::: فعاليات المنتدى :::

أهلا وسهلا بك إلى منتديات بنات مصر.
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات، بالضغط هنا. كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

آخر 12 مواضيع
و فى النهايه يبقى الانتصار محال
الكاتـب : big bốss - آخر مشاركة : Totoa top - مشاركات : 5 -
ممكن ترحيب لبنت السعودية
الكاتـب : بنت السعودية511 - آخر مشاركة : ندوشه 2011 - مشاركات : 4 -
محراب الغفران
الكاتـب : big bốss - آخر مشاركة : Totoa top - مشاركات : 10 -
اغتصاب انثى
الكاتـب : big bốss - آخر مشاركة : دمعه حائره - مشاركات : 9 -
لازم حد يشوف حل
الكاتـب : ahmed 22 - آخر مشاركة : دمعه حائره - مشاركات : 6 -
شكرا ياامي
الكاتـب : نزارالفاضل - مشاركات : 8 -
زمن الموزة
الكاتـب : ahmed 22 - آخر مشاركة : دمعه حائره - مشاركات : 4 -
تعالي افسدلك ذوقك ؟
الكاتـب : ahmed 22 - آخر مشاركة : د/ عبد الله - مشاركات : 4 -
مع او ضد منع مطربي المهرجانات
الكاتـب : big bốss - مشاركات : 31 -
اكون او لا اكون
الكاتـب : big bốss - مشاركات : 10 -
ورود متناثره
الكاتـب : big bốss - مشاركات : 8 -
انثى يروى عنها فى الحكايات
الكاتـب : big bốss - مشاركات : 7 -

Like Tree20معجبون
  • 7 Post By SaMa.
  • 2 Post By توحد ارواح
  • 2 Post By ياسر عبد الباقي
  • 1 Post By يحيى الفضلي السودان
  • 2 Post By *فجر الاسلام*
  • 2 Post By Doaa Hammam
  • 2 Post By دمعه حائره
  • 1 Post By حـيـــــآة ❤
  • 1 Post By شاعر الحب الحزين
إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم منذ /12-23-2016, 08:52 PM   #1

 

 رقم العضوية : 97362
 تاريخ التسجيل : Jun 2014
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : In the dream
 المشاركات : 15,088
 الحكمة المفضلة : خليك ف حالك
 النقاط : SaMa. has a reputation beyond reputeSaMa. has a reputation beyond reputeSaMa. has a reputation beyond reputeSaMa. has a reputation beyond reputeSaMa. has a reputation beyond reputeSaMa. has a reputation beyond reputeSaMa. has a reputation beyond reputeSaMa. has a reputation beyond reputeSaMa. has a reputation beyond reputeSaMa. has a reputation beyond reputeSaMa. has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 2034343
 قوة التقييم : 1018

SaMa. غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

MY MmS

أوسمة العضو
افتراضي هتعيش صح...

لما تعيش ف الدنيا تعمل مجهود كبير اووي
عشان تتأقلم مع الناس...
شاغل نفسك بالل فاهمك غلط وتفضل تفهمو قصدك ايه...
تتأقلم مع الوجع ويبقا عندك ارادة عشان تخف...
تستحمل ناس بيدايقوك وتدور ع مبرر لعمايلهم معاك...
تصبر ع احلام نفسك تحققها وهي متنفعش...
تستحمل وتستحمل كل تعب الدنيا وقرف الناس...
وتلاقي مفيش فايدة...
اعرف هيجي يوم تلاقي نفسك خلاص موش موهتم..
مبقتش تفرق يعني..
ولايفرق مين زعلان منك ولا يخاصمك..
حاسين بيك ويخافو ع احساسك ولا لأ..
عيان ولا هتموت حتا...
الل موش عاجبو حالك يلا مع السلامة...
مبقاش عندك طاقة تناقش حد ف حاجة
تعرف سعتها انك خلاص فوقت وعقلت وهتعيش صح....







  رد مع اقتباس
قديم منذ /12-23-2016, 11:51 PM   #2

اداريه سابقه

 

 رقم العضوية : 82168
 تاريخ التسجيل : Mar 2012
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : المنصوره
 المشاركات : 76,489
 الحكمة المفضلة : كن جميلا ترى الوجود جميلا
 النقاط : توحد ارواح has a reputation beyond reputeتوحد ارواح has a reputation beyond reputeتوحد ارواح has a reputation beyond reputeتوحد ارواح has a reputation beyond reputeتوحد ارواح has a reputation beyond reputeتوحد ارواح has a reputation beyond reputeتوحد ارواح has a reputation beyond reputeتوحد ارواح has a reputation beyond reputeتوحد ارواح has a reputation beyond reputeتوحد ارواح has a reputation beyond reputeتوحد ارواح has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 5270345
 قوة التقييم : 2636

توحد ارواح غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

بالفعل اصبحت المقاييس مختلفه تمام
واصبحت المتغيرات كتيره وغصب عننا بنتغير معاها
تسلمى ع الفضفضة الراقيه سما







  رد مع اقتباس
قديم منذ /12-23-2016, 11:51 PM   #3

 

 رقم العضوية : 102183
 تاريخ التسجيل : Dec 2016
 الجنس : ~ رجل
 المشاركات : 2,497
 النقاط : ياسر عبد الباقي has a reputation beyond reputeياسر عبد الباقي has a reputation beyond reputeياسر عبد الباقي has a reputation beyond reputeياسر عبد الباقي has a reputation beyond reputeياسر عبد الباقي has a reputation beyond reputeياسر عبد الباقي has a reputation beyond reputeياسر عبد الباقي has a reputation beyond reputeياسر عبد الباقي has a reputation beyond reputeياسر عبد الباقي has a reputation beyond reputeياسر عبد الباقي has a reputation beyond reputeياسر عبد الباقي has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 99921
 قوة التقييم : 50

ياسر عبد الباقي غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

وبين رغبة البقاء وبين حلم العالم اللائق بنا
وبين محاولاتنا اننا نغير ما حولنا من اشياء غلط
او نهتم بغيرنا ونشاركهم افراحهم وجراحهم
ننصدم بواقع مليان فشل اما فشل لطيبة زايده مننا
او فشل لعدم قدرة الاخرين على لمس ارواحنا
على اي حال
الله المستعان







  رد مع اقتباس
قديم منذ /12-24-2016, 07:03 AM   #4

 

 رقم العضوية : 95822
 تاريخ التسجيل : Jan 2014
 الجنس : ~ ذكر
 المكان : ارقو شمال دنقلا الولاية الشمالية
 المشاركات : 4,833
 الحكمة المفضلة : كن مع الله تجده اتجاهك
 النقاط : يحيى الفضلي السودان has a reputation beyond reputeيحيى الفضلي السودان has a reputation beyond reputeيحيى الفضلي السودان has a reputation beyond reputeيحيى الفضلي السودان has a reputation beyond reputeيحيى الفضلي السودان has a reputation beyond reputeيحيى الفضلي السودان has a reputation beyond reputeيحيى الفضلي السودان has a reputation beyond reputeيحيى الفضلي السودان has a reputation beyond reputeيحيى الفضلي السودان has a reputation beyond reputeيحيى الفضلي السودان has a reputation beyond reputeيحيى الفضلي السودان has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 266019
 قوة التقييم : 134

يحيى الفضلي السودان غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

سموتي مجدا رفيعا غاليتي على البوح الجميل ده

منورانا سما
كن سمائي اكن قمرك







SaMa. معجبون بهذا .

التعديل الأخير تم بواسطة يحيى الفضلي السودان ; 12-24-2016 الساعة 07:05 AM
  رد مع اقتباس
قديم منذ /12-24-2016, 08:22 AM   #5

مراقبه عامه

 

 رقم العضوية : 100926
 تاريخ التسجيل : Mar 2016
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : مصر
 المشاركات : 26,628
 الحكمة المفضلة : خير الكلام ما قل و دل
 النقاط : *فجر الاسلام* has a reputation beyond repute*فجر الاسلام* has a reputation beyond repute*فجر الاسلام* has a reputation beyond repute*فجر الاسلام* has a reputation beyond repute*فجر الاسلام* has a reputation beyond repute*فجر الاسلام* has a reputation beyond repute*فجر الاسلام* has a reputation beyond repute*فجر الاسلام* has a reputation beyond repute*فجر الاسلام* has a reputation beyond repute*فجر الاسلام* has a reputation beyond repute*فجر الاسلام* has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 3423249
 قوة التقييم : 1712

*فجر الاسلام* غير متواجد حالياً

MY MmS

أوسمة العضو
افتراضي

عندك حق والله مع السلامه اللى مش عاجبه حالنا
تسلمى سما ربى يسعدك







  رد مع اقتباس
قديم منذ /12-24-2016, 11:24 AM   #6

مشرفة قسم الفوتوشوب

 

 رقم العضوية : 100059
 تاريخ التسجيل : Nov 2015
 الجنس : ~ امرأة
 المشاركات : 5,241
 النقاط : Doaa Hammam has a reputation beyond reputeDoaa Hammam has a reputation beyond reputeDoaa Hammam has a reputation beyond reputeDoaa Hammam has a reputation beyond reputeDoaa Hammam has a reputation beyond reputeDoaa Hammam has a reputation beyond reputeDoaa Hammam has a reputation beyond reputeDoaa Hammam has a reputation beyond reputeDoaa Hammam has a reputation beyond reputeDoaa Hammam has a reputation beyond reputeDoaa Hammam has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 750589
 قوة التقييم : 376

Doaa Hammam غير متواجد حالياً

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

على رأي المثل حبيبك يبلع لك الزلط وعدوك يتمنى لك الغلط

اللي مش عاجبه حالنا مع الف سلامة يروح بعيد غير مأسوف عليه

واللي يحبنا يا اهلا وسهلا به نشيله في عينينا








  رد مع اقتباس
قديم منذ /12-24-2016, 11:37 AM   #7

الإدارة العامة سابقا

 

 رقم العضوية : 55979
 تاريخ التسجيل : Oct 2010
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : مصـــــــــر
 المشاركات : 74,547
 الحكمة المفضلة : وما من كاتب إلا سيبلى ...ويبقي الدهر ما كتبت يداه فلا تكتب بكفك غير شيء...يسرك في القيامة أن تراه
 النقاط : دمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 14977047
 قوة التقييم : 7489

دمعه حائره غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

MY MmS

أوسمة العضو
افتراضي

ماهو مش لازم نهتم اوى او نبعد اوى ممكن تلاقى حل وسط
لاننا فى النهايه عايشين وسط ناس ماينفعش ننعزل اوى كده
تسلمى سما







  رد مع اقتباس
قديم منذ /12-24-2016, 02:05 PM   #8

 

 رقم العضوية : 97152
 تاريخ التسجيل : May 2014
 العمر : 21
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : Alexandria
 المشاركات : 34,661
 الحكمة المفضلة : الحمدلله
 النقاط : حـيـــــآة ❤ has a reputation beyond reputeحـيـــــآة ❤ has a reputation beyond reputeحـيـــــآة ❤ has a reputation beyond reputeحـيـــــآة ❤ has a reputation beyond reputeحـيـــــآة ❤ has a reputation beyond reputeحـيـــــآة ❤ has a reputation beyond reputeحـيـــــآة ❤ has a reputation beyond reputeحـيـــــآة ❤ has a reputation beyond reputeحـيـــــآة ❤ has a reputation beyond reputeحـيـــــآة ❤ has a reputation beyond reputeحـيـــــآة ❤ has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 2188100
 قوة التقييم : 1095

حـيـــــآة ❤ غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

MY MmS

أوسمة العضو
افتراضي

سكة السلامة لاي حد، مش عاجبه







SaMa. معجبون بهذا .
  رد مع اقتباس
قديم منذ /12-24-2016, 02:23 PM   #9

مشرف الابداعات العامية

 

 رقم العضوية : 95707
 تاريخ التسجيل : Dec 2013
 العمر : 30
 الجنس : ~ ذكر
 المكان : الأردن
 المشاركات : 16,998
 الحكمة المفضلة : عش ما شئت فإنك ميت
 النقاط : شاعر الحب الحزين has a reputation beyond reputeشاعر الحب الحزين has a reputation beyond reputeشاعر الحب الحزين has a reputation beyond reputeشاعر الحب الحزين has a reputation beyond reputeشاعر الحب الحزين has a reputation beyond reputeشاعر الحب الحزين has a reputation beyond reputeشاعر الحب الحزين has a reputation beyond reputeشاعر الحب الحزين has a reputation beyond reputeشاعر الحب الحزين has a reputation beyond reputeشاعر الحب الحزين has a reputation beyond reputeشاعر الحب الحزين has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 1008170
 قوة التقييم : 505

شاعر الحب الحزين غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

عندك حق والصدمات بتضعفنا لحظات بس بتقوينا عمر وايام

تسلمي سما فضفضة جميلة وصادقة

ربي يوفقك ويسعدك







SaMa. معجبون بهذا .
  رد مع اقتباس
إضافة رد


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
هتعيش جروحي . كلماتي وصوتي فرانكو.هدوء ملك قصائد صوتيه 1 04-15-2014 08:25 AM
هتعيش جروحي . كلماتي وصوتي فرانكو.هدوء ملك منتدى هوايات الاعضاء 0 09-21-2013 01:39 PM
رامى صبرى جوايا هتعيش تامر العدوى يوتيوب - موقع يوتيوب - يوتيوب فيديو - مقاطع يوتيوب 0 12-02-2010 01:03 AM
جوايا هتعيش التائهه قسم الخواطر - وهمس القوافى حصرى بقلم الأعضاء 4 06-23-2010 05:32 PM


الساعة الآن 02:17 AM


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2020, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 RC 1
منتديات بنات مصر . منتدى كل العرب

a.d - i.s.s.w