::: فعاليات المنتدى :::

أهلا وسهلا بك إلى منتديات بنات مصر.
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات، بالضغط هنا. كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

آخر 12 مواضيع
معاناه قلب...
الكاتـب : SaMa. - آخر مشاركة : شاعر الحب الحزين - مشاركات : 2 -
احاسيس ناقصة ...!
الكاتـب : احساسى صحيح - آخر مشاركة : دمعه حائره - مشاركات : 2 -
بجد زهقانه من كل حد
الكاتـب : اميره باحجابى - آخر مشاركة : شاعر الحب الحزين - مشاركات : 5 -
تقع وتقوم
الكاتـب : دمعه حائره - آخر مشاركة : شاعر الحب الحزين - مشاركات : 8 -
انتحار...
الكاتـب : SaMa. - مشاركات : 7 -
السلام الداخلى
الكاتـب : دمعه حائره - آخر مشاركة : طبيب الهوى - مشاركات : 9 -
كسرة قلب ...!
الكاتـب : احساسى صحيح - آخر مشاركة : اميره باحجابى - مشاركات : 11 -
ولسه القلب
الكاتـب : دمعه حائره - مشاركات : 8 -
إجابة خاطئة ...!
الكاتـب : احساسى صحيح - آخر مشاركة : ندوشه 2011 - مشاركات : 8 -
LeslieCiz نورت المنتدى
الكاتـب : سيناا - مشاركات : 8 -
..... الحلم .....
الكاتـب : واد حبيب - آخر مشاركة : شروق محمود - مشاركات : 5 -
الرضا
الكاتـب : دمعه حائره - مشاركات : 14 -

إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم منذ /02-06-2009, 03:57 PM   #1

 

 رقم العضوية : 12261
 تاريخ التسجيل : Feb 2009
 المكان : مصر
 المشاركات : 15
 النقاط : dido will become famous soon enough
 درجة التقييم : 50
 قوة التقييم : 0

dido غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
محمود بكر واخف دم واخف عقل كمان

المعلق الكبير= محمود بكر

او محمود بخ زي مابيحب بعض الناس يقولوا عليه

اروع واخف دم لمعلق ف التااااااااااااااااريخ

وجات ف دماغي فكرة اننا نلم كل تعليقات الملك ف موضوع

واكيد حيكون الضحك للركب

وكل واحد عنده تعليق للاسطورة محمود بكر يدخل يكتبه

وطبعا اكتر تعليقاته الاعضاء العسل بتوعنا هما اللي بيحطوها

بسم الله نبدأ الموسوعة

1.قبل كدا محمود بكر كان بيكلم عن لعيب قصير فى حرس الحدود..اعتقد مكى..
يقولك دا لعيب بليه!..وطبعا الى فاهمين كوره هيفهموا قصدى..او نقدر نقول عليه لعيب..زقرط!.. هههههههههههههههههههههههه



2.محمود بكر كان بيعلق على مبارة فى كأس العالم وكان التشيك بتلعب قعد ربع ساعة كل ما يقول جمهور التشيك يقول جمهورية شبين فضحنا ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

.وطبعا مدش ينسي لما الاسطورة شكر شبكة اوربت وهو بيعلق ع كاس العالم للاندية اللي كان بيذيع قناة الاي ار تي ههههههههههههههههههههههههههههه



6.فى ماتش للزمالك كان فى لعيب رافع ايده عشان حد يباصيله كورة ومحمود بكر قال الحقو ده فى واحد بيغرق هناك هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههه





7.بيقولك الاهلى ضاغط ومضيع يجي 5 6 7 8 9 فرص هههههههههههههههههههههههههههههه







8. ف ماتش الزمالك وبتروجيت بيقولك احمد شعبان شمط واحدة السنة اللي فاتت هههههههههههههههههههههههههههههه



9.لما سيد المندوه جاب هدف بني عبيد

بكر قال: "طبعا السيد المندوه هيقعد بالليل على القهوة ويقول أنا اللي جبت الجون في عبد الواحد" ههههههههههههههههههههه




10.ولما الزمالك ضغط عشان يتعادل

بكر قال: "طب كان فين الكلام ده من الأول .. يعني لازم أتلب جون عشان ألعب عدل" ههههههههههههههههههههههههههه




11.من كام سنة كدا الاهلي كان بيلاعب الترسانة ف كان الترسانة متقدم

ف محمود بكر قال ايه

المقدمة زرقاء والمؤخرة حمراء ههههههههههههههههههههههههههه



12. رومانيا وانجلترا بطولة اوربا

الواد بتاع رومانيا وقع فى منطقة الجزاء واتحسبله ضربة جزاء ومحمود بكر مصمم ان هى كورنر

والواد داخل يشوط الكوره وهو عمال يقول هييشوط الكورنر هيشوط الكورنر لحد مدخلت جون قالك والحكم حسب ضربة جزاء

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههه



13. بدايه مباراة الأهلى والإتحاد هذا الموسم (2008\2009) على قناه دريم ذكر محمود بكر ان الصوره سيئه كما ترده من المصدر ولكن المفاجاءه انه ذكر ان البعض يتحدث معه عن صوره افضل فى قناه موردن وان الصوره فى مودرن افضل بكتير يعنى محمود بكر بيقول للناس الى بتتفرج على دريم روحوا اتفرجوا على قناه مودرن احسن ليكم



15.كان بيلعق علي ماتش في استاد القاهرة ومرة واحده خرج بره التعليق وقال بالنص(الناس هنا مدينلي الاسامي غلط وعم عبده اللي مسؤل عن الحاجت دي مش هيقدر يجي لان الاسنسير قاطع واحنا في الدور السابع ومفيش ميه حاجه غريبة والله ....هه كده هنتفضح في كاس العالم للشباب)ههههههههههههههههههههههههههه



16.عمري مانسي يوم نهائي الكاس بتاع الزمالك وانبي ..ومحمد عبد الله بيبدل في اخر الماتش وعمال يتلكع عشان يضيع وقت
وايمن سعيد بتاع انبي عمال يزوق فيه ويكلمه ....راح رايح مكلم الحكم عشان يخرجه بسرعه
راح محمود بكر قال ( اكيد يا جماعه ايمن سعيد مش بيكلم الحكم باليوناني .. دا اصلا بيتكلم عربي بالعافيه )
هههههههههههههههههههههههههههههه



17.كان فيه ماتش للاهلى .وكان الاهلى مضغوط .........قال:
على رأى المثل اللى عايز يحرج الاهلى يهاجمه
وكان فيه لاعب بيدخل وحش على الكوره قال: الاعيب ده مش هايهمد الا لما يتلب انذار

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


18.ماتش النهاردة ماكنش عارف صديق من بركات
فقال
انا شايف تشاش ههههههههههههههههههههههههههههههههههه


19.فى كاس الامم سنه 1986 فى مجموعة الاسكندريه مباراة الجزائر والكاميرون وقبل نهايه المباره بحوالى نصف ساعه الكره راحت لحارس الجزائر دريد فقال (ودريد ده الجون الوحيد فى الدوره الى مادخلش فيه جون لحد دلوقت) راح دريد شارب 3اجاوال ورا بعض وخرجت الجزائر من البطوله

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


20.واحد صاحبي قالي قبل كده انه في آخر الماتش
قال : كان معكم على التعليق أشرف بكر
ههههههههههههههههههههههههه


21.- ماقدرش انسي كاس العالم 90 في ايطاليا لما مصر كانت بتلعب مش فاكر مع هولندا او انجلترا لما اسماعيل يوسف كان معاه الكوره ة قعد يقول و ماشي اسماعيل يس كذه مره هههههههههههههههه


22.برده في كاس العالم 90 ماتش ايطاليا و اورجواري لما كان بيقول الماتش قرب يخلص و ايطاليا واحد اولفتي صفر و الفتي دي كانت شركة الكمبيوتر الي عاملة برنامج اظهار النتيجة و الاحصائيات طول الماتش هههههههههههههههههههههه


23.فى ماتش الاهلى وانبى اللى فات .. عمرو فهيم تقريبا عمل فاول جامد مع وائل جمعه

فالحكم جرى ناحية فهيم وهو طبعا باسلوبه بيقول وفاول و محضر فى القسم .. والحكم بيحط ايه فى جيبه

وهيدى انزار هيدى انزار لا ده مداش ده بيعدل الكارت هههههههههههههههههههههههه


24.ماتش الدنمارك و البرازيل دور التمانية بتاع كاس العالم 1998
قال اهلا بكم في مباراة دور التمانية بين الأرجنتين و فرنسا



25.فى مباراة مصر وفرنسا الودية الى اتغلبنا فيها 5/0 كان بيعلق على كرات فرنسا وبقول اهم ما يميز لعب المنتخب الفرنسى الكور السريعة الى على سهوة ههههههههههههههههه




26.كان في ماتش أسبانيا وبلغاريا في كأس العالم 1998 بفرنسا........وأسبانيا يوميها افترت على بلغاريا جامد أوي كسبت 6-1 تقريبا..........فبعد الجون الرابع أو الخامس لإسبانيا........زراح ستويشكوف نجم بلغاريا يتكلم مع المدافعين بتوعه بشكل عصبي شوية...........ززراح المعلم محمود بكر مديها توقع للحوار بينهم كالآتي:

ستويشكوف للمدافعين: مينفعش كده هي كل هجمة تخش جون دي كده كرة يد مش كرة قدم

المدافعين: هنعملك إيه .. ما أنت كمان ما تجيب أجوان

ههههههههههههههههههههههههههه


27. متعب شاط كوره وطلعها بره

ههههه قعد يقول الكوره اتطرفت وراحت عالبزابيز في الشمال




28.في موقف تاني موتني من الضحك


وحديث مش قديم

كان ماتش للنادي الأهلي السنة اللي فاتت مع الاتحاد السكندري في الإسكندرية

وكانت كرة مشتركة بين أحمد السيد ومهاجم الاتحاد جنب خط التماس

فالظاهر أحمد السيد وقع على إيده ومسك صوابع إيده وبيتألم

راح بكر قايل:

معلش يابو حميد أنا عارف الوجع بتاعها .. زي المدرس لما يضرب التلميذ بسن المسطرة على ظهر إيده .. بيتنطط زيك كده من الوجع



________________

انا فتحت قناه دريم عشان اتفرج على ماتش منتخب مصر من أول الدقيقة 55 لحد الدقيقة 75 و بعديها تعبت نفسيا و قفلت التلفيزيون و ده الي سمعته من المبدع محمود بكر:
1) جمهور زمان كان جمهور محترم كانوا بيروحوا الاستاد ياكلوا سميط

2)كان بيتكلم عن المحمدي و عبد العزيز توفيق و قال: أحسن حاجة عاملها فريق انبي انه اشترى ناشئين مميزين و عمل قاعدة ناشئين محترمة و ان بتروجيت باع وليد سليمان!!!

3) شيكابالا بقى كابتن منتخب مصر بعد خروج أحمد حسن!!مع العلم ان الكاميرا كانت جايبة أحمد سيد و هو بيلبس الشارة

4)القيادة السياسية بقيادة الكابتن محمد حسني مبارك
و بيقول شوقي غريب و الجهاز الفني اتبرعوا بمكافأت الماتش ده لصالح ضحايا غزة و دي حاجة معنوية ده غير لتضحية بالشهداء و الحروب اللي مصر خاضتها قبل كدة و ده واجبنا احنا مش بنجبي على (منتخب) فلسطين

5)نشكر الأمن على دوره في المظاهرات و ان كل قدر يحجم الناس!!

6)أقول لمجموعة ال88 في مجلس الشعب (قصده الأخوان) انهم يا ريت يكونوا اتعلموا الدرس!!!

_____________

فى فى مرة ماتش الزمالك وانبى محمود بكرة الصورة جاية على اجوجو وبيقول فرود حلو الصورة مره واحدة جت على
بنتين في المدرجات ومحمود بكر قام قال المخرج جايبلنا جوز فراودة فى المدرجات بيدينا امل بيهم ها اها ها ها ها

___________


ياريت اللي يدخل لو معندوش حاجة يختار اكتر تعليق ضحكه من قلبه

و اللي عنده حاجة يقولها

عشان نضحك من قلبنا شوية وكل رد جميل حيزوده الاعضاء الكرام حنضيفه للموسوعة

عشان الناس تدخل تتبسط







  رد مع اقتباس
قديم منذ /02-10-2009, 12:42 PM   #2

 

 رقم العضوية : 12452
 تاريخ التسجيل : Feb 2009
 المشاركات : 8
 النقاط : صقر العرب will become famous soon enough
 درجة التقييم : 50
 قوة التقييم : 0

صقر العرب غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

هلا والله

تسلم عالموضوع

:cv27:







  رد مع اقتباس
إضافة رد

الكلمات الدلالية (Tags)
محمود, بكر, عقل, نايف, كمان


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
رحم الله نايف الامنوالامان تناهيد الهوي مواضيع عامة - ثقافة عامة 3 06-17-2012 10:37 PM
رنة ولا اجمل واروع واخف دم هيك رنات _ مطورة كاسيولينا منتدى الجوالات 2019- نوكيا - ايفون - بلاك بيرى - اندرويد 1 03-16-2012 04:12 PM
نايف في منتداكم نايف العنزي منتدى الترحيب بالاعضاء الجدد 7 08-02-2011 11:43 PM
جامعة نايف العربية للعلوم الامنية يعقوب الشمري مواضيع عامة - ثقافة عامة 0 10-24-2010 10:55 AM


الساعة الآن 11:18 PM


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2019, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 RC 1
منتديات بنات مصر . منتدى كل العرب

a.d - i.s.s.w