::: فعاليات المنتدى :::

أهلا وسهلا بك إلى منتديات بنات مصر.
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات، بالضغط هنا. كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

آخر 12 مواضيع
كرهت الجواز
الكاتـب : شاعر واسير الحب - آخر مشاركة : شروق محمود - مشاركات : 1 -
ما تحكمش من عنوان
الكاتـب : شاعر الحب الحزين - آخر مشاركة : شروق محمود - مشاركات : 7 -
Joka joka منور المكان
الكاتـب : سيناا - آخر مشاركة : شروق محمود - مشاركات : 4 -
عاجل عاجل
الكاتـب : سيناا - آخر مشاركة : شروق محمود - مشاركات : 2 -
بيقلدوني
الكاتـب : شاعر الحب الحزين - آخر مشاركة : همســات - مشاركات : 6 -
لن تنالوا غايتكم
الكاتـب : شاعر الحب الحزين - آخر مشاركة : همســات - مشاركات : 2 -
عملنا اللي علينا
الكاتـب : شاعر الحب الحزين - آخر مشاركة : شروق محمود - مشاركات : 9 -
القلب الطيب الحزين
الكاتـب : واد حبيب - آخر مشاركة : شروق محمود - مشاركات : 2 -
حزين وقلبي موجوع
الكاتـب : واد حبيب - آخر مشاركة : شروق محمود - مشاركات : 3 -
ولـهـان
الكاتـب : همســات - مشاركات : 7 -
لا شيء تغير
الكاتـب : w7dane - آخر مشاركة : شروق محمود - مشاركات : 1 -
تغطية عرض Fastlane 2019
الكاتـب : اسلام طارق - آخر مشاركة : شروق محمود - مشاركات : 1 -

Like Tree14معجبون
إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم منذ /01-09-2019, 09:28 PM   #1

عضو جديد

 

 رقم العضوية : 104239
 تاريخ التسجيل : Jan 2019
 الجنس : ~ رجل
 المشاركات : 109
 النقاط : همســات will become famous soon enough
 درجة التقييم : 50
 قوة التقييم : 0

همســات غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي زي النهارده

صعبه اوي .. تمر حياتي يوم من غيرك

صعب أكمل حلم رسمته يا حبي بدونك

والذكري اللي شايلها عشاني

بتنادي عليك ارجع تاني

ارجع تاني يا حب زماني

مش معقوله أعيش من غيرك

****

ليه بيقول المثل الشعبي بكره هتفرج

وأصبر نفسي واقول من قلبي بكره هتخرج

بوهم نفسي .... واتاريني بحبك أكتر

واحلم بيك واتمني الحلم ده يبقي حقيقه

واتخيل الكلمه الحلوه وهمسه رقيقه

وتوشوشني يا حبيبتي كتير وحشاني

واصحي من الحلم بدمعه وصوت أحزاني

بينادي عليك يا حبيبي ارجع تاني

مش معقوله أعيش من غيرك

****

زي النهارده ذكري حزينه تمر عليه

بتقطع في القلب يا كل ما ليا

والحزن اللي بيكسي ملامحي ودمع عنيه

والهمسه اللي بتخطر يوم علي بالي

بتهون يا حبيبي شويه

واهي ذكري جميله تصبرني

ودقات القلب بتسألني

وتنادي عليك يا حبيبي ارجع تاني

مش معقوله أعيش من غيرك

****

بقلمي

9/1/2019









التعديل الأخير تم بواسطة همســات ; 01-09-2019 الساعة 11:20 PM
  رد مع اقتباس
قديم منذ /01-09-2019, 11:15 PM   #2

مشرف الابداعات العامية

 

 رقم العضوية : 95707
 تاريخ التسجيل : Dec 2013
 العمر : 30
 الجنس : ~ ذكر
 المكان : الأردن
 المشاركات : 16,656
 الحكمة المفضلة : عش ما شئت فإنك ميت
 النقاط : شاعر الحب الحزين has a reputation beyond reputeشاعر الحب الحزين has a reputation beyond reputeشاعر الحب الحزين has a reputation beyond reputeشاعر الحب الحزين has a reputation beyond reputeشاعر الحب الحزين has a reputation beyond reputeشاعر الحب الحزين has a reputation beyond reputeشاعر الحب الحزين has a reputation beyond reputeشاعر الحب الحزين has a reputation beyond reputeشاعر الحب الحزين has a reputation beyond reputeشاعر الحب الحزين has a reputation beyond reputeشاعر الحب الحزين has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 1002122
 قوة التقييم : 502

شاعر الحب الحزين غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

الله ع الإحساس الله ع الجمال
صعب جدا الإنتظار والأصعب حيرة الإنتظار
ما يهونش الإنتظار غير الأمل بإن الحب هيكون لينا


كلماتك قالت الكثير من المشاعر المؤلمة والجميلة
أبدعت بجمال همساتك التي تتغنى بالحب دائما
أحسنت أن كتبتها وكأنها على لسان فتاة
أجدت توصيل المعنى الحقيقي للإنتظار في الحب
شكري وتقديري وامتناني







fanaaو همســاتمعجبون بهذا .
  رد مع اقتباس
قديم منذ /01-10-2019, 08:01 AM   #3

 

 رقم العضوية : 54686
 تاريخ التسجيل : Sep 2010
 العمر : 26
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : المنصوره
 المشاركات : 26,054
 الحكمة المفضلة : إذا دعتك قدرتك لظلم الناس فتذكر قدرة الله عليك
 النقاط : شاعرة الرومانسيه has a reputation beyond reputeشاعرة الرومانسيه has a reputation beyond reputeشاعرة الرومانسيه has a reputation beyond reputeشاعرة الرومانسيه has a reputation beyond reputeشاعرة الرومانسيه has a reputation beyond reputeشاعرة الرومانسيه has a reputation beyond reputeشاعرة الرومانسيه has a reputation beyond reputeشاعرة الرومانسيه has a reputation beyond reputeشاعرة الرومانسيه has a reputation beyond reputeشاعرة الرومانسيه has a reputation beyond reputeشاعرة الرومانسيه has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 2728920
 قوة التقييم : 1365

شاعرة الرومانسيه متواجد حالياً

 

 

 

 

 

MY MmS

أوسمة العضو
افتراضي

روعة همسات







همســات معجبون بهذا .
  رد مع اقتباس
قديم منذ /01-10-2019, 09:52 AM   #4

مراقبه عامه

 

 رقم العضوية : 100926
 تاريخ التسجيل : Mar 2016
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : مصر
 المشاركات : 26,418
 الحكمة المفضلة : خير الكلام ما قل و دل
 النقاط : *فجر الاسلام* has a reputation beyond repute*فجر الاسلام* has a reputation beyond repute*فجر الاسلام* has a reputation beyond repute*فجر الاسلام* has a reputation beyond repute*فجر الاسلام* has a reputation beyond repute*فجر الاسلام* has a reputation beyond repute*فجر الاسلام* has a reputation beyond repute*فجر الاسلام* has a reputation beyond repute*فجر الاسلام* has a reputation beyond repute*فجر الاسلام* has a reputation beyond repute*فجر الاسلام* has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 3396905
 قوة التقييم : 1699

*فجر الاسلام* غير متواجد حالياً

MY MmS

أوسمة العضو
افتراضي

جميله والاجمل الاحساس واللهفه اللى فيها
ربنا يقرب البعيد
تسلم ايدك







همســات معجبون بهذا .
  رد مع اقتباس
قديم منذ /01-10-2019, 01:56 PM   #5

مراقبة الاقسام العامة

 

 رقم العضوية : 69245
 تاريخ التسجيل : Apr 2011
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : فى ذاتى فقط لا غير
 المشاركات : 18,124
 الحكمة المفضلة : كن مع الله تنجو وتسعد
 النقاط : فداااااااااااء has a reputation beyond reputeفداااااااااااء has a reputation beyond reputeفداااااااااااء has a reputation beyond reputeفداااااااااااء has a reputation beyond reputeفداااااااااااء has a reputation beyond reputeفداااااااااااء has a reputation beyond reputeفداااااااااااء has a reputation beyond reputeفداااااااااااء has a reputation beyond reputeفداااااااااااء has a reputation beyond reputeفداااااااااااء has a reputation beyond reputeفداااااااااااء has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 12272181
 قوة التقييم : 6137

فداااااااااااء غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

MY MmS

أوسمة العضو
افتراضي

ولعل ما تتمناه يحدث اخى الكريم ليسعد قلبك

جميلة كلماتك واحساسك بها
سلمت







همســات معجبون بهذا .
  رد مع اقتباس
قديم منذ /01-11-2019, 05:22 PM   #6

 

 رقم العضوية : 102183
 تاريخ التسجيل : Dec 2016
 الجنس : ~ رجل
 المشاركات : 2,418
 النقاط : ياسر عبد الباقي has a reputation beyond reputeياسر عبد الباقي has a reputation beyond reputeياسر عبد الباقي has a reputation beyond reputeياسر عبد الباقي has a reputation beyond reputeياسر عبد الباقي has a reputation beyond reputeياسر عبد الباقي has a reputation beyond reputeياسر عبد الباقي has a reputation beyond reputeياسر عبد الباقي has a reputation beyond reputeياسر عبد الباقي has a reputation beyond reputeياسر عبد الباقي has a reputation beyond reputeياسر عبد الباقي has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 88097
 قوة التقييم : 45

ياسر عبد الباقي غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

صادق في شعورك
وفي قلمك
وفي وصفك
امنياتي لك بكل الفرح







همســات معجبون بهذا .
  رد مع اقتباس
قديم منذ /01-13-2019, 12:16 PM   #7

 

 رقم العضوية : 80779
 تاريخ التسجيل : Feb 2012
 الجنس : ~ رجل
 المشاركات : 20
 النقاط : رضاك يا الله will become famous soon enough
 درجة التقييم : 50
 قوة التقييم : 0

رضاك يا الله غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

كلااااام راااااااااااااااائع







همســات معجبون بهذا .
  رد مع اقتباس
قديم منذ /01-13-2019, 06:10 PM   #8

مشرفة قسم الفوتوشوب

 

 رقم العضوية : 99775
 تاريخ التسجيل : Aug 2015
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : فى قلب أمى
 المشاركات : 6,849
 الحكمة المفضلة : كل الحكم تُلخصها أمى
 النقاط : fanaa has a reputation beyond reputefanaa has a reputation beyond reputefanaa has a reputation beyond reputefanaa has a reputation beyond reputefanaa has a reputation beyond reputefanaa has a reputation beyond reputefanaa has a reputation beyond reputefanaa has a reputation beyond reputefanaa has a reputation beyond reputefanaa has a reputation beyond reputefanaa has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 1323363
 قوة التقييم : 662

fanaa غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

مافيش اجمل من انك تكتب بالقلب
كلمات محسوسه
عاش







همســات معجبون بهذا .
  رد مع اقتباس
قديم منذ /01-15-2019, 10:06 PM   #9

عضو جديد

 

 رقم العضوية : 104239
 تاريخ التسجيل : Jan 2019
 الجنس : ~ رجل
 المشاركات : 109
 النقاط : همســات will become famous soon enough
 درجة التقييم : 50
 قوة التقييم : 0

همســات غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شاعر الحب الحزين مشاهدة المشاركة
الله ع الإحساس الله ع الجمال
صعب جدا الإنتظار والأصعب حيرة الإنتظار
ما يهونش الإنتظار غير الأمل بإن الحب هيكون لينا


كلماتك قالت الكثير من المشاعر المؤلمة والجميلة
أبدعت بجمال همساتك التي تتغنى بالحب دائما
أحسنت أن كتبتها وكأنها على لسان فتاة
أجدت توصيل المعنى الحقيقي للإنتظار في الحب
شكري وتقديري وامتناني

مرور الق يسعدني كثيرا

كل الشكر والتقدير

خالص تحياتي وتقديري







  رد مع اقتباس
قديم منذ /01-15-2019, 10:14 PM   #10

عضو جديد

 

 رقم العضوية : 104239
 تاريخ التسجيل : Jan 2019
 الجنس : ~ رجل
 المشاركات : 109
 النقاط : همســات will become famous soon enough
 درجة التقييم : 50
 قوة التقييم : 0

همســات غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شاعرة الرومانسيه مشاهدة المشاركة
روعة همسات

مرور الق يسعدني كثيرا

كل الشكر والتقدير

خالص تحياتي وتقديري







  رد مع اقتباس
إضافة رد


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
فطاركم عندي انا بقي النهارده (تابع مسابقه هنفطر عند مين النهارده ) the moon المطبخ الرمضانى 74 06-26-2013 01:28 AM
عزماكوا على الفطار النهارده اتفضلوا (تابع ل هنفطر عند مين النهارده) نقاء القلب المطبخ الرمضانى 29 07-23-2012 12:09 PM
عيد ميلادي النهارده فراشه الحياه منتدى سجل الاعضاء 24 08-19-2010 09:17 PM
«مصر النهارده» حَرفُُ هجآءّ قسم مناقشة المواضيع المتداوله والمنقوله 22 04-12-2010 11:59 AM


الساعة الآن 10:52 PM


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2019, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 RC 1
منتديات بنات مصر . منتدى كل العرب

a.d - i.s.s.w