::: فعاليات المنتدى :::

أهلا وسهلا بك إلى منتديات بنات مصر.
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات، بالضغط هنا. كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

آخر 12 مواضيع
عودة
الكاتـب : نزارالفاضل - آخر مشاركة : Lamees - مشاركات : 2 -
* غُـربـة حـــب*
الكاتـب : وليد الطويل - مشاركات : 205 -
فجر جديد
الكاتـب : احساسى صحيح - مشاركات : 0 -
قوانين
الكاتـب : نزارالفاضل - آخر مشاركة : وليد الطويل - مشاركات : 5 -
عتاب
الكاتـب : gntlsoll - آخر مشاركة : منيرة محسوب - مشاركات : 10 -
عتاب
الكاتـب : gntlsoll - آخر مشاركة : نزارالفاضل - مشاركات : 2 -
سيناء الحب
الكاتـب : نزارالفاضل - آخر مشاركة : ياسر عبد الباقي - مشاركات : 15 -
يناديك النبض
الكاتـب : فادي العراق - آخر مشاركة : fanaa - مشاركات : 15 -
أوله
الكاتـب : خالد عبد الحميد المصرى - آخر مشاركة : محمد خلاف - مشاركات : 1 -
نداء
الكاتـب : فادي العراق - آخر مشاركة : ياسر عبد الباقي - مشاركات : 10 -
جلا جلا....
الكاتـب : مارد الغضب - آخر مشاركة : ياسر عبد الباقي - مشاركات : 9 -
بقلمي🖤
الكاتـب : ana aboodya - آخر مشاركة : aboheba - مشاركات : 5 -

إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم منذ /02-17-2015, 02:40 PM   #1

 

 رقم العضوية : 13962
 تاريخ التسجيل : Feb 2009
 الجنس : ~ ولد
 المكان : مصر
 المشاركات : 18,573
 الحكمة المفضلة : سأل الممكن المستحيل : أين تقيم ؟ فأجابه في أحلام العاجز
 النقاط : morshooo has a reputation beyond reputemorshooo has a reputation beyond reputemorshooo has a reputation beyond reputemorshooo has a reputation beyond reputemorshooo has a reputation beyond reputemorshooo has a reputation beyond reputemorshooo has a reputation beyond reputemorshooo has a reputation beyond reputemorshooo has a reputation beyond reputemorshooo has a reputation beyond reputemorshooo has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 2964942
 قوة التقييم : 1483

morshooo غير متواجد حالياً

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي ( morshooo ) و ( صفحات الاعضاء تانى 6) ^_^

بسم الله الرحمن الرحيم

مزاج الخير

اهلا بيكم وحلقه جديده من

( morshooo ) و ( صفحات الاعضاء )

الموسم الثانى



تعالو نشوف جبتلكم ايه النهاردة


ياسلام على الواحد وهو قاعد مع انتيمه كدا

ويفتحله المنتدى والانتيم يفضل بقى يشوف الى بيتعمل

ويقعد بقى يغمز وايه دا وشغل من ناااااااااااااار والله

النهاردة ضحكت من قلبي بجد

انتيمتى كانت عندي وبتتفرج على المنتدى وبتشوف مشاركاتي

وكل ما تلاقيني علقت على عمل عجبنى تغمز وتقولى

( هووو ده )


وفي الاخر لقت انها قالت الجملة دي اكتر من مرة هههههههه

قلتلها مش ملاحظة انك كده خليتيني احب كل كتاب المنتدى كبشة واحدة

هو معنى انى يعجبنى قلم واعلق عليه يبقي خلاص هو ده ؟؟

فيه اقلام بتعجبنى...

وفيه اقلام بتعجبنى جدااااااااااا وطبيعي انى اعلق على كل قلم

بما يناسب اعجابي بيه


والاعجاب بيكون بالقلم بس مش بصاحب القلم ياتحفة انتى

انتى عارفة انى ماليش فى الليلة دي اصلا ..

وانتهت القعدة بمخدة طايرة منى لبست في وشها





بصى لو فعلا المخده طايره كدا يبقى انا الى هقولك

( هووووو ده )

بس تعالى كدا عينك فى عنينا كدا مالكيش فى الكلام دا

ها يا واد انتا يبتاع الاغانى الرومانتيكى انتا

بس سؤال هنا لو سمحتى ياترى انتيمتك

شافت مواهبتك الغنائيه الحلقه الى فاتت

والا عملتى بلوك للتوبيك ابت

هاديه




الواحد بيحب جدا التواضع

ودا طبيعى ان الشخصيات المشهورة لازم تتواضع

مش كدا برضو يا اخت

الحياه ^^

أجمل !!


شئ ؟؟

فيها ::


أكيد أنا

^_^


شوفتو المخدرات بتعمل ايه فى البنات

ياريت بس قبل ما تدخلى المنتدى

ماتشربيش حاجا احمرا عشان غلط عليكى

وردة الاحلام




مفيش مانع يا جماعه ان الواحد يكون وسيم دا طبيعى

وطالما الواحد وسيم لازم يجيله عرسان كتير

امى عايزه تجوزنى واحده قريبتها علشان أقعد فى الصعيد

بابا عايز يجوزنى واحده من القاهره علشان أقعد فى القاهره

مرأة بابا عايزه تجوزنى أختها

يعنى أقطع نفسي يا جماعه حرام عليكم ^_^


هو فيه حل هتجوز التلاته

و ارضيهم كلهم و ربنا يدينى الصحه بقا u_u


ثوانى بس اول مره اشوف واحد بيشهر بــ ( ابوه )

يعنى لازم تعرف الناس ان ابوك مجوز على ( ام نور )

ايه الشباب الصعايده دى بس سيبك انتا من كل دا

دا شكل واحد كل الناس دى عايزه تجوزة




ياختى ياختى ياختى ياختى

ايه يا واد دا غاسل سنانك على قضبان المترو يا واد

اعتقد يابنات بعد الصورة دى نفسكم اتسدد عن الجواز اساسا

big boss





بسم الله الرحمن الرحيم

ومعانا اتصال تليفونى ونقول

الوووووووووووووووووو

وحشنى حبيبى أوى

ووحشنى أسمع صوته

ووحشنى أسمع ضحكته

ووحشنى وهو بيعاندنى ويناقشنى

ووحشنى وهو بيقولى اياك عينك تزوغ كده ولاكده

ايه ياجدع انتا

ايه ياعم الكلام دا فى بنات سمعانا

,طبعا عرفو انتا مين

بس سؤال

بقى البنيه قالتلك اياك عينك تزوغ

هو ماقالش كده بالظبط


اه انا قولت كدا برضو والله

طيب انتا عرفت منين ياعم انتا

بس انا قلبى فتن عليه

وسمع دقات قلبه وهو بيقول كده

طيب والله ياحبيبى بحبك انت وبس

هاااااااااااااااااااااااااااااح

بصراحه انا خلاص جبت من الاخر

معاك يا بنى

طيب تحب تهدى لحبيبتك ايه

وعلشان حبيببى وحشنى

اسمعه اغنية انت

وحشنى بجد صحيح



اسمها وحشنى بجد صحيح

جبت انت دى منين بس

طيب خلاص هى عرفت انك بتحبها

وعلشان تصدق حبيبى

أنك أنت وبس اللى حبيبى

وأنت كل حياتى وعمرى ودنيتى

هسمعك

أنت حياتى



خلاص يا رفعت هى عرفت خلاص

اقفل انتا تعبان يا رفعت اتفضل

وقد الحروف وقد الحروب

وقد الدنيا كلهابحبك



انتا سخنت يا رفعت

قد الحروف وعرفناها لكن

قد الحروب دى جبتها منين

العاشق الذى لم يتب




مفيش مشكله لما الواحد يبدء حياته من جديد

دا شعور جميل ونبيل وانا بحب العضو

الى يقوم الصبح يغير من نفسه

سأبدأ ولكن بداية جديدة بدآية مختلفة

هذه المرة مختلفة أكثر من أي وقت مضى !

بدآيه وكآنى آتولدت من جديد !ِ

صبآح الآمل بآالله

الله ايوه كدا فعلا صباح الامل بالله

انا بضم صوتى للكلام دا وياريت يا جماعه

كلنا نبدء من دلوقتى وندخل مدوناتنا ونقول

صباح الامل بس تعالو نشوف

بعد مرور كام يوم ( الامل ) دا عمل ايه معاها

الوآحد جآب آخره من النت ورخمته

القاها من اللاب ولا النت اعدل النت اللاب

يهنج اظبط اللاب النت يفصل

ي ترى العيب ف مين

# حآله من الزهق

شوفتو الامل بيعمل ايه يا ولاد

بيجيب زهق

يبقى احنا هنا ندخل كلنا مدوناتنا

ونلغى الامل الى اكلمنا عليه

رووكه




المفروض يا جماعه يكون عندنا

شويه دم مش عيب والا حرام يعنى

والمفروض نراعى شعور بعض شويه

مش كدا برضو

حلوه اوي هديه الفالنتاين الي جاتلي

بجد اتبسطت بيها اوي

هصورها وانزلهالكو

صباحكم مسكر :*

dr.sma

لالالالالالالالالالالالالا

بلاش وحيات الغاليين

افرضى انتى بقى صورتى

ونزلتى الهديه البنيه دى تعمل ايه


::

عزيزى..عيد الحب
سجلنى غياب كـ العادة


@


اهو ياستى لا ومش كدا وبس

دى كمان وصل بيها التعب للدرجه دى

ماما جاية تصحينى اليوم وقاعدة تنادى..

وبردوا مش صحيت..شوية ولقتها دخلت نامت..!

صدق المثل اللى قال:

اقلب القدرة على فمها تطلع البت لأمها.

اهو شوفتى صدمات ( عيد الحب ) بتعمل ايه

فى بنات مصر

دخلت فى غيبوبه ومامتها زهقت منها

śèá pèárł




وبكدا بتخلص حلقه النهاردة

ماتقلقوش لسه

الى جاى احلا












التعديل الأخير تم بواسطة Words Whisper ; 02-18-2015 الساعة 01:04 AM سبب آخر: بظن الكل عارف ان الصور الشخصية ممنوعة ، على الأقل كدا أفضل
  رد مع اقتباس
قديم منذ /02-17-2015, 02:46 PM   #2

مشرف الفضفضة سابقا

 

 رقم العضوية : 98784
 تاريخ التسجيل : Jan 2015
 الجنس : ~ ذكر
 المكان : الشرقيه
 المشاركات : 10,982
 الحكمة المفضلة : الفشل هو التجـآرب التى تسبق النجـــآح
 النقاط : جنون قلب has a reputation beyond reputeجنون قلب has a reputation beyond reputeجنون قلب has a reputation beyond reputeجنون قلب has a reputation beyond reputeجنون قلب has a reputation beyond reputeجنون قلب has a reputation beyond reputeجنون قلب has a reputation beyond reputeجنون قلب has a reputation beyond reputeجنون قلب has a reputation beyond reputeجنون قلب has a reputation beyond reputeجنون قلب has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 2070972
 قوة التقييم : 1036

جنون قلب غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

الله يجــآزى شيطــآنكـ
بجد تسلم أيدك
معرفش انت بلاقى الحجــآت دى أزاى
انا بقعد اقلب والله فى صفحات الناس دى
بس فعلا ادى العيش ل خبــآزه


حلقه جميله والله
موفق ا غالى







  رد مع اقتباس
قديم منذ /02-17-2015, 02:49 PM   #3

مشرف الخزعبلات والنقاش

 

 رقم العضوية : 34053
 تاريخ التسجيل : Oct 2009
 الجنس : ~ ذكر
 المكان : سوهاج
 المشاركات : 45,152
 الحكمة المفضلة : واثق الخطى يمشي ملكآ ( نور هلال )
 النقاط : big bốss has a reputation beyond reputebig bốss has a reputation beyond reputebig bốss has a reputation beyond reputebig bốss has a reputation beyond reputebig bốss has a reputation beyond reputebig bốss has a reputation beyond reputebig bốss has a reputation beyond reputebig bốss has a reputation beyond reputebig bốss has a reputation beyond reputebig bốss has a reputation beyond reputebig bốss has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 4672241
 قوة التقييم : 2337

big bốss غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

ههههههههههههههههههههه

الحلقه جامده مش ملاحق اضحك على ايه و لا ايه

البنت هاديه اعترفى كدا قدام انتمتك هو مين سعيد الحظ

امال قالبه مدونتك اغانى رومانسيه و حب ليه ماما

=============

و ضحكتنى جدا على فقرة رفعت يخرب عقلك

الحب شلفطته اووووووووووووى

=============

و لؤلؤة البحر ياعينى اتصدمت و نامت زى مامتها

كلهم مصدومين

=============

و انا بقا سيحتلى بالصوره منك له يا شيخ

وربنا كسفتنى

انا حاطتطها فى المدونه بس مش على العلن كدا يا عم







  رد مع اقتباس
قديم منذ /02-17-2015, 02:53 PM   #4

مشرفة سابقة

 

 رقم العضوية : 77659
 تاريخ التسجيل : Nov 2011
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : 6-October
 المشاركات : 15,750
 الحكمة المفضلة : رَبِے ٱلهمنے صبراً يكفينے دهراً
 النقاط : gold rose has a reputation beyond reputegold rose has a reputation beyond reputegold rose has a reputation beyond reputegold rose has a reputation beyond reputegold rose has a reputation beyond reputegold rose has a reputation beyond reputegold rose has a reputation beyond reputegold rose has a reputation beyond reputegold rose has a reputation beyond reputegold rose has a reputation beyond reputegold rose has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 873384
 قوة التقييم : 437

gold rose غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

هههههههههههههههههههههههههههههههههه
يا لهوووي عليك يا مورشوو موتني ضحكت
اي دا انت مش هتموت موته طبيعيه







  رد مع اقتباس
قديم منذ /02-17-2015, 02:54 PM   #5

مشرفة سابقه

 

 رقم العضوية : 91212
 تاريخ التسجيل : Dec 2012
 العمر : 27
 الجنس : ~ امرأة
 المكان : الدنيا
 المشاركات : 28,342
 الحكمة المفضلة : ومن الناس من يعجبك قوله في الحياة الدنيا ويشهد الله على ما في قلبه وهو ألد الخصام
 النقاط : OM hammany has a reputation beyond reputeOM hammany has a reputation beyond reputeOM hammany has a reputation beyond reputeOM hammany has a reputation beyond reputeOM hammany has a reputation beyond reputeOM hammany has a reputation beyond reputeOM hammany has a reputation beyond reputeOM hammany has a reputation beyond reputeOM hammany has a reputation beyond reputeOM hammany has a reputation beyond reputeOM hammany has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 2783264
 قوة التقييم : 1392

OM hammany غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

هههههههههههه
انا مش عارفه ابطل ضحك
ايه دا يا نور
مش شبه جنسن اكلس ^_________^
الصورة دي هطفش المعجبات يا نور خد بالك
والواد فارس احلي
وهياكل منك الجو
بس مش احلي من حمني ^_^
النبي انت يا مورشو ما هتورد علي جنه من ورا عمايلك دي
حظك اني من راقيه ليك
بس ليا معاك تار هيترد اصلا









  رد مع اقتباس
قديم منذ /02-17-2015, 03:12 PM   #6

اداريه سابقه

 

 رقم العضوية : 82168
 تاريخ التسجيل : Mar 2012
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : المنصوره
 المشاركات : 76,488
 الحكمة المفضلة : كن جميلا ترى الوجود جميلا
 النقاط : توحد ارواح has a reputation beyond reputeتوحد ارواح has a reputation beyond reputeتوحد ارواح has a reputation beyond reputeتوحد ارواح has a reputation beyond reputeتوحد ارواح has a reputation beyond reputeتوحد ارواح has a reputation beyond reputeتوحد ارواح has a reputation beyond reputeتوحد ارواح has a reputation beyond reputeتوحد ارواح has a reputation beyond reputeتوحد ارواح has a reputation beyond reputeتوحد ارواح has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 5270345
 قوة التقييم : 2636

توحد ارواح غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

هههههه مش ممكن كدا

اختياراتك و تعليقاتك تحفه

حتي الردود جميله

دمت بتميز







  رد مع اقتباس
قديم منذ /02-17-2015, 03:15 PM   #7

مشرف سابق

 

 رقم العضوية : 96686
 تاريخ التسجيل : Apr 2014
 الجنس : ~ ولد
 المكان : شويه يمين شويه شمال ايوه هنا بالضبط وخير الامور الوسط
 المشاركات : 40,595
 الحكمة المفضلة : لو لم يكن نقيض الشى لم يكن الشى نفسه
 النقاط : الفيلسـوف has a reputation beyond reputeالفيلسـوف has a reputation beyond reputeالفيلسـوف has a reputation beyond reputeالفيلسـوف has a reputation beyond reputeالفيلسـوف has a reputation beyond reputeالفيلسـوف has a reputation beyond reputeالفيلسـوف has a reputation beyond reputeالفيلسـوف has a reputation beyond reputeالفيلسـوف has a reputation beyond reputeالفيلسـوف has a reputation beyond reputeالفيلسـوف has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 8998270
 قوة التقييم : 4500

الفيلسـوف غير متواجد حالياً

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

والله الرجل ده حكايه ياجماعه الرجل ده موهوب ومسيرى ههههه اجيبه ف الرنامج بتاعى
ححبسه سنيتن
تسلم ايدك يامورشو متميز كالعاده ياغالى







  رد مع اقتباس
قديم منذ /02-17-2015, 04:17 PM   #8

عضوية التميز

 

 رقم العضوية : 85535
 تاريخ التسجيل : Jun 2012
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : اسكندريه
 المشاركات : 2,611
 النقاط : همسه دموع has a reputation beyond reputeهمسه دموع has a reputation beyond reputeهمسه دموع has a reputation beyond reputeهمسه دموع has a reputation beyond reputeهمسه دموع has a reputation beyond reputeهمسه دموع has a reputation beyond reputeهمسه دموع has a reputation beyond reputeهمسه دموع has a reputation beyond reputeهمسه دموع has a reputation beyond reputeهمسه دموع has a reputation beyond reputeهمسه دموع has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 7397
 قوة التقييم : 4

همسه دموع غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

هههههههههههه بصراحه كنت مضايقه وش ضحكت غير هنا
هههههههه النونو احلى من نور يمكن قصده فى تلت بنات عرايس النونو مش هو هههههههههههههههههههههه
وهاديه عسوله اوووووى
هههههههههه بصراحه لو منك مش تسكتى اخطفى مورشو هههههههه







  رد مع اقتباس
قديم منذ /02-17-2015, 04:31 PM   #9

عضوية تميز

 

 رقم العضوية : 69507
 تاريخ التسجيل : Apr 2011
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : السعودية
 المشاركات : 3,740
 الحكمة المفضلة : القادم أحلى
 النقاط : راجعة لحبيبى has a reputation beyond reputeراجعة لحبيبى has a reputation beyond reputeراجعة لحبيبى has a reputation beyond reputeراجعة لحبيبى has a reputation beyond reputeراجعة لحبيبى has a reputation beyond reputeراجعة لحبيبى has a reputation beyond reputeراجعة لحبيبى has a reputation beyond reputeراجعة لحبيبى has a reputation beyond reputeراجعة لحبيبى has a reputation beyond reputeراجعة لحبيبى has a reputation beyond reputeراجعة لحبيبى has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 218635
 قوة التقييم : 110

راجعة لحبيبى غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

MY MmS

أوسمة العضو
افتراضي

ههههههههههههههههههه
يسلااااااااااام
ايش هدا كله يامرشو
والله موت من الظحك
هاديه ماشالله عليها
مطربه عظيمه وشكلها بتحب مستخفى
الله يسعدك اخت هاديه
اما رفعت حكايه كبيره مره
مسكين الحب بهدله
ومخليه دد
ينا تعبان وحزين
وموعارف ايش يسوى
وحلوه صورتك يانور
مرشوانت معلق رياضى فظيع
تسلم
لروحك السعاده







  رد مع اقتباس
قديم منذ /02-17-2015, 04:39 PM   #10

رمضان شهر الكرم ❤

 

 رقم العضوية : 98903
 تاريخ التسجيل : Feb 2015
 الجنس : ~ أنثى
 المشاركات : 2,425
 النقاط : أميرة محمود has a reputation beyond reputeأميرة محمود has a reputation beyond reputeأميرة محمود has a reputation beyond reputeأميرة محمود has a reputation beyond reputeأميرة محمود has a reputation beyond reputeأميرة محمود has a reputation beyond reputeأميرة محمود has a reputation beyond reputeأميرة محمود has a reputation beyond reputeأميرة محمود has a reputation beyond reputeأميرة محمود has a reputation beyond reputeأميرة محمود has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 1056175
 قوة التقييم : 529

أميرة محمود غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

ههههههههههه
ايه الفضايح دى كلها
سو لايت التوبيك
موتنى من الضحك
بس الأعضاء هيضربوك بالنار كدا







  رد مع اقتباس
إضافة رد


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
( morshooo ) و ( صفحات الاعضاء تانى 5 ) ^_^ morshooo منتدى يوميات الاعضاء 36 02-15-2015 02:20 AM
( morshooo ) و ( صفحات الاعضاء تانى 4) ^_^ morshooo منتدى يوميات الاعضاء 16 02-13-2015 03:27 PM
( morshooo ) و ( صفحات الاعضاء تانى 3) ^_^ morshooo منتدى يوميات الاعضاء 19 02-11-2015 06:12 PM
( morshooo ) و ( صفحات الاعضاء تانى 2 ) ^_^ morshooo منتدى يوميات الاعضاء 41 02-03-2015 11:50 PM
( morshooo ) و ( صفحات الاعضاء تانى 1 ) ^_^ morshooo منتدى يوميات الاعضاء 24 02-03-2015 07:06 PM


الساعة الآن 04:19 AM


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2020, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 RC 1
منتديات بنات مصر . منتدى كل العرب

a.d - i.s.s.w