::: فعاليات المنتدى :::

أهلا وسهلا بك إلى منتديات بنات مصر.
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات، بالضغط هنا. كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

آخر 12 مواضيع
قوي نفسك
الكاتـب : *فجر الاسلام* - آخر مشاركة : همســات - مشاركات : 1 -
نصيحة اليوم إلى .....
الكاتـب : Arco Baleno - آخر مشاركة : Muhammad_Adel - مشاركات : 13 -
اعلنوا هزيمة عاشق
الكاتـب : ياسر عبد الباقي - آخر مشاركة : همســات - مشاركات : 3 -
في عتمة ليل الوحيد ..
الكاتـب : غدي فلسطين - آخر مشاركة : همســات - مشاركات : 4 -
مضيت دون هوية
الكاتـب : فادي العراق - مشاركات : 8 -
من بعيد
الكاتـب : همســات - آخر مشاركة : ياسر عبد الباقي - مشاركات : 6 -
في عشقهم
الكاتـب : ياسر عبد الباقي - آخر مشاركة : غدي فلسطين - مشاركات : 6 -
مش فاهمني
الكاتـب : شاعر الحب الحزين - آخر مشاركة : Lamees - مشاركات : 9 -
مش ابكي مهما كان
الكاتـب : واد حبيب - آخر مشاركة : Lamees - مشاركات : 6 -
وماتت السيده
الكاتـب : ياسر عبد الباقي - آخر مشاركة : فداااااااااااء - مشاركات : 2 -
ياسيدى موسى مجرد فضفضه
الكاتـب : fanaa - آخر مشاركة : همســات - مشاركات : 5 -
ضرير الحال بقلمى
الكاتـب : fanaa - آخر مشاركة : فادي العراق - مشاركات : 5 -

Like Tree24معجبون
إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم منذ /09-13-2018, 08:11 AM   #1

مراقبه عامه

 

 رقم العضوية : 100926
 تاريخ التسجيل : Mar 2016
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : مصر
 المشاركات : 26,404
 الحكمة المفضلة : خير الكلام ما قل و دل
 النقاط : *فجر الاسلام* has a reputation beyond repute*فجر الاسلام* has a reputation beyond repute*فجر الاسلام* has a reputation beyond repute*فجر الاسلام* has a reputation beyond repute*فجر الاسلام* has a reputation beyond repute*فجر الاسلام* has a reputation beyond repute*فجر الاسلام* has a reputation beyond repute*فجر الاسلام* has a reputation beyond repute*فجر الاسلام* has a reputation beyond repute*فجر الاسلام* has a reputation beyond repute*فجر الاسلام* has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 3390993
 قوة التقييم : 1696

*فجر الاسلام* غير متواجد حالياً

MY MmS

أوسمة العضو
افتراضي بلاش الغدر

يا دنيا باقيه عليا كده ليه
ولا شوفتى حلم فاضل قررتى تدمريه
ولا شعاع الامل ناويه خلاص تطفيه
بتخططيلى بس لايه
ايه تانى هتكمليه
وكل القصص منتهيه
وقلبى قربتى تقضى عليه
سبيلى نفس سبيلى روح تناديه
يمكن نبض الفرح يرجع تانى يحييه
سبيلى شعاع نور امشى طريقى بيه
ماتقضيش على كل حاجه
ده الوجع صعب حد يراضيه
مديلى ايدك انا طالبه الامان
وبلاش الخوف انسيه
حطيت بينى وبينك ميثاق
وعهد على قلبى ما تاذيه
اتمسكت بالوعد فاتمسكى
وبلاش الغدر ابعديه

*فجر*
13/9/2018







  رد مع اقتباس
قديم منذ /09-13-2018, 10:46 AM   #2

عضو سوبر
 

 رقم العضوية : 103796
 تاريخ التسجيل : Jul 2018
 الجنس : ~ رجل
 المشاركات : 1,562
 النقاط : يــزن has a reputation beyond reputeيــزن has a reputation beyond reputeيــزن has a reputation beyond reputeيــزن has a reputation beyond reputeيــزن has a reputation beyond reputeيــزن has a reputation beyond reputeيــزن has a reputation beyond reputeيــزن has a reputation beyond reputeيــزن has a reputation beyond reputeيــزن has a reputation beyond reputeيــزن has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 27882
 قوة التقييم : 14

يــزن غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

لنا الله تمسكي بحبله
معبره كنت هنا بل كنت أكثر مؤثره
ربي يسعد قلبك أمين
تحية تليق بك







fanaaو *فجر الاسلام*معجبون بهذا .
  رد مع اقتباس
قديم منذ /09-13-2018, 12:01 PM   #3

عضو سوبر
 

 رقم العضوية : 103983
 تاريخ التسجيل : Sep 2018
 العمر : 20
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : المنصورة
 المشاركات : 1,860
 الحكمة المفضلة : شَبِيهـ الشّئ مُنجَذِبـ إِليهـ ��
 النقاط : countess doha has a reputation beyond reputecountess doha has a reputation beyond reputecountess doha has a reputation beyond reputecountess doha has a reputation beyond reputecountess doha has a reputation beyond reputecountess doha has a reputation beyond reputecountess doha has a reputation beyond reputecountess doha has a reputation beyond reputecountess doha has a reputation beyond reputecountess doha has a reputation beyond reputecountess doha has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 45597
 قوة التقييم : 23

countess doha غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

MY MmS

أوسمة العضو
افتراضي

طالما قلبك قادر ينبض يبقي املك هتلاقيه
ربن يفرحلي قلبك
احترامي لابداعك
راق لي







fanaaو *فجر الاسلام*معجبون بهذا .
  رد مع اقتباس
قديم منذ /09-13-2018, 12:45 PM   #4

 

 رقم العضوية : 95527
 تاريخ التسجيل : Dec 2013
 العمر : 38
 الجنس : ~ امرأة
 المكان : الاسماعيليه
 المشاركات : 41,337
 الحكمة المفضلة : رب استرني فوق الارض وتحت الارض ويوم العرض عليك
 النقاط : ايمان طلعت has a reputation beyond reputeايمان طلعت has a reputation beyond reputeايمان طلعت has a reputation beyond reputeايمان طلعت has a reputation beyond reputeايمان طلعت has a reputation beyond reputeايمان طلعت has a reputation beyond reputeايمان طلعت has a reputation beyond reputeايمان طلعت has a reputation beyond reputeايمان طلعت has a reputation beyond reputeايمان طلعت has a reputation beyond reputeايمان طلعت has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 3700982
 قوة التقييم : 1851

ايمان طلعت غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

MY MmS

أوسمة العضو
افتراضي

بما انك تنعمي بالحياة
اذن فالامل موجود

مناجاة رائعة للحياة
دام نبض قلمك وقلبك
تحياتي







fanaaو *فجر الاسلام*معجبون بهذا .
  رد مع اقتباس
قديم منذ /09-14-2018, 09:15 AM   #5

عضو ذهبي

 

 رقم العضوية : 98774
 تاريخ التسجيل : Jan 2015
 الجنس : ~ رجل
 المكان : بغداد
 المشاركات : 894
 النقاط : فادي العراق has a reputation beyond reputeفادي العراق has a reputation beyond reputeفادي العراق has a reputation beyond reputeفادي العراق has a reputation beyond reputeفادي العراق has a reputation beyond reputeفادي العراق has a reputation beyond reputeفادي العراق has a reputation beyond reputeفادي العراق has a reputation beyond reputeفادي العراق has a reputation beyond reputeفادي العراق has a reputation beyond reputeفادي العراق has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 3952
 قوة التقييم : 0

فادي العراق غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

MY MmS

أوسمة العضو
افتراضي

هي الدنيا تلف تدور
واقدار بنا تلهو تجور
فيا نفس!
صبرا لاتجزعي
فلنستبشر خيرا ونتفائل
لعل القادم افضل
لروحك اكاليل الياسمين








fanaaو *فجر الاسلام*معجبون بهذا .

التعديل الأخير تم بواسطة فادي العراق ; 09-14-2018 الساعة 12:16 PM
  رد مع اقتباس
قديم منذ /09-15-2018, 03:23 AM   #6

مشرف الاقسام الادبية و الرياضية

 

 رقم العضوية : 88921
 تاريخ التسجيل : Sep 2012
 الجنس : ~ رجل
 المكان : مصر
 المشاركات : 22,358
 الحكمة المفضلة : ما اصعب ان تخرج احساس امام اناس تشعر بالافلاس
 النقاط : احساسى صحيح has a reputation beyond reputeاحساسى صحيح has a reputation beyond reputeاحساسى صحيح has a reputation beyond reputeاحساسى صحيح has a reputation beyond reputeاحساسى صحيح has a reputation beyond reputeاحساسى صحيح has a reputation beyond reputeاحساسى صحيح has a reputation beyond reputeاحساسى صحيح has a reputation beyond reputeاحساسى صحيح has a reputation beyond reputeاحساسى صحيح has a reputation beyond reputeاحساسى صحيح has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 5274768
 قوة التقييم : 2638

احساسى صحيح غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى احساسى صحيح

أوسمة العضو
افتراضي



كلمات رائعة من قلبك الكبير
ربنا يسعد اوقاتك
تحياتى وودى ..







fanaaو *فجر الاسلام*معجبون بهذا .
  رد مع اقتباس
قديم منذ /09-15-2018, 04:20 PM   #7

الإدارة العامة سابقا

 

 رقم العضوية : 55979
 تاريخ التسجيل : Oct 2010
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : مصـــــــــر
 المشاركات : 74,195
 الحكمة المفضلة : وما من كاتب إلا سيبلى ...ويبقي الدهر ما كتبت يداه فلا تكتب بكفك غير شيء...يسرك في القيامة أن تراه
 النقاط : دمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 14967105
 قوة التقييم : 7484

دمعه حائره غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

MY MmS

أوسمة العضو
افتراضي

خلى ثقتك فى الله كبيرة انه هيكتبلك الخير
كلمات رائعه تسلمى فجر







fanaaو *فجر الاسلام*معجبون بهذا .
  رد مع اقتباس
قديم منذ /09-15-2018, 04:23 PM   #8

 

 رقم العضوية : 95649
 تاريخ التسجيل : Dec 2013
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : مع الله
 المشاركات : 42,383
 الحكمة المفضلة : رضا الناس غاية لا تُدرك، ورضا الله غاية لا تُترك، فاترك ما لا يُدرك، وادرك ما لا يُترك.
 النقاط : .Lamar has a reputation beyond repute.Lamar has a reputation beyond repute.Lamar has a reputation beyond repute.Lamar has a reputation beyond repute.Lamar has a reputation beyond repute.Lamar has a reputation beyond repute.Lamar has a reputation beyond repute.Lamar has a reputation beyond repute.Lamar has a reputation beyond repute.Lamar has a reputation beyond repute.Lamar has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 2352749
 قوة التقييم : 1177

.Lamar غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

MY MmS

أوسمة العضو
افتراضي

ايه يا بنتى كمية الوجع دى
ربنا يروق بالك يا فجر







fanaaو *فجر الاسلام*معجبون بهذا .
  رد مع اقتباس
قديم منذ /09-16-2018, 04:12 PM   #9

مشرفة قسم الفوتوشوب

 

 رقم العضوية : 99775
 تاريخ التسجيل : Aug 2015
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : فى قلب أمى
 المشاركات : 6,849
 الحكمة المفضلة : كل الحكم تُلخصها أمى
 النقاط : fanaa has a reputation beyond reputefanaa has a reputation beyond reputefanaa has a reputation beyond reputefanaa has a reputation beyond reputefanaa has a reputation beyond reputefanaa has a reputation beyond reputefanaa has a reputation beyond reputefanaa has a reputation beyond reputefanaa has a reputation beyond reputefanaa has a reputation beyond reputefanaa has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 1323363
 قوة التقييم : 662

fanaa غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

غدر ايه بس ياقمرى
الحياه جميله حبيها بمرها وحلوها وغدرها
كل شيء بيعدى
والا انكسر فيكى دلوقت مجرد تمهيد لجبر من الله مكنش على بالك خالص
ربنا بيخلصنا من حاجات واحنا مش عارفين انها بضرنا
فتقبلى كل شيء كما هو
لان عوض الله كبير جدا







*فجر الاسلام* معجبون بهذا .
  رد مع اقتباس
قديم منذ /09-16-2018, 08:34 PM   #10

مشرف الابداعات الادبيه سابقا

 

 رقم العضوية : 100114
 تاريخ التسجيل : Nov 2015
 العمر : 31
 الجنس : ~ رجل
 المكان : مصرى بالسعودية
 المشاركات : 9,480
 الحكمة المفضلة : إن لم تستح ِ فاصنع ما شئت
 النقاط : د/ عبد الله has a reputation beyond reputeد/ عبد الله has a reputation beyond reputeد/ عبد الله has a reputation beyond reputeد/ عبد الله has a reputation beyond reputeد/ عبد الله has a reputation beyond reputeد/ عبد الله has a reputation beyond reputeد/ عبد الله has a reputation beyond reputeد/ عبد الله has a reputation beyond reputeد/ عبد الله has a reputation beyond reputeد/ عبد الله has a reputation beyond reputeد/ عبد الله has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 7405700
 قوة التقييم : 3703

د/ عبد الله متواجد حالياً

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

الدنيا مبتستمرش على حال أبدا
يوم فرح ويوم حزن ..يوم جرح ويوم جبر
ودوام الحال من المحال

وع رأي المثل:الدنيا زي المرجيحة يوم تحت وفوق هههه
روقي يا فجر وخليها ع الله وكله هيعدي







*فجر الاسلام* معجبون بهذا .
  رد مع اقتباس
إضافة رد


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
هيا دي اللغه ولا بلاش حازم34 خزعبلات الأعضاء 16 03-28-2016 03:25 PM
بلاش استظراف ^^khL oUD نكت - طرائف - وناسة - فرفشة 5 06-18-2014 02:28 PM
اقعدى بلاش هبل سهـــر نكت - طرائف - وناسة - فرفشة 15 06-28-2012 09:50 AM
بلاش نحب تاني السهم الجارح قسم الخواطر - وهمس القوافى حصرى بقلم الأعضاء 11 11-29-2010 11:07 PM
بلاش تقول شاعرة الرومانسيه قسم الخواطر - وهمس القوافى حصرى بقلم الأعضاء 8 11-27-2010 12:09 AM


الساعة الآن 12:41 AM


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2019, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 RC 1
منتديات بنات مصر . منتدى كل العرب

a.d - i.s.s.w