::: فعاليات المنتدى :::

أهلا وسهلا بك إلى منتديات بنات مصر.
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات، بالضغط هنا. كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

آخر 12 مواضيع
عند الرحيل .. بقلم مهيب
الكاتـب : مهيب الركن . - مشاركات : 11 -
سجلو اسمي
الكاتـب : واد حبيب - آخر مشاركة : مهيب الركن . - مشاركات : 5 -
إنسان
الكاتـب : فصيح - آخر مشاركة : مهيب الركن . - مشاركات : 16 -
حبيبتي وبس
الكاتـب : واد حبيب - آخر مشاركة : اميره الاميره - مشاركات : 13 -
اللي ف مرايتي
الكاتـب : د/ عبد الله - آخر مشاركة : اميره الاميره - مشاركات : 11 -
كادت تنسي..!
الكاتـب : YOo YA - آخر مشاركة : اميره الاميره - مشاركات : 10 -
حبيبي رجعلي تاني
الكاتـب : واد حبيب - آخر مشاركة : اميره الاميره - مشاركات : 13 -
علي قلبها
الكاتـب : عاشق ولهان - آخر مشاركة : اميره الاميره - مشاركات : 14 -
كل عام وأنتم بألف خير
الكاتـب : شاعر الحب الحزين - آخر مشاركة : اميره الاميره - مشاركات : 15 -
كلمة
الكاتـب : شاعر الحب الحزين - آخر مشاركة : اميره الاميره - مشاركات : 10 -
[درس] تبييض الأسنان بالفوتوشوب - Photoshop teeth whitening !
الكاتـب : JUST AHMED - آخر مشاركة : اميره الاميره - مشاركات : 8 -
رســـــالة لك ^_^
الكاتـب : Arco Baleno - آخر مشاركة : اميره الاميره - مشاركات : 17 -

 
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم منذ /09-27-2010, 07:41 PM   #1

Ş๓ίℓз

 

 رقم العضوية : 41932
 تاريخ التسجيل : Feb 2010
 العمر : 25
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : هنـــآآآكـ
 المشاركات : 6,277
 الحكمة المفضلة : Always Say : ﺁﻟـפـﻤﺪُﻟﻠﮧ
 النقاط : بـقـآيـآ ح ــڻيـڻ დ has a reputation beyond reputeبـقـآيـآ ح ــڻيـڻ დ has a reputation beyond reputeبـقـآيـآ ح ــڻيـڻ დ has a reputation beyond reputeبـقـآيـآ ح ــڻيـڻ დ has a reputation beyond reputeبـقـآيـآ ح ــڻيـڻ დ has a reputation beyond reputeبـقـآيـآ ح ــڻيـڻ დ has a reputation beyond reputeبـقـآيـآ ح ــڻيـڻ დ has a reputation beyond reputeبـقـآيـآ ح ــڻيـڻ დ has a reputation beyond reputeبـقـآيـآ ح ــڻيـڻ დ has a reputation beyond reputeبـقـآيـآ ح ــڻيـڻ დ has a reputation beyond reputeبـقـآيـآ ح ــڻيـڻ დ has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 27850
 قوة التقييم : 14

بـقـآيـآ ح ــڻيـڻ დ غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
ســــ ج ــــن اعضـــــاء بنات مصر >> منووره يا تقـــــى

سلاموو عليكو

احم احم

رجعنا الموضووع تانى

طبعا الموضوع كان فكرره البت ولاء حبيبتى

قوولت اكمله وااعمل حلقه جديده بدل ما هو وااقف


الغرض من الموضوع هو تنشيط الأقسام في المنتدى




اذهاب الكسل عن الأعضاء ,,, واخراج روح المحبة والتعاون والاخوة


للرقي بمنتدانا ان شاء الله .






الموضوع//ّ سجـــــــن اعضاء بنات مصر







يسجن عضو ------ ولايخرج الا بكفالة


والكفالة تحدد من الاعضاء






مثلاً :




أنا هسجن عضو ،، وطبعا هو هيدفع كفالة لكي يخرج من السجن .








الكفالة هتكون:-




- اضافة رد على موضوع أو أكتر .


أو وضع فكرة بقسم معين .




أو كتابة شيء من ابداعاتك


--- و هكذا ---





ويشترط / أن لا تتعدى الكفالة 3 أشياء


ألا تكون صعبة أو تعجيزية للعضو


ألا يتأخر المسجون بدفع الكفالة




و طبعاً لو دفعت السجين الكفالة باضافة ما طلب منه يخرج ويختار سجين وراءه



والعقوبة الاعضاء الا بيختروها يعنى كل عضو ليه 3 عقوبات والبت حنين تعملها



بس طبعا متكنش تعجيزية




يلا أنا هبدء:-




واول سج ـــــــــــيــنة هــــــــــــــى





تووووتى حبيبتى



funny g!rl



منووره يا توووووتى



واستنى طلبااتى بقى هع هع









 
قديم منذ /09-27-2010, 07:45 PM   #2

ѕαмвαтекα

 

 رقم العضوية : 35327
 تاريخ التسجيل : Nov 2009
 العمر : 23
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : » Σġчρт «
 المشاركات : 17,176
 الحكمة المفضلة : على قدر أهل العزم تأتي العزائم :")
 النقاط : тoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 9777404
 قوة التقييم : 4889

тoкα..♥ غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

منك للي كلت دراع جوزها يا حنين
وانا عملتلك ايه يا بنتي بس
انا قاعده في حالي اهوت
بس انا عارفه ان كلهم بيحبوني ومش هيطلبو طلبات رخمه يعني وهيحسو بيا هئ هئ
في انتظار الطلبات ياختي
وهوريكي







 
قديم منذ /09-27-2010, 07:55 PM   #3

مشرفة صفحات مكشوفة سابقا

أحبـــــڪ ربــــے‏

 

 رقم العضوية : 38725
 تاريخ التسجيل : Dec 2009
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : آغلى ماذكر ربىِِ ف قرآنه الكريم
 المشاركات : 14,561
 الحكمة المفضلة : أن لم تستحى فافعل ما شئت
 النقاط : رووكه has a reputation beyond reputeرووكه has a reputation beyond reputeرووكه has a reputation beyond reputeرووكه has a reputation beyond reputeرووكه has a reputation beyond reputeرووكه has a reputation beyond reputeرووكه has a reputation beyond reputeرووكه has a reputation beyond reputeرووكه has a reputation beyond reputeرووكه has a reputation beyond reputeرووكه has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 540992
 قوة التقييم : 271

رووكه غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

ههههههههههههه

سبحان الله ابدان على ابدان

اللى عملتيه فى الامثال طلع عليكى يا تقى هههههه

قلبى معاكى وهقف جانبك ويارب تكون كفلتك مش كتيره

هروح اجبلك عيش وحلاوه اهووووووووو بسرعه







 
قديم منذ /09-27-2010, 08:00 PM   #4

ѕαмвαтекα

 

 رقم العضوية : 35327
 تاريخ التسجيل : Nov 2009
 العمر : 23
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : » Σġчρт «
 المشاركات : 17,176
 الحكمة المفضلة : على قدر أهل العزم تأتي العزائم :")
 النقاط : тoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 9777404
 قوة التقييم : 4889

тoкα..♥ غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

اقتباسالمشاركة الأصلية كتبت بواسطة روكه2ههههههههههههه

سبحان الله ابدان على ابدان

اللى عملتيه فى الامثال طلع عليكى يا تقى هههههه

قلبى معاكى وهقف جانبك ويارب تكون كفلتك مش كتيره

هروح اجبلك عيش وحلاوه اهووووووووو بسرعه


ههههههههه
كدا يا روكتي حتى انتي؟
ماشي يا ختي وابقي هاتي جبنه رومي عشان بحبها
منورة







 
قديم منذ /09-27-2010, 08:37 PM   #5

مشرفة صفحات مكشوفة سابقا

أحبـــــڪ ربــــے‏

 

 رقم العضوية : 38725
 تاريخ التسجيل : Dec 2009
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : آغلى ماذكر ربىِِ ف قرآنه الكريم
 المشاركات : 14,561
 الحكمة المفضلة : أن لم تستحى فافعل ما شئت
 النقاط : رووكه has a reputation beyond reputeرووكه has a reputation beyond reputeرووكه has a reputation beyond reputeرووكه has a reputation beyond reputeرووكه has a reputation beyond reputeرووكه has a reputation beyond reputeرووكه has a reputation beyond reputeرووكه has a reputation beyond reputeرووكه has a reputation beyond reputeرووكه has a reputation beyond reputeرووكه has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 540992
 قوة التقييم : 271

رووكه غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

هههههههههه جبنه رومى من عونيا انا امرى بس انتى

انتى اللى معوضانى شويه فراق العيال فلازم اجبلك اللى نفسك فيه

يا حببتى السجن للجدعان اى خدمه يا معلم







 
قديم منذ /09-27-2010, 08:43 PM   #6

مشرفة الخزعبلات سابقا

 

 رقم العضوية : 40541
 تاريخ التسجيل : Jan 2010
 العمر : 28
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : فى عشق قلبى (بلدى الحبيبة .. مصـــر ) .
 المشاركات : 26,339
 الحكمة المفضلة : أيقنتُ تماماً , أنّ اليأس " أبداً " لآ يليقُ بأروآحِ المؤمنينْ
 النقاط : ~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 1168189
 قوة التقييم : 585

~♥ Queen sozan♥~ غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

هههههههههههههههههه
يا سبحان الله هى بتشتكى من الرخامة لى بتعملها
لقت لى يعمل فيها رخامة غير عادية

حنونة انتى دايما ترخمى با اسلوب مختلف
ربنا معاكى
ويكفينا شر رخمتك يا حبيبتى
هههههههههههههههههههه

منورة يا تقي ابعتلك
عيش وحلوة

ولا ابعت بيتزا احسن
هههههههههههه







 
قديم منذ /09-27-2010, 08:46 PM   #7

ѕαмвαтекα

 

 رقم العضوية : 35327
 تاريخ التسجيل : Nov 2009
 العمر : 23
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : » Σġчρт «
 المشاركات : 17,176
 الحكمة المفضلة : على قدر أهل العزم تأتي العزائم :")
 النقاط : тoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 9777404
 قوة التقييم : 4889

тoкα..♥ غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

اقتباسالمشاركة الأصلية كتبت بواسطة روكه2هههههههههه جبنه رومى من عونيا انا امرى بس انتى

انتى اللى معوضانى شويه فراق العيال فلازم اجبلك اللى نفسك فيه

يا حببتى السجن للجدعان اى خدمه يا معلم



امشي من هنا احسنلك







 
قديم منذ /09-27-2010, 08:47 PM   #8

ѕαмвαтекα

 

 رقم العضوية : 35327
 تاريخ التسجيل : Nov 2009
 العمر : 23
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : » Σġчρт «
 المشاركات : 17,176
 الحكمة المفضلة : على قدر أهل العزم تأتي العزائم :")
 النقاط : тoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 9777404
 قوة التقييم : 4889

тoкα..♥ غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

اقتباسالمشاركة الأصلية كتبت بواسطة همسღ الجراحهههههههههههههههههه
يا سبحان الله هى بتشتكى من الرخامة لى بتعملها
لقت لى يعمل فيها رخامة غير عادية

حنونة انتى دايما ترخمى با اسلوب مختلف
ربنا معاكى
ويكفينا شر رخمتك يا حبيبتى
هههههههههههههههههههه

منورة يا تقي ابعتلك
عيش وحلوة

ولا ابعت بيتزا احسن
هههههههههههه



اه شوفتي يا همس
من اعمالكم>>على راي المثل خخخخخ
لا انا عايزة كنتاكي:Sport-007:







 
قديم منذ /09-27-2010, 08:52 PM   #9

مشرفة صفحات مكشوفة سابقا

أحبـــــڪ ربــــے‏

 

 رقم العضوية : 38725
 تاريخ التسجيل : Dec 2009
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : آغلى ماذكر ربىِِ ف قرآنه الكريم
 المشاركات : 14,561
 الحكمة المفضلة : أن لم تستحى فافعل ما شئت
 النقاط : رووكه has a reputation beyond reputeرووكه has a reputation beyond reputeرووكه has a reputation beyond reputeرووكه has a reputation beyond reputeرووكه has a reputation beyond reputeرووكه has a reputation beyond reputeرووكه has a reputation beyond reputeرووكه has a reputation beyond reputeرووكه has a reputation beyond reputeرووكه has a reputation beyond reputeرووكه has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 540992
 قوة التقييم : 271

رووكه غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

امشي من هنا احسنلك

ماشى ماشى
وكمان بتتنكى وعوزه كنتاكى ههههه
يا بنتى انتى مسجونه كنتاكى ايه انتى عوزه
القاضى يحبسنا
اجرى يا همس لحسن شكلنا هنشرف هنا
مكانها هههههههههههه







 
 

الكلمات الدلالية (Tags)
>>, مصر, منووره, اعضـــــاء, بنات, تقـــــى, ســــ, ــــو


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
ســــ ج ــــن اعضـــــاء بنات مصر Loyalty أرشيف برامج اليوميات 36 07-29-2010 11:30 PM
فـــن الاعــــتذار Mr. M ! r o مواضيع عامة - ثقافة عامة 13 08-03-2009 08:43 PM
ســــ ع ـــــوديــــــه سعوديه منتدى الترحيب بالاعضاء الجدد 14 03-26-2009 11:13 PM


الساعة الآن 10:44 PM


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2019, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 RC 1
منتديات بنات مصر . منتدى كل العرب

a.d - i.s.s.w