::: فعاليات المنتدى :::

أهلا وسهلا بك إلى منتديات بنات مصر.
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات، بالضغط هنا. كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

آخر 12 مواضيع
يوم من أيامي
الكاتـب : إيلاانا - آخر مشاركة : واد حبيب - مشاركات : 4 -
نتيجه مسابقة عاشق العاميه
الكاتـب : واد حبيب - آخر مشاركة : د/ عبد الله - مشاركات : 7 -
مشتاق اوي لعيونك
الكاتـب : واد حبيب - آخر مشاركة : Aya 7ekaya - مشاركات : 6 -
الملل العاطفي
الكاتـب : عاشقه الورد - آخر مشاركة : شاعر الحب الحزين - مشاركات : 4 -
توقع نتيجه الزمالك .... الرجاء
الكاتـب : واد حبيب - آخر مشاركة : شروق محمود - مشاركات : 10 -
ألووووووووو
الكاتـب : عاشق ولهان - آخر مشاركة : حازم34 - مشاركات : 9 -
اكسب وتوقع نتيجة ماتش الاهلى والوداد
الكاتـب : شروق محمود - آخر مشاركة : ۩۩ elMagic ۩۩ - مشاركات : 7 -
ليلة مرعبة تصميم
الكاتـب : .Lamar - مشاركات : 14 -
مش قلت خلاص نسيتها
الكاتـب : شاعر الحب الحزين - آخر مشاركة : شاعر الإحساس - مشاركات : 21 -
كل يوم معلومه رياضيه
الكاتـب : شروق محمود - مشاركات : 31 -
فتاه جميله احزنت قلوب ملايين
الكاتـب : حازم34 - مشاركات : 18 -
نتيجه مسابقه إحساسك في صوره ٣
الكاتـب : دمعه حائره - آخر مشاركة : ۩۩ elMagic ۩۩ - مشاركات : 10 -

Like Tree17معجبون
إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم منذ /09-26-2020, 10:24 PM   #1

 

 رقم العضوية : 97362
 تاريخ التسجيل : Jun 2014
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : In the dream
 المشاركات : 15,605
 الحكمة المفضلة : خليك ف حالك
 النقاط : SaMa. has a reputation beyond reputeSaMa. has a reputation beyond reputeSaMa. has a reputation beyond reputeSaMa. has a reputation beyond reputeSaMa. has a reputation beyond reputeSaMa. has a reputation beyond reputeSaMa. has a reputation beyond reputeSaMa. has a reputation beyond reputeSaMa. has a reputation beyond reputeSaMa. has a reputation beyond reputeSaMa. has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 2059204
 قوة التقييم : 1030

SaMa. غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

MY MmS

أوسمة العضو
افتراضي خالصين...

مينفعش تبقا دايس ع كرامة الل قدامك
وعمال تزقه يبعد عنك وترجع تقول انه باعك..
تبقا عمال تغلط فيه وتحمله فوق طاقته
ولما يجيب آخره تقول مستحملش...
متبقاش انتا الل كسرته وتشتكى منه خليك حقانى
وبص لنفسك الاول
وشوف عملت ايه وهو عمل ايه وكان يقدر يعمل ايه
هتعرف وقتها انكو طلعتوا خالصين..







  رد مع اقتباس
قديم منذ /09-27-2020, 07:50 AM   #2

 

 رقم العضوية : 97152
 تاريخ التسجيل : May 2014
 العمر : 22
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : Alexandria.. ❤️
 المشاركات : 35,851
 الحكمة المفضلة : الحمدلله
 النقاط : حـيـــــآة ❤ has a reputation beyond reputeحـيـــــآة ❤ has a reputation beyond reputeحـيـــــآة ❤ has a reputation beyond reputeحـيـــــآة ❤ has a reputation beyond reputeحـيـــــآة ❤ has a reputation beyond reputeحـيـــــآة ❤ has a reputation beyond reputeحـيـــــآة ❤ has a reputation beyond reputeحـيـــــآة ❤ has a reputation beyond reputeحـيـــــآة ❤ has a reputation beyond reputeحـيـــــآة ❤ has a reputation beyond reputeحـيـــــآة ❤ has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 2381686
 قوة التقييم : 1191

حـيـــــآة ❤ متواجد حالياً

 

 

 

 

 

MY MmS

أوسمة العضو
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sama. مشاهدة المشاركة
مينفعش تبقا دايس ع كرامة الل قدامك
وعمال تزقه يبعد عنك وترجع تقول انه باعك..
تبقا عمال تغلط فيه وتحمله فوق طاقته
ولما يجيب آخره تقول مستحملش...
متبقاش انتا الل كسرته وتشتكى منه خليك حقانى
وبص لنفسك الاول
وشوف عملت ايه وهو عمل ايه وكان يقدر يعمل ايه
هتعرف وقتها انكو طلعتوا خالصين..
اصل
لكل فعل رد فعل فعلا
محدش بيعمل حاجة غير م تكون بناءاً على فعل ال قدامه
تسلمي ع فضفضتك ياحبي
يدوم تواجدك







big bốssو SaMa.معجبون بهذا .
  رد مع اقتباس
قديم منذ /09-27-2020, 12:57 PM   #3

مشرف الخزعبلات والنقاش

 

 رقم العضوية : 34053
 تاريخ التسجيل : Oct 2009
 الجنس : ~ ذكر
 المكان : سوهاج
 المشاركات : 47,170
 الحكمة المفضلة : واثق الخطى يمشي ملكآ ( نور هلال )
 النقاط : big bốss has a reputation beyond reputebig bốss has a reputation beyond reputebig bốss has a reputation beyond reputebig bốss has a reputation beyond reputebig bốss has a reputation beyond reputebig bốss has a reputation beyond reputebig bốss has a reputation beyond reputebig bốss has a reputation beyond reputebig bốss has a reputation beyond reputebig bốss has a reputation beyond reputebig bốss has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 4767294
 قوة التقييم : 2384

big bốss غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

انتى بتكلمى مين يا سما 😂

يا بنت انتى عايزه دكتور نفسانى شاطر 😂

حالتك صعبه







  رد مع اقتباس
قديم منذ /09-27-2020, 01:21 PM   #4

مراقبة الاقسام العامة

 

 رقم العضوية : 69245
 تاريخ التسجيل : Apr 2011
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : فى ذاتى فقط لا غير
 المشاركات : 19,620
 الحكمة المفضلة : كن مع الله تنجو وتسعد
 النقاط : فداااااااااااء has a reputation beyond reputeفداااااااااااء has a reputation beyond reputeفداااااااااااء has a reputation beyond reputeفداااااااااااء has a reputation beyond reputeفداااااااااااء has a reputation beyond reputeفداااااااااااء has a reputation beyond reputeفداااااااااااء has a reputation beyond reputeفداااااااااااء has a reputation beyond reputeفداااااااااااء has a reputation beyond reputeفداااااااااااء has a reputation beyond reputeفداااااااااااء has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 12375620
 قوة التقييم : 6188

فداااااااااااء غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

MY MmS

أوسمة العضو
افتراضي

داول بيبقوا ناس باردة وانانية
ومعنداهاش دم
وبجحين انهم بيعاتبو ويزعلوا

ربنا يهديهم
تسلمى عزيزتى







SaMa. معجبون بهذا .
  رد مع اقتباس
قديم منذ /09-27-2020, 03:53 PM   #5

 

 رقم العضوية : 55979
 تاريخ التسجيل : Oct 2010
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : مصـــــــــر
 المشاركات : 77,841
 الحكمة المفضلة : وما من كاتب إلا سيبلى ...ويبقي الدهر ما كتبت يداه فلا تكتب بكفك غير شيء...يسرك في القيامة أن تراه
 النقاط : دمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond reputeدمعه حائره has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 15081009
 قوة التقييم : 7541

دمعه حائره غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

MY MmS

أوسمة العضو
افتراضي

زي ماقالت هاجر لكل فعل رد فعل
لكن الناس بتنسي ويحاسبوكي انتي عملتي ايه
ربنا يوفقك ويصلح الحال







SaMa. معجبون بهذا .
  رد مع اقتباس
قديم منذ /09-27-2020, 05:54 PM   #6

عضوية التميز
 

 رقم العضوية : 104201
 تاريخ التسجيل : Nov 2018
 العمر : 18
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : مصر
 المشاركات : 2,929
 النقاط : شروق محمود has a reputation beyond reputeشروق محمود has a reputation beyond reputeشروق محمود has a reputation beyond reputeشروق محمود has a reputation beyond reputeشروق محمود has a reputation beyond reputeشروق محمود has a reputation beyond reputeشروق محمود has a reputation beyond reputeشروق محمود has a reputation beyond reputeشروق محمود has a reputation beyond reputeشروق محمود has a reputation beyond reputeشروق محمود has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 83267
 قوة التقييم : 42

شروق محمود متواجد حالياً

 

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

صح كلامك سما
دايما فضفضتك جميله







SaMa. معجبون بهذا .
  رد مع اقتباس
قديم منذ /09-27-2020, 07:25 PM   #7

مشرف ابداعات الأعضاء الأدبية سابقا

أميـــ الشعـــراء ــــر

 

 رقم العضوية : 66400
 تاريخ التسجيل : Feb 2011
 الجنس : ~ ذكر
 المكان : Dubai
 المشاركات : 8,782
 الحكمة المفضلة : To Be, Or Not To Be
 النقاط : شاعر الإحساس has a reputation beyond reputeشاعر الإحساس has a reputation beyond reputeشاعر الإحساس has a reputation beyond reputeشاعر الإحساس has a reputation beyond reputeشاعر الإحساس has a reputation beyond reputeشاعر الإحساس has a reputation beyond reputeشاعر الإحساس has a reputation beyond reputeشاعر الإحساس has a reputation beyond reputeشاعر الإحساس has a reputation beyond reputeشاعر الإحساس has a reputation beyond reputeشاعر الإحساس has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 1516432
 قوة التقييم : 759

شاعر الإحساس غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

لك فعل رد فعل ولا شك...
وربما رد الفعل يكون اكثر حده...
ودا بيعتمد على الفعل نفسه..


الاسلوب هو اساس كل شيء..
بيتبني عليه كل اللي التوابع...

فضفضه جميله ياسما...
من مواقف معاشه مكرره
دمت بكل خير..







SaMa. معجبون بهذا .
  رد مع اقتباس
قديم منذ /09-27-2020, 09:53 PM   #8

 

 رقم العضوية : 95527
 تاريخ التسجيل : Dec 2013
 العمر : 39
 الجنس : ~ امرأة
 المكان : الاسماعيليه
 المشاركات : 42,770
 الحكمة المفضلة : رب استرني فوق الارض وتحت الارض ويوم العرض عليك
 النقاط : ايمان طلعت has a reputation beyond reputeايمان طلعت has a reputation beyond reputeايمان طلعت has a reputation beyond reputeايمان طلعت has a reputation beyond reputeايمان طلعت has a reputation beyond reputeايمان طلعت has a reputation beyond reputeايمان طلعت has a reputation beyond reputeايمان طلعت has a reputation beyond reputeايمان طلعت has a reputation beyond reputeايمان طلعت has a reputation beyond reputeايمان طلعت has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 3749999
 قوة التقييم : 1875

ايمان طلعت غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

MY MmS

أوسمة العضو
افتراضي

مبيزعلوش على الفعل
لكن يغضبوا من رد الفعل
قبل ما تعاتبوا شوفوا نفسكم الاول







SaMa. معجبون بهذا .
  رد مع اقتباس
قديم منذ /09-28-2020, 02:02 AM   #9

مشرف قسم النقاش سابقا

 

 رقم العضوية : 99926
 تاريخ التسجيل : Oct 2015
 الجنس : ~ رجل
 المكان : المملكه العربيه السعوديه
 المشاركات : 16,867
 الحكمة المفضلة : ن سر تعاسة الانسان فى خمسة أشياء داخل نفسه : الشهوة والغضب والغرور والأنانية والتملك.
 النقاط : حازم34 has a reputation beyond reputeحازم34 has a reputation beyond reputeحازم34 has a reputation beyond reputeحازم34 has a reputation beyond reputeحازم34 has a reputation beyond reputeحازم34 has a reputation beyond reputeحازم34 has a reputation beyond reputeحازم34 has a reputation beyond reputeحازم34 has a reputation beyond reputeحازم34 has a reputation beyond reputeحازم34 has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 1991554
 قوة التقييم : 996

حازم34 غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

دول صنف من الناس يحب يعمل شي يغضب الطرف التاني وعاوز الطرف التاني هو ال يتحمل ودايما يحنو عليه... ليه وعلشان ايه..... المثل بيقول من قدم السبت لقى الحد قدامه.... والقلوب بطبعها تمل من هذه معامله.... فضفضه تمس واقع اليم يشكو منه الكثير تحياتي الك ربي يسعد قلبك بكل جميل







SaMa. معجبون بهذا .
  رد مع اقتباس
قديم منذ /09-28-2020, 10:19 AM   #10

قلم مبدع

 

 رقم العضوية : 101417
 تاريخ التسجيل : Jun 2016
 الجنس : ~ رجل
 المشاركات : 3,539
 النقاط : فصيح has a reputation beyond reputeفصيح has a reputation beyond reputeفصيح has a reputation beyond reputeفصيح has a reputation beyond reputeفصيح has a reputation beyond reputeفصيح has a reputation beyond reputeفصيح has a reputation beyond reputeفصيح has a reputation beyond reputeفصيح has a reputation beyond reputeفصيح has a reputation beyond reputeفصيح has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 284890
 قوة التقييم : 143

فصيح غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

عندك حق يا سما
الله المستعان تحياتي لكي سما







SaMa. معجبون بهذا .
  رد مع اقتباس
إضافة رد


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
على الناصيه جالسين ستات حازم34 ابداعات الاعضاء العامية 12 01-17-2016 11:00 PM
كده خالصين اميره الشعر الشجين نكت - طرائف - وناسة - فرفشة 18 06-09-2013 03:10 PM
شوفوا اللي جالسين داخل الحرم الابراهيمي حسن513 صور - كاريكاتير - مناظر - خلفيات 2 03-25-2010 05:28 PM
جربوا الان وانتم جالسين Love Cancer نكت - طرائف - وناسة - فرفشة 2 06-16-2009 05:38 PM


الساعة الآن 05:24 PM


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2020, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 RC 1
منتديات بنات مصر . منتدى كل العرب

a.d - i.s.s.w