::: فعاليات المنتدى :::

أهلا وسهلا بك إلى منتديات بنات مصر.
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات، بالضغط هنا. كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

آخر 12 مواضيع
شــــوية شـــوق
الكاتـب : عاشق ولهان - آخر مشاركة : فصيح - مشاركات : 4 -
سوف أعلن تمردي
الكاتـب : شاعر الحب الحزين - آخر مشاركة : فصيح - مشاركات : 7 -
ما بين !
الكاتـب : ahmed 22 - آخر مشاركة : فصيح - مشاركات : 4 -
مفيش حد والا اصدقاء
الكاتـب : اميره الاميره - آخر مشاركة : دمعه حائره - مشاركات : 3 -
[درس] خطوات بسيطه لتحويل صورتك لبورترية مرسوم بالرصاص باحترافية
الكاتـب : JUST AHMED - مشاركات : 5 -
منوعات حلوه
الكاتـب : اميره الاميره - آخر مشاركة : ايتلوي - مشاركات : 8 -
اتعلم من الدنيا ...
الكاتـب : SaMa. - آخر مشاركة : القبطان جوو - مشاركات : 6 -
عند الرحيل .. بقلم مهيب
الكاتـب : مهيب الركن . - آخر مشاركة : طبيب الهوى - مشاركات : 15 -
سجلو اسمي
الكاتـب : واد حبيب - آخر مشاركة : اميره الاميره - مشاركات : 6 -
إنسان
الكاتـب : فصيح - مشاركات : 20 -
حبيبتي وبس
الكاتـب : واد حبيب - آخر مشاركة : اميره الاميره - مشاركات : 13 -
اللي ف مرايتي
الكاتـب : د/ عبد الله - آخر مشاركة : Lamees - مشاركات : 16 -

إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم منذ /08-21-2014, 01:24 AM   #1

مشرف سابق
 

 رقم العضوية : 95633
 تاريخ التسجيل : Dec 2013
 الجنس : ~ ولد
 المشاركات : 9,791
 الحكمة المفضلة : ايد الحب تشفي وايد الحقد تجرح وتقتل
 النقاط : الآمير العآشق has a reputation beyond reputeالآمير العآشق has a reputation beyond reputeالآمير العآشق has a reputation beyond reputeالآمير العآشق has a reputation beyond reputeالآمير العآشق has a reputation beyond reputeالآمير العآشق has a reputation beyond reputeالآمير العآشق has a reputation beyond reputeالآمير العآشق has a reputation beyond reputeالآمير العآشق has a reputation beyond reputeالآمير العآشق has a reputation beyond reputeالآمير العآشق has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 5586
 قوة التقييم : 3

الآمير العآشق غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
Exclamation هو انتي علي طول بتعشقي النكد ..!

.
صاح في وجهها : هو انتي علي طول بتعشقي النكد
تركها وحدها تبكي وكلماته ترن ف اذنها
وهو خارج مرددا / انتي نكديه
.
ورسالتي الي كل شاب وكل رجل
رسول الله اوصانا خيرا بالنساء
قال رسول الله صل اله عليه وسلم ــــ( من كان يؤمن بالله واليوم الاخر
فلا يؤذي جاره واستوصوا بالنساء خيرا فانهن خلقن من ضلع
وان اعوج شئ بالضلع اعلاه فان ذهبت تقيمه كسرت
وان تركته لم يزل اعوج فاستوصوا بالنساء خيرا )
.
انا موش هعطي قول كون البنت او المراه نكديه او غير نكديه
لكن هي تهمه وصمها بها الرجل بمناسبه ومن غير مناسبه
.
ليه الشاب او الرجل يستغل حب المراه له
ويبدء ف معاملتها كانها مخلوق اقل منه
ويكون اسلوبه معها فيه كثير من التكبر
يعاملها كانها اقل منه بالتفكير / او انها عاطفيه
لاتتحكم في عقلها / لكن انا الرجل والاقوي
وافهم اكثر منك في امور الحياه
.
حتي في حبها وغيرتها عليه / يري ف هذي الغيره
هواجس تاتيها بدون عقل او تفكير
وحتي وان كان هو بتصرفاته يدفعها الي هذي الغيره
لكن يفضل يري انه هو الرجل / ويفعل مايحلو له
وان غيرتها حماقه ف التفكير منها
واذا ماازداد الامر بينهما وعاتبته علي تصرفاته
والتي تثير غيرتها / وقتها قد يصيح فيها مردداا
هو انتي علي طول بتعشقي النكد
حتي عتابها علي سوء تصرفه / اعتبره هوونا
باب لفتح النكد
.
فهل المراه حقا نكديه في غيرتها / ام انك
انت ايها الرجل من تدفعها الي ان تصير في نظرك
امراه تعشق النكد
.
.
ولكم مني كل الحب







  رد مع اقتباس
قديم منذ /08-21-2014, 01:38 AM   #2

مشرفه القصص والابداعات سابقا

 

 رقم العضوية : 92692
 تاريخ التسجيل : May 2013
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : محافظة بني سويف
 المشاركات : 30,000
 الحكمة المفضلة : كن كاالنخيل على الاحقاد مرتفعاً ترمى بحجر فترمي اجمل الثمر
 النقاط : Lamees has a reputation beyond reputeLamees has a reputation beyond reputeLamees has a reputation beyond reputeLamees has a reputation beyond reputeLamees has a reputation beyond reputeLamees has a reputation beyond reputeLamees has a reputation beyond reputeLamees has a reputation beyond reputeLamees has a reputation beyond reputeLamees has a reputation beyond reputeLamees has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 3145615
 قوة التقييم : 1573

Lamees غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

MY MmS

أوسمة العضو
افتراضي

عارف يا ماجد انا شايفة ان تصرف الرجل بالشكل ده
هو هروب من مواجهة الموقف مع شوية تكبر وتعالي على زوجته
اساساً الرجال يفتقدون للرومانسية ودي دراسة عندهم 20 % فقط رومانسية
والباقي غريزية عكس المرأة فهي تتمتع بـ 80 % من الرومانسية
مستني ايه بقى من رجل فقير في المشاعر مش بيلاقي قدامه طريقة
عشان يهرب بيها من حاجة هو فاشل فيها غير كده انه ينكد عليها ولما تعيط
يقلب التربيزة ويقولها انتي نكدية عارف المثل اللي بيقول حجة البليد مسح السبورة
هو كده بالظبط دي حجته عشان يهرب من حاجة مش فاهمها ولا عارف يعملها
مع ان لو مراته غارت في مرة عليه المفروض يفرح بكده وياخدها في حضنه
ويقولها حبيبتي مفيش غيرك يملى عيني كلمة وحركة بسيطة جداً
ومش هتكلفه حاجة ممكن يخرج ويرجع يلاقي مراته زي الاميرة اللي مستنية اميرها
طيب هو بعد ما نكد عليها وزعلها وقالها انتي نكدية مستني ايه بقى
تفرح وتبطل تغير عليه بالعكس ده كده الغيرة هتزيد اكتر وهتنكد اكتر واكتر
وهتضغط على اعصابها وممكن يجرى لها حاجة وحشة لقدر الله
انا شايفة انها رجالة مش فاهمة ومش عارفة ومش حاسة بحاجة

مجرد رأي

تحيااتي لطرحك الهادف والرائع ماجد
ابدعت واكثر في نشاطك
الله يعطيك العافية
ويزيدك تميز فوق تميزك
روني ..~








التعديل الأخير تم بواسطة Lamees ; 08-21-2014 الساعة 01:44 AM
  رد مع اقتباس
قديم منذ /08-21-2014, 01:53 AM   #3

من مبدعى المنتدى

 

 رقم العضوية : 92873
 تاريخ التسجيل : May 2013
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : ẾĢүρŧ
 المشاركات : 9,809
 الحكمة المفضلة : Don’t truth softly of wolf
 النقاط : ✿ Celiηα has a reputation beyond repute✿ Celiηα has a reputation beyond repute✿ Celiηα has a reputation beyond repute✿ Celiηα has a reputation beyond repute✿ Celiηα has a reputation beyond repute✿ Celiηα has a reputation beyond repute✿ Celiηα has a reputation beyond repute✿ Celiηα has a reputation beyond repute✿ Celiηα has a reputation beyond repute✿ Celiηα has a reputation beyond repute✿ Celiηα has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 1427488
 قوة التقييم : 714

✿ Celiηα غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي



الراجل بتصرفه وعدم لامبالاته هو اللي بيدفعها
لأنها مثلا يصعب عليها وكده فممكن تبكي
يقول عليها دي نكدية

طب انت مفكرتش ايه السبب اللي مخليها مضايقة ؟
مفيش مخلوق بيحب النكد وبيحب يفضل زعلان من كل الناس وميكلمهمش
لكن اللي حواليك بمعاملتهم بيفرضوا عليك كده

الراجل دايما عايز يعيش فيها دور سي السيد
المتحكم المسيطر البارد اللي كلمته ماشية
لكن انه يتنازل مرة ويقولها كلمة حلوة ازاي يا عم
انا راجل ولازم اتقل عيب لما اقول كده -_-

انت السبب الرئيسي اللي هتخليها سعيدة او نكدية
واختار انت ومتلومهاش

تسلم للطرح ..







  رد مع اقتباس
قديم منذ /08-21-2014, 01:59 AM   #4

مشرف سابق
 

 رقم العضوية : 95633
 تاريخ التسجيل : Dec 2013
 الجنس : ~ ولد
 المشاركات : 9,791
 الحكمة المفضلة : ايد الحب تشفي وايد الحقد تجرح وتقتل
 النقاط : الآمير العآشق has a reputation beyond reputeالآمير العآشق has a reputation beyond reputeالآمير العآشق has a reputation beyond reputeالآمير العآشق has a reputation beyond reputeالآمير العآشق has a reputation beyond reputeالآمير العآشق has a reputation beyond reputeالآمير العآشق has a reputation beyond reputeالآمير العآشق has a reputation beyond reputeالآمير العآشق has a reputation beyond reputeالآمير العآشق has a reputation beyond reputeالآمير العآشق has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 5586
 قوة التقييم : 3

الآمير العآشق غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اطياف الماضي مشاهدة المشاركة
عارف يا ماجد انا شايفة ان تصرف الرجل بالشكل ده
هو هروب من مواجهة الموقف مع شوية تكبر وتعالي على زوجته
اساساً الرجال يفتقدون للرومانسية ودي دراسة عندهم 20 % فقط رومانسية
والباقي غريزية عكس المرأة فهي تتمتع بـ 80 % من الرومانسية
مستني ايه بقى من رجل فقير في المشاعر مش بيلاقي قدامه طريقة
عشان يهرب بيها من حاجة هو فاشل فيها غير كده انه ينكد عليها ولما تعيط
يقلب التربيزة ويقولها انتي نكدية عارف المثل اللي بيقول حجة البليد مسح السبورة
هو كده بالظبط دي حجته عشان يهرب من حاجة مش فاهمها ولا عارف يعملها
مع ان لو مراته غارت في مرة عليه المفروض يفرح بكده وياخدها في حضنه
ويقولها حبيبتي مفيش غيرك يملى عيني كلمة وحركة بسيطة جداً
ومش هتكلفه حاجة ممكن يخرج ويرجع يلاقي مراته زي الاميرة اللي مستنية اميرها
طيب هو بعد ما نكد عليها وزعلها وقالها انتي نكدية مستني ايه بقى
تفرح وتبطل تغير عليه بالعكس ده كده الغيرة هتزيد اكتر وهتنكد اكتر واكتر
وهتضغط على اعصابها وممكن يجرى لها حاجة وحشة لقدر الله
انا شايفة انها رجالة مش فاهمة ومش عارفة ومش حاسة بحاجة

مجرد رأي

تحيااتي لطرحك الهادف والرائع ماجد
ابدعت واكثر في نشاطك
الله يعطيك العافية
ويزيدك تميز فوق تميزك
روني ..~
وهي دي المشكلهـ روني
خوف الشاب او الرجل من المواجهه
لانو بيكون عارف ان هو مخطئ
بس للاسف موش بيقدر يواجه اخطاءه
وحتة مواجهة الاخطاء
بردو اوقات بتتصف بها النساء مثل الرجال
بس مع الفرق
موش لازم يخلي جبنه او خوفه من مواجهة اي موقف
انو يقلب التربيزه كما وصفتي روني
ويحط نفسو بموقف المظلوم بدل الظالم
وفجاه يصير هو الي بيعاتبها علي انها
بتخلق جو من النكد

وبردو موش راجعه لرومانسيته
عشان نسبه 20 % رومانسيه للرجل
انا موش معترف بها
هي موجود وبنسبه اعلا بكتير
بس يمكن افكار الرجل وتكوينه البيولجي
بيخليه يحس ان اظهار الرومانسيه ضعف او تقليل من رجولته
وهو دا للاسف المفهوم الخاطئ
عند كثير من الشباب والرجال

ميرسي روني
مرورك الجميل بالتوبيك
انرتي موضوعي
بافادتك الجميلهـ ورايك المميز







  رد مع اقتباس
قديم منذ /08-21-2014, 02:07 AM   #5

مشرف سابق
 

 رقم العضوية : 95633
 تاريخ التسجيل : Dec 2013
 الجنس : ~ ولد
 المشاركات : 9,791
 الحكمة المفضلة : ايد الحب تشفي وايد الحقد تجرح وتقتل
 النقاط : الآمير العآشق has a reputation beyond reputeالآمير العآشق has a reputation beyond reputeالآمير العآشق has a reputation beyond reputeالآمير العآشق has a reputation beyond reputeالآمير العآشق has a reputation beyond reputeالآمير العآشق has a reputation beyond reputeالآمير العآشق has a reputation beyond reputeالآمير العآشق has a reputation beyond reputeالآمير العآشق has a reputation beyond reputeالآمير العآشق has a reputation beyond reputeالآمير العآشق has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 5586
 قوة التقييم : 3

الآمير العآشق غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ✿ celiηα مشاهدة المشاركة


الراجل بتصرفه وعدم لامبالاته هو اللي بيدفعها
لأنها مثلا يصعب عليها وكده فممكن تبكي
يقول عليها دي نكدية

طب انت مفكرتش ايه السبب اللي مخليها مضايقة ؟
مفيش مخلوق بيحب النكد وبيحب يفضل زعلان من كل الناس وميكلمهمش
لكن اللي حواليك بمعاملتهم بيفرضوا عليك كده

الراجل دايما عايز يعيش فيها دور سي السيد
المتحكم المسيطر البارد اللي كلمته ماشية
لكن انه يتنازل مرة ويقولها كلمة حلوة ازاي يا عم
انا راجل ولازم اتقل عيب لما اقول كده -_-

انت السبب الرئيسي اللي هتخليها سعيدة او نكدية
واختار انت ومتلومهاش

تسلم للطرح ..

سي السيد !
هو دا سيلينا
اادي الي جالكم من افلام قصر الشوق وبين القصرين

الافلام دي ماثره مع شباب كتير
يحني كتير بيكون احلام بعض شباب
انو يعيش دور سي السيد / الحاكم الآمر الناهي
نفسي اكون راجل ف بيتي << انا بقول ف بيتي

بس تعرفي موش بتدوم
هو بس كام يوم يعمل فيها سي السيد
وبعدها بتمسك له المقشه ع الباب لو اتاخر

ميرسي سيلينا
مرورك الجميل
انرتي موضوعي بافادتك







  رد مع اقتباس
قديم منذ /08-21-2014, 08:01 AM   #6

مبدعي المنتدى

 

 رقم العضوية : 95092
 تاريخ التسجيل : Nov 2013
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : فى قلب الدنيا
 المشاركات : 27,292
 الحكمة المفضلة : الوجع لما غلب الجدع بكى بدل الدموع جبروت ! :')
 النقاط : Stop Ana Eltop has a reputation beyond reputeStop Ana Eltop has a reputation beyond reputeStop Ana Eltop has a reputation beyond reputeStop Ana Eltop has a reputation beyond reputeStop Ana Eltop has a reputation beyond reputeStop Ana Eltop has a reputation beyond reputeStop Ana Eltop has a reputation beyond reputeStop Ana Eltop has a reputation beyond reputeStop Ana Eltop has a reputation beyond reputeStop Ana Eltop has a reputation beyond reputeStop Ana Eltop has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 335649
 قوة التقييم : 168

Stop Ana Eltop غير متواجد حالياً

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

لاء المرأه بطبعها نكديه

وانا معترفه بذلك







  رد مع اقتباس
قديم منذ /08-21-2014, 10:03 AM   #7

 

 رقم العضوية : 97152
 تاريخ التسجيل : May 2014
 العمر : 21
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : Alexandria
 المشاركات : 34,656
 الحكمة المفضلة : الحمدلله
 النقاط : حـيـــــآة ❤ has a reputation beyond reputeحـيـــــآة ❤ has a reputation beyond reputeحـيـــــآة ❤ has a reputation beyond reputeحـيـــــآة ❤ has a reputation beyond reputeحـيـــــآة ❤ has a reputation beyond reputeحـيـــــآة ❤ has a reputation beyond reputeحـيـــــآة ❤ has a reputation beyond reputeحـيـــــآة ❤ has a reputation beyond reputeحـيـــــآة ❤ has a reputation beyond reputeحـيـــــآة ❤ has a reputation beyond reputeحـيـــــآة ❤ has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 2185461
 قوة التقييم : 1093

حـيـــــآة ❤ غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

MY MmS

أوسمة العضو
افتراضي

المرأه نكديه بالفطره ياماجد
بس تصرفات الي قدامها بيعود عليها
يعني الي قدامها ممكن يخليها مش نكديه
موضوع جميل







  رد مع اقتباس
قديم منذ /08-21-2014, 12:30 PM   #8

عضوية التميز

 

 رقم العضوية : 94911
 تاريخ التسجيل : Feb 2013
 العمر : 22
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : ♥Alex♥
 المشاركات : 12,186
 الحكمة المفضلة : علمت ان رزقى لم يأخذه غيرى فاطمئن قلبى
 النقاط : انا دنيته وهو حياتى has a brilliant futureانا دنيته وهو حياتى has a brilliant futureانا دنيته وهو حياتى has a brilliant futureانا دنيته وهو حياتى has a brilliant futureانا دنيته وهو حياتى has a brilliant futureانا دنيته وهو حياتى has a brilliant futureانا دنيته وهو حياتى has a brilliant futureانا دنيته وهو حياتى has a brilliant futureانا دنيته وهو حياتى has a brilliant futureانا دنيته وهو حياتى has a brilliant futureانا دنيته وهو حياتى has a brilliant future
 درجة التقييم : 1913
 قوة التقييم : 1

انا دنيته وهو حياتى غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

المرأه بطبعها مش نكديه خاالص على فكرا ^_^
بالعكس
دى المرأه دى الطف الكائنات على وجه الارض

بس تصرفات اللى قدمها هى اللى بتخليها تتنرفز وتتعصب وتنكد عليه

لا وغير كدا
بيحلل حاجات لنفسه
ويحرمها على غيره
تيب ليه ؟
اللى مش بتحبه لنفسك
متحبهوش لغيرك

زى مانت بتقول كدا

لكن يفضل يري انه هو الرجل / ويفعل مايحلو له
وان غيرتها حماقه ف التفكير منها
واذا ماازداد الامر بينهما وعاتبته علي تصرفاته
والتي تثير غيرتها / وقتها قد يصيح فيها مردداا
هو انتي علي طول بتعشقي النكد


نعمل ايه فيكو بئا
ربنا يصبرنا عليكو يحنى

وياسلام بئا لو كانت عصبيه
يبئا عينك ما تشوف الا النور هههههههه

بس طيبين خالص بردو
ومن اقل كلمه بنرضى بيها على طول



توبيك رائع جدا يا مجووود
تسلم بئا

يدوم تميزك~







  رد مع اقتباس
قديم منذ /08-21-2014, 06:18 PM   #9

مشرف سابق
 

 رقم العضوية : 95633
 تاريخ التسجيل : Dec 2013
 الجنس : ~ ولد
 المشاركات : 9,791
 الحكمة المفضلة : ايد الحب تشفي وايد الحقد تجرح وتقتل
 النقاط : الآمير العآشق has a reputation beyond reputeالآمير العآشق has a reputation beyond reputeالآمير العآشق has a reputation beyond reputeالآمير العآشق has a reputation beyond reputeالآمير العآشق has a reputation beyond reputeالآمير العآشق has a reputation beyond reputeالآمير العآشق has a reputation beyond reputeالآمير العآشق has a reputation beyond reputeالآمير العآشق has a reputation beyond reputeالآمير العآشق has a reputation beyond reputeالآمير العآشق has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 5586
 قوة التقييم : 3

الآمير العآشق غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة stop ana eltop مشاهدة المشاركة
لاء المرأه بطبعها نكديه

وانا معترفه بذلك
هههههههههههههه

وشهد شاهد من اهلها

نورتي التوبيك هبه







  رد مع اقتباس
قديم منذ /08-22-2014, 02:05 AM   #10

مشرف سابق
 

 رقم العضوية : 95633
 تاريخ التسجيل : Dec 2013
 الجنس : ~ ولد
 المشاركات : 9,791
 الحكمة المفضلة : ايد الحب تشفي وايد الحقد تجرح وتقتل
 النقاط : الآمير العآشق has a reputation beyond reputeالآمير العآشق has a reputation beyond reputeالآمير العآشق has a reputation beyond reputeالآمير العآشق has a reputation beyond reputeالآمير العآشق has a reputation beyond reputeالآمير العآشق has a reputation beyond reputeالآمير العآشق has a reputation beyond reputeالآمير العآشق has a reputation beyond reputeالآمير العآشق has a reputation beyond reputeالآمير العآشق has a reputation beyond reputeالآمير العآشق has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 5586
 قوة التقييم : 3

الآمير العآشق غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة °ﻵ يفهمني سوآي° مشاهدة المشاركة
المرأه نكديه بالفطره ياماجد
بس تصرفات الي قدامها بيعود عليها
يعني الي قدامها ممكن يخليها مش نكديه
موضوع جميل
هههههههههه
بيعجبني ف البنات الصراحه
يحني الحين فيه اجماع منكو فيكووو
ان انتو نكد

وزي ماقلتي جوجو
الي ادامها يقدر يخليها نكديه بتصرفاته
وممكن يخليها بردو علي طبيعتها النكديه

ميرسي جوجو
مرورك الجميل
انرتي بافادتك







  رد مع اقتباس
إضافة رد

الكلمات الدلالية (Tags)
النكد, انتي, بتعشقي, علي, طول


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
الاحباط سيد النكد ~♥ Queen sozan♥~ خزعبلات الأعضاء 5 11-04-2013 10:08 PM
النكد مذكـر lovely Bassant قسم الخواطر - وهمس القوافى حصرى بقلم الأعضاء 5 06-17-2012 01:41 AM
دقت ساعة النكد princess bosi نكت - طرائف - وناسة - فرفشة 2 09-20-2011 01:33 PM
لأنتزعن ضحكاتكم رغم أنف كل هذا النكد ماتركس قسم مناقشة المواضيع المتداوله والمنقوله 17 03-31-2010 09:43 PM
حتى النكد مذكر عاشق الأحزان مواضيع عامة - ثقافة عامة 18 11-19-2008 05:11 AM


الساعة الآن 06:04 PM


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2019, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 RC 1
منتديات بنات مصر . منتدى كل العرب

a.d - i.s.s.w