::: فعاليات المنتدى :::

أهلا وسهلا بك إلى منتديات بنات مصر.
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات، بالضغط هنا. كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

آخر 12 مواضيع
عودة
الكاتـب : نزارالفاضل - آخر مشاركة : Lamees - مشاركات : 2 -
* غُـربـة حـــب*
الكاتـب : وليد الطويل - مشاركات : 222 -
فجر جديد
الكاتـب : احساسى صحيح - مشاركات : 0 -
قوانين
الكاتـب : نزارالفاضل - آخر مشاركة : وليد الطويل - مشاركات : 5 -
عتاب
الكاتـب : gntlsoll - آخر مشاركة : منيرة محسوب - مشاركات : 10 -
عتاب
الكاتـب : gntlsoll - آخر مشاركة : نزارالفاضل - مشاركات : 2 -
سيناء الحب
الكاتـب : نزارالفاضل - آخر مشاركة : ياسر عبد الباقي - مشاركات : 15 -
يناديك النبض
الكاتـب : فادي العراق - آخر مشاركة : fanaa - مشاركات : 15 -
أوله
الكاتـب : خالد عبد الحميد المصرى - آخر مشاركة : محمد خلاف - مشاركات : 1 -
نداء
الكاتـب : فادي العراق - آخر مشاركة : ياسر عبد الباقي - مشاركات : 10 -
جلا جلا....
الكاتـب : مارد الغضب - آخر مشاركة : ياسر عبد الباقي - مشاركات : 9 -
بقلمي🖤
الكاتـب : ana aboodya - آخر مشاركة : aboheba - مشاركات : 5 -

إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم منذ /10-05-2012, 01:42 AM   #1

مشرف يوميات الإعضاء سابقا

فيلسوف الاحساس

 

 رقم العضوية : 67567
 تاريخ التسجيل : Mar 2011
 الجنس : ~ رجل
 المكان : قلمي
 المشاركات : 7,482
 النقاط : كبرياء رجل has a reputation beyond reputeكبرياء رجل has a reputation beyond reputeكبرياء رجل has a reputation beyond reputeكبرياء رجل has a reputation beyond reputeكبرياء رجل has a reputation beyond reputeكبرياء رجل has a reputation beyond reputeكبرياء رجل has a reputation beyond reputeكبرياء رجل has a reputation beyond reputeكبرياء رجل has a reputation beyond reputeكبرياء رجل has a reputation beyond reputeكبرياء رجل has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 196059
 قوة التقييم : 99

كبرياء رجل غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
Talking حوار مع طنط جمالات

طبعا طنط جمالات رجعت
ومين هيكون في استقبالها
مفيش غير اللي هتعمل معاها الحوار
وطبعا قلنا مفيش غيرها يعني نعرف نقلد اسلوبها
ويارب الحلقه تعجبكم
مع الاعلاميه المييزه اللي دائما مصدعانا من كان معكم من تحت سقف المنتدى

عاشقة الهدوء
وفي ضيافتها
طنط جمالات

عاشقه الهدوء اللون الاسود في الكتابه

طنط جمالات كوفته اللون البنفسجي

يلا نتوكل على الله

النهارده معانا عضو مميزه في برنامج اللي اسمه ضيوف من كوكب اخر
اللي من حلقه واحده
وربنا يكرمنا والحلقه نخرج منها بدون اصابات او اي كدمات
لاني ممكن اخنقها بايدي الست دي
عضوه ليها تاريخ في منتدانا
فهي عاصرت جميع العصور القديمه والحديثه وجميع الاجيال
نتمنى ليها التوفيق في حياتها وربنا يكرمها بعريس منيل على عينه
عشان خصلت على شباب البلد ومخلتش ليها حتة عريس
حتى ولو شبه مهند

/ اهلا وسهلا بيكي طنط جمالات مضلمه البرنامج

ربنا يكرمك يا عاشقه البرنامج مضلم بيكي اكيد

/ ممكن نعرف يا طنط ايه سبب غيابك عشان وحشتينا جدا
وحشتكوا اه حاسه بكده
هتلاقيكم كنتوا مرتاحين مني
عشان مش لاقيين حد يضربكم بس رجعتلك جمالات من تاني
سبب غيابي هو اختفائي عن كثير من الانظار لسبب معاكسات الشباب
اللي بقى امر غير طبيبعي بالمره
مش عارفه الواحده مننا تعمل ايه متطلعش من بيتها يعني يا اخواتي ولا ايه
انا بمشي وشي في الارض من الكسوف يا عشعوش بس عيون الشباب مش بترحم
وفي حاجه تانيه ابني بهجت عقبال املتك سقط في سنه اولى ابتدائي تاني
وعشان كده بنبقى عاملين حداد 3 شهور في البيت لان اخواته بيزعلوا عليه فيسقطوا وراه
نفسي اسمع اغنيه عبد الحليم وحيات قلبي وافراحه وهناه في مساه وصباحه ما لقيت فرحان
في الدنيا زي الفرحان بسقوطه


/ من هي طنط جماالات

ايه السوال ده لما انتي بتقولي طنط جمالات يبقى مين هي ازاي
هقولك واحده مش صاحبتك انتي متعرفهاش
( اه هنبدأ تقفيل دماغ من اولها )


/ سمعنا يا طنط كابوريا انتي ان عندك اصدقاء كتير في المنتدى
ربنا يزيد ويبارك ويديكي الصحه وينجح ابنك اللي سقط 15 سنه في سنه اولى ابتدائي
فمين هما اصدقائك يا طنط جمالات كفته

كان الاسطي الخيط الرفيع
وده كان في قسم زمان اسمه قسم الحياكه البشريه
كنت انا المسئوله عليه وكنا بنخيط الاعضاء في بعضهم ونعمل طقم يجنن
لحد ما جسم الاعضاء كلهم بقى مخرم
زي الشبكه بتاعة الصيد


وكان الاستاذ لوح
وده كان نجار قد الدنيا مفيش تربيزه في المنتدى ولا سرير ولا حتى مكتب
ولا كرسي عمله
الا ويتكسر بعد ساعه كان راجل نحس وعامل زي المسمار
واكتر حاجه كانت عجباني فيه
انه معندوش ضمير وانا بحب الرجاله اللي من النوع ده


وكان خنفس افندى
ولقب بهذا الاسم نظر لبشرته السوداء وليست السمراء
وكان دائما يحب ينام على الارض وخاصة في مكان فيه تراب
فعشان كده بقى اسمه خنفس عمري ما شفته لابس حاجه في رجله المنيل
لحد ما رجله فضلت تكبر وبقت زي رجل الجمل الغريب
لو كان في عضو يبضايقه كان يديله شلوت كل سنه وانتي طيبه يسافر وراء القمر



/ طبعا طنط جمالات عاصرت جميع التورايخ
من عدة عصور مختلفه ومتخلفه من التتار والمغول والحمله الفرنسيه
ودخول الانجليز المنتدى وسعد سعد يحيا سعد
من خروج التتار من مصر وسمعنا انها كانت اللي بتضرب في الفيلم بتاع احمد مظهر
والنعمه خسارتك يا بت انفع مدرسة تاريخ قد الدنيا
المهم عشان رينا كبير ايه اكتر ازمه عدت على المنتدى في تاريخ طنط جمالات


كان من حوالي 125 سنه
ايام ما كان المنتدى قسم واحد
ومكنش في الكترونيات كان في 3 حمير لو حابه تنقلي موضوع بره المنتدى
او حابه تثبتي موضوع والقلم اللي كان مع الاعضاء 3 متر
يعني مكنش في خطوط مقاس من واحد ل7 لا كان خط واحد مقاسه 65
وده بيفكرني بمقاس الجزمه بتاعة ابو بهجت الله يحرقه
( ويحرقك انتي كمان يا طنط قولي امين ) في سري طبعا
السلم اللي في الدور الرابع اتكسرت
طلبنا من الادراه تتصلح
قالو معندناش فلوس مفلسين
والمنتدى بيمر بحاله افلاس
رحت كسرت سلالم الدورر كله
وقعدنا 15 يوم المواضيع اللي في الدور الللي تحت تننشط
واللي تحت لا

/ طنط جمالات حساكي مش مبسوطه في تلك
الايام هل من الممكن ان نعلم السبب

حلوه في تلك الايام دي يا عاشقه
لالا تنفعي مذيعه شاطره وتطلعي في البيبي سي ودي
اقولك سبب حزني الشديد
الحادث المؤلم الذي سيؤثر على الكثير من الاعضاء
عندما يقرئون السبب
شوفي يا ستي كنت بلعب المزرعه السعيد
وحصدت البرسيمات اللي حيلتي عشان اوكل الكام بقره اللي معنديش
غيرهم في المزرعه
اتاري في سم فيران حاطه الراجل الفقري الحج فنجري عشان الفيران
اكلت القمح بتاعه
المهم جمعت البرسيم ورحت اوكل البقر اللي عندي
راحوا مسمومين وماتوا
ورفعت عليه قضيه في جمعية الرفق بالحيون تحت رئاسة ماما اسمهان
قالوا هاتي البقر وهما ميتين عشان يبصموا في المحضر
جبت لهم الديل قالوا مينفعش المهم انتي عارفه انتي ست طيبه ومليش في المشاكل
رحت ولعت في بيت فنجري وسرقت عياله وربطاهم في اوضه البقر
اللي ماتو وبوكلهم برسيم بس مش مسموم
ودلوقتي بينعروا مكان البقر
لحد ما يرجعلي حقي



/ طب يا طنط على حد نظرك دا اذا كنتي بتشوفي اصلا
يا عسل انتي قمر قمر يا اخواتي
مين كان انشط الاعضاء في الوقت ده

فترة ايه بقر ولا مزرعه سعيده

لا يا طنط انا اقصد العصور القديمه من المنتدى
مين كان انشط الاعضاء في الوقت ده

كان المعلم سلومه ابو كف
كان باربع رجول و3 ودان ولقب بسلومه ابو كف
نسبة ليده التي يمتلك فيها 36 صباع وده اللي كان مميزه
كان بياخد المنتدى لفوق لتحت ولا بيمل
لحد ما اتعرف على واحده من بتوع اليويمين دول
ضحكت عليه وسرقت مجهوده في المنتدى خلال 15 سنه
جاتله جلطه في ودنه وعينه الشمال راحت
وشعر راسه وقع وسنانه طولت اكتر وبقى شبه الغوريلا في موسم الجواز


انتظروني والجزء التاني
من حوار طنط جمالات
منورين جميعا








التعديل الأخير تم بواسطة كبرياء رجل ; 10-05-2012 الساعة 01:50 AM
  رد مع اقتباس
قديم منذ /10-05-2012, 01:54 AM   #2

المراقب العام سابقا

 

 رقم العضوية : 24798
 تاريخ التسجيل : Jul 2009
 العمر : 29
 الجنس : ~ ذكر
 المكان : Benha..Egypt
 المشاركات : 13,455
 الحكمة المفضلة : Easy come ,,, Easy go
 النقاط : Mo7aMaD 3aLa2 has a reputation beyond reputeMo7aMaD 3aLa2 has a reputation beyond reputeMo7aMaD 3aLa2 has a reputation beyond reputeMo7aMaD 3aLa2 has a reputation beyond reputeMo7aMaD 3aLa2 has a reputation beyond reputeMo7aMaD 3aLa2 has a reputation beyond reputeMo7aMaD 3aLa2 has a reputation beyond reputeMo7aMaD 3aLa2 has a reputation beyond reputeMo7aMaD 3aLa2 has a reputation beyond reputeMo7aMaD 3aLa2 has a reputation beyond reputeMo7aMaD 3aLa2 has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 1430885
 قوة التقييم : 716

Mo7aMaD 3aLa2 غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Mo7aMaD 3aLa2

أوسمة العضو
افتراضي

ههههههههههه ,, حوار جامد جدا

وبعدين شئ منطقى يا طنط جملات انك تتعاكسى

انتى مش شايفة نفسك ولا اية =))

بس قوللنا جملات دى جمع جمل =))

تسلم ع التوبيك يا سامى

..







  رد مع اقتباس
قديم منذ /10-05-2012, 01:57 AM   #3

 

 رقم العضوية : 42511
 تاريخ التسجيل : Feb 2010
 الجنس : ~ رجل
 المكان : ارض الله واسعه في اي مكان موجود
 المشاركات : 41,899
 الحكمة المفضلة : لا يفيد الندم علي شئ قد انتهى
 النقاط : واد حبيب has a reputation beyond reputeواد حبيب has a reputation beyond reputeواد حبيب has a reputation beyond reputeواد حبيب has a reputation beyond reputeواد حبيب has a reputation beyond reputeواد حبيب has a reputation beyond reputeواد حبيب has a reputation beyond reputeواد حبيب has a reputation beyond reputeواد حبيب has a reputation beyond reputeواد حبيب has a reputation beyond reputeواد حبيب has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 1634993
 قوة التقييم : 818

واد حبيب غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

ههههههههههههههههههههههه
جميل جداااا الحوار ده يا غالي
ايوه كده رجعالحاجه جملات علشان البنات هنا اخدو رحتهم شويه
تسلم يا غالي علي الحلقه القاده
الحبيب







  رد مع اقتباس
قديم منذ /10-05-2012, 02:00 AM   #4

مراقبة عامة سابقه

 

 رقم العضوية : 76164
 تاريخ التسجيل : Oct 2011
 الجنس : ~ أنثى
 المشاركات : 37,492
 الحكمة المفضلة : كن متواضع كالمطر .. يسقط على قصور الأمراء وأكواخ الفقراء...
 النقاط : الأميرة رودي has a reputation beyond reputeالأميرة رودي has a reputation beyond reputeالأميرة رودي has a reputation beyond reputeالأميرة رودي has a reputation beyond reputeالأميرة رودي has a reputation beyond reputeالأميرة رودي has a reputation beyond reputeالأميرة رودي has a reputation beyond reputeالأميرة رودي has a reputation beyond reputeالأميرة رودي has a reputation beyond reputeالأميرة رودي has a reputation beyond reputeالأميرة رودي has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 7988886
 قوة التقييم : 3995

الأميرة رودي غير متواجد حالياً

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

وشها فى الارض من الكسوف ياعشعوش

وفنجرى وخنفس افندي ايه الاسمـــاء دي بس هههههه

توبيك جميل جدا ياسامى والله ضحكتنى ربنا يكرمك يارب

منوره ياعشعوش دخلتى التريخ النهارده بحوارك مع طنط جمالات

يلا محدش أدك

مجهود مميز كبرياء

تسلم الايادي







  رد مع اقتباس
قديم منذ /10-05-2012, 02:03 AM   #5

مشرفة صفحات مكشوفة سابقا

أحبـــــڪ ربــــے‏

 

 رقم العضوية : 38725
 تاريخ التسجيل : Dec 2009
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : آغلى ماذكر ربىِِ ف قرآنه الكريم
 المشاركات : 14,563
 الحكمة المفضلة : أن لم تستحى فافعل ما شئت
 النقاط : رووكه has a reputation beyond reputeرووكه has a reputation beyond reputeرووكه has a reputation beyond reputeرووكه has a reputation beyond reputeرووكه has a reputation beyond reputeرووكه has a reputation beyond reputeرووكه has a reputation beyond reputeرووكه has a reputation beyond reputeرووكه has a reputation beyond reputeرووكه has a reputation beyond reputeرووكه has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 544831
 قوة التقييم : 273

رووكه غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

( ويحرقك انتي كمان يا طنط قولي امين )


هههههههههههههههههههههههههههههههه

وربنا طبط دماغ على الاخر

متخليها يا عشعوش تحكى

وتفرض نفسها وتخنقنا كمان هههههههههههههههههههههه


كل ده علشان بتتعاكس حتى وخده منك مهند


ههههههههههههههههههههههه


جميله الحلقه قوووووووووووووى يا سامى

وطنط منوره التوبيك هى وعيالها السقطين الفشلين

ههههههههههههههههههههههههه

فى انتظار السقوط الاخير


تحياتى لك يا سامى ومننحرمش

من مواضيعك واحلى تقيم







  رد مع اقتباس
قديم منذ /10-05-2012, 02:07 AM   #6

مشرفة صفحات مكشوفة سابقا

أحبـــــڪ ربــــے‏

 

 رقم العضوية : 38725
 تاريخ التسجيل : Dec 2009
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : آغلى ماذكر ربىِِ ف قرآنه الكريم
 المشاركات : 14,563
 الحكمة المفضلة : أن لم تستحى فافعل ما شئت
 النقاط : رووكه has a reputation beyond reputeرووكه has a reputation beyond reputeرووكه has a reputation beyond reputeرووكه has a reputation beyond reputeرووكه has a reputation beyond reputeرووكه has a reputation beyond reputeرووكه has a reputation beyond reputeرووكه has a reputation beyond reputeرووكه has a reputation beyond reputeرووكه has a reputation beyond reputeرووكه has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 544831
 قوة التقييم : 273

رووكه غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

( ويحرقك انتي كمان يا طنط قولي امين )


هههههههههههههههههههههههههههههههه

وربنا طبط دماغ على الاخر

متخليها يا عشعوش تحكى

وتفرض نفسها وتخنقنا كمان هههههههههههههههههههههه


كل ده علشان بتتعاكس حتى وخده منك مهند


ههههههههههههههههههههههه


جميله الحلقه قوووووووووووووى يا سامى

وطنط منوره التوبيك هى وعيالها السقطين الفشلين

ههههههههههههههههههههههههه

فى انتظار السقوط الاخير


تحياتى لك يا سامى ومننحرمش

من مواضيعك واحلى تقيم







  رد مع اقتباس
قديم منذ /10-05-2012, 03:52 AM   #7

مشرفة عالم الطفل سابقا

 

 رقم العضوية : 29574
 تاريخ التسجيل : Aug 2009
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : القليوبية
 المشاركات : 13,254
 الحكمة المفضلة : كما تدين تدان
 النقاط : ياسمينااا has a reputation beyond reputeياسمينااا has a reputation beyond reputeياسمينااا has a reputation beyond reputeياسمينااا has a reputation beyond reputeياسمينااا has a reputation beyond reputeياسمينااا has a reputation beyond reputeياسمينااا has a reputation beyond reputeياسمينااا has a reputation beyond reputeياسمينااا has a reputation beyond reputeياسمينااا has a reputation beyond reputeياسمينااا has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 437792
 قوة التقييم : 219

ياسمينااا غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

ههههههههههههههه
هي لسه عايشه
ربنا يكرمها يارب كدا
ههههههههههههه
حلقه جامده جدا يا كبرياء
وطبعا طنط جمالات منوره هي وعيالها هههههههه
تسلم ايدك
في انتظار الحلقه القادمه ان شاء الله
تحياتي







  رد مع اقتباس
قديم منذ /10-05-2012, 04:13 AM   #8

مشرفة الحياة الزوجية سابقا

هبه الله

 

 رقم العضوية : 46313
 تاريخ التسجيل : Apr 2010
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : مصر حببتى يارب احفظها وأجعلها دائما بلدا أمنا وارزقها الاصلاح والفلاح يأرحم الراحمين
 المشاركات : 13,664
 الحكمة المفضلة : (ليس على المريض حرج ؟؟؟ )
 النقاط : عاشقة الهدوء has a reputation beyond reputeعاشقة الهدوء has a reputation beyond reputeعاشقة الهدوء has a reputation beyond reputeعاشقة الهدوء has a reputation beyond reputeعاشقة الهدوء has a reputation beyond reputeعاشقة الهدوء has a reputation beyond reputeعاشقة الهدوء has a reputation beyond reputeعاشقة الهدوء has a reputation beyond reputeعاشقة الهدوء has a reputation beyond reputeعاشقة الهدوء has a reputation beyond reputeعاشقة الهدوء has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 3216686
 قوة التقييم : 1609

عاشقة الهدوء غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

عاااارف أنا مش قادره أتكلم منك لله حتى الضحكه كتماها فى قلبى وهموت ههههههههههههه

مش عايزه يطلعلى صووووووووت هههههه عشان الجيران والعائله الكريمه عملت الحلقه دى أمته

وأنا مش أخده باالى ومبعتش الراابط ليه أما وريتك النجوم فى عز الضهر ياساامى مبقاش أنا جمالات ههههههههه

يوووووه قصدى هبه وطنط جمالات دى أنا هربيها بقه أعمل معاها حوار تروح تزيعه من ورااايه على رأى المثل

علمنااهم الشحااته سبقونا على الآبووووووواب ههههههههه بس حلقه روعه بجد ياساامى وأسلوب كوميديانى

متمكن ومتألق تسلم ياغاالى وفى أنتظاررررررر باقى الحلقه موفق ربنا يسعدك وأجمل تقييم







  رد مع اقتباس
قديم منذ /10-05-2012, 01:27 PM   #9

اداري سابق
 

 رقم العضوية : 58655
 تاريخ التسجيل : Nov 2010
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : طيبة الطيبة
 المشاركات : 32,859
 الحكمة المفضلة : واثقه بالله
 النقاط : Arco Baleno has a reputation beyond reputeArco Baleno has a reputation beyond reputeArco Baleno has a reputation beyond reputeArco Baleno has a reputation beyond reputeArco Baleno has a reputation beyond reputeArco Baleno has a reputation beyond reputeArco Baleno has a reputation beyond reputeArco Baleno has a reputation beyond reputeArco Baleno has a reputation beyond reputeArco Baleno has a reputation beyond reputeArco Baleno has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 4684057
 قوة التقييم : 2343

Arco Baleno غير متواجد حالياً

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

دوما تبهرني بي ابداعك اخي
فعلا رائعه جدا تستحق التقييم







  رد مع اقتباس
قديم منذ /10-05-2012, 03:24 PM   #10

مشرفة قسم أدم سابقا

 

 رقم العضوية : 78190
 تاريخ التسجيل : Dec 2011
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : قلب من احب
 المشاركات : 11,801
 الحكمة المفضلة : أكتب مإ يقولــهٌ النآسَ عني في أورإق وأضعهآ تحت (..قدمي.. )فَ كلمآ زأدت الاورأق إرتفعت إْناَ ..
 النقاط : براءة حلم has a reputation beyond reputeبراءة حلم has a reputation beyond reputeبراءة حلم has a reputation beyond reputeبراءة حلم has a reputation beyond reputeبراءة حلم has a reputation beyond reputeبراءة حلم has a reputation beyond reputeبراءة حلم has a reputation beyond reputeبراءة حلم has a reputation beyond reputeبراءة حلم has a reputation beyond reputeبراءة حلم has a reputation beyond reputeبراءة حلم has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 283128
 قوة التقييم : 142

براءة حلم غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

هههههههههههههه بجد ماشالله عليك ياسامي مبدع تستحق تكتب وتالف مسلسلات وقصص
حلقه كتير جميله وانا مبسوطه بطنط جمالات دي عاوزه اتعرف عليها هههههههه>> الله يستر منها
تسلم يارب ننتظر كل ماهو جديد لك







  رد مع اقتباس
إضافة رد

الكلمات الدلالية (Tags)
حمامات, حوار, طنط


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
حوار مع طنط جمالات فى العيد حوار جامد جدى ^_^ ~♥ Queen sozan♥~ منتدى يوميات الاعضاء 13 10-27-2012 02:51 AM
الجزء التاني والاخير من حوار مع طنط جمالات كبرياء رجل منتدى يوميات الاعضاء 44 10-18-2012 09:29 PM
ملخص والحوار كامل حوار اليوم حوار الجلاد مع البرادعي حلقة جامد world منتدى الاخبار - عربيه - عالميه - اخبار مصر 2018 0 12-09-2011 06:57 AM
حوار انشودة زواج وعزوبية حوار رائع للمنشدين محمد ابو راتب ويحيى حوا سارة2030 صوتيات اسلامية - تلاوات - خطب - يوتيوب 3 12-19-2010 04:14 PM
مى عز الدين فى حوار جرىء جدا (نعم اوافق ان اتجوز تامر حسنى ) حوار جريئ جدا فوفا اخبار الفن - اخبار الفنانين - اخبار المشاهير 7 05-13-2010 04:50 AM


الساعة الآن 02:11 AM


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2020, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 RC 1
منتديات بنات مصر . منتدى كل العرب

a.d - i.s.s.w