::: فعاليات المنتدى :::

أهلا وسهلا بك إلى منتديات بنات مصر.
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات، بالضغط هنا. كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

آخر 12 مواضيع
اتغير
الكاتـب : ana aboodya - آخر مشاركة : واد حبيب - مشاركات : 2 -
:::::: زهره رضا ::::::
الكاتـب : زهره رضا - مشاركات : 24 -
نعمل معاه اي ده
الكاتـب : زهره رضا - آخر مشاركة : د/ عبد الله - مشاركات : 2 -
عضوه جديده
الكاتـب : زهره رضا - آخر مشاركة : د/ عبد الله - مشاركات : 4 -
اوعي تفتكر اني نسيت
الكاتـب : واد حبيب - آخر مشاركة : دمعه حائره - مشاركات : 2 -
يا قلبي مالك ومالها (واد حبيب & همس الرحيل )
الكاتـب : واد حبيب - آخر مشاركة : دمعه حائره - مشاركات : 5 -
القاء القبض على مؤسس صفحة احنا اسفين ياريس
الكاتـب : سيناا - آخر مشاركة : واد حبيب - مشاركات : 2 -
برقيه مؤرجحه بين اللقاء والوداع
الكاتـب : ياسر عبد الباقي - آخر مشاركة : عاشق ولهان - مشاركات : 4 -
اعضاء المنتدى الكارهين لنجاح المنتدى هـ/م
الكاتـب : سيناا - آخر مشاركة : دمعه حائره - مشاركات : 17 -
الطف بقلبي
الكاتـب : *فجر الاسلام* - آخر مشاركة : دمعه حائره - مشاركات : 6 -
ملك جبال الاحزان...Happy Birthday
الكاتـب : Arco Baleno - آخر مشاركة : دمعه حائره - مشاركات : 18 -
النهايه
الكاتـب : عاشق ولهان - آخر مشاركة : دمعه حائره - مشاركات : 7 -

 
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم منذ /10-06-2011, 04:46 PM   #1

اداري سابق
 

 رقم العضوية : 58655
 تاريخ التسجيل : Nov 2010
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : طيبة الطيبة
 المشاركات : 32,840
 الحكمة المفضلة : واثقه بالله
 النقاط : Arco Baleno has a reputation beyond reputeArco Baleno has a reputation beyond reputeArco Baleno has a reputation beyond reputeArco Baleno has a reputation beyond reputeArco Baleno has a reputation beyond reputeArco Baleno has a reputation beyond reputeArco Baleno has a reputation beyond reputeArco Baleno has a reputation beyond reputeArco Baleno has a reputation beyond reputeArco Baleno has a reputation beyond reputeArco Baleno has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 4680349
 قوة التقييم : 2341

Arco Baleno غير متواجد حالياً

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي برنامج فقرات متعدده (الحلقه الاولى) مع ماتركس




السلام عليكم اول كلامي به افتتح
طبعا جو اليوميات مرعب بنسبه لي
لان اول مره اعمل فيه موضوع وحبيت افتتح
البرنامج بالاداري المنتخب واخي ماتركس
عاوزه اسمع صفقه كبيره :biggrin:
طبعا اخي ماتركس غني عن التعرفي ومنور البرنامج
اكيد بل بلا شك
يلا بلاش نرغي كثير وندخل في البرنامج
فقرات متعدده




كيف تعرفت على منتدى بنات مصر ؟
وما هو الدافع لبقائك به؟
عرفت المنتدي بالصدفه كنت قاعد اكلم ابن عمي حفيد الفراعنه
علي الايميل وبعدين بقالو يا محمد انا مخنوق وحاسس بزهق قالي خد المنتدي ده
اتسلي بيه وادخل معانا ومن ساعتها داخلت واديني قاعد علي قلبكم
الدافع لوجودي هناء اني حبيت المنتدي
وحبيت الاعضاء اللي فيه وبقي ليه اصدقاء كتير هناء صعب الواحد
ياخد قرار انو يرحل من هناء علان المنتدي ده اعضاء تختلف
عن اي منتدي تاني طيبين وجدعان ومحترمين بجد

ما القسم الذي فضلته في هذا المنتدى ؟وماذا يعني لك المنتدى ؟
بصراحه القسم اللي كنت بحبه اوي وكنت بقضي فيه معظم وقتي في المنتدي
في البدايه كان قسم النقاش والحوار كان في الاول
بجد كان قسم يجذب الواحد كده مواضيع كلها بقلم الاعضاء
مكنش فيه موضووع بيكون منقوال او مواضيع غير هادفه
لكن دلوقتي ابعد عنه شويه لسبب انو اغلبيه المواضيع مكراره
ومواضيع منقواله دلوقتي بحاول انتشر في المنتدي
كلو علشان افيد واستفيد المنتدي في غربتي بجد واخد معظم
وقتي اصلا انا بحب المنتدي جداا جميع وقت فراغي بقضيه فيه
يعني المنتدي في غربتي واخد كل وقتي لكن لما اروح مصر
مش هتشوفوني غير كل فين هتبيق اجازه بقي
هههههههه لازم اقعد معا اهلي بقي شويتين كده كده هتكونو زهقتو مني




ماذا يعني ماتركس ؟ وكيف أخترته ؟ ومتى تمل من أسم عضويتك ؟
ماتركس ده اقتمصت الاسم ده من فيلم ماتركس عاجبني شخصيه
الدور اللي في الفيلم انو عايش في الوهم والخيال عالطوال
وانا حبيت ابقي زيه كده وعالم النت كلو وهم وخيال يعني
لازم ابقي فيه ماتركس موضووع الملل وتغيير الاسم ده
انا عمري ما مليت منو علشان اولا اسمي مختلف
عن كل الناس يعني مفيش حد اسمو ماتركس في المنتدي كلو
ثانيا مينفعش اغير اسمي علشان لو غيرت اسمي يبقي مجهود السنتين راح
في لحظه علشان كل اصحابي اللي بيختفو بيجوو تاني
بيرجعو يلاقي كل المنتدي مغير اسمو وانا زي ماانا



هل تشعر بَ أنك قد أخطأت بحق أحد ما في المنتدى ؟
[تحدث لنا عن شخص واحد أن وجد ! ]
انا ممكن اكون غلط في حق اشخاص من تعصبي عليهم
او التسرع في القرارات بس برضوه برجع اتاسف ليهم
بس انا ممكن بغلط بدون قصد بس ربنا يعلم اني قلبي طيب
وبحب الخير لكل النااس ده في نااس كتير بتقوال عليا عصبي ومتسرع
ده انتو مشفتوش العصبيه لما كنت داخل المنتدي جديد
ده كان كل يووم خنااق ده انتو احمد ربنا هههههههههههه
اني بقلل من التعصب ومن التسرع
طيب اسئلو طارق قوالو احمد ماتركس اتغير والا لا علشان هوه اكتر واحد
عاشرني في المنتدي ده كلو صح والا لا يا دكتور
وانا اسف لوكنت غلط في حق حد كل شخص مننا بيغلط
بس في الاول والاخر اخضاء وانتي بالذات
يا حوراء متزعليش مني انتي اكتر واحده بتعرفي اني
بعزك قد ايه بس ربنا يديم بينا المحبه ولاخوه يارب




أي نوع من المواضيع تجذبك ؟
بصراحه في مواضيع كتير بتجذبني زي المواضيع اليل بتبقي
من مجهود العضو الشخصي وليست منقواله
ومواضيع الكاريكتير بحبها جدااا
أي الأصدقاء في المنتدى الأقرب إليك ؟
لو هتكلم عن اصدقائي يبقي مش هخلص ده
انا اعتبر مصاحب المنتدي كلو ههههههههه
لكن اللي بتعامل معاهم دايما
محمد علاء
الماجيك
سيد الشرقاوي
احمد سنيبر
ساحر الاحزان
طارق سيلفر
دووال بعض الاصدقاء منهم بس عندي كتير اوي والله
يعني اللي مجاش اسمو ميزعلش انتو عارفين اني بعزكم قد ايه



الذكريات لها أثر كبير ما هي ذكرياتك الأيجابية والسلبية ؟
- في هذا المنتدى -
ذكرياتي السلبيه لما كنت داخل المنتدي جديد كنت بتعامل
معا الناس بحسن نيه وبدون خباثه وكنت بنكلم معا الناس
كلها بحسن نيه والله اداري اللي يتكلم بحسن نيه
يبقي غلطان علشان سببه ليا مشاكل كتير وخليت ناس تظن وتكرهني
علشان زمان كان في نقل كلام كتير بين الا عضاء
وتزويد في الكلام كان بيسبب مشاكل كتير لكن دلوقتي الوضع اتغير
الاعضاء كلها اتغيرت وعقوالها ناضجه جدااا
ثانيا الاجابيات كان ليا اصحاب كتير اوي وكان
الواحد بيتكلم معاهم زي جريح الذكريات وطائر الشرق
ونور ونااس كتير دلووقتي في ناس اخدت جنب مني
وفي ناس بطلت تدخل كان
الواحد بيبقي سعيد لما كنت بتكلم معاهم

ماهو شعورك حينما أصبحت أداري ؟
بصراحه في جوايه شويه من الفرح والسعاده معا اني للون بس
برضوه فرحان مش عارف ليه ممكن علشان لقيت ناس
بتحبني وناس فرحت فرحتي وناس مبسوطه ليا
واني مختلف ولبست لبس طارق ههههههههه

بَ طبيعة البشر يخطى عدة مرات وربما أحياناً ,
أنما الخطأ ليس عيبا الخطأ من لا يتعلم من خطأئه ؟
أ- ما هو أكبر خطأ في حياتك ؟
اني سافرت الامارات وسبت دراستي مكملتهاش
كان نفسي اكمل وادخل كليه الهندسه ميكانيكا
بس الظروف حكمت عليا كده هتقوالوالي كنت هتدخل هندسه
ازاي وانتا معاك دبلوم هتشتغلنا هههههههه
هقوالكم انا جايب في سنه 3 دبلوم 94%
كنت هدخل جامعه عماليه سنه واعمل معادله وادخل سنه تانيه
عالطوال تانيه هندسه بس النصيب ما اردش بقي




ب- الخطأ الذي أرتكبته يوما وتعلمت منه الكثير ؟
اخطائي اني بتسرع وبتعصب كتير لدرجه اني في ماتش الاهلي
اللي فات كسرت التلفزيون البلازما ههههههههههه
وبرضوه اشتريت واحد علي حسابي ههههههههه
انا بحاول اقلل من تعصبي ونرفزتي وانفعالي لدرجه اني بعاقب نفسي كتير
بس خلاص شبه اني بدات اتخلص من التعصب ده
احنا كنا فين وبقينا فين هتستحملوني يعني
هتستحملوني غصب عنكم ههههههههههه




كل منا حياته الخاصة عالمه الخاص , أحلامنا , مبادئنا , تقاليدنا :
أ- ما هي طموحاتك والى أي مدى تطمح ؟
طموحي بجد اني بعون الله معا اخر السنه دي
افتح مشروع لوحدي انا وصاحبي سيد كفايا شغل بقي
عن النااس لازم الواحد يكبر مش هنفضل طوال عمرنا صغيرين كده
هههههههه ثانيا اني اروح مصر واشوف اهلي
واقبل قدم امي وابي واختي الصغنتوته واشوف اخواتي
وبعدين عايز احجج ابويه وامي وبعدين بعد 15 سنه
كده افكر في الزواج هههههههههه واجبلي عيالين صغنتتين
ونفسي يكونو بنتين كده مش عايز اولاد ههههههههه




ب- هل تحافظ على تقاليد عائلتك ؟
انا الحمدالله العادات والتقاليد
زي ما علمونا اهلنا بقيت زي ما كون في مصر
معا اهلي كانو بيعلموني نظري وفي حياتي دلوقتي
بقيت اطبق الللي علموهوني جدي وابويه وامي
والحمدالله انا فخور جدا اني انا من صعيد مصر
علشان فينا صفات كتير بتختلف عن بعض النااس




هل هنالك أفعال أزعجتك في المنتدى؟ وهل تسعى لـَ تحسين تلك الأفعال؟
في حاجه استفزتني جدا الايام اللي فاتت وهيه رمي الكلام علي
بعض ياريت يا جماعه كفاينا رمي كلام والكلام بطريقه غير مباشره
وياريت يبقي المعامله بينا فيها وضووح عن كده
رمي الكلام ده هيخلينا نكره بعض ياريت لو كان شخص زعلان
من حد بدل ما يرمي عليه كلام يروح يعاتبه ويكلمو
مفيش احسن من الوضوح في المعامله انا وحش قوال
عليا وحش في وشي مش هزعل بدل ما في موضوع كانت
عضوه بترمي عليا كلام وبعدها تيجي تتكلم معايا وكاني
مفيش حاجه طيب ليه كده انا وحش قوالي وحش
عليا متجيش تتكلم عليا بطريقه
غير مباشره ده اسمو نفاق مش اكتر




سألتِ أحدهم ذات مرهـ : في وسط فوضى الحياة
من الذي يرسم لك الابتسـامة دائمـاً ؟
-الأن أوجه السؤال لك-
من يرسم لك الابتسامه دوما؟؟
اللي يرسم الابتسامه هيه اولا اختي الصغيره
رناا لما اشوفها سعيده
واهلي لما القيهم مش محتاجين حاجه
اهم شي ارضي ربنا وارضي اهلي هيه دي اسعد حاجه عندي




ضد أم مع حرية التفكير ؟
لا انا معا حريه التفكير بس التفكير
الاجابي وليست السلبي


ضد أم مع دخول الكلمات الأجنبية في الحديث ،
مثل " اوكي ؛ ؛ سي يو ؛ باي ... الخ " ؟
علي فكره انا بكره الحجات دي موووت
بصراحه بحس فيها بتكبر وغرور مش عارف ليه
ضدها طبعا


ضد أم مع المثل القائل
" ليس الجمال بأثواب تزيننا إنما الجمال جمال العلم والأدب " ؟
انا معا المقوله دي علشان جمال الاثواب والشكل دي كلها حجات
مع الوقت بتبقي فانيه كلها بتروح وبتزوال
لكن العلم والادب بيفضل معاك
ويفضل حتي بعد ما بيموت الشخص مننا
بصي لمؤالفين وشعراء عظماء لسه كتبهم
موجوده معانا لغايه دلوقتي زي ما يكونو عايشين معانا
وليس اموت


ضد أم مع الهواتف المحمولة مع الأطفال ؟
انا بصراحه ضد كده اقل حاجه لازم يكون عنده 15 سنه
لولا يشيل تلفون محمول علشان الانفتاح
مخلاش حاجه لازم نحافظ علي اولادنا


ضد أم مع حرية المرأة ؟
معا الحريه بس مش معني حريه نستخدمها بسلبيه
الحريه للمراه ليها حدود واجابيات وسلبيات
انا مع الحريه بس بشكل ايجابي واستخدمها الايجابي


ضد أم مع إخفاء المشاعر؟
لاانا معا اخفائها احسن علشان ممكن تصرح لحد
انو بتحبو او كده وتلاقيه مرتبط او ممكن يجرحك
بمعني صح واحنا الواحد ليه
يجيب لنفسه وجع القلب هههههههه
ما الباب اللي يجيك منه الريح سده واستريح هههههههه


ضد ام مع قيام الثورات في بعض البلاد؟
انا معا الثورات هيه اللي اتدانا امل في بكرا
انو يبقي احلي
حتي مش علشانا احنا علشان
اولادانا واجيالنا بعد مننا


ضد أم مع من يقول: " بكاء الرجال ضعف " ؟
ضددد






هل يحب "ماتركس " الغموض ؟
نعم


هل هنالك موقف لن يمحى من ذاكرتك أبداً ؟
نعم


هل كنت ناجح في دراساتك ؟
نعم ولا في نفس الوقت من ده علي ادا ههههههههههه


هل تنازلت عن شيء تمنيته طويلاً ؟
لا


هل هناك صديق يكشف " ماتركس " له أسراره ؟
نعم محمد علاء


هل تنجبر على فعل أمور لا تحبها ؟
نعم


هل هناك شخص يخاف منه " ماتركس " ؟
نعم ابي
طبع مش خوف من حاجه
بس احتراما وتقديرا ليه






[ نجد كثيراً من الأشخاص التي تختلف
عاداتهم وتصرفاتهم في جيل المراهقة ]
هل عشت هذا التغيير ؟ وكيف كان أثره عليك ؟
اكيد عشت التغيير ده انا لما كنت صغير اختلف تماما بعد
ما عديت سن ال20 سنه انا هبقي صريح معاكم انا مكنش
في دماغي في سن المراهقه غير اتعرف علي بنات
اتكلم معا بنات عقلي كان صغير بس لما كبرت اتغيرت تماما
بس الحمدالله قدرت اسيطر علي اخطائي ومخصرتش كتير

[هنالك لحظات لن ننسى مدى جمالها بَ النسبة لنا ]
فَ هل هنالك لحظات أحببتها وما زالت في ذاكرتك ؟
اجمل لحظات لما كنت في مصر كنت
بلعب معا اصحابي والعب معا اختي
ومكنش في بالي هموم والا شغل
كنت بمعني صح مقضيهااا

[ هنالك أفعال لا يفضلوها أهلنا بنا ]
فَ هل هنالك مبادئ تختلف فيها مع أهلك ؟
لا انا ببقي معا اهلي في كل حاجه
علشان الحمدالله ببقي مقتنع بي ارائهم وكلامهم

[لا بد وأن لـَ معظم البشر مروا بَ مرحلة الفشل]
فَ أي أقصى لحظات الفشل عاشها " ماتركس "؟
ساعه لما كنت في مصر واختي الصغيره كانت عايزه عمليه
وكنت ساعتها صغير ومكنش معانا فلوس نعملها العمليه
كنت بحس اني انساان حقير جداا واني مليش
لازمي في الدنيا دي علشان اغلي الناس عندك تتعذب وانتا عاجز
مش قادر تعمل حاجه ربنا كرمنا وسافرت واشتغلت ليل ونهار
علشان اوفر حق العمليه وعمله العمليه اختي
ونجحت وبقيت احلي بنووته في الكوون

نسمع ونقرأ هذا يحقد على ذاك وتلك تغار من هذه ومن هذا الكلام
أنت يَ " ماتركس "
هل تشعر أن هنالك بحياتك من يحقدك أو يغار منك ؟
معتقدش حد بيحقد عليا غير اصحابي في مصر واقاربنا
بتحسهم كده بيحسدوانا وبيكرهوانا لسه مش عارف

[ الحروب .. الكراهية .. الجحود .. الطمع .. الجشع ]
أي من هذه الكلمات يكرهها
" ماتركس " ولماذا ؟
الكلمات دووال كلهم اكرهها علشان تعتبر تدمير لانسان
وشخص مكروه جدااا



:079:
دي انااا ههههههههههه


:biggrin:
دي بتاعه طارق سيلفر
:redface:
ده الرايق محمد سعد
:bb1:
ده محمد علاء بقي واد خجول كده هههههههه


:sml39:
احمد سنيبر اللي مش بيبطل ضحك ههههههه
:sml3:
دي انتي يا حوراء دايما غلبانه وخجوله

دي دودووو دايما مفتريه هههههههه


:vb39:
دي سيلفر فلور بنت تفطس من الضحك





هل هناك شخصيه أثرت بك في المنتدى؟
وماهي تلك الشخصيه؟
بصراحه هما 3
محمد الشريف
وطائر الشرق
وناصر عبده
دوال بقي اساتذدي والله هما اكتر ناس استفد منهم
وكانو بيصبروني بجد اتعلمت منهم كتير وبكلامي معاهم بحبهم اوي والله
وهما اللي صبروني علي وجودي هناء وقفو جنبي كتير
الف شكر ليكم وجميلكم ده علي راسي دايما
هل هناك عضو أو عضوه أعجبت بَ قلمه أو شخصيته؟
أذكر لنا هذا الشخص/هـ؟
كتير بصراحه اقلامهم متميزه مقدرش احصاها
طارق سيلفر
محمد الشريف
محمد علاء
احمد سنيبر
ناصر عبده
طائر الشرق
ساحر الاحزان امجد
سيد الشرقاوي
الماجيك
كتير اوي والله بس دووال شويه منهم
هل هنالك قرار إداري أنت كنت ضده في منتدى بنات مصر؟
لا هوه كان قرار منع رسايل التواصل
بس لما اتكلمت معا طارق
اقتنعت بوجهه نظره بصراحه



كلمه من ماتركس توجهها الى بعض الاعضاء هنا
سواء مشرف او اداري او مميز او مراقب ؟؟
انا هقوال كلمه لكل النااس
اولا اسف جدا لو كنت جرحت حد بكلامي والا زعلت حد
كلكم اخواتي وياريت تسامحووني
ومنتحرمش منك يارب
اخوكم ماتركس

وشكرا يا حوراء علي الاستضافه الجميله دي
وسعيد جدا اني كنت معاكي وفضفض شويه وفكيت عن نفسي
ومش عايزك تزعلي مني احنا اخوات
ولو شايله مني في اي حاجه تعالي عاتبيني واكيد هنوصل لحل
ومنتحرمش منكم كلكم


نورت اخي ماتركس اعرف اني ثقلت بالاسئله
جالسه اتدرب فيك ههههه
وانا والله مش زعلانه منك حتى افتتحت
البرنامج بك لانك اخي وربي يعلم
مش شايله ولا شي عليك
واحنا اخوات
ونورت الحلقه بجد













 
قديم منذ /10-06-2011, 05:15 PM   #2

 

 رقم العضوية : 13962
 تاريخ التسجيل : Feb 2009
 الجنس : ~ ولد
 المكان : مصر
 المشاركات : 18,579
 الحكمة المفضلة : سأل الممكن المستحيل : أين تقيم ؟ فأجابه في أحلام العاجز
 النقاط : morshooo has a reputation beyond reputemorshooo has a reputation beyond reputemorshooo has a reputation beyond reputemorshooo has a reputation beyond reputemorshooo has a reputation beyond reputemorshooo has a reputation beyond reputemorshooo has a reputation beyond reputemorshooo has a reputation beyond reputemorshooo has a reputation beyond reputemorshooo has a reputation beyond reputemorshooo has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 2964942
 قوة التقييم : 1483

morshooo غير متواجد حالياً

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

فى البدايه احيكى يا حوراء على البرنامج الجامد جدااااااااا

هو فقراتة كتيرة بس جميل جداااااااا

طبعا ماتركس منور التوبيك

بس ليا تعليق صغير جدا على كلامه

منين بتحب الصراحه والوضوح وبتطلب دا

ومنين بتقول نعم للغموض اعتقد الاتنين عكس بعض تماما ^_^

طبعا تم تقييم التوبيك يا ست حوراء







 
قديم منذ /10-06-2011, 05:17 PM   #3

 

 رقم العضوية : 7111
 تاريخ التسجيل : Sep 2008
 الجنس : ~ ولد
 المكان : Damietta
 المشاركات : 22,355
 الحكمة المفضلة : لو القرد مات القرداتي هيعرف يشتغل ؟
 النقاط : SiLver Spectra has a reputation beyond reputeSiLver Spectra has a reputation beyond reputeSiLver Spectra has a reputation beyond reputeSiLver Spectra has a reputation beyond reputeSiLver Spectra has a reputation beyond reputeSiLver Spectra has a reputation beyond reputeSiLver Spectra has a reputation beyond reputeSiLver Spectra has a reputation beyond reputeSiLver Spectra has a reputation beyond reputeSiLver Spectra has a reputation beyond reputeSiLver Spectra has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 5769582
 قوة التقييم : 2885

SiLver Spectra غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى SiLver Spectra

أوسمة العضو
افتراضي

عارف انا كل شوية بلاقيني بكح ,,افتح موضوع استضافة الائيك جايب في سيرتي )

منور و الله يا بو ماتركس
و أكيد كلنا مبسوطين انك مبسوط بلونك الأحمر
و أنبسط اني قدرت أعمل فكرة زي الانتخابات الي حسستك بقرب الناس ليك
استضافة موفقة يا قوس يا قزح (بالايطالي)








 
قديم منذ /10-06-2011, 05:48 PM   #4

الإدارة العامة سابقا

 

 رقم العضوية : 55979
 تاريخ التسجيل : Oct 2010
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : مصـــــــــر
 المشاركات : 74,331
 الحكمة المفضلة : وما من كاتب إلا سيبلى ...ويبقي الدهر ما كتبت يداه فلا تكتب بكفك غير شيء...يسرك في القيامة أن تراه
 النقاط : دمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 14967105
 قوة التقييم : 7484

دمعه حائره غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

MY MmS

أوسمة العضو
افتراضي

برنامج جميل جدا واسئله جديده ياحوراء استضافه موفقه
التنسيق كمان عجبنى جدا يسلمو اختى
نورت يا ماتركس اجاباتك جميله وتلقائيه
ربنا يوفقك فى حياتك وتحقق كل ماتتمنى وترجع مصر بالسلامه
تحياتى وتقديرى للجميع







 
قديم منذ /10-06-2011, 07:26 PM   #5

❀۩سأموت ُولن تموت عقيدتي ۩ ❀

۞๑ ๑خالد البنا۞๑ ๑

 

 رقم العضوية : 70388
 تاريخ التسجيل : May 2011
 الجنس : ~ رجل
 المكان : تركيا ... إسطنبول
 المشاركات : 12,852
 الحكمة المفضلة : أملي أن يرض َ الله عني
 النقاط : مِسكُ الشَهادة has a reputation beyond reputeمِسكُ الشَهادة has a reputation beyond reputeمِسكُ الشَهادة has a reputation beyond reputeمِسكُ الشَهادة has a reputation beyond reputeمِسكُ الشَهادة has a reputation beyond reputeمِسكُ الشَهادة has a reputation beyond reputeمِسكُ الشَهادة has a reputation beyond reputeمِسكُ الشَهادة has a reputation beyond reputeمِسكُ الشَهادة has a reputation beyond reputeمِسكُ الشَهادة has a reputation beyond reputeمِسكُ الشَهادة has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 3412670
 قوة التقييم : 1707

مِسكُ الشَهادة غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

ربنا يبارك فيك ِ يا أخت حوراء ع
هذا البرنامج المميز وأخينا أحمد شخصية
محترمة ومميزة
برنامج متنوع وأسئلة مهذبة وإجابات رائعة جدا ً
دمتم بخير







 
قديم منذ /10-06-2011, 07:35 PM   #6

مشرفة الاقسام الرياضية سابقا

o 。。 ګڵ ٱلمــفرۇض مــرفﯘض。。o

 

 رقم العضوية : 60651
 تاريخ التسجيل : Dec 2010
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : حيث أكون ...
 المشاركات : 8,517
 الحكمة المفضلة : لاتنهى عن شئ وتأتي مثلهـ عار عليك إن فعلت عظيم :)
 النقاط : سَـلمَى has a reputation beyond reputeسَـلمَى has a reputation beyond reputeسَـلمَى has a reputation beyond reputeسَـلمَى has a reputation beyond reputeسَـلمَى has a reputation beyond reputeسَـلمَى has a reputation beyond reputeسَـلمَى has a reputation beyond reputeسَـلمَى has a reputation beyond reputeسَـلمَى has a reputation beyond reputeسَـلمَى has a reputation beyond reputeسَـلمَى has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 423780
 قوة التقييم : 212

سَـلمَى غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

لا برنآآآآمج تحفففهـ أخر حآجهـ
إيهـ الحلاوة دي
بجد جميل مآشآء الله
وعجبآني الاسئلهـ أوووي
نخش على الضيف
بآآآين كدآ هخطفك يآ مآتركس
منووووور أخر عشرين حآجهـ كودآ
وإيهـ الروآآقهـ والاجآبآت الجميلهـ دي
لا عشرة على عشرة يآريس
دنتى الطيبهـ كلهآآآ يآمعلم
سيبك من الناس دهـ ال بتقول إنك عصبي >>حطهم على جنب ككك

نآآآيس حلقهـ يآ حورآء
ومنتظرين ال بعديهآ







 
قديم منذ /10-06-2011, 10:17 PM   #7

أحمـــــد الألمـــــــــانى

 

 رقم العضوية : 33853
 تاريخ التسجيل : Oct 2009
 الجنس : ~ رجل
 المكان : مصر
 المشاركات : 29,419
 الحكمة المفضلة : كما تدين تدان
 النقاط : ماتركس has a reputation beyond reputeماتركس has a reputation beyond reputeماتركس has a reputation beyond reputeماتركس has a reputation beyond reputeماتركس has a reputation beyond reputeماتركس has a reputation beyond reputeماتركس has a reputation beyond reputeماتركس has a reputation beyond reputeماتركس has a reputation beyond reputeماتركس has a reputation beyond reputeماتركس has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 213873
 قوة التقييم : 107

ماتركس غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

اقتباس:
السلام عليكم اول كلامي به افتتح
طبعا جو اليوميات مرعب بنسبه لي
لان اول مره اعمل فيه موضوع وحبيت افتتح
البرنامج بالاداري المنتخب واخي ماتركس
عاوزه اسمع صفقه كبيره :biggrin:
طبعا اخي ماتركس غني عن التعرفي ومنور البرنامج
اكيد بل بلا شك
يلا بلاش نرغي كثير وندخل في البرنامج
فقرات متعدده

الله الله عليكي يا حوراء دايما مصيداني انتي كده

بس ايه يا عم الشغل الجاامد ده والتنثيق اللي روعه ده

بجد تسلم ايدك يا حوراء ومنتحرمش منك بس بجد

شغل جاامد تسلم ايدك وشرف ليا اني اكون معاكي



اقتباس:
فى البدايه احيكى يا حوراء على البرنامج الجامد جدااااااااا

هو فقراتة كتيرة بس جميل جداااااااا


طبعا ماتركس منور التوبيك

بس ليا تعليق صغير جدا على كلامه

منين بتحب الصراحه والوضوح وبتطلب دا

ومنين بتقول نعم للغموض اعتقد الاتنين عكس بعض تماما ^_^

طبعا تم تقييم التوبيك يا ست حوراء

منور يا نجم المنتدي

تسلم علي رايك ياريس مروشو

بص ياريس انا هرد علي كلامك الغموض معنااه ياريس غموض في شخصيتي في حجات

تخصني يعني ابقي غامض محدش يعرف عني حاجه شخصيا

غير الصراحه دي بتبقي معاملتي معا الناس لكن لازم ابقي صريح معاهم

في معاملتي معا النااس فهمت يا كبير الغموض الشحصي بيفرق عن صراحتك معا الناس

منور يا كبير


اقتباس:
عارف انا كل شوية بلاقيني بكح ,,افتح موضوع استضافة الائيك جايب في سيرتي )

منور و الله يا بو ماتركس
و أكيد كلنا مبسوطين انك مبسوط بلونك الأحمر
و أنبسط اني قدرت أعمل فكرة زي الانتخابات الي حسستك بقرب الناس ليك
استضافة موفقة يا قوس يا قزح (بالايطالي)

الكبير هنااء يا الهناء اللي انا فيه

هوه انا اعرف غيرك علشان اجيب سيرتو في المنتدي ده

ده انا عاشرتك اكتر من اهلي ههههههههههههههه

منور يا ريس وتسلم لوجودك يا كبير حط كوبايه ميه جنبك علشان الكحه

الجايه كتير ههههههههه وبجد تسلم علي فكرتك يا دكنور ومنتحرمش منك

شغل الدماغ دي كده عالطووال منور يا برنس



اقتباس:
برنامج جميل جدا واسئله جديده ياحوراء استضافه موفقه
التنسيق كمان عجبنى جدا يسلمو اختى
نورت يا ماتركس اجاباتك جميله وتلقائيه
ربنا يوفقك فى حياتك وتحقق كل ماتتمنى وترجع مصر بالسلامه
تحياتى وتقديرى للجميع


دمعه حائره

منون

تسلمي علي رايك ووجودك يا منه

نورتي ايوا كده عايزين انتشار من ده عالطووال منك



اقتباس:
ربنا يبارك فيك ِ يا أخت حوراء ع
هذا البرنامج المميز وأخينا أحمد شخصية
محترمة ومميزة
برنامج متنوع وأسئلة مهذبة وإجابات رائعة جدا ً
دمتم بخير


حبيب قلبنا خاالد باشاا

دايما بكلامك تخجلني

ومنتحرمش من وجودك ورايك ياريس

نورت يا ريس


اقتباس:
لا برنآآآآمج تحفففهـ أخر حآجهـ
إيهـ الحلاوة دي
بجد جميل مآشآء الله
وعجبآني الاسئلهـ أوووي
نخش على الضيف
بآآآين كدآ هخطفك يآ مآتركس
منووووور أخر عشرين حآجهـ كودآ
وإيهـ الروآآقهـ والاجآبآت الجميلهـ دي
لا عشرة على عشرة يآريس
دنتى الطيبهـ كلهآآآ يآمعلم
سيبك من الناس دهـ ال بتقول إنك عصبي >>حطهم على جنب ككك

نآآآيس حلقهـ يآ حورآء
ومنتظرين ال بعديهآ

فتكيتووووو

تسلمي علي رايك ووجودك يا فتكاات دايما بتخجليني بكلامك

عنجد نورتيني ومنتحرمش من وجودك يارب

نورتي يا فتكيتوووو







 
قديم منذ /10-06-2011, 10:40 PM   #8

مشرفة الحياة الزوجية سابقا

هبه الله

 

 رقم العضوية : 46313
 تاريخ التسجيل : Apr 2010
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : مصر حببتى يارب احفظها وأجعلها دائما بلدا أمنا وارزقها الاصلاح والفلاح يأرحم الراحمين
 المشاركات : 13,662
 الحكمة المفضلة : (ليس على المريض حرج ؟؟؟ )
 النقاط : عاشقة الهدوء has a reputation beyond reputeعاشقة الهدوء has a reputation beyond reputeعاشقة الهدوء has a reputation beyond reputeعاشقة الهدوء has a reputation beyond reputeعاشقة الهدوء has a reputation beyond reputeعاشقة الهدوء has a reputation beyond reputeعاشقة الهدوء has a reputation beyond reputeعاشقة الهدوء has a reputation beyond reputeعاشقة الهدوء has a reputation beyond reputeعاشقة الهدوء has a reputation beyond reputeعاشقة الهدوء has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 3208520
 قوة التقييم : 1605

عاشقة الهدوء غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

بجد ياحورااااء موضوع وبرنامج قيم جدا

واستضافة مميزه لضيف مميز ومتألق


وغنى عن التعريف نورت يا أحمد

وموووفقه ياحوراااء بلحقاتك القادمه ربنا يحفظك







 
قديم منذ /10-07-2011, 12:25 AM   #9

مميزة للنشاط الراقي

 

 رقم العضوية : 72095
 تاريخ التسجيل : Jun 2011
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : فلسطين
 المشاركات : 3,659
 الحكمة المفضلة : إعمل لدنياك كأنّك تعيش أبدا واعمل لآخرتك كأنّك تموت غدا
 النقاط : بنت المختار has a reputation beyond reputeبنت المختار has a reputation beyond reputeبنت المختار has a reputation beyond reputeبنت المختار has a reputation beyond reputeبنت المختار has a reputation beyond reputeبنت المختار has a reputation beyond reputeبنت المختار has a reputation beyond reputeبنت المختار has a reputation beyond reputeبنت المختار has a reputation beyond reputeبنت المختار has a reputation beyond reputeبنت المختار has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 8255
 قوة التقييم : 5

بنت المختار غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

تقديم جميل حورتي
حبيت فكرة الايقونات جديدة
اسئلة موفقة وتنسيق جميل كالعاده منك
وضيف مميز
وين ما بلقي بلاقيه
منور ابو الشباب
ويسلمووووووووووووو
[IMG]http://upload.***************************/file2/13174136885.gif[/IMG]







 
قديم منذ /10-07-2011, 01:47 AM   #10

● اسْتثنَآئيَـۂ «

من مبدعى المنتدى

 

 رقم العضوية : 33694
 تاريخ التسجيل : Oct 2009
 العمر : 26
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : آرض الكنـآنه [ مصر ] ..
 المشاركات : 26,018
 الحكمة المفضلة : No More LOVE No More CRYING
 النقاط : ♥..pure has a reputation beyond repute♥..pure has a reputation beyond repute♥..pure has a reputation beyond repute♥..pure has a reputation beyond repute♥..pure has a reputation beyond repute♥..pure has a reputation beyond repute♥..pure has a reputation beyond repute♥..pure has a reputation beyond repute♥..pure has a reputation beyond repute♥..pure has a reputation beyond repute♥..pure has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 1512219
 قوة التقييم : 757

♥..pure غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

الله عليكي والله >> هو دا ..
نفسي كل برامج اليوميات تكون بالتنسيق دا
متعه في الاسئله والفقرات ..,,
كنت منورنا يا ماتركس واجابات جميله ::
مجهود جميل منكـ يا حوراء ..,
ودي واحترامي







 
 

الكلمات الدلالية (Tags)
ماتركس, متعدده, الاولى, الحلقه, برنامج, فقرات


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
فنكوشه في برنامج فقرات متعدده الحلقه الثالثه Arco Baleno أرشيف برامج اليوميات 12 08-02-2012 04:01 AM
الحلقه الاولى من برنامج أمسيه حواريه مع عضو مهندسه بغداد قسم الخواطر - وهمس القوافى حصرى بقلم الأعضاء 23 12-23-2011 01:29 AM
الحلقه الاولي و برنامج ( اهم الاعضاء) فراشه الحياه أرشيف برامج اليوميات 13 02-02-2011 09:48 PM
الحلقه الاولي من برنامج ( قصص القرأن ) Mo7aMaD 3aLa2 صوتيات اسلامية - تلاوات - خطب - يوتيوب 1 08-26-2009 12:53 PM


الساعة الآن 06:37 AM


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2019, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 RC 1
منتديات بنات مصر . منتدى كل العرب

a.d - i.s.s.w