::: فعاليات المنتدى :::

أهلا وسهلا بك إلى منتديات بنات مصر.
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات، بالضغط هنا. كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

آخر 12 مواضيع
عودة
الكاتـب : نزارالفاضل - آخر مشاركة : وليد الطويل - مشاركات : 1 -
&&&&& الفراق&&&&&
الكاتـب : وليد الطويل - مشاركات : 26 -
فجر جديد
الكاتـب : احساسى صحيح - مشاركات : 0 -
قوانين
الكاتـب : نزارالفاضل - آخر مشاركة : وليد الطويل - مشاركات : 5 -
عتاب
الكاتـب : gntlsoll - آخر مشاركة : منيرة محسوب - مشاركات : 10 -
عتاب
الكاتـب : gntlsoll - مشاركات : 0 -
سيناء الحب
الكاتـب : نزارالفاضل - آخر مشاركة : ياسر عبد الباقي - مشاركات : 15 -
يناديك النبض
الكاتـب : فادي العراق - آخر مشاركة : fanaa - مشاركات : 15 -
أوله
الكاتـب : خالد عبد الحميد المصرى - آخر مشاركة : محمد خلاف - مشاركات : 1 -
نداء
الكاتـب : فادي العراق - آخر مشاركة : ياسر عبد الباقي - مشاركات : 10 -
جلا جلا....
الكاتـب : مارد الغضب - آخر مشاركة : ياسر عبد الباقي - مشاركات : 9 -
بقلمي🖤
الكاتـب : ana aboodya - آخر مشاركة : aboheba - مشاركات : 5 -

إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم منذ /09-10-2013, 10:54 AM   #1

مراقبه عـامة سابقا

أم يـوسـف

 

 رقم العضوية : 10851
 تاريخ التسجيل : Jan 2009
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : القدس المحتله
 المشاركات : 29,273
 الحكمة المفضلة : لا داعي من الخوف من الرصاص فالرصاصه التي تقتلك لن تسمع صوتها
 النقاط : Silver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 19342
 قوة التقييم : 10

Silver Flower غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي شئ غريب في المنتدى الأعضاء بتدخل و

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
في شئ غريب بالمنتدى يعني بتشوف العضو دخل على المنتدى وبعد شوي بختفي وين بروح الله اعلم ؟؟؟؟
قلت خليني أشوف قسم الصفحات المكشوفة عشان بسمع انه الأعضاء بيحبوا هادا القسم كتير
دخلت لقيت ألحان الورد قلت يلا لقيت عضو ضايع
ممم طب وين راحوا ؟
اتخضيت قلت أروح على الموجودين الآن شفت الأوسطه قصدي المدير محمود بيتفرج على يوتيوب المواقف مضحكه
قلت بركه امبين عليه مبسوط
بس ما يكون اكل الأعضاء وارتاح عشان هيك مزقت مم
بعد شوي لقيت كل عضو مكتوب




بيشاهد الصفحة الرئيسيه للمنتدى
ولا أحيانا بيقعد فتره بيشاهد فيها !
يا ترى معقول في هناك جمعيه مثلا بتفرق عيش ولحمه والأعضاء واقفين في الدور !
ممكن @
نفسي اعرف شو بتعملوا هناك
زهقتوني بصراحه








  رد مع اقتباس
قديم منذ /09-10-2013, 11:58 AM   #2

عضو ذهبي

 

 رقم العضوية : 93614
 تاريخ التسجيل : Jul 2013
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : alex
 المشاركات : 969
 الحكمة المفضلة : اذا قابلت انثي تكره الحب فاعلم انها احبت بصدق فجرحت ولم تعد تهتم
 النقاط : صمت الشفاه will become famous soon enough
 درجة التقييم : 60
 قوة التقييم : 0

صمت الشفاه غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

موضوع محير فعلا







  رد مع اقتباس
قديم منذ /09-10-2013, 12:02 PM   #3

من مبدعى المنتدى

 

 رقم العضوية : 72258
 تاريخ التسجيل : Jul 2011
 العمر : 22
 الجنس : ~ بنوتة
 المشاركات : 13,877
 الحكمة المفضلة : من رحل لن يعود فلآ تهتم لآمره :)
 النقاط : تجملت بالعفآف has a reputation beyond reputeتجملت بالعفآف has a reputation beyond reputeتجملت بالعفآف has a reputation beyond reputeتجملت بالعفآف has a reputation beyond reputeتجملت بالعفآف has a reputation beyond reputeتجملت بالعفآف has a reputation beyond reputeتجملت بالعفآف has a reputation beyond reputeتجملت بالعفآف has a reputation beyond reputeتجملت بالعفآف has a reputation beyond reputeتجملت بالعفآف has a reputation beyond reputeتجملت بالعفآف has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 2756845
 قوة التقييم : 1379

تجملت بالعفآف غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

ههههههه
اغلبيه الأعضاء الحين عاملين مخفي + معتكفين في الصفحات المكشوفه
وسعات الواحد بيكون فاتح الفيس والمنتدي ومشغول في الفيس فبنسي المنتدي
وتظهر ليكي يشاهد المنتدي ،، او ممكن يكون مش لاقي حاجه يعملها وبراقب المنتدي
بس كدا ،، وانا عضوه من الي تقصديهم ههههههه







  رد مع اقتباس
قديم منذ /09-10-2013, 12:09 PM   #4

مشرف الخزعبلات والنقاش

 

 رقم العضوية : 34053
 تاريخ التسجيل : Oct 2009
 الجنس : ~ ذكر
 المكان : سوهاج
 المشاركات : 45,152
 الحكمة المفضلة : واثق الخطى يمشي ملكآ ( نور هلال )
 النقاط : big bốss has a reputation beyond reputebig bốss has a reputation beyond reputebig bốss has a reputation beyond reputebig bốss has a reputation beyond reputebig bốss has a reputation beyond reputebig bốss has a reputation beyond reputebig bốss has a reputation beyond reputebig bốss has a reputation beyond reputebig bốss has a reputation beyond reputebig bốss has a reputation beyond reputebig bốss has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 4672241
 قوة التقييم : 2337

big bốss غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

الغالب دلوقتى يفتح المنتدى يتصفحه ع السريع

و بعدها يجيب الصفحة الرئيسيه و يروح ع الاميل او الفيس او تويتر

و ينسي نفسه بئا

لان المنتدى بدا يفقد لذته







  رد مع اقتباس
قديم منذ /09-10-2013, 12:16 PM   #5

 

 رقم العضوية : 7111
 تاريخ التسجيل : Sep 2008
 الجنس : ~ ولد
 المكان : Damietta
 المشاركات : 22,348
 الحكمة المفضلة : لو القرد مات القرداتي هيعرف يشتغل ؟
 النقاط : SiLver Spectra has a reputation beyond reputeSiLver Spectra has a reputation beyond reputeSiLver Spectra has a reputation beyond reputeSiLver Spectra has a reputation beyond reputeSiLver Spectra has a reputation beyond reputeSiLver Spectra has a reputation beyond reputeSiLver Spectra has a reputation beyond reputeSiLver Spectra has a reputation beyond reputeSiLver Spectra has a reputation beyond reputeSiLver Spectra has a reputation beyond reputeSiLver Spectra has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 5769582
 قوة التقييم : 2885

SiLver Spectra غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى SiLver Spectra

أوسمة العضو
افتراضي

انا قولت يا سارة الفترة اللي فاتت دي هترجعك عاقلك
بس واضح ان مافيش فايده







  رد مع اقتباس
قديم منذ /09-10-2013, 12:43 PM   #6

مراقبه عـامة سابقا

أم يـوسـف

 

 رقم العضوية : 10851
 تاريخ التسجيل : Jan 2009
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : القدس المحتله
 المشاركات : 29,273
 الحكمة المفضلة : لا داعي من الخوف من الرصاص فالرصاصه التي تقتلك لن تسمع صوتها
 النقاط : Silver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 19342
 قوة التقييم : 10

Silver Flower غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة صمت الشفاه مشاهدة المشاركة
موضوع محير فعلا
لا في سر هلق بتعرفي شكرًا للمرورك








التعديل الأخير تم بواسطة Silver Flower ; 09-10-2013 الساعة 12:47 PM
  رد مع اقتباس
قديم منذ /09-10-2013, 12:45 PM   #7

مراقبه عـامة سابقا

أم يـوسـف

 

 رقم العضوية : 10851
 تاريخ التسجيل : Jan 2009
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : القدس المحتله
 المشاركات : 29,273
 الحكمة المفضلة : لا داعي من الخوف من الرصاص فالرصاصه التي تقتلك لن تسمع صوتها
 النقاط : Silver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 19342
 قوة التقييم : 10

Silver Flower غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ورده الأحلام مشاهدة المشاركة
ههههههه
اغلبيه الأعضاء الحين عاملين مخفي + معتكفين في الصفحات المكشوفه
وسعات الواحد بيكون فاتح الفيس والمنتدي ومشغول في الفيس فبنسي المنتدي
وتظهر ليكي يشاهد المنتدي ،، او ممكن يكون مش لاقي حاجه يعملها وبراقب المنتدي
بس كدا ،، وانا عضوه من الي تقصديهم ههههههه


اهااااااااااا
الاعتراف بالحق فضيله الفيس الأميل
لا إحنا بدنا التفاعل يا قمر
أن شالله نعمل ثوره من مفيش المهم نقبل المنتدى راس على عقل

شكرًا لمرورك يا قمر








التعديل الأخير تم بواسطة Silver Flower ; 09-10-2013 الساعة 12:47 PM
  رد مع اقتباس
قديم منذ /09-10-2013, 12:46 PM   #8

مراقبه عـامة سابقا

أم يـوسـف

 

 رقم العضوية : 10851
 تاريخ التسجيل : Jan 2009
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : القدس المحتله
 المشاركات : 29,273
 الحكمة المفضلة : لا داعي من الخوف من الرصاص فالرصاصه التي تقتلك لن تسمع صوتها
 النقاط : Silver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 19342
 قوة التقييم : 10

Silver Flower غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة big bốss مشاهدة المشاركة
الغالب دلوقتى يفتح المنتدى يتصفحه ع السريع

و بعدها يجيب الصفحة الرئيسيه و يروح ع الاميل او الفيس او تويتر

و ينسي نفسه بئا

لان المنتدى بدا يفقد لذته


اه مزبوط كلامك
بس أن شالله راح يصير تغيرشكرًا للمرور







  رد مع اقتباس
قديم منذ /09-10-2013, 12:54 PM   #9

مراقبه عـامة سابقا

أم يـوسـف

 

 رقم العضوية : 10851
 تاريخ التسجيل : Jan 2009
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : القدس المحتله
 المشاركات : 29,273
 الحكمة المفضلة : لا داعي من الخوف من الرصاص فالرصاصه التي تقتلك لن تسمع صوتها
 النقاط : Silver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 19342
 قوة التقييم : 10

Silver Flower غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة silver spectra مشاهدة المشاركة
انا قولت يا سارة الفترة اللي فاتت دي هترجعك عاقلك
بس واضح ان مافيش فايده


شو شو عم بتقول انا نفر نفر
شوف يا طارق المتل بيقول العقل بيروح وبيرجع المهم الصحه
وألصحه عندي تمام


ماشي ماشي يا طارق
نورت بردك برضوا







  رد مع اقتباس
قديم منذ /09-10-2013, 01:20 PM   #10

مراقبة عامة سابقه

 

 رقم العضوية : 76164
 تاريخ التسجيل : Oct 2011
 الجنس : ~ أنثى
 المشاركات : 37,497
 الحكمة المفضلة : كن متواضع كالمطر .. يسقط على قصور الأمراء وأكواخ الفقراء...
 النقاط : الأميرة رودي has a reputation beyond reputeالأميرة رودي has a reputation beyond reputeالأميرة رودي has a reputation beyond reputeالأميرة رودي has a reputation beyond reputeالأميرة رودي has a reputation beyond reputeالأميرة رودي has a reputation beyond reputeالأميرة رودي has a reputation beyond reputeالأميرة رودي has a reputation beyond reputeالأميرة رودي has a reputation beyond reputeالأميرة رودي has a reputation beyond reputeالأميرة رودي has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 7988886
 قوة التقييم : 3995

الأميرة رودي غير متواجد حالياً

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

هو التفاعل عموما فى المنتدى قليل والكلام ده من فتره
وزاد أكتر الآيام دي
بسبب وقوع المنتدى كل شويه
عندك مثال النهارده انا قعدت تقرريبا نص ساعه أكتب رد على موضوع
والرد كان طويل فعلا
وبعد كل ده جيت اعتمد الرد الاقي المنتدى وقع والرد طار
وطبعا ماتعرفيش تجمعي اللى كتبتيه مره تانيه الا بصعوبه
وقتها بقى الواحد خلآص بيكتئب ويؤحبط
ولو فيه طاقه او نشاط واستعداد ان اننا نشتغل ف المنتدى بعد الواقعه دي النشاط بيروح
فالمفروض يعني حد يتابع الموضوع ده ويشوف حل







  رد مع اقتباس
إضافة رد

الكلمات الدلالية (Tags)
الأعضاء, المنتدى, بتدخل, غريب


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
رأيك إيه في الأعضاء أول ما دخلت المنتدى gold rose منتدى سجل الاعضاء 4 06-28-2012 10:11 AM
توقيعات بعض الأعضاء في المنتدى شاعر واسير الحب قسم مناقشة المواضيع المتداوله والمنقوله 70 10-03-2011 02:05 PM
أقتراااااح لجميع الأعضاء في المنتدى . غالي الأثمان صوت الاعضاء - خدمات 4 07-28-2011 12:45 AM
شيء غريب في المنتدى ,, SiLver Spectra نكت - طرائف - وناسة - فرفشة 7 04-11-2011 06:55 PM
لماذا يترك الأعضاء المنتدي ؟؟,,,,**** ايسال مواضيع عامة - ثقافة عامة 3 10-22-2010 11:16 PM


الساعة الآن 09:53 PM


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2020, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 RC 1
منتديات بنات مصر . منتدى كل العرب

a.d - i.s.s.w