::: فعاليات المنتدى :::

أهلا وسهلا بك إلى منتديات بنات مصر.
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات، بالضغط هنا. كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

آخر 12 مواضيع
عودة
الكاتـب : نزارالفاضل - آخر مشاركة : وليد الطويل - مشاركات : 1 -
&&&&& الفراق&&&&&
الكاتـب : وليد الطويل - مشاركات : 26 -
فجر جديد
الكاتـب : احساسى صحيح - مشاركات : 0 -
قوانين
الكاتـب : نزارالفاضل - آخر مشاركة : وليد الطويل - مشاركات : 5 -
عتاب
الكاتـب : gntlsoll - آخر مشاركة : منيرة محسوب - مشاركات : 10 -
عتاب
الكاتـب : gntlsoll - مشاركات : 0 -
سيناء الحب
الكاتـب : نزارالفاضل - آخر مشاركة : ياسر عبد الباقي - مشاركات : 15 -
يناديك النبض
الكاتـب : فادي العراق - آخر مشاركة : fanaa - مشاركات : 15 -
أوله
الكاتـب : خالد عبد الحميد المصرى - آخر مشاركة : محمد خلاف - مشاركات : 1 -
نداء
الكاتـب : فادي العراق - آخر مشاركة : ياسر عبد الباقي - مشاركات : 10 -
جلا جلا....
الكاتـب : مارد الغضب - آخر مشاركة : ياسر عبد الباقي - مشاركات : 9 -
بقلمي🖤
الكاتـب : ana aboodya - آخر مشاركة : aboheba - مشاركات : 5 -

إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم منذ /08-06-2015, 10:53 PM   #1

عضوية تميز

 

 رقم العضوية : 99610
 تاريخ التسجيل : Jul 2015
 الجنس : ~ رجل
 المشاركات : 1,309
 الحكمة المفضلة : لكل داء دواء يستطب به .. إلا الحماقة اعيت من يداويها
 النقاط : العقل الباطن has a reputation beyond reputeالعقل الباطن has a reputation beyond reputeالعقل الباطن has a reputation beyond reputeالعقل الباطن has a reputation beyond reputeالعقل الباطن has a reputation beyond reputeالعقل الباطن has a reputation beyond reputeالعقل الباطن has a reputation beyond reputeالعقل الباطن has a reputation beyond reputeالعقل الباطن has a reputation beyond reputeالعقل الباطن has a reputation beyond reputeالعقل الباطن has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 472395
 قوة التقييم : 237

العقل الباطن غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي عصافيرى !

تبع المسابقه :P

اول حاجه جت فى تفكيرى انى اكتبها فى اليوميات هو اكيد الحر
الحر اليومين دول حاجه فظيعه !
بس مش دا المشكله المشكله بئى ان عصافيرى بتضايق م الحر
وممكن تموت - بعد الشر -
المهم قلت اطرى على قلبهم وقمت جايبلهم بطيخه وحططهالهم
مش بطيخه كامله يعنى - سـ الفل - انا لازم اكل انا كمان
ما انا حران انا كمان
بعد شوية قلت اطلع اطمن عليهم - ملقتهمش -
لقيتهم اتحولو او بمعنى اصح اتنّكروا بئو متوسخين و معفنين اوى
صعبوا عليا قمت محميهم - دا بجد - طبعاً
بس مش بنشفلهم - عشان عيب - في بنات وكدا
وفى مشهد تانى مع عصافير بردو .
ان فى عصفوره بتطلع م القفص و مش عارف بتطلع ازاى رغم انه مقفول
المهم كل ما بلاقيها بلاقيها برا وواقفه ع القفص ولما باجى امسكها
بتبئى بتحاول تتحرك بس مش عاوزه لان متمسكه بالقفص - مش عاوزه تسيبه -
بجد الموضوع دا حيرنى لان ناس كتيره مننا بتلاقى بنى ادم ما يستاهلش ولا يقدر وفى نفس الوقت مش بنقدر نستغنى عنه . فمنزعلش لما نلاقى دا طبعنا
لان دا تقريباً طبع الطيور و - الحيوانات -

الخلاصه :
متزعلش لما تاكل بطيخ وبعد ما تخلص تلاقى نفسك متلحوس
لان البطيخ بيعمل الجلاشه مع الكل

والفقره التانيه فكرتنى بالمثل اللى بيقول
القط بيحب مفتاح الفرج







  رد مع اقتباس
قديم منذ /08-06-2015, 11:56 PM   #2

مشرفة اليوميات سابقا

 

 رقم العضوية : 80178
 تاريخ التسجيل : Jan 2012
 العمر : 23
 الجنس : ~ بنوتة
 المشاركات : 4,949
 النقاط : Hearts Whisper has a reputation beyond reputeHearts Whisper has a reputation beyond reputeHearts Whisper has a reputation beyond reputeHearts Whisper has a reputation beyond reputeHearts Whisper has a reputation beyond reputeHearts Whisper has a reputation beyond reputeHearts Whisper has a reputation beyond reputeHearts Whisper has a reputation beyond reputeHearts Whisper has a reputation beyond reputeHearts Whisper has a reputation beyond reputeHearts Whisper has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 477130
 قوة التقييم : 239

Hearts Whisper غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

انا توهت هههههه بس الموضوع ظرييف
ومعلش اتااخرت في الموافقة
بس تمام هيتحسب في مواضيع اول يووم ^_^
بالتوفيييق







  رد مع اقتباس
قديم منذ /08-07-2015, 12:25 AM   #3

مشرفة الديكور سابقاً

 

 رقم العضوية : 68325
 تاريخ التسجيل : Mar 2011
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : خـليك فى حـالك لو سمحت :)
 المشاركات : 19,275
 الحكمة المفضلة : لا تظـّن جـرح النـاس {لعبــة} فـَ هُنـاكَ مَـن لا ينـام مـن أجــل تِلــكَ الجُــروح
 النقاط : رآقيہ بأخلاقـى has a reputation beyond reputeرآقيہ بأخلاقـى has a reputation beyond reputeرآقيہ بأخلاقـى has a reputation beyond reputeرآقيہ بأخلاقـى has a reputation beyond reputeرآقيہ بأخلاقـى has a reputation beyond reputeرآقيہ بأخلاقـى has a reputation beyond reputeرآقيہ بأخلاقـى has a reputation beyond reputeرآقيہ بأخلاقـى has a reputation beyond reputeرآقيہ بأخلاقـى has a reputation beyond reputeرآقيہ بأخلاقـى has a reputation beyond reputeرآقيہ بأخلاقـى has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 8955
 قوة التقييم : 5

رآقيہ بأخلاقـى غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

انا عاملة كدة دلوقتى
انت توهتنى خالص
بقى المثل بيقول القط بيحب مفتاح الفرج
روح يا شيخ .. وتعال بسرعه
...
ع فكرة احنا كمان كان عندنا عصافير
بس مش بيحبوا يطولوا عندنا
يا بيموتوا يا بيقع القفص بيهم ويطيروا
.
ربنا يخليلك عصافيرك ومتنساش تأكلهم المرة الجايه فراولة
بتعمل شغل حلو اووى هى كمان ويا سلام لو مرة مانجه







  رد مع اقتباس
قديم منذ /08-07-2015, 12:34 AM   #4

عضوية تميز

 

 رقم العضوية : 99610
 تاريخ التسجيل : Jul 2015
 الجنس : ~ رجل
 المشاركات : 1,309
 الحكمة المفضلة : لكل داء دواء يستطب به .. إلا الحماقة اعيت من يداويها
 النقاط : العقل الباطن has a reputation beyond reputeالعقل الباطن has a reputation beyond reputeالعقل الباطن has a reputation beyond reputeالعقل الباطن has a reputation beyond reputeالعقل الباطن has a reputation beyond reputeالعقل الباطن has a reputation beyond reputeالعقل الباطن has a reputation beyond reputeالعقل الباطن has a reputation beyond reputeالعقل الباطن has a reputation beyond reputeالعقل الباطن has a reputation beyond reputeالعقل الباطن has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 472395
 قوة التقييم : 237

العقل الباطن غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رآقيہ بأخلاقـى مشاهدة المشاركة
انا عاملة كدة دلوقتى
انت توهتنى خالص
بقى المثل بيقول القط بيحب مفتاح الفرج
روح يا شيخ .. وتعال بسرعه
...
ع فكرة احنا كمان كان عندنا عصافير
بس مش بيحبوا يطولوا عندنا
يا بيموتوا يا بيقع القفص بيهم ويطيروا
.
ربنا يخليلك عصافيرك ومتنساش تأكلهم المرة الجايه فراولة
بتعمل شغل حلو اووى هى كمان ويا سلام لو مرة مانجه
ايه رآيك فى المثل .. مواهب يبنتى مش اى كلام
اما بخصوص انك طلع عندك عصافير فا انتى كدا مسكتينى من ايدى اللى بتوجعنى
هتلاقينى راشئلك لما اعرف كل حاجه عنهم
مليش فيه

منوره الموضوع بس بجد ماعرفش ازاى بيطلع م القفص وهو بجد مقفول
بس طالما مش بتطير بعيد و تجرينى وراها لانه فى اوضه مقفوله
فخلاص







  رد مع اقتباس
قديم منذ /08-07-2015, 07:20 PM   #5

 

 رقم العضوية : 95527
 تاريخ التسجيل : Dec 2013
 العمر : 39
 الجنس : ~ امرأة
 المكان : الاسماعيليه
 المشاركات : 41,339
 الحكمة المفضلة : رب استرني فوق الارض وتحت الارض ويوم العرض عليك
 النقاط : ايمان طلعت has a reputation beyond reputeايمان طلعت has a reputation beyond reputeايمان طلعت has a reputation beyond reputeايمان طلعت has a reputation beyond reputeايمان طلعت has a reputation beyond reputeايمان طلعت has a reputation beyond reputeايمان طلعت has a reputation beyond reputeايمان طلعت has a reputation beyond reputeايمان طلعت has a reputation beyond reputeايمان طلعت has a reputation beyond reputeايمان طلعت has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 3706894
 قوة التقييم : 1854

ايمان طلعت غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

MY MmS

أوسمة العضو
افتراضي

هههههههه هي العصافير بتاكل بطيخ
اكيد عامله ممر سري محدش يعرفه غيرها
او شكلها صغنونة بتخرج بين سيوج القفص
اهم من دة كله المثل الحلزوني دة
ربنا يخليهملك وتأكلهم مانجا كمان







  رد مع اقتباس
قديم منذ /08-07-2015, 08:49 PM   #6

عضوية تميز

 

 رقم العضوية : 99610
 تاريخ التسجيل : Jul 2015
 الجنس : ~ رجل
 المشاركات : 1,309
 الحكمة المفضلة : لكل داء دواء يستطب به .. إلا الحماقة اعيت من يداويها
 النقاط : العقل الباطن has a reputation beyond reputeالعقل الباطن has a reputation beyond reputeالعقل الباطن has a reputation beyond reputeالعقل الباطن has a reputation beyond reputeالعقل الباطن has a reputation beyond reputeالعقل الباطن has a reputation beyond reputeالعقل الباطن has a reputation beyond reputeالعقل الباطن has a reputation beyond reputeالعقل الباطن has a reputation beyond reputeالعقل الباطن has a reputation beyond reputeالعقل الباطن has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 472395
 قوة التقييم : 237

العقل الباطن غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hearts whisper مشاهدة المشاركة
انا توهت هههههه بس الموضوع ظرييف
ومعلش اتااخرت في الموافقة
بس تمام هيتحسب في مواضيع اول يووم ^_^
بالتوفيييق
اشطا سـ الفل
وسلامتك م التوهان
وان شاء الله المره اللى جاى اجى دوغرى من غير لف ولا دوران
وبعدين انتى رديتى ازاى فى الاول وانا ماشوفتش ردك !
منوره طبعاً







  رد مع اقتباس
قديم منذ /08-07-2015, 08:53 PM   #7

عضوية تميز

 

 رقم العضوية : 99610
 تاريخ التسجيل : Jul 2015
 الجنس : ~ رجل
 المشاركات : 1,309
 الحكمة المفضلة : لكل داء دواء يستطب به .. إلا الحماقة اعيت من يداويها
 النقاط : العقل الباطن has a reputation beyond reputeالعقل الباطن has a reputation beyond reputeالعقل الباطن has a reputation beyond reputeالعقل الباطن has a reputation beyond reputeالعقل الباطن has a reputation beyond reputeالعقل الباطن has a reputation beyond reputeالعقل الباطن has a reputation beyond reputeالعقل الباطن has a reputation beyond reputeالعقل الباطن has a reputation beyond reputeالعقل الباطن has a reputation beyond reputeالعقل الباطن has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 472395
 قوة التقييم : 237

العقل الباطن غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ايمان طلعت مشاهدة المشاركة
هههههههه هي العصافير بتاكل بطيخ
اكيد عامله ممر سري محدش يعرفه غيرها
او شكلها صغنونة بتخرج بين سيوج القفص
اهم من دة كله المثل الحلزوني دة
ربنا يخليهملك وتأكلهم مانجا كمان
فى حاجه اسمها البياضه دى اللى العش بتاعهم بيبئى ملحق مع القفص
فانا بنسى اقفله لانه بيتقفل بمسمار فمش باخد بالى فهى بتزقّه من جو فلما بتطلع مش بتعرف تخش تانى << فضلت واقف من برا - براقبهم - لغاية ما عرفت

وفعلاً العصافير زى البنى آدمين ما بيحبوش نوع واحد م الاكل
ممكن ياكو جرجير و خيار و تفاح و فراولة
لكن مانجه دا مستحيل انا لغاية دلوقتى مش عارف انضفهم م البطيخ هعرف انضفهم م المانجه !
دا انا نفسى مش بعرف انضف نفسى لما باكل مانجه
شكراً انك نورتى الموضوع بتاعى وعصافيرى بتسلم عليكِ







  رد مع اقتباس
قديم منذ /08-07-2015, 09:15 PM   #8

 

 رقم العضوية : 95527
 تاريخ التسجيل : Dec 2013
 العمر : 39
 الجنس : ~ امرأة
 المكان : الاسماعيليه
 المشاركات : 41,339
 الحكمة المفضلة : رب استرني فوق الارض وتحت الارض ويوم العرض عليك
 النقاط : ايمان طلعت has a reputation beyond reputeايمان طلعت has a reputation beyond reputeايمان طلعت has a reputation beyond reputeايمان طلعت has a reputation beyond reputeايمان طلعت has a reputation beyond reputeايمان طلعت has a reputation beyond reputeايمان طلعت has a reputation beyond reputeايمان طلعت has a reputation beyond reputeايمان طلعت has a reputation beyond reputeايمان طلعت has a reputation beyond reputeايمان طلعت has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 3706894
 قوة التقييم : 1854

ايمان طلعت غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

MY MmS

أوسمة العضو
افتراضي

شكلك بتاكل المانجا بافتري
اكيد بقي لونهم احمر دلوقتي
شوفت بقي العيب منك انت وهي طلعت ذكيه
الله يسلمهم وربنا يخليهوملك
ابقي صورهم بقي
وياسلام وهما بياكلوا البطيخ







  رد مع اقتباس
قديم منذ /08-07-2015, 09:18 PM   #9

من مبدعى المنتدى

 

 رقم العضوية : 92943
 تاريخ التسجيل : May 2013
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : ملكمش دعوه
 المشاركات : 9,495
 الحكمة المفضلة : لزالت الشمس تشرق فلا تجعل الامل يغرب
 النقاط : اميره الشعر الشجين has a reputation beyond reputeاميره الشعر الشجين has a reputation beyond reputeاميره الشعر الشجين has a reputation beyond reputeاميره الشعر الشجين has a reputation beyond reputeاميره الشعر الشجين has a reputation beyond reputeاميره الشعر الشجين has a reputation beyond reputeاميره الشعر الشجين has a reputation beyond reputeاميره الشعر الشجين has a reputation beyond reputeاميره الشعر الشجين has a reputation beyond reputeاميره الشعر الشجين has a reputation beyond reputeاميره الشعر الشجين has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 270046
 قوة التقييم : 136

اميره الشعر الشجين غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

طب بغض النظر عن البطيخ
أخبار البذر ايه ^_^







  رد مع اقتباس
قديم منذ /08-07-2015, 09:32 PM   #10

عضوية تميز

 

 رقم العضوية : 99610
 تاريخ التسجيل : Jul 2015
 الجنس : ~ رجل
 المشاركات : 1,309
 الحكمة المفضلة : لكل داء دواء يستطب به .. إلا الحماقة اعيت من يداويها
 النقاط : العقل الباطن has a reputation beyond reputeالعقل الباطن has a reputation beyond reputeالعقل الباطن has a reputation beyond reputeالعقل الباطن has a reputation beyond reputeالعقل الباطن has a reputation beyond reputeالعقل الباطن has a reputation beyond reputeالعقل الباطن has a reputation beyond reputeالعقل الباطن has a reputation beyond reputeالعقل الباطن has a reputation beyond reputeالعقل الباطن has a reputation beyond reputeالعقل الباطن has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 472395
 قوة التقييم : 237

العقل الباطن غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ايمان طلعت مشاهدة المشاركة
شكلك بتاكل المانجا بافتري
اكيد بقي لونهم احمر دلوقتي
شوفت بقي العيب منك انت وهي طلعت ذكيه
الله يسلمهم وربنا يخليهوملك
ابقي صورهم بقي
وياسلام وهما بياكلوا البطيخ
انا الصراحه بكسل اكل فاكهه لسه هقشر و بتاع
عشان كدا بيعملولى عصير
بس لما بتزنق وباكل اى فاكهه طبعا ببئى - محدث نعمه -
فتلاقينى مبهدل الدنيا
وان شاء الله هصورهم فى اقرب فرصه
نورتى







  رد مع اقتباس
إضافة رد


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع



الساعة الآن 09:06 PM


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2020, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 RC 1
منتديات بنات مصر . منتدى كل العرب

a.d - i.s.s.w