::: فعاليات المنتدى :::

أهلا وسهلا بك إلى منتديات بنات مصر.
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات، بالضغط هنا. كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

آخر 12 مواضيع
عودة
الكاتـب : نزارالفاضل - آخر مشاركة : Lamees - مشاركات : 2 -
* غُـربـة حـــب*
الكاتـب : وليد الطويل - مشاركات : 222 -
فجر جديد
الكاتـب : احساسى صحيح - مشاركات : 0 -
قوانين
الكاتـب : نزارالفاضل - آخر مشاركة : وليد الطويل - مشاركات : 5 -
عتاب
الكاتـب : gntlsoll - آخر مشاركة : منيرة محسوب - مشاركات : 10 -
عتاب
الكاتـب : gntlsoll - آخر مشاركة : نزارالفاضل - مشاركات : 2 -
سيناء الحب
الكاتـب : نزارالفاضل - آخر مشاركة : ياسر عبد الباقي - مشاركات : 15 -
يناديك النبض
الكاتـب : فادي العراق - آخر مشاركة : fanaa - مشاركات : 15 -
أوله
الكاتـب : خالد عبد الحميد المصرى - آخر مشاركة : محمد خلاف - مشاركات : 1 -
نداء
الكاتـب : فادي العراق - آخر مشاركة : ياسر عبد الباقي - مشاركات : 10 -
جلا جلا....
الكاتـب : مارد الغضب - آخر مشاركة : ياسر عبد الباقي - مشاركات : 9 -
بقلمي🖤
الكاتـب : ana aboodya - آخر مشاركة : aboheba - مشاركات : 5 -

إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم منذ /12-05-2013, 07:40 PM   #1

مشرفه سابقه

 

 رقم العضوية : 80769
 تاريخ التسجيل : Feb 2012
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : مصر
 المشاركات : 4,566
 الحكمة المفضلة : مش غاويه حكم
 النقاط : براءة طفلة has a reputation beyond reputeبراءة طفلة has a reputation beyond reputeبراءة طفلة has a reputation beyond reputeبراءة طفلة has a reputation beyond reputeبراءة طفلة has a reputation beyond reputeبراءة طفلة has a reputation beyond reputeبراءة طفلة has a reputation beyond reputeبراءة طفلة has a reputation beyond reputeبراءة طفلة has a reputation beyond reputeبراءة طفلة has a reputation beyond reputeبراءة طفلة has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 79093
 قوة التقييم : 40

براءة طفلة غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي يوميات عالم الخيال (رد الاعتبار)

اححححم اححححم جمااااااااااهيييييير المنتدي العظيم تعلن فرقة المنتدي انه بدءا من اليوم الخميس الساعه السابعة والربع ستبدء الحرب بين فرقة المنتدي وفرقة الاشرار ردا علي موضوع الضرب بالشلوت بعد ان كتبه رئيس العصابه البيج بوص وسيتم الانتقام بواشطة فرقة المنتدي بالرئيسه احلي بنوته والله الموفق والمستعان

(بقي احنا نضررررب بالشلووووووت ماااااااااشي)
نبدء باسم الله:
اول حاجه فرقة المنتدي عملت اجتماع وكلهم كانوا عاملين كده وحدث الحوار التالي:
حلم عمري:هنعمل ايه بقي دلوقتييي محنا لازم نجيب حقنا وعلي راي المثل يا نجيب حقنا يا نضرب بالشلوت كلنا
دمعه:اللي حصل ده اسمه انقلاااب لازم نجيب حقنا
ساحر:طب هنعمل ايه وخصوصا ان سيلفر سبيكترا انضم ليهم
انا:مفيش غير حل واحد وهو.......................
والفرقة عجبتهم الخطه وبدئوا ينفزوها






روحنا لقصر فرقة الاشرار واللي كان شكله كده:

وبعدين دخلناه وفرقة الاشرار كانوا نايمين كلهم
فصلنا الكهربه
وشغلنا اغنية حسره عليها يا حسره عليها
ولبسنا كلنا اخمره وعبايات سوده وشغلنا كشافات ومسكناها ووجهناها لوشنا وبعدين ايه بقي؟؟؟؟
مسكنا ميك وشغلنا عليه المؤثرات الصوتيه دي كانت عامله شغل جامد مع اغنية حسره عليها
‫ظ…ظˆط³ظٹظ‚ظ‰ ط±ط¹ط¨ ط¬ط¯ط§ ط§طھط***ط¯ظ‰ ط®ظˆظپظƒ ط§ظ‡ط¯ط§ط، ط§ظ„ط¨ط±ط§ط´ظ‰â€¬â€ژ - YouTube
كلهم طبعا نزلوا من اوضهم مفزوعيين ومزبهلين
قلنا في نفس واحد ماااااااااالك ياا شاااااابه ده احنا هنريحووووووووكي وعلينا اغنية حسره عليها وكنا لابسين ماسكات مخيفه تحت الاخمره السوده قلعنا الاخمره السوده وبعدين غيرنا الاغنية لقصه من قصص احمد يونس
وبعدين قعدنا نغني ياااعييييني يا عيييييينيييي يا عيني عالاولاااااااا
وكنا مااسكين مسدسات مايه بس شكلها حقيقي وحطين فيه بدل المايه صلصه
قالولنا:انتوا مييييين وعايزين مننا ايه
قولنالهم:احنااا جايين نخلص علييييكم النهارده فااااهمييييين
ومسكنا مسدسات الصلصه وقعدنا نرش عليهم واغمي عليهم من الخضه سرققنا اسلحتهم ودشدشنا القصربمحتوياته وروحنا قصرنا واحنا ميتين من الضحك








وده يعلمنا ايه يا شاااااطرييييين يعلمنا ان محدش يقرب من فرقة المنتدي خااااالص
اتمني الحلقه تكون عجبتكم مستنيه رايكم







  رد مع اقتباس
قديم منذ /12-05-2013, 07:57 PM   #2

عضوية التميز

 

 رقم العضوية : 93172
 تاريخ التسجيل : Jun 2013
 العمر : 21
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : ỀĝŶpṱ
 المشاركات : 3,997
 الحكمة المفضلة : إذـآ قلدكـ النـآس ..فـتـآكد آنكـ الـآفضل.. ◄◄
 النقاط : Śลяą..ღ has a reputation beyond reputeŚลяą..ღ has a reputation beyond reputeŚลяą..ღ has a reputation beyond reputeŚลяą..ღ has a reputation beyond reputeŚลяą..ღ has a reputation beyond reputeŚลяą..ღ has a reputation beyond reputeŚลяą..ღ has a reputation beyond reputeŚลяą..ღ has a reputation beyond reputeŚลяą..ღ has a reputation beyond reputeŚลяą..ღ has a reputation beyond reputeŚลяą..ღ has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 374549
 قوة التقييم : 188

Śลяą..ღ غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

هههههه
حاسة انى جوة فلم اكشششن
حلقة حلوة
تسلمى يا قممر مجهود حلو منك
مستنية الجاى







  رد مع اقتباس
قديم منذ /12-05-2013, 08:01 PM   #3

عضو جديد

 

 رقم العضوية : 95285
 تاريخ التسجيل : Nov 2013
 الجنس : ~ ذكر
 المشاركات : 121
 النقاط : جساس is a jewel in the roughجساس is a jewel in the roughجساس is a jewel in the roughجساس is a jewel in the rough
 درجة التقييم : 331
 قوة التقييم : 0

جساس غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

ههههههههههههه
ما دام فيها ريا وسكينه
المسألة قلبت جد وأحنا
بصراحه نخاف من المسدسات
وخصوصا أن الرصاص صلصة الطماطم
ومنحبش أحد يغرقنا بالصلصه يا روح
ما بعدك روح هههههههههههه
أحترامي لك







  رد مع اقتباس
قديم منذ /12-05-2013, 08:04 PM   #4

من مبدعى المنتدى

 

 رقم العضوية : 92943
 تاريخ التسجيل : May 2013
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : ملكمش دعوه
 المشاركات : 9,495
 الحكمة المفضلة : لزالت الشمس تشرق فلا تجعل الامل يغرب
 النقاط : اميره الشعر الشجين has a reputation beyond reputeاميره الشعر الشجين has a reputation beyond reputeاميره الشعر الشجين has a reputation beyond reputeاميره الشعر الشجين has a reputation beyond reputeاميره الشعر الشجين has a reputation beyond reputeاميره الشعر الشجين has a reputation beyond reputeاميره الشعر الشجين has a reputation beyond reputeاميره الشعر الشجين has a reputation beyond reputeاميره الشعر الشجين has a reputation beyond reputeاميره الشعر الشجين has a reputation beyond reputeاميره الشعر الشجين has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 270046
 قوة التقييم : 136

اميره الشعر الشجين غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

ههههههههههههه عليه النعمه انتى عثوووله ههههه وبعدين مين يقدر يضرررربك بالشلوط حلو جو الاكشن دهون وعلى فكره ساحر جاسوس ^_^ احذرى منو بيبلغ الاخبار







  رد مع اقتباس
قديم منذ /12-05-2013, 08:09 PM   #5

مشرفة آدم سابقا

 

 رقم العضوية : 91773
 تاريخ التسجيل : Feb 2013
 العمر : 31
 الجنس : ~ بنوتة
 المشاركات : 8,479
 الحكمة المفضلة : تَعَلَّمْتُ مِنَ آلِإنْتِظَآرْ أَنّ لَآ أَنْتَظِرْ سِوَئ ـآ [ رَحْمِــةْ رَبـِّــيِ ]
 النقاط : حالمة باميرى has a reputation beyond reputeحالمة باميرى has a reputation beyond reputeحالمة باميرى has a reputation beyond reputeحالمة باميرى has a reputation beyond reputeحالمة باميرى has a reputation beyond reputeحالمة باميرى has a reputation beyond reputeحالمة باميرى has a reputation beyond reputeحالمة باميرى has a reputation beyond reputeحالمة باميرى has a reputation beyond reputeحالمة باميرى has a reputation beyond reputeحالمة باميرى has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 33043
 قوة التقييم : 17

حالمة باميرى غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

احسن يستهلوا دة اقل واجب







  رد مع اقتباس
قديم منذ /12-05-2013, 08:20 PM   #6

عضوية التميز

A&G

 

 رقم العضوية : 71415
 تاريخ التسجيل : Jun 2011
 العمر : 19
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : مصر
 المشاركات : 3,431
 الحكمة المفضلة : لو بلغ اليأس المدى .. مابلغت ثقتى فى ربى المنهى :))
 النقاط : احسـ طفله ــاس has a reputation beyond reputeاحسـ طفله ــاس has a reputation beyond reputeاحسـ طفله ــاس has a reputation beyond reputeاحسـ طفله ــاس has a reputation beyond reputeاحسـ طفله ــاس has a reputation beyond reputeاحسـ طفله ــاس has a reputation beyond reputeاحسـ طفله ــاس has a reputation beyond reputeاحسـ طفله ــاس has a reputation beyond reputeاحسـ طفله ــاس has a reputation beyond reputeاحسـ طفله ــاس has a reputation beyond reputeاحسـ طفله ــاس has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 170889
 قوة التقييم : 86

احسـ طفله ــاس غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

الحلقات اللى كانت فى الاجازه كانت احلى

وعشان انا من فرقه الاشرار جارى الرد







  رد مع اقتباس
قديم منذ /12-05-2013, 08:24 PM   #7

نائب ادارى سابقا
 

 رقم العضوية : 73695
 تاريخ التسجيل : Aug 2011
 العمر : 26
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : مصر
 المشاركات : 31,941
 الحكمة المفضلة : Caring tires me , So .. I WONT care
 النقاط : Lost Pearl has a reputation beyond reputeLost Pearl has a reputation beyond reputeLost Pearl has a reputation beyond reputeLost Pearl has a reputation beyond reputeLost Pearl has a reputation beyond reputeLost Pearl has a reputation beyond reputeLost Pearl has a reputation beyond reputeLost Pearl has a reputation beyond reputeLost Pearl has a reputation beyond reputeLost Pearl has a reputation beyond reputeLost Pearl has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 2321329
 قوة التقييم : 1161

Lost Pearl غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

هههههههههه عجبني الفيلم بصراحة

و المهم انكو دشدشتو قصرهم

تسلم ايديكي يا بنوتة ،، فـ انتظار الحلقات الجاية







  رد مع اقتباس
قديم منذ /12-05-2013, 08:35 PM   #8

مشرفه عالم حواء سابقا

 

 رقم العضوية : 90741
 تاريخ التسجيل : Oct 2012
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : casa - maroc
 المشاركات : 33,813
 الحكمة المفضلة : الضربة التي لا تقتل تقوي
 النقاط : انجي_1 has a reputation beyond reputeانجي_1 has a reputation beyond reputeانجي_1 has a reputation beyond reputeانجي_1 has a reputation beyond reputeانجي_1 has a reputation beyond reputeانجي_1 has a reputation beyond reputeانجي_1 has a reputation beyond reputeانجي_1 has a reputation beyond reputeانجي_1 has a reputation beyond reputeانجي_1 has a reputation beyond reputeانجي_1 has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 1028136
 قوة التقييم : 515

انجي_1 غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

MY MmS

أوسمة العضو
افتراضي

شغل عالي اوي اوي اوي
استمرو ف الاجرام







  رد مع اقتباس
قديم منذ /12-05-2013, 08:45 PM   #9

مميزة للنشاط التفاعلي

 

 رقم العضوية : 58387
 تاريخ التسجيل : Nov 2010
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : مصر
 المشاركات : 16,663
 النقاط : حافظة القرآن has a reputation beyond reputeحافظة القرآن has a reputation beyond reputeحافظة القرآن has a reputation beyond reputeحافظة القرآن has a reputation beyond reputeحافظة القرآن has a reputation beyond reputeحافظة القرآن has a reputation beyond reputeحافظة القرآن has a reputation beyond reputeحافظة القرآن has a reputation beyond reputeحافظة القرآن has a reputation beyond reputeحافظة القرآن has a reputation beyond reputeحافظة القرآن has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 28114
 قوة التقييم : 15

حافظة القرآن غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

هههههههه
تحفة اوى
حلوة الخطة دى
ومسدسات الصلصة
هههه المهم كسبتوا

تسلمى يا قمر
فى انتظار الجديد بقا







  رد مع اقتباس
قديم منذ /12-05-2013, 09:05 PM   #10

الإدارة العامة سابقا

 

 رقم العضوية : 55979
 تاريخ التسجيل : Oct 2010
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : مصـــــــــر
 المشاركات : 74,559
 الحكمة المفضلة : وما من كاتب إلا سيبلى ...ويبقي الدهر ما كتبت يداه فلا تكتب بكفك غير شيء...يسرك في القيامة أن تراه
 النقاط : دمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 14977956
 قوة التقييم : 7489

دمعه حائره غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

MY MmS

أوسمة العضو
افتراضي

هههههه
عسوله انتى والله







  رد مع اقتباس
إضافة رد

الكلمات الدلالية (Tags)
الاعتبار, الخيال, يوميات, عالم


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
يوميات جديده من عالم الخيال براءة طفلة منتدى يوميات الاعضاء 26 11-14-2013 02:59 PM
يوميات عالم الخيال براءة طفلة منتدى يوميات الاعضاء 6 11-09-2013 11:23 PM
يوميات عالم الخيال براءة طفلة منتدى يوميات الاعضاء 11 06-07-2013 11:04 PM
خامس يوم من يوميات في عالم الخيال حلم عمري منتدى يوميات الاعضاء 14 05-28-2013 02:46 AM
يوميات في عالم الخيال حلم عمري منتدى يوميات الاعضاء 9 05-23-2013 11:01 PM


الساعة الآن 07:28 AM


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2020, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 RC 1
منتديات بنات مصر . منتدى كل العرب

a.d - i.s.s.w