::: فعاليات المنتدى :::

أهلا وسهلا بك إلى منتديات بنات مصر.
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات، بالضغط هنا. كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

آخر 12 مواضيع
اتغير
الكاتـب : ana aboodya - آخر مشاركة : واد حبيب - مشاركات : 2 -
:::::: زهره رضا ::::::
الكاتـب : زهره رضا - مشاركات : 24 -
نعمل معاه اي ده
الكاتـب : زهره رضا - آخر مشاركة : د/ عبد الله - مشاركات : 2 -
عضوه جديده
الكاتـب : زهره رضا - آخر مشاركة : د/ عبد الله - مشاركات : 4 -
اوعي تفتكر اني نسيت
الكاتـب : واد حبيب - آخر مشاركة : دمعه حائره - مشاركات : 2 -
يا قلبي مالك ومالها (واد حبيب & همس الرحيل )
الكاتـب : واد حبيب - آخر مشاركة : دمعه حائره - مشاركات : 5 -
القاء القبض على مؤسس صفحة احنا اسفين ياريس
الكاتـب : سيناا - آخر مشاركة : واد حبيب - مشاركات : 2 -
برقيه مؤرجحه بين اللقاء والوداع
الكاتـب : ياسر عبد الباقي - آخر مشاركة : عاشق ولهان - مشاركات : 4 -
اعضاء المنتدى الكارهين لنجاح المنتدى هـ/م
الكاتـب : سيناا - آخر مشاركة : دمعه حائره - مشاركات : 17 -
الطف بقلبي
الكاتـب : *فجر الاسلام* - آخر مشاركة : دمعه حائره - مشاركات : 6 -
ملك جبال الاحزان...Happy Birthday
الكاتـب : Arco Baleno - آخر مشاركة : دمعه حائره - مشاركات : 18 -
النهايه
الكاتـب : عاشق ولهان - آخر مشاركة : دمعه حائره - مشاركات : 7 -

 
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم منذ /09-17-2011, 02:21 PM   #1

Ş๓ίℓз

 

 رقم العضوية : 41932
 تاريخ التسجيل : Feb 2010
 العمر : 25
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : هنـــآآآكـ
 المشاركات : 6,277
 الحكمة المفضلة : Always Say : ﺁﻟـפـﻤﺪُﻟﻠﮧ
 النقاط : بـقـآيـآ ح ــڻيـڻ დ has a reputation beyond reputeبـقـآيـآ ح ــڻيـڻ დ has a reputation beyond reputeبـقـآيـآ ح ــڻيـڻ დ has a reputation beyond reputeبـقـآيـآ ح ــڻيـڻ დ has a reputation beyond reputeبـقـآيـآ ح ــڻيـڻ დ has a reputation beyond reputeبـقـآيـآ ح ــڻيـڻ დ has a reputation beyond reputeبـقـآيـآ ح ــڻيـڻ დ has a reputation beyond reputeبـقـآيـآ ح ــڻيـڻ დ has a reputation beyond reputeبـقـآيـآ ح ــڻيـڻ დ has a reputation beyond reputeبـقـآيـآ ح ــڻيـڻ დ has a reputation beyond reputeبـقـآيـآ ح ــڻيـڻ დ has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 27850
 قوة التقييم : 14

بـقـآيـآ ح ــڻيـڻ დ غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
آول حلقهـ من اقتبآسآت وعترآفآت <<ومعـانآ misho

السلاام عليكم

ازيكم كلكووا

ياربـ تكونوا بخير

خلااص المدآرس بدأت اهىء

والكليات كمان قربت:tears:

انهآآردهـ بئا

معانا اول حلقهـ من اقتبآسآت واعترآفآت

وخليت كل حلقهـ ع 2 جزء

علشان متبقآش طويلهـ

ومطولش عليكوا انا كمآن

معانا ادآريهـ توآجدهآ هآدى جدآ

من آسآسيآت المنتدى

كتآبآتها جميلهـ جدا وحآزت ع آعجآب الكـل

معنآ ومعكم


misho

تعالوآ نشووفهآ اعترفت بايهـ فـ الجزء الآول معآنآ


اقتباس









اقتباس





البلد
~ فِـِيْ أحَـَضِـِآنْـ الوَرْدْ ~





ايهـ علاقتكـ بالورد يا شيمآآء
وبتحبى اى انوآآع منهـ واى لوون
وهاتيلنا صورهـ اكتر ورود بتعجبكـ


انا بعشق الورد جدا بالذات الورد البلدي و الفل والياسمين
واكتر لون بحبه في الورد الورد الابيض بلا منازع طبعا



و الفل طبعا اهو



اقتباس





تاريخ التسجيل
04-03-2008


بقالكـ كدا 3 سنيين فى المنتدى
ياترى شآيفهـ ايهـ اتغير فيهـ عن الاول
بالنسبهـ للادارهـ والاعضاء ونشاط المنتدى
وهل الاول كان احسن ولا دلووقت
ياترى حد اعجب بيكى او حبكـ من المنتدى وصآرحكـ وكان موقفكـ ايهـ


المنتدي اتغير كتير اوي عن زمان وكل وقت بيتغير
لان الاعضاء بتتغير
بس زمان كان عددنا قليل اوي وكلنا تقريبا عارفين بعض وبصراحة
كنتي تحسي بروح جميلة بتجمعنا كلنا ومفيش وقت
تحسي فيه بملل ابدا زي دلوقتي
لكن دة طبيعي يحصل لان المنتدي ما شاء الله بيكبر يوم عن التاني
واعضاء بتروح واعضاء بتيجي
حتي الادارة اتغيرت زمان كانت الادارة متمثلة في شخص معين وبس
دلوقتي فيه تنوع وكذا حد
حتي القوانين بقي فيها مرونة شوية كتير عن زمان
بس اللي نفسي بجد يكون موجود روح الحب والاخوة بتاعة زمان
وموضوع الاعجاب دة بقي هههههههه
اه في حد جة قالي كدة لكن دة زمان اوي
و ردي خلينا اصحاب احسن:vb16:




امممم فى توقيعكـ اغنيهـ فيرووز
وملاحظهـ انك بتحطيها كتير
بتحبى فيرووز وايهـ شدكـ ليها
وياترى شآيفهـ اغانى زمان ولا دلوقت احسن
وبمنآسبهـ الاغآآنى بتحبى اى نووع منها
ومين بتفضلى تسمعى ليهم


انا بحب فيروز جدا واغانيها جميلة ورومانسية جدا
وكمان تحسي بالرقي وانتي بتسمعيها
عكس الهبل اللي بنسمعه دلوقتي
الزمان مش هو اللي مهم
المهم الاغنية يعني فيه دلوقتي برضه ناس
بتغني كويس وكلماتها حلوة
زي كاظم مثلا رائع بمعني الكلمة
و كمان احمد عدوية برضه جميل جدا
و انغام برضه
دول بسمعهم كتير وبحبهم اوي
والاغنية اللي انا حطاها لفيروز يا مرسال المراسيل
بحبها اوي و بحسها معبرة عن حالتي

الأسئلهـ دى بئا من صفحآآتكـ المكشووفهـ

اقتباس





علاقتي مع البحر غريبة

اعشقه حد الجنون

لا تستهويني السباحة في ماءه

قدر ما يغريني جدا النظر اليه





ياترى بتحبى البحر ومن النوع الـ ممكن تقعدى قدآآمهـ اوقات طويلهـ من غير ملل

اه طبعا بحبه جدا
و ممكن اقعد قدامه كتير جدا من غير زهق
تحسي كدة بالراحة وانك مطمنة كدة
والبحر ليه ريحة مميزة كدة بتخليكي هادية جدا
و ممكن تحكي معاه براحتك و ممكن كمان يجيلي فكرة
خاطرة وانا قاعدة قدامه
هبقي اقولك بيني وبينك بقي :ju6:
اقتباس





أكره احساس الضعــــف ولكني ضعيفة

وقت شعوري بالحزن....ألجأ لمخدتي احتضنها

ابكــــي بين حشاياها....وارجوها ان تستر دموعي




ياترى ممكن تبكى قدام اى حد يا شيماء
ومين الانسان الوحيد الـ ممكن تبكى قدآآمهـ من غير خجل
شآيفهـ ان البكاء ضعف


لا انا لا يمكن ابكي قدام حد خالص
مش عارفة السبب بس ممكن مش
بحب حد يشوف دموعي ولا ضعفي
في ناس قليلة ممكن ابكي قدامها
صاحبتي الانتيم و حد كدة تاني :icon26:
اقتباس





سأفرش قلبي لتنام فيه

فإن ازعجتك دقاته

فسأوقفها..

لتنام انت.. واموت انا




عجبتنى الجملهـ دى قوووى

ياترى شيماء ممكن فعلا تضحى علشان انسآن بتحبهـ
ولو ضحيتى هتبقى سعيدهـ ان الانسان دا قدرتى تحققيلهـ ولو لحظهـ فرح صغيرهـ

اه طبعا ممكن اوي اضحي لو هو يستاهل و انا بحبه و هو كمان
هكون مبسوطة اوي اني السبب في فرحه اكيد

اقتباس





جئت اليكي يا صفحتي

لابوح لكي بشئ




ياترى بتفضلى تكتبى ولا تحكى لحد قريب منكـ
بحب اكتب اكتر بس لو في وقت موجود حد
من اللي اقدر احكي معاهم براحتي بفضل اني اتكلم معاه


اقتباس





ياربّ
لا تذق قلبه إلاّ { طعم السعاده }
ولا تذق عينه إلاّ { دموع الفرح }
ربّي
إن كتبت له في علم الغيبِ " حُزناً "
فـ أمنحني حُزنه !
و إن كتبت له في علم الغيبِ " سعادةً "
فـ أمنحه سعادتي !
ياربّ
وحدكَ تعلم كمّ أحبه ..
فـ أمنحه مقدار حُبي له :
فرحاً
و أمناً



دعآآآآء جميل بجد يا شيمآآآء
ممكن توصفيلى الحب من وجههـ نظركـ


الحب مسئولية قبل المشاعر طبعا
لو انت مش قدها يبقي متقربش احسن
يعني انا مسئول عن حبيبي في كل حاجة
اني اكون دافع ليه في حياته
وسبب لفرحه مش قرفه
و اكيد لازم دة يكون بالمقابل
الموضوع مش كلمة بحبك و احاسيس وخلاص
لازم صدق واخلاص وقبل كدة المسئولية
اقتباس





عفوا صغيرتي,,,,,
لسنا في زمن الملائكة



فعلا يا شيماء الناس اتغيرت عن زمان
ياترى شايفهـ زماننا ازاى فـ عينكـ
وفعلا زى ما الناس بتقول الطيب مبقاش ينفع فـ الزمن دا
لازم الواحد مع طيبتهـ يكون حريص شوويهـ
وشايفهـ ان الجرح ممكن يجيلكـ من اقرب الناس
على رأى المثل حرص من عدووكـ مرهـ ومن صآحبكـ الف مررهـ

بصي كل زمن وليه عيوبه ومميزاته
وزماننا دة لان رتمه سريع اوي وكل حاجة
بقت بتتغير في ثانية بتلاقي حتي النفوس بتتغير
ممكن بقي حسب المصلحة الشخصية او اي حاجة
و ممكن اوي تجيلك الضربة من حد قريب منك
بس دة بيكون نتيجة سوء اختيارك من الاول
و لازم تتحملي كدة

اقتباس





فتعايشت معه,,,و رفضت ان يكون لي صديقة بدرجة زميلة
و عندما قابلتك,,,تغيرت نظرتي تمام
وادركت ان هناك من يستحق ان اقول عنها بكل فخر انها توأم روحي
افتخر بكي دائما واتباهي بجمال قلبك,,,,
و عندما اتذكرك لا اقول سوي,,




امممم الاصدقاء لشيماء بيمثلووا ايهـ
اكتر صحابكـ هنا والـ بتأمنيهم ع اسراركـ


صديقتي اهم شئ في حياتي فعلا
حد مقدرش استغني عنها ابدا
الصديق يعني مرايتي اللي بشوف نفسي فيها
عيوبي قبل مميزاتي
واما الصداقة توديكي في طريق كويس
او تنهي حياتك اصلا
وصديقتي اللي تؤام روحي فعلا
واسراري كلها معايا
اسمها زينب
معايا من ثانوي وكلية لحد دلوقتي
ربنا يخليها ليا

اقتباس





كل شئ يحدث لأول مرة له وقع خاص و مذاق مميز
المرة الأولي من أي فعل هي أحلي المرات وامتعها
ستجد نفسك تكتب أول حب ,,,, أول لمسة ,,,, أول بيت
أول عمل ,,,, أول راتب ,,, اول مولود ,,,
أول ,,,, أول ,,,,
المرة الأولي هي أحلي المرات
أبحث داخلك عن اول مرة لسعادتك و ضحكتك و تذكرها دوما
فيها ستجد الدواء ,,,







كلمينا عن اول حب كدا
شايفهـ ان لو محصلش نصيب ف اول حب
بترجعى تفتكرى كل ذكرياتكـ فيهـ
ولو حبيبتى تانى ياترى صح انك تفتكرى الحب الاول
وهل ساعات بتحصل مقارنهـ بين اول حب والـ بعد كدا
وشآيفهـ ايهـ ال ممكن ينهى الحب


بصي الحب اللي بينتهي وبتدخلي في حب تاني
دة بيعتبر بالنسبة ليكي اول حب اكيد
لانك لو لسة فاكرة الحب الاول يبقي مش هينفع تدخلي في علاقة تانية
ومينفعش المقارنات تحصل لانك المفروض اقتنعتي باللي معاكي خلاص
سواء عيوب او مميزات
وبالنسبة للحب الاول ليا
حبي الاول هو حبي الاخير :036:

اقتباس





أترى مآ يمكنني فعله
لو كآن الأمر بـِ يدي ..




ياترى لو حبيتى واهلكـ عارضوا ارتبآطكـ من حبيبكـ
وخيروكى بينهم وبينهـ هيكون موقفكـ ايهـ ساعتها


لا طبعا مش هخسر حد فيهم لان مينفعش
لكن هحاول علي قد ما اقدر
احافظ علي حبي وعلي اهلي
بس مخسرش حد فيهم
اقتباس





انكسار

أكرهني جدا حين أحزن



شيماء فـ حزنها عاملهـ ازاى
وممكن تحكى لاى حد عن ال جواكى ولا بتكتمى جواكى

اختي جمبي وهي اللي جاوبت ههههههههه
بتقولك بتكتم جوها لحد ما جالها الضغط
ويعلي وتقرفنا احنا >>ما علينا :cv34:
انا في حزني بكتم جوايا وانـــــــام كتير
و بصراحة دة بيأثر عليا جامد
وممكن اتكلم بعد كدة مع صاحبتي زوزو و كمان احم احم
لو كان موجود بقي



عآآيزهـ رأيكـ ف الحاجات دى



1\الحب
جاوبت قبل كدة ركزي يا بت


2\الفراق
موت بالتدريج مع اقل حاجة بتحصل بتفكرك
قلبك بيتحرق من جوا فعلا
ربنا يبعد عننا الفراق يارب


3\الخيآنهـ
طبع الانسان السئ اللي مينفعش يتبكي عليه

4\الحب عن طريق النت ياترى بتأيهديهـ ولا بتعارضيهـ وليهـ

وياترى الولاد دايما الـ بتخدع البنات ولا ممكن يحصل العكس


الصدق لو موجود الموضوع بيختلف
يعني سواء علي النت او معرفة في اي مناسبة تانية
بيتوقف علي الانسان نفسه
و لازم اتاكد من اخلاقه وصدقه
لكن الكدب منتشر فعلا في النت لانك بتكلمي كيبورد وشاشة
وممكن دة يحصل في الحقيقة برضه علي فكرة
المهم انك تعرفي تفرقي بين الانسان الصادق و الكذاب
ايا كان المكان




موضوعك حلو اوي يا حنين وعجبني فعلا
اسئلتك حلوة وطريقتها جميلة
و يارب اكون ضيفة خفيفة عليكي بقي
تحياتي


وكدا خلص الجزء الآول
تسلمى يا شيمآآء
اجآبآتكـ جميلهـ بجد
ونورتى الحلقهـ

استنوونى بئا فـ الجزء التآنى وقولوا رأيكوا بصرآحهـ فـ الحلقهـ:051:








 
قديم منذ /09-17-2011, 02:30 PM   #2

مشرفة الأقسام الإسلامية سابقا

 

 رقم العضوية : 69917
 تاريخ التسجيل : May 2011
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : cairo
 المشاركات : 7,577
 الحكمة المفضلة : مـن كسـر قلبـك مرهـ سيكسرهـ آلف مرهـ :)
 النقاط : رنا هشام has a reputation beyond reputeرنا هشام has a reputation beyond reputeرنا هشام has a reputation beyond reputeرنا هشام has a reputation beyond reputeرنا هشام has a reputation beyond reputeرنا هشام has a reputation beyond reputeرنا هشام has a reputation beyond reputeرنا هشام has a reputation beyond reputeرنا هشام has a reputation beyond reputeرنا هشام has a reputation beyond reputeرنا هشام has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 18831
 قوة التقييم : 10

رنا هشام غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

حلقه جميله واسئله جميله







 
قديم منذ /09-17-2011, 03:08 PM   #3

 

 رقم العضوية : 13962
 تاريخ التسجيل : Feb 2009
 الجنس : ~ ولد
 المكان : مصر
 المشاركات : 18,579
 الحكمة المفضلة : سأل الممكن المستحيل : أين تقيم ؟ فأجابه في أحلام العاجز
 النقاط : morshooo has a reputation beyond reputemorshooo has a reputation beyond reputemorshooo has a reputation beyond reputemorshooo has a reputation beyond reputemorshooo has a reputation beyond reputemorshooo has a reputation beyond reputemorshooo has a reputation beyond reputemorshooo has a reputation beyond reputemorshooo has a reputation beyond reputemorshooo has a reputation beyond reputemorshooo has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 2964942
 قوة التقييم : 1483

morshooo غير متواجد حالياً

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

ااااااااااة ياعينى على الحلقات النااااااار

منورة التوبيك طبعا يا ميشو واجابات جميلة جدا طبعا

والتوبيك طبعا مميز زى صاحبتة

فى انتظار الجزء الثانى

بالتوفيق







 
قديم منذ /09-17-2011, 05:31 PM   #4

عضوة مميز

 

 رقم العضوية : 31007
 تاريخ التسجيل : Sep 2009
 العمر : 24
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : أخرآلشآرع يمين
 المشاركات : 3,584
 الحكمة المفضلة : ليس كل سقوط نهآيهـ ,, فسقوط آلمطر أجمل بدآيهـ
 النقاط : βзήŦ ℓǻẑĨήǻ is a splendid one to beholdβзήŦ ℓǻẑĨήǻ is a splendid one to beholdβзήŦ ℓǻẑĨήǻ is a splendid one to beholdβзήŦ ℓǻẑĨήǻ is a splendid one to beholdβзήŦ ℓǻẑĨήǻ is a splendid one to beholdβзήŦ ℓǻẑĨήǻ is a splendid one to beholdβзήŦ ℓǻẑĨήǻ is a splendid one to behold
 درجة التقييم : 812
 قوة التقييم : 1

βзήŦ ℓǻẑĨήǻ غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

جآمد اووي يّ بت يّ نونآ
وأختيآر هآيل لشيمآء
اجآبآتهآ حلوة اووي
استمري بئآ استمري
وفي انتظآر الجزء التآني







 
قديم منذ /09-17-2011, 06:22 PM   #5

 

 رقم العضوية : 8040
 تاريخ التسجيل : Nov 2008
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : مصر
 المشاركات : 13,181
 النقاط : حنـــــون has a reputation beyond reputeحنـــــون has a reputation beyond reputeحنـــــون has a reputation beyond reputeحنـــــون has a reputation beyond reputeحنـــــون has a reputation beyond reputeحنـــــون has a reputation beyond reputeحنـــــون has a reputation beyond reputeحنـــــون has a reputation beyond reputeحنـــــون has a reputation beyond reputeحنـــــون has a reputation beyond reputeحنـــــون has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 4390262
 قوة التقييم : 2196

حنـــــون غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

حلقه جميله جداااااا
عاجبنى اوى فكره البرنامج ياحنينو
اجابات شوشو كمان مميزه جدااااا
شكرا ياقمرات ع الحلقه والاجاابات الجميله







 
قديم منذ /09-17-2011, 08:44 PM   #6

مشرف سابق

اُسْتُغْفِرَ اللهُ الْعَظِيمِ

 

 رقم العضوية : 40741
 تاريخ التسجيل : Jan 2010
 العمر : 30
 الجنس : ~ رجل
 المكان : مصري بلاماارات
 المشاركات : 22,295
 الحكمة المفضلة : وبحسن الوعظ تمتلك القلوب وصخر الطبع من ليينن يدووب فقل للمسرفين الا رجعتم فااان الله يقبل من يتوب
 النقاط : ۩۩ سيد الشرقاوي ۩۩ has a reputation beyond repute۩۩ سيد الشرقاوي ۩۩ has a reputation beyond repute۩۩ سيد الشرقاوي ۩۩ has a reputation beyond repute۩۩ سيد الشرقاوي ۩۩ has a reputation beyond repute۩۩ سيد الشرقاوي ۩۩ has a reputation beyond repute۩۩ سيد الشرقاوي ۩۩ has a reputation beyond repute۩۩ سيد الشرقاوي ۩۩ has a reputation beyond repute۩۩ سيد الشرقاوي ۩۩ has a reputation beyond repute۩۩ سيد الشرقاوي ۩۩ has a reputation beyond repute۩۩ سيد الشرقاوي ۩۩ has a reputation beyond repute۩۩ سيد الشرقاوي ۩۩ has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 24908
 قوة التقييم : 13

۩۩ سيد الشرقاوي ۩۩ غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

منوره اختي الكريمه ضفتك الكريمه
تحياتي اليكي علي اختيارك الضيفه
المميزه دي الانسانه المحترمه ميشو
منور بااسئلتك الجميله دي بجد واجابات
اجمل منوره ياميشو منوره اختي ببرنامجك
الرائع دي







 
قديم منذ /09-17-2011, 09:06 PM   #7

 

 رقم العضوية : 1115
 تاريخ التسجيل : Apr 2008
 العمر : 31
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : ~ فِـِيْ أحَـَضِـِآنْـ الوَرْدْ ~
 المشاركات : 10,510
 النقاط : misho has a reputation beyond reputemisho has a reputation beyond reputemisho has a reputation beyond reputemisho has a reputation beyond reputemisho has a reputation beyond reputemisho has a reputation beyond reputemisho has a reputation beyond reputemisho has a reputation beyond reputemisho has a reputation beyond reputemisho has a reputation beyond reputemisho has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 261841
 قوة التقييم : 131

misho غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

اقتباسالمشاركة الأصلية كتبت بواسطة رنا هشامحلقه جميله واسئله جميله

انتي اجمل يا رنا
ميرسييي ليكي كتير
منورة







 
قديم منذ /09-17-2011, 09:09 PM   #8

 

 رقم العضوية : 1115
 تاريخ التسجيل : Apr 2008
 العمر : 31
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : ~ فِـِيْ أحَـَضِـِآنْـ الوَرْدْ ~
 المشاركات : 10,510
 النقاط : misho has a reputation beyond reputemisho has a reputation beyond reputemisho has a reputation beyond reputemisho has a reputation beyond reputemisho has a reputation beyond reputemisho has a reputation beyond reputemisho has a reputation beyond reputemisho has a reputation beyond reputemisho has a reputation beyond reputemisho has a reputation beyond reputemisho has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 261841
 قوة التقييم : 131

misho غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

اقتباسالمشاركة الأصلية كتبت بواسطة morshoooااااااااااة ياعينى على الحلقات النااااااار

منورة التوبيك طبعا يا ميشو واجابات جميلة جدا طبعا

والتوبيك طبعا مميز زى صاحبتة

فى انتظار الجزء الثانى

بالتوفيق





تسلم يا احمد يارب
ميرسيي ليك
منورني







 
قديم منذ /09-17-2011, 09:11 PM   #9

 

 رقم العضوية : 1115
 تاريخ التسجيل : Apr 2008
 العمر : 31
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : ~ فِـِيْ أحَـَضِـِآنْـ الوَرْدْ ~
 المشاركات : 10,510
 النقاط : misho has a reputation beyond reputemisho has a reputation beyond reputemisho has a reputation beyond reputemisho has a reputation beyond reputemisho has a reputation beyond reputemisho has a reputation beyond reputemisho has a reputation beyond reputemisho has a reputation beyond reputemisho has a reputation beyond reputemisho has a reputation beyond reputemisho has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 261841
 قوة التقييم : 131

misho غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

اقتباسالمشاركة الأصلية كتبت بواسطة hope and painجآمد اووي يّ بت يّ نونآ
وأختيآر هآيل لشيمآء
اجآبآتهآ حلوة اووي
استمري بئآ استمري
وفي انتظآر الجزء التآني




انتي اجمل يا حبيبتي
تسلمي علي التواجد الجميل
تحياتي







 
قديم منذ /09-17-2011, 09:12 PM   #10

مشرفة سابقة

яо7Ч т7eьάк •

 

 رقم العضوية : 42013
 تاريخ التسجيل : Feb 2010
 العمر : 27
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : Egypt
 المشاركات : 4,056
 الحكمة المفضلة : !!أعشقُ علآمة آلتعجُب ! فـ/ بآلنسبة لي ؛ هِي تُشكل ردآ كآفيآ، لِكُل شخص تآفِه !!!!
 النقاط : ♥Donya♥ has a reputation beyond repute♥Donya♥ has a reputation beyond repute♥Donya♥ has a reputation beyond repute♥Donya♥ has a reputation beyond repute♥Donya♥ has a reputation beyond repute♥Donya♥ has a reputation beyond repute♥Donya♥ has a reputation beyond repute♥Donya♥ has a reputation beyond repute♥Donya♥ has a reputation beyond repute♥Donya♥ has a reputation beyond repute♥Donya♥ has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 14110
 قوة التقييم : 8

♥Donya♥ غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

اقتبسات جميلهـ جدا وعجبتني
وكمان اسئلتكـ يا نانو جريئهـ
واجابات جريئهـ وصريحهـ يا دونيتي
وبصراحهـ يابت طلعت عكسي خالص مش عارفهـ
كلكم بتحبوهـ الورود ليهـ والبحر عكسي تماما:sadwalk:
وليا باكـ لاني قريت النص تقريبا>>وفي انتظار الجزء التاني







 
 

الكلمات الدلالية (Tags)
<<ومعـانآ, أول, اقتبآسآت, حلقهـ, misho, وعترآفآت


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
misho welcome back тoкα..♥ منتدى سجل الاعضاء 29 03-14-2012 05:06 PM
اول حلقهـ من `* ليلـــتي * ومعنـآ dr.pharma mīĐŏ ǺĻ ƒâηâη أرشيف برامج اليوميات 100 02-10-2012 02:17 PM
تآنى حلقهـ من اقتبآسآت واعترآفآت <<ومعآنآ حنوون بـقـآيـآ ح ــڻيـڻ დ أرشيف برامج اليوميات 38 09-23-2011 02:32 AM
اقتبآسآت واعترآفآت..\ بـقـآيـآ ح ــڻيـڻ დ منتدى يوميات الاعضاء 20 09-11-2011 01:57 AM
ضيف القسم الثاني عشر (misho) DR.SMA بقلم أعضاء بنات مصر - حصري 30 04-04-2011 04:25 PM


الساعة الآن 06:43 AM


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2019, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 RC 1
منتديات بنات مصر . منتدى كل العرب

a.d - i.s.s.w