::: فعاليات المنتدى :::

أهلا وسهلا بك إلى منتديات بنات مصر.
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات، بالضغط هنا. كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

آخر 12 مواضيع
ايه فايدة الغمزة ف خدود الحزينه
الكاتـب : حـيـــــآة ❤ - آخر مشاركة : ساحر الأحزان - مشاركات : 1 -
شالوم
الكاتـب : ahmed 22 - آخر مشاركة : ساحر الأحزان - مشاركات : 2 -
الوردة والجنايني
الكاتـب : شاعر الحب الحزين - آخر مشاركة : big bốss - مشاركات : 4 -
دعوات منكم لدمعه حائره
الكاتـب : ساحر الأحزان - آخر مشاركة : big bốss - مشاركات : 8 -
كورونا والموت المفاجئ
الكاتـب : ahmed 22 - مشاركات : 4 -
بنت الاكابر
الكاتـب : شاعر الإحساس - آخر مشاركة : احساسى صحيح - مشاركات : 5 -
حكايتي مع بنات مصر الحلقه الاولي
الكاتـب : ساحر الأحزان - مشاركات : 13 -
المنتصف المميت
الكاتـب : شاعر الحب الحزين - مشاركات : 9 -
انثي المطر والنسيم العليل (٢)
الكاتـب : نزارالفاضل - مشاركات : 6 -
كل شئ اتغير
الكاتـب : *فجر الاسلام* - مشاركات : 10 -
ردًا على أيه الهبل دا 🤪
الكاتـب : إيلاانا - مشاركات : 14 -
اعضاء مجلس الشيوخ
الكاتـب : ملك الليل - آخر مشاركة : ahmed 22 - مشاركات : 4 -

إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم منذ /07-06-2009, 08:01 PM   #1

ẲƒЯỗỘộḓễзэŧ

 

 رقم العضوية : 5943
 تاريخ التسجيل : Aug 2008
 العمر : 28
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : دمياط
 المشاركات : 12,980
 النقاط : أنثـے مًنْ الّخٍـْيـِالْ→♀ is a splendid one to beholdأنثـے مًنْ الّخٍـْيـِالْ→♀ is a splendid one to beholdأنثـے مًنْ الّخٍـْيـِالْ→♀ is a splendid one to beholdأنثـے مًنْ الّخٍـْيـِالْ→♀ is a splendid one to beholdأنثـے مًنْ الّخٍـْيـِالْ→♀ is a splendid one to beholdأنثـے مًنْ الّخٍـْيـِالْ→♀ is a splendid one to beholdأنثـے مًنْ الّخٍـْيـِالْ→♀ is a splendid one to behold
 درجة التقييم : 814
 قوة التقييم : 1

أنثـے مًنْ الّخٍـْيـِالْ→♀ غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
مسابقة >>شوف الصورة وقول المثل



بسم الله الرحمن الرحيم






عجبتنى الفكرة قلت أنقلها هنا

ومش عارفة حد عملها قبل كده ولا لأ

عملت بحث مالقتهاش





كيفية اللعب


اللعبة عبارة عن صورتين

والصورتين بيقربوا جدا معنى المثل المطلوب

يعنى اللى يدخل يشوف الصورتين

ويقول المثل اللى فهمه من الصورتين






الجوائز


يمنح صاحب اول اجابة صحيحة 5 مشاركات




هاه ايه رائيكم









  رد مع اقتباس
قديم منذ /07-07-2009, 01:38 AM   #2

عضو مشارك

 

 رقم العضوية : 12595
 تاريخ التسجيل : Feb 2009
 المكان : اسكندرية
 المشاركات : 223
 النقاط : مايلى will become famous soon enough
 درجة التقييم : 56
 قوة التقييم : 0

مايلى غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

جميلة اوى الفكرة

تسلم الايادى







  رد مع اقتباس
قديم منذ /07-07-2009, 01:47 AM   #3

روميو المنتدى

 

 رقم العضوية : 21374
 تاريخ التسجيل : Jun 2009
 الجنس : ~ رجل
 المكان : Alexandria
 المشاركات : 4,157
 الحكمة المفضلة : البنات كالزهور لكل واحده عطرها وريحقها الخاص
 النقاط : روميو مجنن البنات has a reputation beyond reputeروميو مجنن البنات has a reputation beyond reputeروميو مجنن البنات has a reputation beyond reputeروميو مجنن البنات has a reputation beyond reputeروميو مجنن البنات has a reputation beyond reputeروميو مجنن البنات has a reputation beyond reputeروميو مجنن البنات has a reputation beyond reputeروميو مجنن البنات has a reputation beyond reputeروميو مجنن البنات has a reputation beyond reputeروميو مجنن البنات has a reputation beyond reputeروميو مجنن البنات has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 2609
 قوة التقييم : 2

روميو مجنن البنات غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

بش عارف المثل داه صح

الورد منور على الخدين


نايس فكره







  رد مع اقتباس
قديم منذ /07-07-2009, 02:21 AM   #4

 

 رقم العضوية : 7111
 تاريخ التسجيل : Sep 2008
 الجنس : ~ ولد
 المكان : Damietta
 المشاركات : 22,348
 الحكمة المفضلة : لو القرد مات القرداتي هيعرف يشتغل ؟
 النقاط : SiLver Spectra has a reputation beyond reputeSiLver Spectra has a reputation beyond reputeSiLver Spectra has a reputation beyond reputeSiLver Spectra has a reputation beyond reputeSiLver Spectra has a reputation beyond reputeSiLver Spectra has a reputation beyond reputeSiLver Spectra has a reputation beyond reputeSiLver Spectra has a reputation beyond reputeSiLver Spectra has a reputation beyond reputeSiLver Spectra has a reputation beyond reputeSiLver Spectra has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 5769582
 قوة التقييم : 2885

SiLver Spectra غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى SiLver Spectra

أوسمة العضو
افتراضي

كانت كراميلا عامله زي المسابقة دي

http://forums.msryat.org/showthread.php?t=10684

مافيش مشكلة لو هتعمليها تاني

أهي بتعمل جو

بس ياريت تاخدي بالك من التكرار في موضوع كراميلا

بالتوفيق يا طمطوم







  رد مع اقتباس
قديم منذ /05-26-2010, 05:01 PM   #5

عضو مشارك

 

 رقم العضوية : 46370
 تاريخ التسجيل : Apr 2010
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : المنصورة
 المشاركات : 298
 الحكمة المفضلة : امشى عدل يحتار عدوك فيك :)
 النقاط : د/كاتو will become famous soon enough
 درجة التقييم : 60
 قوة التقييم : 0

د/كاتو غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

مسابقة حلوة فى انتظار الصورة







  رد مع اقتباس
إضافة رد

الكلمات الدلالية (Tags)
>>شوف, مسابقة, الآبل, الصورة, وقول


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
مسابقة عد من 1 الى 10 وقول العضو الى بتحبوة احلى ابتسامة صوت الاعضاء - خدمات 1 11-23-2009 10:53 PM
مسابقة >>شوف الصورة وقول المثل أنثـے مًنْ الّخٍـْيـِالْ→♀ أرشيف المسابقات السابقه 380 10-06-2009 09:01 AM
مسابقة رووعة .. خمن المثل من الصورة .. روووعة Karamela أرشيف المسابقات السابقه 245 07-24-2009 02:40 AM


الساعة الآن 06:39 PM


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2020, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 RC 1
منتديات بنات مصر . منتدى كل العرب

a.d - i.s.s.w