عرض مشاركة واحدة
قديم منذ /08-12-2010, 04:48 PM   #6

دلع بنوتة مصرية

عضو مشارك

 

 رقم العضوية : 51770
 تاريخ التسجيل : Jul 2010
 المكان : مصر
 المشاركات : 297
 النقاط : دلع بنوتة مصرية will become famous soon enough
 درجة التقييم : 50
 قوة التقييم : 0

دلع بنوتة مصرية غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

(الحلقة التانية)
احمد:والله متشكر على النصيحة لكن اهو انتي مش عايزاني اقعد معاكي يبقى انتي كده اخلاقك وحشة؟؟
نورة:مرتبكة عن اذنك
في اليوم اللي بعده عبير تتمشى تحت لوحدها فأحمد يشوفها
احمد:نوووووووووووورة
نورة:ايوة احمد ازيك عايز ايه
احمد:عايز اقعد معاكي شوية
نورة:لا بس ممكن تتمشى
احمد:بس...
نورة:مبسش ياكده يا سلام عليكم
احمد:لالا خلاص نتمشى
طبعا احمد مقدرش يقولها على اللي في قلبه لانهم لازم يقعدو لكن بردوا ضحكو وهزروا ونورة بدأت تعجب بأحمد
الساعة11 بليل احمد شاف نورة فصفر نورة طلعت
نورة:عايز حاجة
احمد:ايوة عبير ممكن اقعد معاكي شوية لاني بصراحة مقلتلكيش اللي في قلبي لاننا بنتمشى وانا معرفش اتكلم وانا بتمشى
نورة:انسىىى تصبح على خير
احمد:مش انتي كنت قاعدة على الاب توب هتنامي دلوقتي
نورة:ايوة تصبح على خير
نورة معرفتش تنام سهرت على السرير لحد الساعة1 بليل مش عارفة تناااااااااام فقررت انها تقوم تحدد معاد تتكلم معاه فيه
قامت وراحت البالكونة ونادت له طبعااحمد لما سدق ففورا طلع
احمد:نعم يا نورة عايزة حاجة
نورة:احمد انا موفقة اني اقعد معاك
وبعدين حددوا ميعاد
وفي اليوم اللي بعده يتقابلوا في المطعم
احمد:اهلا وسهلا
نورة:اهلا ازيك يا احمد
احمد:الحمدلله دلوقتي تسمحيلي اقولك اللي في قلبي
نورة:اتفضل
احمد: انا ...انا.....انا بحبك
نورة.....................
وبعدين ليلى تطب عليهم
ليلى:سألت عليكي ملقتكيش قلت آجي المطعم ده انتي دايما بتيجي هنا
نورة:طيب يا ليلى ممكن تسيبينا شوية
ليلى:نو مش ممكن انا رايحة اجيب عصير وجاية
نورة:احمد دلوقتي اقولك الكلام اللي في قلبي احنا لما تمشينا مع بعض لقيت دمك خفيف وفعلا متبصش لأي بنت وبيكونوا اجمل مني
احمد:مفيش حد اجمل منك يا نورة لازم تعرفي كده
ليلى:انا جيت وسعولي
احمد:طيب استأذن انا بقى
ليلى:طيب
نورة:عايزة ايه يا ليلى
ليلى:عايزة اعرف انتم كنتم بترغو في ايه
نورة:مش هقدر اقولك انا آسفة
ليلى:انتي عمرك مخبيتي عليا حاجة
نورة بعصبية:ليلى فعلا انا زهقت منك مش هقولك افهمي
ليلى:ماشي يا نورة انا ماشية ومش هزعل علشان مقلتليش لا هزل علشان معاملتك بسببه تعامليني وحش عنإذنك
نورة بعدها بتلات ساعات تروح عند ليلى البيت
ترن الجرس ام ليلى تقتح
الام:صباح الخير ازيك يا نورة
نورة:ازيك يا طنط ليلى هنا
الام:ايوة جوة في غرفتها زعلانة مفحومة شوفي مين زعلها وقوليلي اصل هي مش عايزة تقولي
نورة:احاول ان شاء الله
نورة تتدخل على ليلى وتصالحها وتعتذر ليها وتقولها على اللي حصل بينها وبين احمد
نورة:انتي موافقة انو احمد يطلب ايدي
ليلى:باباك ومامتك موافقين
نورة:انا مفتحتهمش لسة لكن اعتقد انهم هيوافقو علشان ماما وبابا شغالين في نفس الشركة واحمد شغال معاهم وهما جايما يحكولي عنه وكده يعني الدور والباقي على اهله
ليلى:طيب هو فتحهم
نورة:خلاص هيفاتحهم النهاردة
ليلى:وانتي
نورة:ان شاء الله يلا باي انا هقول لمامتك انك مش عايزة تقولي
ليلى:يلا باي
نورة تطلع من الغرفة والام تيجي
الام:هااا قوليلي قالتلك
نورة:بنتك عندية جدا مش راضية تقول وبتقولك انك لو سألتيها او حتى اي حد كلمها في الموضوع ده هتموت نفسها بس عموما انا هديت من نفسها
الام:ربنا يجبر بخطرك يا بنتي
يا ترى اهل نورة هيوافقو واهل احمد هيوافقو تشوفوا في الحلقة الجاية بعد ردودكم







  رد مع اقتباس