::: فعاليات المنتدى :::

أهلا وسهلا بك إلى منتديات بنات مصر.
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات، بالضغط هنا. كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

آخر 12 مواضيع
تصويت جديد ل ضيف كرسي الاعتراف
الكاتـب : سيناا - آخر مشاركة : جنون قلب - مشاركات : 2 -
جرائم وبس 2 !
الكاتـب : gold rose - آخر مشاركة : جنون قلب - مشاركات : 3 -
أحدهم دعاك إلى قهوة تصويري
الكاتـب : fanaa - آخر مشاركة : Aya 7ekaya - مشاركات : 7 -
حالة إدمان
الكاتـب : big bốss - آخر مشاركة : .Lamar - مشاركات : 9 -
بيت من حرير
الكاتـب : يحيى الفضلي السودان - آخر مشاركة : جنون قلب - مشاركات : 8 -
لازلت فى هواك طفلة
الكاتـب : Aya 7ekaya - آخر مشاركة : gold rose - مشاركات : 11 -
ما هي العضويات التي تفتقدها؟
الكاتـب : big bốss - مشاركات : 14 -
العيش والملح
الكاتـب : جنون قلب - مشاركات : 18 -
مصر الخربانة
الكاتـب : جالس لحالي - آخر مشاركة : gold rose - مشاركات : 16 -
نحن وهم والبحث عن الكنز المفقود
الكاتـب : ساحر الأحزان - آخر مشاركة : gold rose - مشاركات : 10 -
حصاد المسلسلات التركية القذرة
الكاتـب : جالس لحالي - آخر مشاركة : gold rose - مشاركات : 9 -
ارجع طمني عليك
الكاتـب : واد حبيب - آخر مشاركة : gold rose - مشاركات : 15 -

Like Tree2معجبون
إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم منذ /12-24-2013, 10:33 PM   #1

الإدارة العامة سابقا

 

 رقم العضوية : 55979
 تاريخ التسجيل : Oct 2010
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : مصـــــــــر
 المشاركات : 74,705
 الحكمة المفضلة : وما من كاتب إلا سيبلى ...ويبقي الدهر ما كتبت يداه فلا تكتب بكفك غير شيء...يسرك في القيامة أن تراه
 النقاط : دمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 15001323
 قوة التقييم : 7501

دمعه حائره غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

MY MmS

أوسمة العضو
افتراضي اتعلمت

اتعلمت
*********
كنت فاكرة الدنيا سهلة
طلعت زى غابة واسعة
واللى كانوا كل ناسي
سابوا قلبى كتير يقاسي

واتخدعت
لما قالوا عيننا ليكي
كل اللى فات والجاي ليكى
بس انتى يدوب تشاورى
وفـ ثانية هايكون بين ايديكى

واكتشفت
إنى كنت عايشة كدبة
بين إيديهم شكلى لعبة
بس كنت حقيقي ساذجة
لما لـ وعودهم سمعت

واتصدمت
فضلت تبكى كتير عيونى
من اللى خانوا وظلمونى
واللى بأرخص تمن
بعد ما اشترتهم باعونى

اتظلمت
بس عادى ماهى دنيا
مهما تاخد منها فانية
اللى هايبقى فيها عملك
وكل حرف بيه نطقت

واتعلمت
خدت وقت
آهـ تعبت بس فوقت
أيوة كان الدرس صعب
بس فى الآخر فهمت

دمعه حائره
24-12-2013







*فجر الاسلام* معجبون بهذا .
  رد مع اقتباس
قديم منذ /12-24-2013, 10:50 PM   #2

عضو جديد

 

 رقم العضوية : 95285
 تاريخ التسجيل : Nov 2013
 الجنس : ~ ذكر
 المشاركات : 121
 النقاط : جساس is a jewel in the roughجساس is a jewel in the roughجساس is a jewel in the roughجساس is a jewel in the rough
 درجة التقييم : 331
 قوة التقييم : 0

جساس غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

كلام جميل
لتسلسل حياتي
فكانت أول خطوه التعليم
وآخرها التعليم ولكن التعليم
في البداية كان هواية وفي الأخير روايه
تسلمي دمعه







  رد مع اقتباس
قديم منذ /12-24-2013, 11:21 PM   #3

من مبدعى المنتدى

مُبّدع ٱلكلمة

 

 رقم العضوية : 43936
 تاريخ التسجيل : Mar 2010
 الجنس : ~ رجل
 المكان : القاهرة
 المشاركات : 9,298
 الحكمة المفضلة : لن تحصل علي غير ماهو مقدر
 النقاط : فتحى عيسى has a reputation beyond reputeفتحى عيسى has a reputation beyond reputeفتحى عيسى has a reputation beyond reputeفتحى عيسى has a reputation beyond reputeفتحى عيسى has a reputation beyond reputeفتحى عيسى has a reputation beyond reputeفتحى عيسى has a reputation beyond reputeفتحى عيسى has a reputation beyond reputeفتحى عيسى has a reputation beyond reputeفتحى عيسى has a reputation beyond reputeفتحى عيسى has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 2417239
 قوة التقييم : 1209

فتحى عيسى غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

يعيش المتعلم ولا يتعلم يدوب شكة دبوس اللي جي الله بيه أعلم
كل درس بينتهي بيبدأ درس جديد المهم مننكسر نفضل حديد
أحييكِ وجمال هذا النص
معني ومبني وإيقاع
رائعة أنتِ بل أكثر
مودتي وإحترامي







  رد مع اقتباس
قديم منذ /12-24-2013, 11:40 PM   #4

مشرفه القصص والابداعات سابقا

 

 رقم العضوية : 92692
 تاريخ التسجيل : May 2013
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : محافظة بني سويف
 المشاركات : 30,021
 الحكمة المفضلة : كن كاالنخيل على الاحقاد مرتفعاً ترمى بحجر فترمي اجمل الثمر
 النقاط : Lamees has a reputation beyond reputeLamees has a reputation beyond reputeLamees has a reputation beyond reputeLamees has a reputation beyond reputeLamees has a reputation beyond reputeLamees has a reputation beyond reputeLamees has a reputation beyond reputeLamees has a reputation beyond reputeLamees has a reputation beyond reputeLamees has a reputation beyond reputeLamees has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 3151800
 قوة التقييم : 1576

Lamees غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

MY MmS

أوسمة العضو
افتراضي

وهكذا هي الحياة نعيش فيها
وكل يوم درس بنتعلمه فيها

جميل دمعة
ابعد الله عنكِ الحزن
روني ..~







  رد مع اقتباس
قديم منذ /12-25-2013, 12:34 AM   #5

عضوية التميز

 

 رقم العضوية : 91971
 تاريخ التسجيل : Mar 2013
 العمر : 32
 الجنس : ~ رجل
 المشاركات : 1,953
 الحكمة المفضلة : اللهم اعط للناس ما يتمنوه لي
 النقاط : فرانكو.هدوء ملك has a reputation beyond reputeفرانكو.هدوء ملك has a reputation beyond reputeفرانكو.هدوء ملك has a reputation beyond reputeفرانكو.هدوء ملك has a reputation beyond reputeفرانكو.هدوء ملك has a reputation beyond reputeفرانكو.هدوء ملك has a reputation beyond reputeفرانكو.هدوء ملك has a reputation beyond reputeفرانكو.هدوء ملك has a reputation beyond reputeفرانكو.هدوء ملك has a reputation beyond reputeفرانكو.هدوء ملك has a reputation beyond reputeفرانكو.هدوء ملك has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 320248
 قوة التقييم : 161

فرانكو.هدوء ملك غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى فرانكو.هدوء ملك

أوسمة العضو
افتراضي

ي عيني ع الصبر
تغطسي تغطسي وتنزلي برآئعه جديده
يتوجها مكنون دمعه حائره
كلمات جميله وتنسيق اجمل .. امتعتينا
تحياتي لشخصك وقلمك







  رد مع اقتباس
قديم منذ /12-25-2013, 01:25 AM   #6

نائب ادارى سابقا
 

 رقم العضوية : 73695
 تاريخ التسجيل : Aug 2011
 العمر : 26
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : مصر
 المشاركات : 31,941
 الحكمة المفضلة : Caring tires me , So .. I WONT care
 النقاط : Lost Pearl has a reputation beyond reputeLost Pearl has a reputation beyond reputeLost Pearl has a reputation beyond reputeLost Pearl has a reputation beyond reputeLost Pearl has a reputation beyond reputeLost Pearl has a reputation beyond reputeLost Pearl has a reputation beyond reputeLost Pearl has a reputation beyond reputeLost Pearl has a reputation beyond reputeLost Pearl has a reputation beyond reputeLost Pearl has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 2321329
 قوة التقييم : 1161

Lost Pearl غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

الله عليكي لما بتكتبي بجد كلماتك سهلة و توصل على طول

أن شاء الله ربنا يبعد عنك اي حد بيتعبك أو يضايقك

انتي تستاهلي كل خير اصلا

تسلمي كمان مرة ع القصيدة ،،







  رد مع اقتباس
قديم منذ /12-25-2013, 02:32 AM   #7

مبدعين الاعضاء

 

 رقم العضوية : 88921
 تاريخ التسجيل : Sep 2012
 الجنس : ~ رجل
 المكان : مصر
 المشاركات : 20,540
 الحكمة المفضلة : ما اصعب ان تخرج احساس امام اناس تشعر بالافلاس
 النقاط : احساسى صحيح has a reputation beyond reputeاحساسى صحيح has a reputation beyond reputeاحساسى صحيح has a reputation beyond reputeاحساسى صحيح has a reputation beyond reputeاحساسى صحيح has a reputation beyond reputeاحساسى صحيح has a reputation beyond reputeاحساسى صحيح has a reputation beyond reputeاحساسى صحيح has a reputation beyond reputeاحساسى صحيح has a reputation beyond reputeاحساسى صحيح has a reputation beyond reputeاحساسى صحيح has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 5282871
 قوة التقييم : 2642

احساسى صحيح غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى احساسى صحيح

 

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

على رأى المثل
إللى يعيش ياما يشوف
وإللى يلف يشوف أكتر
والتعليم مش ببلاش لا بد من خسائر
حتى نستطيع بعدها جنى المكاسب
مقطوعه حلوة وواقعيه عجبنى إحساسك فيها
تقبلى تقديرى وأحترامى ..







  رد مع اقتباس
قديم منذ /12-25-2013, 03:07 PM   #8

من مبدعى المنتدى

 

 رقم العضوية : 94953
 تاريخ التسجيل : Oct 2013
 العمر : 50
 الجنس : ~ رجل
 المكان : مصر
 المشاركات : 2,888
 النقاط : أحمد الجمل has a reputation beyond reputeأحمد الجمل has a reputation beyond reputeأحمد الجمل has a reputation beyond reputeأحمد الجمل has a reputation beyond reputeأحمد الجمل has a reputation beyond reputeأحمد الجمل has a reputation beyond reputeأحمد الجمل has a reputation beyond reputeأحمد الجمل has a reputation beyond reputeأحمد الجمل has a reputation beyond reputeأحمد الجمل has a reputation beyond reputeأحمد الجمل has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 808440
 قوة التقييم : 405

أحمد الجمل غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

اتعلمت
*********
كنت فاكرة الدنيا سهلة
طلعت زى غابة واسعة
واللى كانوا كل ناسي
سابوا قلبى كتير يقاسي


واتخدعت
لما قالوا عيننا ليكي
اللي راح والجاي ليكى
بس شاوري يدوب تشاورى
وفجأة هايكون بين ايديكى


واكتشفت
إنى كنت عايشة كدبة
بين إيديهم شكلى لعبة
بس كنت حقيقي ساذجة
لما لـ وعودهم سمعت


واتصدمت
وابتدت تبكي عيونى
من و ع اللي بيظلمونى
واللى باعني رخيص وياما
اشتريتهم ويبيعوني


اتظلمت
بس عادى ماهى دنيا
مهما تاخد منها فانية
اللى يفضل فيها فعلك
والحروف اللي نطقت


واتعلمت
خدت وقت
آهـ تعبت بس فوقت
أيوة كان الدرس صعب
بس فى الآخر فهمت

*****************

الله عليكي الله عليكي الله عليكي
روعة روعة روعة
أسلوب جديد وحرفية عالية جدا ومهارة فائق في ضبط الإيقاع
بجد عجبتني جدااااااا
واستفزتني لدرجة اني جبيت أشخبط فيها شوية
سلمتِ وسلمت أناملك
وسلم قلبك ولسانك







  رد مع اقتباس
قديم منذ /12-26-2013, 08:09 PM   #9

 

 رقم العضوية : 50632
 تاريخ التسجيل : Jun 2010
 الجنس : ~ رجل
 المكان : مصر حبيبتي
 المشاركات : 39,445
 الحكمة المفضلة : ان فعلت شىء يسعد غيرك فلا تحزن ولا تنتظر المقابل لصنعك
 النقاط : ساحر الأحزان has a reputation beyond reputeساحر الأحزان has a reputation beyond reputeساحر الأحزان has a reputation beyond reputeساحر الأحزان has a reputation beyond reputeساحر الأحزان has a reputation beyond reputeساحر الأحزان has a reputation beyond reputeساحر الأحزان has a reputation beyond reputeساحر الأحزان has a reputation beyond reputeساحر الأحزان has a reputation beyond reputeساحر الأحزان has a reputation beyond reputeساحر الأحزان has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 1793248
 قوة التقييم : 897

ساحر الأحزان متواجد حالياً

 

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

دوما التجارب يا منة

بتصقل خبرتنا

بتلك الحياة

المهم ان نتعلم من دروس الحياة

دروسا مستفاد

تفيدنا فيما بعد

كلمات جميلة منك

دمتى بخير







  رد مع اقتباس
قديم منذ /12-26-2013, 11:32 PM   #10

عضوية التميز

 

 رقم العضوية : 94912
 تاريخ التسجيل : Oct 2013
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : في قلب زوجي حبيبي
 المشاركات : 2,444
 الحكمة المفضلة : التفاؤل فنٌ تصنعه النفوس الوآثقة بالله !
 النقاط : Šeŋdeřellą has much to be proud ofŠeŋdeřellą has much to be proud ofŠeŋdeřellą has much to be proud ofŠeŋdeřellą has much to be proud ofŠeŋdeřellą has much to be proud ofŠeŋdeřellą has much to be proud ofŠeŋdeřellą has much to be proud ofŠeŋdeřellą has much to be proud ofŠeŋdeřellą has much to be proud ofŠeŋdeřellą has much to be proud of
 درجة التقييم : 1471
 قوة التقييم : 1

Šeŋdeřellą غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

اقتباس:
واتعلمت
خدت وقت
آهـ تعبت بس فوقت
أيوة كان الدرس صعب
بس فى الآخر فهمت
حقيقي روعة بجد
مش لاقية كلام اعبر بيه عن اعجابي بقصيدتك المعبرة جدا
بتعبر عن حاجات واحاسيس كتير اوي جوانا بنعيشها
ودايما بنتعلم ولسه هنتعلم اكتر بكتير من اللي اتعلمناه
مهما طولت التجارب

تسلم ايدكـ
بانتظار روائعك دومآ حبيبتي







  رد مع اقتباس
إضافة رد

الكلمات الدلالية (Tags)
اتعلمت


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
اتعلمت في مصر jasmean نكت - طرائف - وناسة - فرفشة 6 04-16-2013 01:45 AM
اتعلمت ايه بالمدرسه ؟ :))) جــــارهــ القـــمر نكت - طرائف - وناسة - فرفشة 4 08-13-2012 01:35 AM
اتعلمت إن الدنيا هي كده اسماء93 مواضيع عامة - ثقافة عامة 11 12-25-2011 11:05 AM
اتعلمت الحب واد حبيب قسم الخواطر - وهمس القوافى حصرى بقلم الأعضاء 10 08-06-2010 02:15 AM
اتعلمت الحب عصام العويضى منتدي ابداعات الاعضاء الادبية 2 05-09-2010 12:18 PM


الساعة الآن 01:21 PM


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2020, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 RC 1
منتديات بنات مصر . منتدى كل العرب

a.d - i.s.s.w