شات
شات صوتي
الشله
شات الشله
نشر بن
مركز تحميل
منتدى
منتدى حريم
سعودي انحراف
سعودي انحراف
سعودي كام
شات عراقنا
شات التحليه
شات جرحي
قروب مطنش
مطنش
شات صوتي
نشر البن
العاب فلاش
برنامج تصوير الشاشه
تعارف بلاك بيري
شات ولايف
تظبطنى ....... أظبطك - منتديات بنات مصر

::: فعاليات المنتدى :::


آخر 12 مواضيع
كلام قصيره
الكاتـب : انا بنوته كيووت - مشاركات : 2 -
عمل خاص لكاس العالم || روسيا 2018 || جميع القنوات الناقله
الكاتـب : محمود الصاروخ - آخر مشاركة : Abdallah - مشاركات : 4 -
هتصوم ..
الكاتـب : السفيره عزيزه - آخر مشاركة : شاعر الإحساس - مشاركات : 8 -
لن يضيع الحب ...!
الكاتـب : احساسى صحيح - آخر مشاركة : إيلاانا - مشاركات : 7 -
شعر رمضانى
الكاتـب : انا بنوته كيووت - مشاركات : 4 -
صبراً يا قلبي
الكاتـب : انا بنوته كيووت - آخر مشاركة : Lamees - مشاركات : 5 -
أنا والحياة
الكاتـب : انا بنوته كيووت - مشاركات : 0 -
حقيقة الحب
الكاتـب : انا بنوته كيووت - آخر مشاركة : Lamees - مشاركات : 1 -
عندما تكتب أناملي
الكاتـب : انا بنوته كيووت - مشاركات : 0 -
أقوال أعجبتني (2)
الكاتـب : انا بنوته كيووت - مشاركات : 0 -
أختار الباب الصحيح
الكاتـب : Abdallah - مشاركات : 11 -
برا وجوا ...!
الكاتـب : احساسى صحيح - آخر مشاركة : انا بنوته كيووت - مشاركات : 7 -


تظبطنى ....... أظبطك

نكت - طرائف - وناسة - فرفشة


إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم منذ /06-02-2008, 01:42 AM   #1

ايه اللي بيحصل ده
 

 رقم العضوية : 1
 تاريخ التسجيل : Jan 2008
 العمر : 30
 الجنس : ~ رجل
 المشاركات : 7,120
 الحكمة المفضلة : إذا لم تستطع أن تتعلم كيف تفعل شيئا ما بإتقان ،، فتعلم كيف تستمتع وأنت تفعله بشكل مزري !
 النقاط : haytham ali has a reputation beyond reputehaytham ali has a reputation beyond reputehaytham ali has a reputation beyond reputehaytham ali has a reputation beyond reputehaytham ali has a reputation beyond reputehaytham ali has a reputation beyond reputehaytham ali has a reputation beyond reputehaytham ali has a reputation beyond reputehaytham ali has a reputation beyond reputehaytham ali has a reputation beyond reputehaytham ali has a reputation beyond repute
 تقييم المستوى : 2184

haytham ali غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
Talking تظبطنى ....... أظبطك

تظبطنى ....... أظبطك




تظبطنى ....... أظبطك
· صباح الخير يا عم سيد
· صباح الخير يا أستاذ
· واحد شاى يا عم سيد
· جاهز يا أستاذ
· خلى الباقى علشانك يا عم سيد
· دول خمسين جنيه يا بيه ... كتير ...!!!
· موش كتير عليك يا عم سيد
· يعمر بيتك و يرزقك برزق الحلال يا باشا
· عايز أسألك على حاجة يا عم سيد
· تأمر يا باشا
· المهندس محسن المدير أسهل و لا النائب بتاعه المهندس عطية ف التعامل ؟
· علشان أيه لومآخذة يا باشا . ؟
· عايز ترخيص أستغلال أرض م الوزارة و لازم هو و الأدارة عندكم توصى بالموافقة علشان الموضوع يمشى
· أقولك نصيحة أبعد عن عطية بيه ده راجل حنبلى
· تعرف يا عم سيد أن الأمام أحمد بن حنبل الله يرحمه و يرضى عنه مظلوم دايما معانا ده الله يرحمه أتحمل العذاب و الجلد و الهوان و ماكانش أبدا بيعقد الناس و لا عمره كان متشدد فى الحياه ... فقط فى أمور العقيدة و التوحيد لأن دى مفيهاش هزار .
· و الله ماعرف يا باشا ربنا يكفينا شر الظلم و الظلمة و كفاية اللى بنلاقيه ليل و نهار ف الشغل مظلوم و بننطحن بملاليم و ف البيت ظلم م العيال و أمهم اللى موش بيرحموا و لا داريين باللى انا فيه ... ما علينا أنا لقيت الناس بتقول كده و خلاص .
· ماشى يا عم سيد بلاش عطيه بيه طب و المدير ...
· لا محسن بيه ده راجل مفتح و سلكاوى و جدع ...
· بس ده مربى دقنه يا عم سيد ...!!!
· سبحان الله يا أستاذنا ... مال دى و مال دى يا باشا الراجل يؤم الناس فى صلاة الضهر ف الشغل و بيصوم تطوع كتير و كل سنة بيروح عمرة رمضان ميفوتهاش أبدا مهما حصل ...
· ما علينا يا عم سيد ح اروح دلوقتى له أسلم عليه و أشرحله الطلب و لما المكتب يفضى أبقى أراضيه
· يا خبر أسود ..... أوعى تعمل كده ..
· طب ليه يا عم سيد موش أنت اللى شورت عليا ...
· لوما آخذه يا بيه هو أنت جديد ف الشغل يعنى متآخذنيش موش عايز أقول غشيم كار لتزعل منى .
· ليه بس أنا لو غشيم كنت رحت عليه دوغرى و فعلا جت فترة كنت بعمل كده لقيت كل واحد فى أى منصب موش محتاج أسأل عنه أدخله على طول و أخلص نفسى ... كله كده يا عم سيد ... لغاية مرة ما واحد أحرجنى ... بجد الخير فيا و فى أمتى حتى الساعة رجعت أسأل تانى ...
· أصلك متعرفش المصيبة اللى حصلت هنا قبل كده
· أيه ؟؟؟؟؟
· عصام بيه المدير اللى فات الله يسمحله بقى كان راجل دكر و كانت أيامه أحسن أيام زقوا عليه واحد ابن حرام و صورته الرقابة جوه المكتب و من ساعتها و الناس بتكش ...
· يا خبر و حصل أيه ..؟
· الراجل يا ولداه من ساعتها ف الحبس و بقت فضيحة له و لولاده البنات المخطوبين ... بالذمة موش حرام ..
· حرام ليه بقى يا عم سيد هو موش مذنب و غلطان و أخد جزاؤه ..؟
· لا لا .. اسمحلى يا باشا ... ده كل الى مسكوه بيه 2000 جنيه .. الراجل يادوب دخله على قد مدير عام على وش وكيل وزارة بالفلوس دى و عمره ما كان بينسى حد من رجالته و كان على أيامه الأدارة منغنغة ..
· ده ما يبررش يا عم سيد أنه غلطان و أخد جزاؤه .. الحلال بين و الحرام بين ... و كمان الحق بين و الباطل بين ... و الصح قانونى بين و الغلط و الجرم بين ..
· ماشى يا بيه أنا معاك ... بس عصام ده أيه يكون وسط الناس اللى فوق البلد سمعت انهم بيبيعوها حتة حته .. أرض أرض.. و شركة شركة .. بيقزأزوا فيها يا بيه ذى اللب و السودانى ... لازم يقفلوا المحبس الكبير اللى بيخر صرارة الأول و بعدين يدورا ع النقط بتاعة عصام و اللى ذيه
· بقول ايه يا عم سيد .. عايز موضوعى ......
· تعرف يا بيه سمعت أن اللجنة بتاعة الرقابة أخدت مكافأة أكتر م المضبوطات باين عليهم لازم يعملوا قضية ذى ضباط المباحث لما يخلوا المخبر يحط ف جيب السواق الغلبان حتة حشيش علشان يضبطه و تبقى قضية ف ملفه .. و يسيب التاجر الكبير ...
· عايز اخلص طلبى يا عم سيد الله يرضى عليك .. موش عايز مشاكل
· تحت أمرك يا باشا
· توصفلى بيت المهندس محسن و أروحله .؟
· فكرتنى يا باشا بالمثل اللى بيقول " جه يكحلها عماها " .
· و الله انتى اللى حيرتنى بجد .
· شوف يا باشا ... اتفضل القهوة الأول بالهنا و الشفا ... انت عليك و على الحاج صلاح .
· مين الحاج صلاح ده .
· ده رئيس المخازن ممكن تقابله ف الجامع فى صلاة الضهر أو فى المخزن و تحكيله الموضوع و هو ح يظبطلك كل حاجة من بعيد لبعيد و لا تدخل للمدير أصلا ... أنت تدفع ف الطرقة ... تسيبهمله فى المخزن ... ورا البضاعة ف المخزن ... المهم موش يدا بيد و كله ح يبقى تمام ان شاء الله .. محسن بيه عمره ما يمسك فلوس ف أيده من حد .. اللى يتلسع م الشوربة يا باشا ..
· كتر خيرك يا عم سيد ..
· خلى بقى القهوة على حسابى يا باشا لتفكرنى طماع لا سمح الله .. لما الشاى بخمسين جنيه شوف بقى قهوة محوجة و ف كباية تبقى بكام .







  رد مع اقتباس
قديم منذ /06-02-2008, 02:21 AM   #2

عضو سوبر
 

 رقم العضوية : 99
 تاريخ التسجيل : Feb 2008
 المشاركات : 6,104
 النقاط : ranomaa will become famous soon enough
 تقييم المستوى : 1

ranomaa غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

هههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههه
لا تعليق يا مان







  رد مع اقتباس
قديم منذ /06-02-2008, 03:34 AM   #3

|§| المراقبه العامه سابقا |§|

 

 رقم العضوية : 24
 تاريخ التسجيل : Feb 2008
 المكان : مصر
 المشاركات : 8,345
 النقاط : اميره القمر will become famous soon enough
 تقييم المستوى : 1

اميره القمر غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

هههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههه
بصراحه عم سيد عمل الواجب
ده كله بخمسين جنيه بس
هههههههههههههههه
يسلموووووووووووو هيثم
دمت بود







  رد مع اقتباس
قديم منذ /06-02-2008, 03:38 AM   #4

ايه اللي بيحصل ده
 

 رقم العضوية : 1
 تاريخ التسجيل : Jan 2008
 العمر : 30
 الجنس : ~ رجل
 المشاركات : 7,120
 الحكمة المفضلة : إذا لم تستطع أن تتعلم كيف تفعل شيئا ما بإتقان ،، فتعلم كيف تستمتع وأنت تفعله بشكل مزري !
 النقاط : haytham ali has a reputation beyond reputehaytham ali has a reputation beyond reputehaytham ali has a reputation beyond reputehaytham ali has a reputation beyond reputehaytham ali has a reputation beyond reputehaytham ali has a reputation beyond reputehaytham ali has a reputation beyond reputehaytham ali has a reputation beyond reputehaytham ali has a reputation beyond reputehaytham ali has a reputation beyond reputehaytham ali has a reputation beyond repute
 تقييم المستوى : 2184

haytham ali غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

اقتباس
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ranomaa
هههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههه
لا تعليق يا مان

ranomaa

دامت الضحكات

وبأنتظار جديدكـ المميز دائما







  رد مع اقتباس
قديم منذ /06-02-2008, 03:39 AM   #5

ايه اللي بيحصل ده
 

 رقم العضوية : 1
 تاريخ التسجيل : Jan 2008
 العمر : 30
 الجنس : ~ رجل
 المشاركات : 7,120
 الحكمة المفضلة : إذا لم تستطع أن تتعلم كيف تفعل شيئا ما بإتقان ،، فتعلم كيف تستمتع وأنت تفعله بشكل مزري !
 النقاط : haytham ali has a reputation beyond reputehaytham ali has a reputation beyond reputehaytham ali has a reputation beyond reputehaytham ali has a reputation beyond reputehaytham ali has a reputation beyond reputehaytham ali has a reputation beyond reputehaytham ali has a reputation beyond reputehaytham ali has a reputation beyond reputehaytham ali has a reputation beyond reputehaytham ali has a reputation beyond reputehaytham ali has a reputation beyond repute
 تقييم المستوى : 2184

haytham ali غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

اقتباس
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اميره القمر
هههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههه
بصراحه عم سيد عمل الواجب
ده كله بخمسين جنيه بس
هههههههههههههههه
يسلموووووووووووو هيثم
دمت بود

اميره القمر

دامت الضحكات

وفعلا عم سيد ظبط الزبون وعمل معاه الواجب وزياده

بأنتظار جديدك دائما








  رد مع اقتباس
قديم منذ /06-02-2008, 11:03 PM   #6

عضو ذهبي

 

 رقم العضوية : 3864
 تاريخ التسجيل : May 2008
 العمر : 24
 المكان : مصر
 المشاركات : 2,625
 النقاط : arwa will become famous soon enough
 تقييم المستوى : 1

arwa غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

ههههههههههههههههههههههههههههههه

......... هههههههههههههههههههههه

الف شكر







  رد مع اقتباس
قديم منذ /06-03-2008, 12:15 AM   #7

اخفيت حبك لكن الحب فضاح

 

 رقم العضوية : 691
 تاريخ التسجيل : Mar 2008
 المكان : ديـار ال سـعـود
 المشاركات : 12,393
 النقاط : فتى المدينة المنورة will become famous soon enough
 تقييم المستوى : 1

فتى المدينة المنورة غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

ههههههههههههههههههههههههههههه
عمل الواجب وزياده
جميله ياجميل وحلوه ياحلو وعسوله ياعسل ورائعه يارائع
شفت انا اد ايه معجب فيك







  رد مع اقتباس
قديم منذ /06-03-2008, 12:49 AM   #8

عضو ذهبي

 

 رقم العضوية : 1162
 تاريخ التسجيل : Apr 2008
 العمر : 32
 المكان : أمواج الماضي المتلاطمة في قلبي
 المشاركات : 1,714
 النقاط : سنونو will become famous soon enough
 تقييم المستوى : 1

سنونو غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

تسلم ادمين علي الحوار الضاحك

وجاي في الاخر يقول..... انا مش طماع

هههههههههههه







  رد مع اقتباس
قديم منذ /06-03-2008, 04:41 AM   #9

 

 رقم العضوية : 3532
 تاريخ التسجيل : May 2008
 المشاركات : 91
 النقاط : محمود صلاح الدين will become famous soon enough
 تقييم المستوى : 1

محمود صلاح الدين غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
لومأخذة ياببيه هو فين عم سيد ده علشان اروحله يمكن يحليلى اللى دايخ عليه بقلى سنة ويبقلك الاجر والثواب عند الله







  رد مع اقتباس
إضافة رد

الكلمات الدلالية (Tags)
أظبطك, تظبطنى


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

Posting Rules
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة



الساعة الآن 07:49 PM

Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2018, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 RC 1
منتديات بنات مصر . منتدى كل العرب

a.d - i.s.s.w