::: فعاليات المنتدى :::

أهلا وسهلا بك إلى منتديات بنات مصر.
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات، بالضغط هنا. كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

آخر 12 مواضيع
فجر جديد
الكاتـب : احساسى صحيح - مشاركات : 0 -
قوانين
الكاتـب : نزارالفاضل - آخر مشاركة : ياسر عبد الباقي - مشاركات : 2 -
عتاب
الكاتـب : gntlsoll - آخر مشاركة : منيرة محسوب - مشاركات : 10 -
عتاب
الكاتـب : gntlsoll - مشاركات : 0 -
سيناء الحب
الكاتـب : نزارالفاضل - آخر مشاركة : ياسر عبد الباقي - مشاركات : 15 -
يناديك النبض
الكاتـب : فادي العراق - آخر مشاركة : fanaa - مشاركات : 15 -
أوله
الكاتـب : خالد عبد الحميد المصرى - آخر مشاركة : محمد خلاف - مشاركات : 1 -
نداء
الكاتـب : فادي العراق - آخر مشاركة : ياسر عبد الباقي - مشاركات : 10 -
جلا جلا....
الكاتـب : مارد الغضب - آخر مشاركة : ياسر عبد الباقي - مشاركات : 9 -
بقلمي🖤
الكاتـب : ana aboodya - آخر مشاركة : aboheba - مشاركات : 5 -
كلام قلبك
الكاتـب : شاعر الحب الحزين - آخر مشاركة : ياسر عبد الباقي - مشاركات : 13 -
الحجل
الكاتـب : خالد عبد الحميد المصرى - آخر مشاركة : rehamhany - مشاركات : 5 -

إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم منذ /10-25-2014, 07:17 PM   #1

مشرفة الديكور سابقاً

 

 رقم العضوية : 68325
 تاريخ التسجيل : Mar 2011
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : خـليك فى حـالك لو سمحت :)
 المشاركات : 19,275
 الحكمة المفضلة : لا تظـّن جـرح النـاس {لعبــة} فـَ هُنـاكَ مَـن لا ينـام مـن أجــل تِلــكَ الجُــروح
 النقاط : رآقيہ بأخلاقـى has a reputation beyond reputeرآقيہ بأخلاقـى has a reputation beyond reputeرآقيہ بأخلاقـى has a reputation beyond reputeرآقيہ بأخلاقـى has a reputation beyond reputeرآقيہ بأخلاقـى has a reputation beyond reputeرآقيہ بأخلاقـى has a reputation beyond reputeرآقيہ بأخلاقـى has a reputation beyond reputeرآقيہ بأخلاقـى has a reputation beyond reputeرآقيہ بأخلاقـى has a reputation beyond reputeرآقيہ بأخلاقـى has a reputation beyond reputeرآقيہ بأخلاقـى has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 8955
 قوة التقييم : 5

رآقيہ بأخلاقـى غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي وأخيـراً اخويـا وجد نصـفهـ التانى :)



السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
..........




يقول الله عز وجل فى كتابه العزيز
" وَمِنْ آيَاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَكُم مِّنْ أَنفُسِكُمْ أَزْوَاجًا لِّتَسْكُنُوا إِلَيْهَا
وَجَعَلَ بَيْنَكُم مَّوَدَّةً وَرَحْمَةً إِنَّ فِي ذَلِكَ لآيَاتٍ لِّقَوْمٍ يَتَفَكَّرُون " [الروم: 21]

صدق رب العزه

اكيد الكل متفق معايا ان مفيش اجمل ولا احلى من الاستقرار

ولا فى اجمل من ان الواحد يلاقى نصفه التانى بعد طول انتظار

وبصراحه اخويا انتظر كتير لان كان ليها موصفات معقدة حبتين

فى شريكته حياته بس الحمد لله بعد بحث وفحص وتمحيص

اخيراً اتكعبل فى نصفه التانى وامبارح كانت الخطوبه وكان يوم جميل

كنا مشتاقيين للفرح من قبل ما والد الله يرحمه ما يتوفى واحنا مكناش شايفين فرح

لحد ما قرر اخويا الزواج بعد ما تعبنا وتعب قلوبنا من الكلام معاه

والاقناع فيه انه يستقر ويفكر فى موضوع الزواج

والحمد لله الزن على الودان جاب نتيجة كويسه وكله علشان مصلحته

بيقولوا الزن على الودان امر من السحر

وسحرنا طلع نتيجه كويسه واكتشفنا اننا بنعرف نسحر

المهم بقى الف مبروووك لاخويا حبيبى على الخطوبه

وعقبال اخويا التانى يااااااااااارب

ويارب عقبال كل الحبايب

اللى لسه بيدور على شريك حياته

بتمنى انه يلاقيه وربنا يجمع بينهم فى الخير آمـــين

عقبال عندكم يا حبايب




عقبالى









  رد مع اقتباس
قديم منذ /10-25-2014, 07:23 PM   #2

 

 رقم العضوية : 45025
 تاريخ التسجيل : Mar 2010
 العمر : 26
 الجنس : ~ رجل
 المكان : الرياض
 المشاركات : 98,748
 الحكمة المفضلة : سأدع الدنيـا تفعـل بـيّ مـا تشاء . فــهــي " لــن "تتجـرأ ان تفعـل " أكثـر " مِمـآ كتبـه الله لـــيّ
 النقاط : ۩۩ elMagic ۩۩ has a reputation beyond repute۩۩ elMagic ۩۩ has a reputation beyond repute۩۩ elMagic ۩۩ has a reputation beyond repute۩۩ elMagic ۩۩ has a reputation beyond repute۩۩ elMagic ۩۩ has a reputation beyond repute۩۩ elMagic ۩۩ has a reputation beyond repute۩۩ elMagic ۩۩ has a reputation beyond repute۩۩ elMagic ۩۩ has a reputation beyond repute۩۩ elMagic ۩۩ has a reputation beyond repute۩۩ elMagic ۩۩ has a reputation beyond repute۩۩ elMagic ۩۩ has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 16445873
 قوة التقييم : 8223

۩۩ elMagic ۩۩ غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ۩۩ elMagic ۩۩

 

 

 

 

 

MY MmS

أوسمة العضو
افتراضي

الله يسهله ي عم
وبعدين هو فيه حد يبقى معاه اخت بالجمال داهون ويفكر يستقر
بس هو قالك يستقر علشان يكمل نص دينه بس
ربنا يتمم على خير بإذن الله وعقبال كل الحبايب وعقبالك بقآ







  رد مع اقتباس
قديم منذ /10-25-2014, 07:28 PM   #3

مشرفة سابقه

 

 رقم العضوية : 91212
 تاريخ التسجيل : Dec 2012
 العمر : 27
 الجنس : ~ امرأة
 المكان : الدنيا
 المشاركات : 28,342
 الحكمة المفضلة : ومن الناس من يعجبك قوله في الحياة الدنيا ويشهد الله على ما في قلبه وهو ألد الخصام
 النقاط : OM hammany has a reputation beyond reputeOM hammany has a reputation beyond reputeOM hammany has a reputation beyond reputeOM hammany has a reputation beyond reputeOM hammany has a reputation beyond reputeOM hammany has a reputation beyond reputeOM hammany has a reputation beyond reputeOM hammany has a reputation beyond reputeOM hammany has a reputation beyond reputeOM hammany has a reputation beyond reputeOM hammany has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 2783264
 قوة التقييم : 1392

OM hammany غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

يا خراشي يا خراشي
ومالها العزوبيه يختي
كدة هان عليكوا اخوكي
ههههههههههه
مليون مبروك بئه
وان شاء الله تكون الزوجه الصالحه
وربنا يبارك فيهم
ويرزقهم بالذرية الصالحه
وعقبالك بئه
ما تتكعبلي في ابن الحلال
ونفرح فيكي
يووووووه
قصدي بيكي
^_^







  رد مع اقتباس
قديم منذ /10-25-2014, 07:28 PM   #4

اداريه سابقه

 

 رقم العضوية : 82168
 تاريخ التسجيل : Mar 2012
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : المنصوره
 المشاركات : 76,488
 الحكمة المفضلة : كن جميلا ترى الوجود جميلا
 النقاط : توحد ارواح has a reputation beyond reputeتوحد ارواح has a reputation beyond reputeتوحد ارواح has a reputation beyond reputeتوحد ارواح has a reputation beyond reputeتوحد ارواح has a reputation beyond reputeتوحد ارواح has a reputation beyond reputeتوحد ارواح has a reputation beyond reputeتوحد ارواح has a reputation beyond reputeتوحد ارواح has a reputation beyond reputeتوحد ارواح has a reputation beyond reputeتوحد ارواح has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 5270345
 قوة التقييم : 2636

توحد ارواح غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

ربنا يتمم عليه بالخير يارب
اللهم بارك لهما وبارك عليهما واجمع بينهما فى خير
عقبالك نور







  رد مع اقتباس
قديم منذ /10-25-2014, 07:31 PM   #5

موقوف
 

 رقم العضوية : 97876
 تاريخ التسجيل : Sep 2014
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : في عالم من اختياري فى مدن الاحلام
 المشاركات : 5,057
 الحكمة المفضلة : ليس كل ما يلمع ذهبا
 النقاط : دفاتر القمر has a reputation beyond reputeدفاتر القمر has a reputation beyond reputeدفاتر القمر has a reputation beyond reputeدفاتر القمر has a reputation beyond reputeدفاتر القمر has a reputation beyond reputeدفاتر القمر has a reputation beyond reputeدفاتر القمر has a reputation beyond reputeدفاتر القمر has a reputation beyond reputeدفاتر القمر has a reputation beyond reputeدفاتر القمر has a reputation beyond reputeدفاتر القمر has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 6128
 قوة التقييم : 0

دفاتر القمر غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

ربنا يتممله بخير
والف مبروك لاخوكي يا راقيه







  رد مع اقتباس
قديم منذ /10-25-2014, 07:32 PM   #6

مبدعي المنتدى

 

 رقم العضوية : 95092
 تاريخ التسجيل : Nov 2013
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : فى قلب الدنيا
 المشاركات : 27,291
 الحكمة المفضلة : الوجع لما غلب الجدع بكى بدل الدموع جبروت ! :')
 النقاط : Stop Ana Eltop has a reputation beyond reputeStop Ana Eltop has a reputation beyond reputeStop Ana Eltop has a reputation beyond reputeStop Ana Eltop has a reputation beyond reputeStop Ana Eltop has a reputation beyond reputeStop Ana Eltop has a reputation beyond reputeStop Ana Eltop has a reputation beyond reputeStop Ana Eltop has a reputation beyond reputeStop Ana Eltop has a reputation beyond reputeStop Ana Eltop has a reputation beyond reputeStop Ana Eltop has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 335649
 قوة التقييم : 168

Stop Ana Eltop غير متواجد حالياً

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

الف مبرووك ليه يااارب

وعقبالنا كلنا بقن







  رد مع اقتباس
قديم منذ /10-25-2014, 07:33 PM   #7

مشرفة الديكور سابقاً

 

 رقم العضوية : 68325
 تاريخ التسجيل : Mar 2011
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : خـليك فى حـالك لو سمحت :)
 المشاركات : 19,275
 الحكمة المفضلة : لا تظـّن جـرح النـاس {لعبــة} فـَ هُنـاكَ مَـن لا ينـام مـن أجــل تِلــكَ الجُــروح
 النقاط : رآقيہ بأخلاقـى has a reputation beyond reputeرآقيہ بأخلاقـى has a reputation beyond reputeرآقيہ بأخلاقـى has a reputation beyond reputeرآقيہ بأخلاقـى has a reputation beyond reputeرآقيہ بأخلاقـى has a reputation beyond reputeرآقيہ بأخلاقـى has a reputation beyond reputeرآقيہ بأخلاقـى has a reputation beyond reputeرآقيہ بأخلاقـى has a reputation beyond reputeرآقيہ بأخلاقـى has a reputation beyond reputeرآقيہ بأخلاقـى has a reputation beyond reputeرآقيہ بأخلاقـى has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 8955
 قوة التقييم : 5

رآقيہ بأخلاقـى غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ۩۩ elmagic ۩۩ مشاهدة المشاركة
الله يسهله ي عم
وبعدين هو فيه حد يبقى معاه اخت بالجمال داهون ويفكر يستقر
بس هو قالك يستقر علشان يكمل نص دينه بس
ربنا يتمم على خير بإذن الله وعقبال كل الحبايب وعقبالك بقآ
اعتبر ده غزل يا أحمد
ههههههههههههه انت حر لو انا اعتبرته غزل هتلاقى نفسك مدبس فيا
ويبقى ماشى عليك المثل اللى بيقول من همه ياخد واحده قد امه

عقبالك يا معلم لما تتكعبل فى نصفك التانى
وتتدبس بقى وتكمل انت كمان نص دينك
ربنا يخليك يا أحمد وعقبالك ياارب







  رد مع اقتباس
قديم منذ /10-25-2014, 07:36 PM   #8

مشرفة الفضفضة و عالم الرجل سابقا

 

 رقم العضوية : 94054
 تاريخ التسجيل : Jul 2013
 العمر : 31
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : في قلب جدي
 المشاركات : 8,924
 الحكمة المفضلة : ليس لنا خيار آخر غير التفاؤل !
 النقاط : ™Amiliya has a reputation beyond repute™Amiliya has a reputation beyond repute™Amiliya has a reputation beyond repute™Amiliya has a reputation beyond repute™Amiliya has a reputation beyond repute™Amiliya has a reputation beyond repute™Amiliya has a reputation beyond repute™Amiliya has a reputation beyond repute™Amiliya has a reputation beyond repute™Amiliya has a reputation beyond repute™Amiliya has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 10233
 قوة التقييم : 6

™Amiliya غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

مبروك ﻻخوكي وعقبالك يارب







  رد مع اقتباس
قديم منذ /10-25-2014, 07:37 PM   #9

مشرفة الديكور سابقاً

 

 رقم العضوية : 68325
 تاريخ التسجيل : Mar 2011
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : خـليك فى حـالك لو سمحت :)
 المشاركات : 19,275
 الحكمة المفضلة : لا تظـّن جـرح النـاس {لعبــة} فـَ هُنـاكَ مَـن لا ينـام مـن أجــل تِلــكَ الجُــروح
 النقاط : رآقيہ بأخلاقـى has a reputation beyond reputeرآقيہ بأخلاقـى has a reputation beyond reputeرآقيہ بأخلاقـى has a reputation beyond reputeرآقيہ بأخلاقـى has a reputation beyond reputeرآقيہ بأخلاقـى has a reputation beyond reputeرآقيہ بأخلاقـى has a reputation beyond reputeرآقيہ بأخلاقـى has a reputation beyond reputeرآقيہ بأخلاقـى has a reputation beyond reputeرآقيہ بأخلاقـى has a reputation beyond reputeرآقيہ بأخلاقـى has a reputation beyond reputeرآقيہ بأخلاقـى has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 8955
 قوة التقييم : 5

رآقيہ بأخلاقـى غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nefertiti مشاهدة المشاركة
يا خراشي يا خراشي
ومالها العزوبيه يختي
كدة هان عليكوا اخوكي
ههههههههههه
مليون مبروك بئه
وان شاء الله تكون الزوجه الصالحه
وربنا يبارك فيهم
ويرزقهم بالذرية الصالحه
وعقبالك بئه
ما تتكعبلي في ابن الحلال
ونفرح فيكي
يووووووه
قصدي بيكي
^_^
ههههههههههههههه
اسكتى يا سمسمه ده احنا ما صدقنا ان ربنا فك نحسه
وان مخه المتربس فك شوية
هو احنا بنقدمه كبش فداء ولا ايه يا سما
ال هان عليكوا اخوكوا ال
ايوة هان خليه يتجوز بقى ويتهنى علشان تعب قاسى كتير
اللهمـ آمين يارب يسمع منك ربنا يارب سمسمه
وعقبال ما تشوفينى انا وحمنى فى الكوشه يارب







  رد مع اقتباس
قديم منذ /10-25-2014, 07:40 PM   #10

مشرفة الديكور سابقاً

 

 رقم العضوية : 68325
 تاريخ التسجيل : Mar 2011
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : خـليك فى حـالك لو سمحت :)
 المشاركات : 19,275
 الحكمة المفضلة : لا تظـّن جـرح النـاس {لعبــة} فـَ هُنـاكَ مَـن لا ينـام مـن أجــل تِلــكَ الجُــروح
 النقاط : رآقيہ بأخلاقـى has a reputation beyond reputeرآقيہ بأخلاقـى has a reputation beyond reputeرآقيہ بأخلاقـى has a reputation beyond reputeرآقيہ بأخلاقـى has a reputation beyond reputeرآقيہ بأخلاقـى has a reputation beyond reputeرآقيہ بأخلاقـى has a reputation beyond reputeرآقيہ بأخلاقـى has a reputation beyond reputeرآقيہ بأخلاقـى has a reputation beyond reputeرآقيہ بأخلاقـى has a reputation beyond reputeرآقيہ بأخلاقـى has a reputation beyond reputeرآقيہ بأخلاقـى has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 8955
 قوة التقييم : 5

رآقيہ بأخلاقـى غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة توحد ارواح مشاهدة المشاركة
ربنا يتمم عليه بالخير يارب
اللهم بارك لهما وبارك عليهما واجمع بينهما فى خير
عقبالك نور
اللهمـ آمين يارب العالمين
تسلميلى ندى وعقبالك حبيبتى
ميرسى يا قلبى







  رد مع اقتباس
إضافة رد

الكلمات الدلالية (Tags)
الثاني, اخويـا, وأخيـراً, وجد, نصـفهـ


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
التصميم التانى فى الاسبوع التانى تابع مسابقة الفلاشات Stop Ana Eltop تصاميم الاعضاء 5 07-17-2014 10:16 PM
الدرس الثاني الجز الثاني تكملت الاسكريمات Arco Baleno منتدى هوايات الاعضاء 10 09-09-2013 10:28 PM
الجنودين المقدسين ( الجزء الثاني - الفصل الثاني ) demetri قصص - روايات - حكايات ...منقولة 1 10-11-2012 07:22 PM
الفرق المتأهلة الى الدور الثاني + (جدول مباريات الدور الثانى ) - كاس العالم 2010 Mahmoud Kamel كرة القدم الاوروبية والعالمية 0 06-26-2010 05:20 PM
تغطية مباريات اليوم الثاني من الأسبوع الثاني من الدوري المصري روميو مجنن البنات كرة القدم المحلية و العربية 6 08-21-2009 10:44 PM


الساعة الآن 04:43 AM


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2020, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 RC 1
منتديات بنات مصر . منتدى كل العرب

a.d - i.s.s.w