المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : نكت - طرائف - وناسة - فرفشة


الصفحات : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58

  1. البخيل والشحات
  2. اشهر ما يقوله الام والاب في مصر
  3. طـــــــــــالب رخـــــــــــــــم
  4. ازاى ترخم ع مراتك و تطلع عينها و عين اللى خلفوها
  5. موضوع هام جدا وخطير للجميع
  6. الفرق بين الولد والبنت بالصور
  7. وانــــــــــــــت رايــــــــح الجيـــــم
  8. ***حكمة اليوم***
  9. شوفو اللي حصل بعد اعصار ساندي
  10. الفرق بين الولد والبنت في الخروج من الامتحان
  11. ههههههههههههههه شوفو ده
  12. موقف أضحك الشيخ العريفي
  13. ذات مومنت لما...
  14. سبحان الله ايه الحكايه مع الصينين !!!
  15. هتموت من الضحك
  16. لحظة عاشتها كل فتـاة
  17. صاحب الفندق
  18. تعالو شوفو فيس بوك زماان .
  19. مقارناات
  20. انتى طالق ياوليه
  21. الفرق بين نومة الولد ونومة البنت
  22. بخيل اشترى خروف وداه عند الجزار وقاله
  23. ازاى تخلى حبيبك يغير عليكي للبنات فقط مفيش رجاله تخش لحسن عاوز اروح البيت النهارضه
  24. كارثه حصلت في جامعة القاهره
  25. اكثر حاجة بتفرح البنت المصرية
  26. المرادى احلى 20 نكته مصريه بقا
  27. نكتتين بمناسبة رجوعى ليكو ياحبيايبى:eek:
  28. طرق تطفيش عريس
  29. فلم الناظر حصريـــــــا هههههههههه
  30. وعلى رأى المثل
  31. اشهر كدبه في الوطن العربي !!!!!
  32. : اول علامات الحشيش في العيد
  33. ماذا يهمس العروس في أذن العروسه اثناء الرقص
  34. اتحدددددددددددددداكم تسووووون ها الحركـــــــــــــة
  35. مسكين هـالولد
  36. مين عاوز يعرف سبب التكشيرهـ ؟
  37. سندخل 2013 ولا نزال لا نعرف
  38. شعار البنات فى العيد
  39. عندما يرد احـــــــد على موضوعك ب ( هههههههههه)
  40. قبل ما تدخل الامتحان لازم تشوف التوبك دة ........... من قناة محناش نافعين
  41. الحياه الدراسيه للطالب المصري:
  42. مين فيهم الضحية
  43. البنات و الشيبسي
  44. اجمل تعليقات ع فوز الاهلى ع الزمالك من الفيس بوك
  45. رخاااااااامة
  46. يا جماعة!!!
  47. اكد العلماء
  48. اكبر 7 محششين في العرب
  49. الشباااااااااب في العيييييييييييييييييد
  50. من الصور الطريفة
  51. ﻫﻞ ﺗﻌﻠﻢ
  52. تعلمت من الحياة
  53. عرف أكثر صفة فيك تجذب الطرف الأخر :$
  54. نفسي العيد الكبير يجي و احنا مخطوبين ♥
  55. بنــــات بما اننا داخلين على عيد :d
  56. عاوزه تتكلم مصري
  57. نكت وطرائف مصريه 2013
  58. طرفه بدويه
  59. شوف بقى اول ما تتطلب العيديه
  60. شوف بقى اول ما تتطلب العيديه
  61. انجليزى دا ولا مش انجليزى يامتعلمين يابتوع المدارس
  62. للاسف تم تأكيد الخبر
  63. تخيلو كلنا بيت واحد
  64. بطه بتستهبل
  65. عيال الناس
  66. عنتر وعبله
  67. أسرع مخلوق على وجه الارض
  68. كارثــــــــــــــــه حصـــــــــــلت في جامـــــــــــــعة القــــــــــــــــاهـره
  69. البنات في العيدَ
  70. كم انت حقاااااااني ايها المحشش
  71. الهزار ليه حدود
  72. موقف مخيف لكنه يموت ضحك
  73. واطيه...
  74. ازاى الولد يحرق دم البنت
  75. نشرة الاخبار النسائية ...!!!
  76. العلم نور والجهل مهند
  77. احلــــــــــــــــــــــــــــى ضحك
  78. شوية نكت حلو للمتزوجين
  79. أشكالنا ونحن صغار ~ لايفوتكم
  80. من 1 الى 5وتاخذ مين معاك على البحر
  81. للتعارف اكثر.....بطاقة كل عضو
  82. طرائف ومواقف!
  83. طرائف مضحكة من يوميات أزواج
  84. واحد مسطول دخل امتحان عربى
  85. فوائد الزوجة النكدية
  86. عايز تموت ازاااااى؟؟؟؟
  87. عندما يحصل الطفل على عرررررررروسة ههههههههه
  88. المصري الاصيل
  89. إضحك يا عم
  90. طرائف عربية
  91. برافوا برافوا
  92. ليلى والثعلب
  93. لطفل عنده صياعه مبكره
  94. فرحى
  95. شوفوا الرومانسيه
  96. انا ولا اعرفها
  97. لما المستر يقولك
  98. حوار دار مابين تلميذ ومعلمه
  99. هههههه صرصار طيوب
  100. الفرق بين النكته العربي والنكته الاجنبي :)
  101. اضحك
  102. ليه في مصر مبنقرأش لاطفالنا قصه قبل النوم
  103. فكها . دي الضحكه ببلاش
  104. من ذكريات الطفوله
  105. عصبي فاتح منتدى ... والله ياهي قوانين ....لاتفوتكم
  106. واحد يغازل وحدة أيام الامتحانات ... تعالوا بسرعة
  107. من هنا ____ لهنا
  108. حرامي رخم
  109. مره واحد اسكندرانى
  110. الام المصريه
  111. اذكى 8 اسئلة في العالم باجاباتهم
  112. راجل مهوووووس
  113. ههههههههههههه
  114. شوياة نكت عجب وجرب كل نكته ليه موقف
  115. حاجة تجنن
  116. حـادثـة غـريـبـة تـحـدث كل يـوم أحـد الساعة 11صباحاً
  117. رجلل تمنى ان يكونن مكان زوجته
  118. جديدة على واقع
  119. اول اوخر نكتة اقولها هون
  120. الفرق بين الحبيب والخاطب والمتزوج
  121. !!!!!!!!!!!!!
  122. فيلم رومانسى
  123. من ........ماقرأت
  124. طريقه تخلي البنت تقولك يا عمري
  125. تعالوا نفرفش شوية مع اساحبى لانى اتخنقت من الدراسة
  126. يعني أيه ضغط؟؟؟
  127. لو كنت
  128. بيحششوا عند الهرم
  129. ﻋﺰﻳﺰﺗﻲ ﺍﻟﺒﻨﺖ ﺍﻓﻀﻞ ﻃﺮﻳﻘﺔ ﻻﺯﺍﻟﺔ ﺍﻟﻜﺮﺵ
  130. اذاااااااا ،،،، ااااااااااااااا ى ؟؟؟ !!!!! ههههههه
  131. واحده عنديها حشرات؟؟؟؟؟
  132. بابا انا اخدت 10
  133. *** الـــــــ ،، ــــــــ عـــــ ،،، ــــريـــ ،،، ــــس ... الصينى،،،
  134. سؤال حير الجميع اتحدااكك تحله
  135. سعوودى طلعلوا عفريت !!!!!!
  136. الدولاب بيزيق
  137. ادخل وهتشوب الضحك
  138. يلا نضحك من قلبنا مع احدث نكت 2013
  139. النكته دى جامده فشخ السنين
  140. فارس احلام كل نعجة
  141. حبيبتى أحماتى
  142. محسس بيحل الكلمات المتقاطعه
  143. سواق قتل 60 واحد فى حادثه
  144. الوظيفه !!!!!!!!!!
  145. احلى نكت لعاااااام 2013
  146. من غير شتيمة :)
  147. صباح الفجولة
  148. اصحاب بجد
  149. ما هما جايات من ورا البحر الصبايا هع هع
  150. طوماس اديسون
  151. الهامر هههههه
  152. المصر ىام الاجنبى
  153. العشق الحارق
  154. نكت مصريه
  155. عم ابراهيم
  156. Ashm3zaa
  157. ولا بيهمنا
  158. اضحك محدش وخد منها حاجه
  159. بنات اخر زمن
  160. طيب ليه اشتريتيه
  161. ده مش غرور بس وثقه من نفسى
  162. مقهى المنتدى
  163. تم افتتاح منتداي يشرفني حظؤؤؤركم
  164. عاااجل ( صور لعبة بيس 2013 ) حصريا لمنتدى بنات مصر
  165. اتخيلوا ..!!!!!! ♣♣♣ ♥♥
  166. رسالة تقتل من يقرأها
  167. ما هو الاحتباس الحرارى؟؟
  168. قاااال !!!
  169. طبختي الجديدة
  170. قصة تقطع القلب
  171. مفيش فايده
  172. حب من اول عطسه
  173. حوار دار مابين ولد وبنت (لا يدخله الازو نيه صفيه)
  174. محشش في اختبار القدرات
  175. هل تعلم أن مكتشف أمريكا مصري !؟
  176. قال فن التعامل مع النساء
  177. لا تتزوج وحده شعرها طوووووويل ( اخر الابحاث العلميه ) موضوع مفيد جداااا
  178. امتحان 2040
  179. اعمل ايه وياك يا عكاشه ,,,,,,,, والي عملته دا اسؤا عاده
  180. هام و خطير
  181. ماذا قال المشااهير عن منتديات بنات مصر
  182. فعلآ محدش يعرف يضحك على المصريين ابدآ
  183. ليس للمدرسة اي اهمية
  184. انا لله وانا اليه راجعون
  185. تعآلوآ شوفوآ علآمآت الحمل
  186. مراحل تطور الانسان
  187. طرق الامهات في تنويم الاطفال
  188. ايه الاجازه الي مفيهاش بركه دي
  189. لماذا نشرب الشاي؟؟
  190. hالبنت لما بتتخطب
  191. غرائب المصرين
  192. بمناسبه ان الاجازه قربت تخلص !!!!!
  193. اضحك وانبسط
  194. فرفشششه
  195. تعالوا نشوف شكلنا ايام الدراسه
  196. أصل إنتوآ مش فآهمين أحنآ مش فآشلين
  197. عظيم أيهاا الطالب المصري :)
  198. يآفرحتى بيك يآسوسن
  199. ملكة جمال مصر
  200. لاء غلطان ههههههه
  201. مشكلة العربجى اذا كان رومانسى
  202. البنات البنات آجمل الكائنات
  203. خد الجديد
  204. واااحـــــــد فـــــاشـــــــل
  205. ذهب الليل طلع الفجر
  206. شعب متميز في كل حاآجه:)
  207. حاسب من جدتك..في الامتحان!!
  208. الواحد لازم يعتمد على نفسه
  209. تصوري حالك مكان هالفتاه
  210. نظره سياسيه من أغنيه شعبيه !!
  211. اللى عاوز يعيط يدخل !!
  212. آخر موضة من السناسيل وصلتنا حاليا
  213. سؤاااااااال صعب جدا
  214. الفرق بين بنات زمان وبنات دلوقتى
  215. احب اذكركم
  216. كله يلحق عيدية العيد بسرررررعة
  217. تعريفات هامة هههههههه
  218. تعالي اضحكي مع اساحبي
  219. صبرنى على الدراسه . اقصد الدراسه جميله .
  220. hhhhhhhhhhh
  221. افضل مكان
  222. تلك اللحظة
  223. عارفين لية الطالب بيسقط
  224. ندل فتح ملاهي شوفوا اللي حصل
  225. مين راح ينضم للقبيله هع هع
  226. غيره الشباب وصلت لفين
  227. ازاى تثبت بنت !!
  228. خش وشوف اللى داخل هذا الموضوع
  229. البط يا سلام علي الب
  230. هتدحك يعني هتدحك
  231. العجوز والبنك
  232. لو سمحت عايزة
  233. هاتعملوا اية بصراحة
  234. نص البنات وهي بتتصور
  235. بعين الله
  236. تسمية ألملفآت ؟؟
  237. حملة لتنسيط قسم نكت - طرائف - وناسة - فرفشة
  238. تريقه علي البنات معلشي يابنات ده حبه فرفشه
  239. شوفوا استهبال المطربين
  240. اضحك من قلبك
  241. ادحكوا وببلاش كمان
  242. دى صغيره دى ؟ دى بغللللللللللللله :))
  243. ماتت وتركتني
  244. جرى أى يا أمووور
  245. الأهلى معلم
  246. لو سمحتى .. لو سمحتى
  247. اتعلمت ايه بالمدرسه ؟ :)))
  248. دا الحب ولا بلاش
  249. ادخل و فرفش :)
  250. اكتب اسمك و شوف تسريحة شعرك

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 RC 1