::: فعاليات المنتدى :::

أهلا وسهلا بك إلى منتديات بنات مصر.
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات، بالضغط هنا. كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

آخر 12 مواضيع
عودة
الكاتـب : نزارالفاضل - آخر مشاركة : وليد الطويل - مشاركات : 1 -
* غُـربـة حـــب*
الكاتـب : وليد الطويل - مشاركات : 197 -
فجر جديد
الكاتـب : احساسى صحيح - مشاركات : 0 -
قوانين
الكاتـب : نزارالفاضل - آخر مشاركة : وليد الطويل - مشاركات : 5 -
عتاب
الكاتـب : gntlsoll - آخر مشاركة : منيرة محسوب - مشاركات : 10 -
عتاب
الكاتـب : gntlsoll - آخر مشاركة : نزارالفاضل - مشاركات : 2 -
سيناء الحب
الكاتـب : نزارالفاضل - آخر مشاركة : ياسر عبد الباقي - مشاركات : 15 -
يناديك النبض
الكاتـب : فادي العراق - آخر مشاركة : fanaa - مشاركات : 15 -
أوله
الكاتـب : خالد عبد الحميد المصرى - آخر مشاركة : محمد خلاف - مشاركات : 1 -
نداء
الكاتـب : فادي العراق - آخر مشاركة : ياسر عبد الباقي - مشاركات : 10 -
جلا جلا....
الكاتـب : مارد الغضب - آخر مشاركة : ياسر عبد الباقي - مشاركات : 9 -
بقلمي🖤
الكاتـب : ana aboodya - آخر مشاركة : aboheba - مشاركات : 5 -

إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم منذ /09-03-2013, 06:39 PM   #1

مشرف الاسلاميات سابقا

 

 رقم العضوية : 93052
 تاريخ التسجيل : Jun 2013
 العمر : 32
 الجنس : ~ رجل
 المكان : المنصورة
 المشاركات : 7,850
 النقاط : بحر النسيان has a reputation beyond reputeبحر النسيان has a reputation beyond reputeبحر النسيان has a reputation beyond reputeبحر النسيان has a reputation beyond reputeبحر النسيان has a reputation beyond reputeبحر النسيان has a reputation beyond reputeبحر النسيان has a reputation beyond reputeبحر النسيان has a reputation beyond reputeبحر النسيان has a reputation beyond reputeبحر النسيان has a reputation beyond reputeبحر النسيان has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 28904
 قوة التقييم : 15

بحر النسيان غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي اكـبر حـمله شـبابيه لتـغيير اسم المنتدى ( مــن مــنتدى بنات مصر إلى منتددى شباب مصر )

سلامو و و و عليكو و و و

ازيكم يا اجمل شباب فى اجمل منتدى

اصحاب شباب مصر

هاللو ايفرى بضى


اهلا بيكم الشبــاب المفرفشة ومشرفيها وبولاق وشبراا وجنوب افريقيا والمنصورة والقاهرة

وأحلي تحيه للوحده العربيه

انا جيبلكم مهمه جديده

لازم نكون يدا واحده





هذة الدعوة موجهة للشباب فقط

اى كل شابة دخلت تخرج ومتكملش الموضوع


يلا برااااااااا


يلا يا ختى انتى وهى هنرش مية

بصوا يا اخواتى الشباب زى مشفتوا احنا بيتعمل علينا مؤامرة

والمؤامرة دى من بنات المنتدى

ورؤسائهن


محدش يقولى انى مكبر الحكاية

مش شايفين مواضيعهن اللى بتكتر كل يوم

وفى مواضيع ليها اهداف سرية

لذا قررت ان اعلن لكم

اننا يجب ان نتحد وان هذا التوقيت من افضل

الاوقات

وبما ان عددهن مش زى عددنا فاكيد وقت وجودنا

سيكون اكثر من وقت وجودهن

المهم

طبعا مش هقول احنا هنرد ازاى على العام كدة لان انا عارف اساسا

ان البنات هى اللى هتدخل اكتر من الشباب

ومش بعيد لما اى شاب يقراء اخرجوا يا بنات يخرج ههههههه

يا جماعة انا محتاج معايا 3 متطوعين

وسنريهن ماذا نحن فاعلون


وهتبقى عباره عن



اكـبر حـمله شـبابيه لتـغيير اسم المنتدى ( مــن مــنتدى بنات مصر إلى منتددى شباب مصر )

ومحدش يقلى البنات دى مهلبيه لا

ده احنا الشباب ميه ميه

وهتكون لاول مره فى مصر والشرق الاوسط

اول منتدى بدون بنات للشباب فقط لا غير



طبعا كلنا لاحظنا وانا طبعا اولهم غزو البنات للمنتدى بقو ناطين لنا في كل حته

وفكل ركن



عشان كده



فكرت



وقررت





قرار رئيس جمهورية رقم ( مش فاكر كام ) وخاصة ان الوقت الحاضر مفيش رئيس





بتأسيس



اكبر حملة شـبابيه لتـغيير اسم المنتدى ( مــن مــنتدى بنات مصر إلى منتددى شباب مصر )





اول اهداف الحمله القضاء على سيطرة البنات على المنتدى



بقيت الاهداف اننا نغير اسم المنتدى وخاصة علم المنتدى ليصبح ( منتدى شباب مصر لكل شبان مصر وليس للبنات)

والأهداف يمكن





نتفق عليها بعدين



شروط الانضمام للحمله



الولاء التام للحمله





يكون مخنوق زيي كده منهم



وخاصة مخنوق من إسم المنتدى



طبعا نسيت اقول انه ميكونش من اللهم احفظنا الاخوه البنات


وهى تنص الى

اى بنت تكتب موضوع جديد كلنا نشارك فيه

بالغلاسه والرخامه وكل ما لديك من سلاح زو حدين

يعنى

نقول

الموضوع ده قراته قبل كده - الموضوع ده مسروق - إيه البواخة دي - يارتني مادخلت الموضوع -

خطك وحش قوي ههههههههه

الموضوع تافه شكلك - أنا حاسس إني حارجع ..... وكلام من ده كتير "






وربنا يستر من عواقب الخطوه دي لاننا كلنا عارفين ان كيدهن عظيم



و ربنا يجيب العواقب سليمه

يلا عاوزكم تكرهوهم في عيشتهم ههههههههه

بس اوعي حدد يكرهني

والبقية تأتي يا بنات!!



واللى هيخش ومش هيرد يبقى خايف من البنات




وعلى راي المثل يا مأمن البنات يا مأمن المية ف الكوبايات




ولا عاوز ضرب ولا شتيمه ولا اللون الاسود اصلا

هههههههه








  رد مع اقتباس
قديم منذ /09-03-2013, 06:48 PM   #2

 

 رقم العضوية : 42511
 تاريخ التسجيل : Feb 2010
 الجنس : ~ رجل
 المكان : ارض الله واسعه في اي مكان موجود
 المشاركات : 41,895
 الحكمة المفضلة : لا يفيد الندم علي شئ قد انتهى
 النقاط : واد حبيب has a reputation beyond reputeواد حبيب has a reputation beyond reputeواد حبيب has a reputation beyond reputeواد حبيب has a reputation beyond reputeواد حبيب has a reputation beyond reputeواد حبيب has a reputation beyond reputeواد حبيب has a reputation beyond reputeواد حبيب has a reputation beyond reputeواد حبيب has a reputation beyond reputeواد حبيب has a reputation beyond reputeواد حبيب has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 1634993
 قوة التقييم : 818

واد حبيب غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

دووووووووووووووس يا معلم







  رد مع اقتباس
قديم منذ /09-03-2013, 08:24 PM   #3

مشرف سابق

 

 رقم العضوية : 92261
 تاريخ التسجيل : Apr 2012
 الجنس : ~ رجل
 المكان : مصر
 المشاركات : 5,904
 الحكمة المفضلة : علمتني الرياضيات : أنه يمكننا الوصول لنتيجة صحيحة بأكثر من طريقة .. فلا تظن أنك وحدك صاحب الحقيقة و
 النقاط : Magic Dreams has a reputation beyond reputeMagic Dreams has a reputation beyond reputeMagic Dreams has a reputation beyond reputeMagic Dreams has a reputation beyond reputeMagic Dreams has a reputation beyond reputeMagic Dreams has a reputation beyond reputeMagic Dreams has a reputation beyond reputeMagic Dreams has a reputation beyond reputeMagic Dreams has a reputation beyond reputeMagic Dreams has a reputation beyond reputeMagic Dreams has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 676896
 قوة التقييم : 339

Magic Dreams غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

دوس يا كبيييييير بس تصدق ان قسم اليوميات بقى لمواضيع حمله البنات ولولاد بس وبقت بايخاااااا اوى







  رد مع اقتباس
قديم منذ /09-03-2013, 08:51 PM   #4

من مبدعى المنتدى

 

 رقم العضوية : 92943
 تاريخ التسجيل : May 2013
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : ملكمش دعوه
 المشاركات : 9,495
 الحكمة المفضلة : لزالت الشمس تشرق فلا تجعل الامل يغرب
 النقاط : اميره الشعر الشجين has a reputation beyond reputeاميره الشعر الشجين has a reputation beyond reputeاميره الشعر الشجين has a reputation beyond reputeاميره الشعر الشجين has a reputation beyond reputeاميره الشعر الشجين has a reputation beyond reputeاميره الشعر الشجين has a reputation beyond reputeاميره الشعر الشجين has a reputation beyond reputeاميره الشعر الشجين has a reputation beyond reputeاميره الشعر الشجين has a reputation beyond reputeاميره الشعر الشجين has a reputation beyond reputeاميره الشعر الشجين has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 270046
 قوة التقييم : 136

اميره الشعر الشجين غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
Smile

ههههههههههه ايه الذكاء ده انت مش دارس لغه عربيه

شباب هى وقع الفاعلين تعود الى الذكر والانثى نياههههههههه العب بعيد يا بابا يعنى اساسا تغير الاسم فى مصلحتنا ههههههههه

دا انتامتعرفش احنا بنيل ايه ليكو ^_^ ويريت اسم المنتدى يتغير عشان اللعب يتقل وعشان تغير الاسم هيسعدنا اوووووووووووى فى حاجات تانيه كتير

وعند امه يا ادهم







  رد مع اقتباس
قديم منذ /09-03-2013, 09:12 PM   #5

 

 رقم العضوية : 50632
 تاريخ التسجيل : Jun 2010
 الجنس : ~ رجل
 المكان : مصر حبيبتي
 المشاركات : 39,411
 الحكمة المفضلة : ان فعلت شىء يسعد غيرك فلا تحزن ولا تنتظر المقابل لصنعك
 النقاط : ساحر الأحزان has a reputation beyond reputeساحر الأحزان has a reputation beyond reputeساحر الأحزان has a reputation beyond reputeساحر الأحزان has a reputation beyond reputeساحر الأحزان has a reputation beyond reputeساحر الأحزان has a reputation beyond reputeساحر الأحزان has a reputation beyond reputeساحر الأحزان has a reputation beyond reputeساحر الأحزان has a reputation beyond reputeساحر الأحزان has a reputation beyond reputeساحر الأحزان has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 1793248
 قوة التقييم : 897

ساحر الأحزان غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

طايب متخليها حملة التعايش السلمى بين الطرفين

لان لو طرف غاب عن المنتدى سوء شباب اوبنات حيبقى ملوش طعم

ولا أية رئيك







  رد مع اقتباس
قديم منذ /09-03-2013, 09:16 PM   #6

مشرفة الخزعبلات سابقا

 

 رقم العضوية : 40541
 تاريخ التسجيل : Jan 2010
 العمر : 29
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : فى عشق قلبى (بلدى الحبيبة .. مصـــر ) .
 المشاركات : 26,339
 الحكمة المفضلة : أيقنتُ تماماً , أنّ اليأس " أبداً " لآ يليقُ بأروآحِ المؤمنينْ
 النقاط : ~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 1168189
 قوة التقييم : 585

~♥ Queen sozan♥~ غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

اشوف فيكم يوم وانتو فى الجيش ومتمرمطين يا بعدة هههههه

ادعى عليكم با اية وانتو اصلا فيكم كل العبر اصلا يعنى

يارتنى ما دخلت هنا اصلا :0







  رد مع اقتباس
قديم منذ /09-03-2013, 09:22 PM   #7

من مبدعى المنتدى

 

 رقم العضوية : 92943
 تاريخ التسجيل : May 2013
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : ملكمش دعوه
 المشاركات : 9,495
 الحكمة المفضلة : لزالت الشمس تشرق فلا تجعل الامل يغرب
 النقاط : اميره الشعر الشجين has a reputation beyond reputeاميره الشعر الشجين has a reputation beyond reputeاميره الشعر الشجين has a reputation beyond reputeاميره الشعر الشجين has a reputation beyond reputeاميره الشعر الشجين has a reputation beyond reputeاميره الشعر الشجين has a reputation beyond reputeاميره الشعر الشجين has a reputation beyond reputeاميره الشعر الشجين has a reputation beyond reputeاميره الشعر الشجين has a reputation beyond reputeاميره الشعر الشجين has a reputation beyond reputeاميره الشعر الشجين has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 270046
 قوة التقييم : 136

اميره الشعر الشجين غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

يابنتى والله يغيرو دا فى مصلحتنا انا معاكو فى الفكره دى يا الله بقى غيرو







  رد مع اقتباس
قديم منذ /09-03-2013, 09:26 PM   #8

عضو مشارك

 

 رقم العضوية : 93927
 تاريخ التسجيل : Jul 2013
 الجنس : ~ بنوتة
 المشاركات : 323
 النقاط : Ǯ'rǿrŷ Śhe Ðãrǿrŷ is a jewel in the roughǮ'rǿrŷ Śhe Ðãrǿrŷ is a jewel in the roughǮ'rǿrŷ Śhe Ðãrǿrŷ is a jewel in the rough
 درجة التقييم : 255
 قوة التقييم : 0

Ǯ'rǿrŷ Śhe Ðãrǿrŷ غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

التبيويك دة عجبنى جدا وخصوصا رد ساحر الاحزان

اعترفو بقى ان المنتدى ملوش لزمة من غيرنا

اوك غيرو الاسم زى منتو عيزين

وزى ما اميرة الحب الضائع قالت نحن لا نقهر

العبو بعيد يا شطار







  رد مع اقتباس
قديم منذ /09-03-2013, 09:31 PM   #9

من مبدعى المنتدى

 

 رقم العضوية : 92943
 تاريخ التسجيل : May 2013
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : ملكمش دعوه
 المشاركات : 9,495
 الحكمة المفضلة : لزالت الشمس تشرق فلا تجعل الامل يغرب
 النقاط : اميره الشعر الشجين has a reputation beyond reputeاميره الشعر الشجين has a reputation beyond reputeاميره الشعر الشجين has a reputation beyond reputeاميره الشعر الشجين has a reputation beyond reputeاميره الشعر الشجين has a reputation beyond reputeاميره الشعر الشجين has a reputation beyond reputeاميره الشعر الشجين has a reputation beyond reputeاميره الشعر الشجين has a reputation beyond reputeاميره الشعر الشجين has a reputation beyond reputeاميره الشعر الشجين has a reputation beyond reputeاميره الشعر الشجين has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 270046
 قوة التقييم : 136

اميره الشعر الشجين غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
Smile

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ana amora ma4 m'3rora مشاهدة المشاركة
التبيويك دة عجبنى جدا وخصوصا رد ساحر الاحزان

اعترفو بقى ان المنتدى ملوش لزمة من غيرنا

اوك غيرو الاسم زى منتو عيزين

وزى ما اميرة الحب الضائع قالت نحن لا نقهر

العبو بعيد يا شطار
يا بنتى اساسا دول من غيرنا ولا يسو بريزه

بس بجد بجد حلوه الفكره بتمنى انها بقى تتحقق







  رد مع اقتباس
قديم منذ /09-03-2013, 09:38 PM   #10

من مبدعى المنتدى

 

 رقم العضوية : 91574
 تاريخ التسجيل : Jan 2013
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : القاهرة
 المشاركات : 5,792
 الحكمة المفضلة : القلب الذي يجرح ويتئلم لا يبحث الا عن الا نتقام
 النقاط : اميرة الحب الضائع has a reputation beyond reputeاميرة الحب الضائع has a reputation beyond reputeاميرة الحب الضائع has a reputation beyond reputeاميرة الحب الضائع has a reputation beyond reputeاميرة الحب الضائع has a reputation beyond reputeاميرة الحب الضائع has a reputation beyond reputeاميرة الحب الضائع has a reputation beyond reputeاميرة الحب الضائع has a reputation beyond reputeاميرة الحب الضائع has a reputation beyond reputeاميرة الحب الضائع has a reputation beyond reputeاميرة الحب الضائع has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 530339
 قوة التقييم : 266

اميرة الحب الضائع غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

انت عارف التبويك ده بيدل على اية ولا اى حاجة غير انكو ناس فضية

عايز تغير اسم المنتدى دنت ورى عادى جدا

بس الاعتراف بالحق افل من اى حاجة انكو متقدروش تفضلو فى المنتدى من غرنا

تحياتى وهنشوف مين فينا الى هيكسب الحرب
نحن لا نقهر







  رد مع اقتباس
إضافة رد

الكلمات الدلالية (Tags)
لتـغيير, مصر, مــن, مــنتدى, منتددى, المنتدى, اسم, اكـبر, بنات, حـمله, شباب, شـبابيه, إلى


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
تعالو يا شباب شوف صور بنات مصر.. يا بنات تعدلو اصطفو بسرعه لا تفشلوني ساحر النساء نكت - طرائف - وناسة - فرفشة 50 05-11-2011 05:24 PM
اكـبر حـمله شـبابيه لتـطفيش البـنات مــن مــنتدى بنات مصر big bốss نكت - طرائف - وناسة - فرفشة 48 04-07-2010 07:26 PM
السلام عليكم شباب بنات انا جديد منورين منتديات بنات مصر ابوزهراء منتدى الترحيب بالاعضاء الجدد 9 12-12-2009 12:48 PM
اسلحه لقتل شباب المنتدى يلا يا بنات (مؤامره) سكون اليل مواضيع عامة - ثقافة عامة 41 08-20-2009 12:27 PM
شباب يخطفون 3 بنات ويقطونهم بالبحر صور حزينه خطف 3 بنوتات من قبل شباب بالصوره محمد عطيه نكت - طرائف - وناسة - فرفشة 24 08-09-2009 07:17 PM


الساعة الآن 03:58 PM


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2020, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 RC 1
منتديات بنات مصر . منتدى كل العرب

a.d - i.s.s.w