محمود الصاروخ - آخر مشاركة : fanaa - مشاركات : 7 -
وقت الغروب
الكاتـب : big bốss - آخر مشاركة : العاشق الذى لم يتب - مشاركات : 15 -
همسات بقلمي
الكاتـب : ضحكه القمر - مشاركات : 4 -

إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم منذ /07-13-2011, 03:34 PM   #1

مراقبه عـامة سابقا

أم يـوسـف

 

 رقم العضوية : 10851
 تاريخ التسجيل : Jan 2009
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : القدس المحتله
 المشاركات : 29,273
 الحكمة المفضلة : لا داعي من الخوف من الرصاص فالرصاصه التي تقتلك لن تسمع صوتها
 النقاط : Silver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 19342
 قوة التقييم : 10

Silver Flower غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي ونسبنا الحكومه وبقينا قرايب

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته


نسبنا الحكومه وبقينا قرايب قصدي وسرقنا الحكومه وبقينا قرايب:cv25:

اخواني اخواتي لقد سرقت طارق وبقيت سلفر نعم سلفر فلور
بصراحه الاسم القديم كان شئم عليا
بس ادعوا اني اقدر ازور مصر ت اشوفكم يا احلى اعضاء







  رد مع اقتباس
قديم منذ /07-13-2011, 03:37 PM   #2

عضوة مميز

طيـبـتـي أكبـر همـومي

 

 رقم العضوية : 67563
 تاريخ التسجيل : Mar 2011
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : على كوكب الارض
 المشاركات : 8,216
 الحكمة المفضلة : ا تبكي علي اي علاقه في الحياه لان الذي تبكي من اجله لايستحق دموعك والشخص الذي يستحق دموعك لم يدعك تب
 النقاط : sεηυσяιтα ησOση has much to be proud ofsεηυσяιтα ησOση has much to be proud ofsεηυσяιтα ησOση has much to be proud ofsεηυσяιтα ησOση has much to be proud ofsεηυσяιтα ησOση has much to be proud ofsεηυσяιтα ησOση has much to be proud ofsεηυσяιтα ησOση has much to be proud ofsεηυσяιтα ησOση has much to be proud ofsεηυσяιтα ησOση has much to be proud ofsεηυσяιтα ησOση has much to be proud of
 درجة التقييم : 1411
 قوة التقييم : 1

sεηυσяιтα ησOση غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

هههههههههههههههه

مبرووووووووووك

يا خسارة بقه ياطراق

بقه فيه سيلفر غيرك


هههههههههههههههههه

الف مبروووووووك يا قمر







  رد مع اقتباس
قديم منذ /07-13-2011, 03:37 PM   #3

إداري سابق

 

 رقم العضوية : 9097
 تاريخ التسجيل : Dec 2008
 الجنس : ~ رجل
 المكان : EGYPT
 المشاركات : 13,159
 الحكمة المفضلة : قوة السلسلة تقاس بقوة اضعف حلقاتها
 النقاط : ARAGON is just really niceARAGON is just really niceARAGON is just really niceARAGON is just really niceARAGON is just really nice
 درجة التقييم : 445
 قوة التقييم : 1

ARAGON غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ARAGON

أوسمة العضو
افتراضي

مبروك يا سلفر

بس ها قولك كده

عمري ما شوفت حد بيغير اسمه وبيحط موضوع لنفسه )

خاصه في المراقبين










  رد مع اقتباس
قديم منذ /07-13-2011, 03:49 PM   #4

مراقبه عـامة سابقا

أم يـوسـف

 

 رقم العضوية : 10851
 تاريخ التسجيل : Jan 2009
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : القدس المحتله
 المشاركات : 29,273
 الحكمة المفضلة : لا داعي من الخوف من الرصاص فالرصاصه التي تقتلك لن تسمع صوتها
 النقاط : Silver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 19342
 قوة التقييم : 10

Silver Flower غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

اقتباسالمشاركة الأصلية كتبت بواسطة TECHNICALمبروك يا سلفر

بس ها قولك كده

عمري ما شوفت حد بيغير اسمه وبيحط موضوع لنفسه )

خاصه في المراقبين






طب شو اعمل ما حد معبرني ال :202:
انا مع المتل الي بيقول
ما حك جلدك متل ظفرك فتولى انت جميع امرك
واهوه ربحت مشاركه خخخخخخخخخ
برضوا
والله يبارك فيك:vb16:







  رد مع اقتباس
قديم منذ /07-13-2011, 03:50 PM   #5

مراقبه عـامة سابقا

أم يـوسـف

 

 رقم العضوية : 10851
 تاريخ التسجيل : Jan 2009
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : القدس المحتله
 المشاركات : 29,273
 الحكمة المفضلة : لا داعي من الخوف من الرصاص فالرصاصه التي تقتلك لن تسمع صوتها
 النقاط : Silver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 19342
 قوة التقييم : 10

Silver Flower غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

اقتباسالمشاركة الأصلية كتبت بواسطة دمعة فيها لمعةهههههههههههههههه

مبرووووووووووك

يا خسارة بقه ياطراق

بقه فيه سيلفر غيرك


هههههههههههههههههه

الف مبروووووووك يا قمر



كاني شامه ريحه مؤامره
بقولك يا يا قمر
نورتي يا اوختي :Sport-006:







  رد مع اقتباس
قديم منذ /07-13-2011, 03:57 PM   #6

مشرف الاقسام الادبية والرياضة

 

 رقم العضوية : 42511
 تاريخ التسجيل : Feb 2010
 الجنس : ~ رجل
 المكان : ارض الله واسعه في اي مكان موجود
 المشاركات : 43,730
 الحكمة المفضلة : لا يفيد الندم علي شئ قد انتهى
 النقاط : واد حبيب has a reputation beyond reputeواد حبيب has a reputation beyond reputeواد حبيب has a reputation beyond reputeواد حبيب has a reputation beyond reputeواد حبيب has a reputation beyond reputeواد حبيب has a reputation beyond reputeواد حبيب has a reputation beyond reputeواد حبيب has a reputation beyond reputeواد حبيب has a reputation beyond reputeواد حبيب has a reputation beyond reputeواد حبيب has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 1770676
 قوة التقييم : 886

واد حبيب غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

Silver Flower

سلفر فلور
ايه الاسم الغريب ده
هوه انتي مشتركه معانا في المنتدي ولا جيه منين علشان نتعرف عليكي ولا اقولك مش عوزينك معانا في المنتدي
عندنا سلفر بتاعنا مش عوزين سلفر تاني ياله ياله من هنا عوزين نرش ميه قدام المنتدي علشان التراب ههههههه
طبعا بهزر مفيش حد يقدر يستغنا عنك
مبروووووووووك الاسم الجديد يا سلفر هانم هههه

الحبيب







  رد مع اقتباس
قديم منذ /07-13-2011, 04:09 PM   #7

ŦHE Mǻgicǻl Love

 

 رقم العضوية : 52020
 تاريخ التسجيل : Jul 2010
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : ام الدنيا جنة المصريين
 المشاركات : 5,190
 النقاط : Řǻet βanota has a reputation beyond reputeŘǻet βanota has a reputation beyond reputeŘǻet βanota has a reputation beyond reputeŘǻet βanota has a reputation beyond reputeŘǻet βanota has a reputation beyond reputeŘǻet βanota has a reputation beyond reputeŘǻet βanota has a reputation beyond reputeŘǻet βanota has a reputation beyond reputeŘǻet βanota has a reputation beyond reputeŘǻet βanota has a reputation beyond reputeŘǻet βanota has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 6882
 قوة التقييم : 4

Řǻet βanota غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

مبروك يا سوووووسو

طب مش تقوليلى وانا اعملك الموضوع يا وزه

طب انا اسرق مين بقى ههههه

دوريلى على حد كدا

نشرق احمد

ولا ميشو

ولا حنون هههههههههه

يتربى فى عزك يا مزززززززة







  رد مع اقتباس
قديم منذ /07-13-2011, 04:41 PM   #8

مشرفة قسم الألعاب و السويش ماكس سابقا

¥э๓๓

 

 رقم العضوية : 21298
 تاريخ التسجيل : Jun 2009
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : Egypt .. Ciro
 المشاركات : 9,379
 الحكمة المفضلة : صعب أن ينتهي الحب الصادق نتيجه لأمر تافه
 النقاط : ~..a7la smile..~ has a reputation beyond repute~..a7la smile..~ has a reputation beyond repute~..a7la smile..~ has a reputation beyond repute~..a7la smile..~ has a reputation beyond repute~..a7la smile..~ has a reputation beyond repute~..a7la smile..~ has a reputation beyond repute~..a7la smile..~ has a reputation beyond repute~..a7la smile..~ has a reputation beyond repute~..a7la smile..~ has a reputation beyond repute~..a7la smile..~ has a reputation beyond repute~..a7la smile..~ has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 41642
 قوة التقييم : 21

~..a7la smile..~ غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

هههههههههههههههههههه
أممممممم
فعلاً مكانش فيه نيم زي طارق خآآلص
الف مبروك يا ستي
عقبال spectra
هههههههه







  رد مع اقتباس
قديم منذ /07-13-2011, 04:51 PM   #9

 

 رقم العضوية : 45025
 تاريخ التسجيل : Mar 2010
 العمر : 27
 الجنس : ~ رجل
 المكان : الرياض - الخرج
 المشاركات : 98,770
 الحكمة المفضلة : سأدع الدنيـا تفعـل بـيّ مـا تشاء . فــهــي " لــن "تتجـرأ ان تفعـل " أكثـر " مِمـآ كتبـه الله لـــيّ
 النقاط : ۩۩ elMagic ۩۩ has a reputation beyond repute۩۩ elMagic ۩۩ has a reputation beyond repute۩۩ elMagic ۩۩ has a reputation beyond repute۩۩ elMagic ۩۩ has a reputation beyond repute۩۩ elMagic ۩۩ has a reputation beyond repute۩۩ elMagic ۩۩ has a reputation beyond repute۩۩ elMagic ۩۩ has a reputation beyond repute۩۩ elMagic ۩۩ has a reputation beyond repute۩۩ elMagic ۩۩ has a reputation beyond repute۩۩ elMagic ۩۩ has a reputation beyond repute۩۩ elMagic ۩۩ has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 16445873
 قوة التقييم : 8223

۩۩ elMagic ۩۩ غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

MY MmS

أوسمة العضو
افتراضي

ههههههههه
مبرووك يا سارة النيم الجديد
وان شاء الله وشه حلو عليكى
وبالتوفيق ليكى دايما
لكى منى ارق واجمد تحيه







  رد مع اقتباس
قديم منذ /07-13-2011, 06:49 PM   #10

أحمـــــد الألمـــــــــانى

 

 رقم العضوية : 33853
 تاريخ التسجيل : Oct 2009
 الجنس : ~ رجل
 المكان : مصر
 المشاركات : 29,419
 الحكمة المفضلة : كما تدين تدان
 النقاط : ماتركس has a reputation beyond reputeماتركس has a reputation beyond reputeماتركس has a reputation beyond reputeماتركس has a reputation beyond reputeماتركس has a reputation beyond reputeماتركس has a reputation beyond reputeماتركس has a reputation beyond reputeماتركس has a reputation beyond reputeماتركس has a reputation beyond reputeماتركس has a reputation beyond reputeماتركس has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 213873
 قوة التقييم : 107

ماتركس غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

الف مليوون مبروك يا فلوريزن

ايه يا عم الجمال ده كلوو انتي اصلا الحكوومه

ده طارق سايب لينا وكيل اعماله بقي

الف مليون مبروك عليكي الاسم يا فلور ويتربي في عزك ويبقي سيلفر

كبير اوي ويجعلو وش السعد عليكي ياريس وكفايا بقي مقالب







  رد مع اقتباس
إضافة رد

الكلمات الدلالية (Tags)
الحكومه, وبقينا, ونسبنا, قرايب


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
هل انت مع الحكومه او ضدها وفيت حتى انتهيت قسم مناقشة المواضيع المتداوله والمنقوله 3 02-15-2012 11:46 AM
أنا ضد الحكومه (جامده) esraa gamal يوتيوب - موقع يوتيوب - يوتيوب فيديو - مقاطع يوتيوب 0 09-07-2011 03:55 PM
فلسطين تنزف دما وبقينا للصمت عنوان الي متي؟؟ عصفورة فلسطين قسم الخواطر - وهمس القوافى حصرى بقلم الأعضاء 10 03-01-2010 03:48 AM
فلسطين تنزف دما وبقينا للصمت عنوان الي متي؟؟ عصفورة فلسطين قسم الخواطر - وهمس القوافى حصرى بقلم الأعضاء 0 07-16-2008 09:34 PM


الساعة الآن 06:58 AM


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2020, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 RC 1
منتديات بنات مصر . منتدى كل العرب

a.d - i.s.s.w