::: فعاليات المنتدى :::

أهلا وسهلا بك إلى منتديات بنات مصر.
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات، بالضغط هنا. كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

آخر 12 مواضيع
انسيه
الكاتـب : دمعه حائره - مشاركات : 0 -
لوكان عنترة...
الكاتـب : كاسر - آخر مشاركة : دمعه حائره - مشاركات : 3 -
عضو جديد يتمنى ان يجد مكان بينكم
الكاتـب : رجل من الزمن الماضي - آخر مشاركة : حـيـــــآة ❤ - مشاركات : 6 -
مساء الخير عليكم اخواتي
الكاتـب : عاشقه الورد - آخر مشاركة : سيناا - مشاركات : 9 -
زوجتي؟!
الكاتـب : ana aboodya - آخر مشاركة : دمعه حائره - مشاركات : 2 -
عودة
الكاتـب : نزارالفاضل - آخر مشاركة : دمعه حائره - مشاركات : 6 -
○○○ غربه حب ○○○
الكاتـب : وليد الطويل - مشاركات : 263 -
فجر جديد
الكاتـب : احساسى صحيح - مشاركات : 6 -
قوانين
الكاتـب : نزارالفاضل - آخر مشاركة : دمعه حائره - مشاركات : 6 -
عتاب
الكاتـب : gntlsoll - آخر مشاركة : دمعه حائره - مشاركات : 11 -
عتاب
الكاتـب : gntlsoll - آخر مشاركة : نزارالفاضل - مشاركات : 2 -
سيناء الحب
الكاتـب : نزارالفاضل - آخر مشاركة : عادل صمتي كلام - مشاركات : 17 -

إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم منذ /06-29-2008, 01:16 PM   #1

عضو ذهبي

 

 رقم العضوية : 4304
 تاريخ التسجيل : Jun 2008
 العمر : 33
 المكان : egypt
 المشاركات : 1,101
 النقاط : Romns will become famous soon enough
 درجة التقييم : 58
 قوة التقييم : 0

Romns غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
يا ترى ليه اخترت اسمك ده بالمنتدى؟؟؟

شوفت الفكرة دى فى أحد المنتديات

وعجبتنى أووووووووووى

وحبيت أعرضها عليكوا هنا

الموضوع كله فى سؤال واحد

إيه سبب إختيارك لأسمك بالمنتدى؟؟

هل مجرد صدفة اى اسم وخلاص

ولا فى قصة تحب تحكيهالنا

واحنا اكيد هنحب نسمعها

ياااااااااا رب ميطلعش موضوع مكرر

وتحذفة الإدراة







  رد مع اقتباس
قديم منذ /06-29-2008, 01:18 PM   #2

عضوة فوق الوصف
 

 رقم العضوية : 3573
 تاريخ التسجيل : May 2008
 المكان : AleX*
 المشاركات : 5,285
 النقاط : 00كاتى00 will become famous soon enough
 درجة التقييم : 74
 قوة التقييم : 1

00كاتى00 غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

لالالالالالالالالالالالالا متقلقش مش مكرر
هههههههههههههههههههههههههه

ايه اخبارك تمام
موضوع رائع وجميل مثل صاحبه هههههههههه

ناا زى قلتلك قبل كده
ان انا كنت فى منتدى تانى وكان فى عضوه اسمها رقه الندى فاسم عجبنى وكان الاعضاء بيحبوها فانا قولت يمكن ابقى زيها الحمجد لله مفيش حد مش بيحبنى ههههههههههههه

الحمد لله من عند ربنا
طب قلنا انت بقى







  رد مع اقتباس
قديم منذ /06-29-2008, 01:25 PM   #3

عضو ذهبي

 

 رقم العضوية : 4304
 تاريخ التسجيل : Jun 2008
 العمر : 33
 المكان : egypt
 المشاركات : 1,101
 النقاط : Romns will become famous soon enough
 درجة التقييم : 58
 قوة التقييم : 0

Romns غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

الحمد لله انه مش مكرر

كله تمام
ميرسى والله ده من زوقك


ده المنتدى كله بيحبك
وأولهم انااااااااااا

أنا بقى اخترت الإسم ده علشان

فى إنسانة عزيزة وغالية عليا أوى
بتنادينى بيه
علشان كده بحب الإسم ده وأشتركت بيه


فى إنتظار باقى الأعضاء







  رد مع اقتباس
قديم منذ /06-29-2008, 01:28 PM   #4

 

 رقم العضوية : 4585
 تاريخ التسجيل : Jun 2008
 العمر : 34
 المكان : ام الدنيا
 المشاركات : 9
 النقاط : السمراء will become famous soon enough
 درجة التقييم : 50
 قوة التقييم : 0

السمراء غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

انا ياستي اخترت اسمي لاني سمرا وبحب سمراي وبحس انه بيميزني
فعشان كده اخترت الاسم ده
ميرسيي علي الموضوع وان شاء الله مش يكون مكرر ولا حاجه







  رد مع اقتباس
قديم منذ /06-29-2008, 01:28 PM   #5

عضوة فوق الوصف
 

 رقم العضوية : 3573
 تاريخ التسجيل : May 2008
 المكان : AleX*
 المشاركات : 5,285
 النقاط : 00كاتى00 will become famous soon enough
 درجة التقييم : 74
 قوة التقييم : 1

00كاتى00 غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

ايوه ياعم
مظبط انت
ههههههههههههه
مرسىة ياقمر ربنا يخليييييييييييك
وانا بحب المنتدى كله والله
وحقيقى فعلا نورت
وسلملى على القمر بتاعك هههههههههههه







  رد مع اقتباس
قديم منذ /06-29-2008, 02:15 PM   #6

عضو ذهبي

 

 رقم العضوية : 4304
 تاريخ التسجيل : Jun 2008
 العمر : 33
 المكان : egypt
 المشاركات : 1,101
 النقاط : Romns will become famous soon enough
 درجة التقييم : 58
 قوة التقييم : 0

Romns غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

أهلا السمرا

مشكووووووووورة على مرورك

على رأى المثل

السمار نص الجمال







  رد مع اقتباس
قديم منذ /06-29-2008, 02:17 PM   #7

عضو ذهبي

 

 رقم العضوية : 4304
 تاريخ التسجيل : Jun 2008
 العمر : 33
 المكان : egypt
 المشاركات : 1,101
 النقاط : Romns will become famous soon enough
 درجة التقييم : 58
 قوة التقييم : 0

Romns غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

بلاش قر بقى
سيبينا ناكل عيش

ههههههههههههههههه

النور نورك
علشان انتى اللى هتدفعى فاتورة الكهرباء

يوصل سلامك يا قمر







  رد مع اقتباس
قديم منذ /06-29-2008, 02:20 PM   #8

عضو ذهبي

 

 رقم العضوية : 4550
 تاريخ التسجيل : Jun 2008
 المكان : My HoMe
 المشاركات : 1,360
 النقاط : بنوته حلوة will become famous soon enough
 درجة التقييم : 50
 قوة التقييم : 0

بنوته حلوة غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

انا يا سيدى اخترت اسمى لان صحابى مسمينى الحلوة
فانا بحب الاسم دا اوووووووووووى يعنى علشان يمكن انا احلى واحده فى الشله
ههههههههه من غير تكبر والله هههههههههه
تسلم ع الموضوع الحلووووووووووووووو
بالتوفيق







  رد مع اقتباس
قديم منذ /06-29-2008, 02:21 PM   #9

عضو ذهبي

 

 رقم العضوية : 3706
 تاريخ التسجيل : May 2008
 المكان : ام الدنيا
 المشاركات : 911
 النقاط : سندريلا مصر will become famous soon enough
 درجة التقييم : 67
 قوة التقييم : 0

سندريلا مصر غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

هاي يا رومانس وحشتنا ليه مش بتجي بيت العيله...

سندريلا مصر.:...... لأني حاسه اني شبه سندريلا شكلا وموضوعا وبحبها اوي وحبيت ابقى سندربلا مصر.







  رد مع اقتباس
قديم منذ /06-29-2008, 04:56 PM   #10

 

 رقم العضوية : 4284
 تاريخ التسجيل : Jun 2008
 المكان : egypt
 المشاركات : 5
 النقاط : شروق will become famous soon enough
 درجة التقييم : 50
 قوة التقييم : 0

شروق غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى شروق
أوسمة العضو
افتراضي

موضوع حلو وشيق شكرا ليك علية
انا اختر اسمى علشان علشان علشان ... هو اسمى الحقيقى بس يعنى
اى خدمة يارومانس







  رد مع اقتباس
إضافة رد

الكلمات الدلالية (Tags)
ليه, اخترت, اسمك, بالمنتدى؟؟؟, برج


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
ليه اخترت اسمك يبقى كده(كله يدخل)وارررجو التثبيت Mission completed...done مواضيع عامة - ثقافة عامة 21 10-25-2010 10:49 PM
اغنية اخترت صح لتامر حسني 2010 كاملة , اغنية اخترت صح لتامر حسني 2010 كاملة يوتيوب , مشاهدة اغنية اخترت صح لتامر حسني 2010 , استماع اغنية اخترت صح لتامر حسني 2010 كاملة ARAGON يوتيوب - موقع يوتيوب - يوتيوب فيديو - مقاطع يوتيوب 12 06-28-2010 12:04 PM
اخى العضو بالمنتدى اسمك سيء غيره ابومروان الهوارى مواضيع عامة - ثقافة عامة 0 02-26-2009 10:25 PM


الساعة الآن 10:37 PM


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2020, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 RC 1
منتديات بنات مصر . منتدى كل العرب

a.d - i.s.s.w