::: فعاليات المنتدى :::

أهلا وسهلا بك إلى منتديات بنات مصر.
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات، بالضغط هنا. كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

آخر 12 مواضيع
عند الرحيل .. بقلم مهيب
الكاتـب : مهيب الركن . - مشاركات : 11 -
سجلو اسمي
الكاتـب : واد حبيب - آخر مشاركة : مهيب الركن . - مشاركات : 5 -
إنسان
الكاتـب : فصيح - آخر مشاركة : مهيب الركن . - مشاركات : 16 -
حبيبتي وبس
الكاتـب : واد حبيب - آخر مشاركة : اميره الاميره - مشاركات : 13 -
اللي ف مرايتي
الكاتـب : د/ عبد الله - آخر مشاركة : اميره الاميره - مشاركات : 11 -
كادت تنسي..!
الكاتـب : YOo YA - آخر مشاركة : اميره الاميره - مشاركات : 10 -
حبيبي رجعلي تاني
الكاتـب : واد حبيب - آخر مشاركة : اميره الاميره - مشاركات : 13 -
علي قلبها
الكاتـب : عاشق ولهان - آخر مشاركة : اميره الاميره - مشاركات : 14 -
كل عام وأنتم بألف خير
الكاتـب : شاعر الحب الحزين - آخر مشاركة : اميره الاميره - مشاركات : 15 -
كلمة
الكاتـب : شاعر الحب الحزين - آخر مشاركة : اميره الاميره - مشاركات : 10 -
[درس] تبييض الأسنان بالفوتوشوب - Photoshop teeth whitening !
الكاتـب : JUST AHMED - آخر مشاركة : اميره الاميره - مشاركات : 8 -
رســـــالة لك ^_^
الكاتـب : Arco Baleno - آخر مشاركة : اميره الاميره - مشاركات : 17 -

 
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم منذ /11-08-2010, 09:56 PM   #1

موقوف
 

 رقم العضوية : 29559
 تاريخ التسجيل : Aug 2009
 المكان : فى دنيا العذأأأب
 المشاركات : 7,014
 النقاط : ~®§§][][ سيد دندنة ][][§§®~ has a spectacular aura about~®§§][][ سيد دندنة ][][§§®~ has a spectacular aura about
 درجة التقييم : 172
 قوة التقييم : 0

~®§§][][ سيد دندنة ][][§§®~ غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر MSN إلى ~®§§][][ سيد دندنة ][][§§®~ إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ~®§§][][ سيد دندنة ][][§§®~
أوسمة العضو
افتراضي الحلقه رقم 18 من مزيعين على الهواء ومعانأ ....

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة


النهارده الحلقه رقم 18 وان شاء الله تيكون حلقه

مميــــــــــــــــــزه علشان هتكون معانا بردو عضوه مميزه

جدااااااااا ومحبوبه جدأأأأأأأ تحسه انها شاديه فى زمانها

ههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههه

المهم هى عضوه عملتى بصمه جميله فى المنتدى بكلامها ومواضيعها

عضوه ذو اخلق عاليه جداااااااا

انهارده معانا العضوه همس الجراح

الكل بقا ياخش يقولها منوره الاذاعه ياهموسه

يلا هتموتى النهارده

هههههههههههههههههههههههههه

اهلا بيكى ياهمس

الاول كده

الاسم :

الاقامه :

الحاله الاجتماعى :

السن :

الوظيفه :

قوللنا نبذا عن همس الجراح ؟

قوللنا حكايه اسم همس الجراح ؟









 
قديم منذ /11-08-2010, 10:05 PM   #2

مشرفة قسم المصارعة سابقا

lover smile

 

 رقم العضوية : 37215
 تاريخ التسجيل : Dec 2009
 المشاركات : 3,817
 النقاط : نانـــــو has a spectacular aura aboutنانـــــو has a spectacular aura aboutنانـــــو has a spectacular aura about
 درجة التقييم : 238
 قوة التقييم : 1

نانـــــو غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

ما شاء الله وصلت 18 ههههههههههههههههههههه حبة قر شوية هههههههههههههههههههههههههه
اموت واعرف 20 يوم بتوعك دول ما بيخلصوش نفسى اعرف ايه الى هيحصل ههههههههههههههههههههه
وهمس ضيفة عزيزة علينا وبالتوفيق فى الحلقة يادندنة عقبال ما توصل فى البرنامج للحلقة المليون
متابعة







 
قديم منذ /11-08-2010, 10:09 PM   #3

مشرفة الخزعبلات سابقا

 

 رقم العضوية : 40541
 تاريخ التسجيل : Jan 2010
 العمر : 28
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : فى عشق قلبى (بلدى الحبيبة .. مصـــر ) .
 المشاركات : 26,339
 الحكمة المفضلة : أيقنتُ تماماً , أنّ اليأس " أبداً " لآ يليقُ بأروآحِ المؤمنينْ
 النقاط : ~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 1168189
 قوة التقييم : 585

~♥ Queen sozan♥~ غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

احم احم
دة الكلام دة لية انا صح ولا انتو بتضحكو علية هههههه
ا شادية بحبها اوى بس لم بتكون مع حلم
يالة
اغنالكم بقى اية هههههههههههه
وانا على الهواء كدة

اهلا بيكى ياهمس

اهلا بيك يا دندنة وشكرا على الدعوة


الاول كده
اة هو فية اولا ربنا يستر
وتك تك تك
يا ساااااااااااااتر
الاسم :
ههههههه لاء مش هقول رخامة بقى



الاقامه : محافظة البحيرة _مدينة إدكو _ مدينة الماء والرمال
وافتخر با ذااااااااااااااالك

الحاله الاجتماعى : عزبااااااااء


السن :20 سنة و شهرين

الوظيفه : المفروض مدرسة هههه بس حاليا بشتغل مع اخوية فى محل بتعنا
نقوووووووو بقى عارف انكم هتنقو ههههههه

قوللنا نبذا عن همس الجراح ؟
بنت زى بنات جيلى بس فى اختلفات بسيطة كدة
بحاول على قد ما بقدر اغير لى حولية من السلب لى الاجابى
بشجع السياسة الهادفة لى الطريق الصحيح
لى يوصالنا يا ام المنفى ان شاء الله يا ام التغيرر الصحيح
وبحب بلدى مصر اولا وبعدين إدكو ثانين
بحبهم كاعشق الروح كدة
بس كدة



قوللنا حكايه اسم همس الجراح ؟
همس دة عشان بحب كلمة همس كانت دايما اى شعر اكتبو فية كلمة همس
او همسة وكمان لم بتكلم مع حد بكلمو براحة كدة بهمس يعنى
والجراح دة لان فى داخلى جراح كتير من اشخاص مختلفة
فا الاسم بيعبر عنى
وعلى فكرة لية اسمين تانين يعنى دة المنتدى الوحيد لى فية با همس الجراح
بس كدة







 
قديم منذ /11-08-2010, 10:14 PM   #4

موقوف
 

 رقم العضوية : 29559
 تاريخ التسجيل : Aug 2009
 المكان : فى دنيا العذأأأب
 المشاركات : 7,014
 النقاط : ~®§§][][ سيد دندنة ][][§§®~ has a spectacular aura about~®§§][][ سيد دندنة ][][§§®~ has a spectacular aura about
 درجة التقييم : 172
 قوة التقييم : 0

~®§§][][ سيد دندنة ][][§§®~ غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر MSN إلى ~®§§][][ سيد دندنة ][][§§®~ إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ~®§§][][ سيد دندنة ][][§§®~
أوسمة العضو
افتراضي

اقتباس
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة NANO.N.S





ما شاء الله وصلت 18 ههههههههههههههههههههه حبة قر شوية هههههههههههههههههههههههههه
اموت واعرف 20 يوم بتوعك دول ما بيخلصوش نفسى اعرف ايه الى هيحصل ههههههههههههههههههههه
وهمس ضيفة عزيزة علينا وبالتوفيق فى الحلقة يادندنة عقبال ما توصل فى البرنامج للحلقة المليون
متابعة




اااااااااااااه جينأ بقا للقر بقا

نسرين هنا يارب تعدى الحلقه على خير

هههههههههههههههه

سايبك من اليوم 20 ده بقا

ههههههههههههههه

نورتى يانسرين عقبالك لما تشرفى هنا







 
قديم منذ /11-08-2010, 10:36 PM   #5

موقوف
 

 رقم العضوية : 29559
 تاريخ التسجيل : Aug 2009
 المكان : فى دنيا العذأأأب
 المشاركات : 7,014
 النقاط : ~®§§][][ سيد دندنة ][][§§®~ has a spectacular aura about~®§§][][ سيد دندنة ][][§§®~ has a spectacular aura about
 درجة التقييم : 172
 قوة التقييم : 0

~®§§][][ سيد دندنة ][][§§®~ غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر MSN إلى ~®§§][][ سيد دندنة ][][§§®~ إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ~®§§][][ سيد دندنة ][][§§®~
أوسمة العضو
افتراضي

بتحبى السياسه ؟ اي نوع من السياسه بتتباعها ؟


قوللنا ياهمس ايه رائيك فى الحكومه المصريه ؟


ايه رائيك فى المثل ده !!

اللى ليه ضهر لا ينضرب على بطنه ؟

ايه رايئك فى المثل اللى بيقول


الجنيه غلب الكارنه ؟

وامتى نستخدم الامثاله ديه ؟

هل عند همس حب الاستطلاع ؟ على اى شئ ؟

همس قوللنا موقف حصل معاكى فى حياتك ومن الصعب تنســى ؟

همس قويه الاراده ؟ ام همس تنكسر بسرعه ولا تقاوم ؟

هاخد واحد شاى على السريع كده

ههههههههههههههههه

تشربى شاى معايا ؟











 
قديم منذ /11-08-2010, 10:49 PM   #6

مشرفة الخزعبلات سابقا

 

 رقم العضوية : 40541
 تاريخ التسجيل : Jan 2010
 العمر : 28
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : فى عشق قلبى (بلدى الحبيبة .. مصـــر ) .
 المشاركات : 26,339
 الحكمة المفضلة : أيقنتُ تماماً , أنّ اليأس " أبداً " لآ يليقُ بأروآحِ المؤمنينْ
 النقاط : ~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 1168189
 قوة التقييم : 585

~♥ Queen sozan♥~ غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

اقتباسالمشاركة الأصلية كتبت بواسطة d.g. dandanaبتحبى السياسه ؟
بحبها اة لكن مش كلام فى الفاضى يعنى مش عك وكلام وخلاص
لاء فاهمة انا بقول اية وعارفة هدفى السياسى رايح فين

اي نوع من السياسه بتتباعها ؟
السياسة لى تخص بلدى
يعنى السياسة الداخلية على شوية خارجية
على اهداف الحذاب
شغل كدة كتيرر وبلاش ازعجكم



قوللنا ياهمس ايه رائيك فى الحكومه المصريه ؟
هى الحكومة فيها عيوووووووووب
وبعض المميزات
يعنى اعتقد ان الحكم فية عيوب كتيرر و اولها
من اولها وبلاش توضيح اكتر


ايه رائيك فى المثل ده !!

اللى ليه ضهر لا ينضرب على بطنه ؟

دة شعااااااار فى مصر
يعنى بيتنفز بظبط
واتمنا فى يوم ملقهوش

ايه رايئك فى المثل اللى بيقول


الجنيه غلب الكارنه ؟
فعلا دالوقتى ممكن با فلوسك تعمل اى شئ ممكن تتغايلو
لان المبادء بدئت تقل جدااا

بس انا ضددددددو


وامتى نستخدم الامثاله ديه ؟
فى حالات الكوسة

هل عند همس حب الاستطلاع ؟
اة با كل صراحة
على اى شئ ؟
لاء طبعا فى حدود
يعنى مش كل حاجة ادخل فيهااا

همس قوللنا موقف حصل معاكى فى حياتك ومن الصعب تنســى ؟
موقف اة
انا استحضرنى موقف افتكارتو اهو
لما كانت بلعب كورة ودماغى اتفتحت وطبعا عمرى ما هنسااا ابدا
وحتى الولد لى خبطنى لحد الان نشوف بعض نضحك
يعنى الموقف ميتنسيش من الذكرايت الابداية
- وموقف تانى غدر صديقتى لى كانت فاهمة انها انتيمى
وكويس انها سافرت وسابت مصر كلهااا


همس قويه الاراده ؟

لحد ماااا بعرف احكم نفسى با نفسى
وطبعا دة فية بعض الغلط النفسى
لان صعب حد يفضل ضاغط على اعصابو
غصب عنو فى موقف او شئ
والاصعب تحاسب نفسك با نفسك

ام همس تنكسر بسرعه ولا تقاوم ؟

هو ممكن اكون مكسورة داخلين لكن فى الخارج يبان
انى عاااااادى جداا ولا فارقة
يعنى مش بحب ابين انى ضعيفة لحد ميستهلش يشوف ضعفى

هاخد واحد شاى على السريع كده

ههههههههههههههههه

تشربى شاى معايا ؟









لاء لو عصير مانجو ياريت
ههههههه







 
قديم منذ /11-08-2010, 11:01 PM   #7

موقوف
 

 رقم العضوية : 29559
 تاريخ التسجيل : Aug 2009
 المكان : فى دنيا العذأأأب
 المشاركات : 7,014
 النقاط : ~®§§][][ سيد دندنة ][][§§®~ has a spectacular aura about~®§§][][ سيد دندنة ][][§§®~ has a spectacular aura about
 درجة التقييم : 172
 قوة التقييم : 0

~®§§][][ سيد دندنة ][][§§®~ غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر MSN إلى ~®§§][][ سيد دندنة ][][§§®~ إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ~®§§][][ سيد دندنة ][][§§®~
أوسمة العضو
افتراضي

انتى من النوع اللى بيخاف يقول الحق ولا ايه ؟

قولى كلنا عرفين ان الحكومه ظالمه هل صح هما ظالمه ؟

همس تفتكرى لما كنت صغيره كده كنتى بتتمناه تطلعى ايه ؟

على حلامك ده اتحقق ؟

حكلنا شويه عن همس من اول ما عرفت طعم الحياه ؟

قوللنا بردو مواقف عاشت فيها همس بين الحب والحزن والغرام ؟



يلا جاوبى ال عصير مانجه ال

انا قولت شاى عجبك عجبك من عجبك خلاص

اجبلك عصير مانجه

هههههههههههههههههههه









 
قديم منذ /11-08-2010, 11:16 PM   #8

مشرفة الخزعبلات سابقا

 

 رقم العضوية : 40541
 تاريخ التسجيل : Jan 2010
 العمر : 28
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : فى عشق قلبى (بلدى الحبيبة .. مصـــر ) .
 المشاركات : 26,339
 الحكمة المفضلة : أيقنتُ تماماً , أنّ اليأس " أبداً " لآ يليقُ بأروآحِ المؤمنينْ
 النقاط : ~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 1168189
 قوة التقييم : 585

~♥ Queen sozan♥~ غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

اقتباسالمشاركة الأصلية كتبت بواسطة d.g. dandanaانتى من النوع اللى بيخاف يقول الحق ولا ايه ؟
لاء والله لكن المنتدى هنا لية حدود فى الكلام



قولى كلنا عرفين ان الحكومه ظالمه هل صح هما ظالمه ؟

لحد مااااااا اكيد فى ظلم
لم ميكونش فى عدالة وتمشى با المحسوبية والرشاوى و و و
اكيد ظالمة

همس تفتكرى لما كنت صغيره كده كنتى بتتمناه تطلعى ايه ؟
اطلع ظابط او ظابط طيران
اصل كانت سعات بشوف بنت من بلدنا لبسة لبس الظباط
وماشية فا كانت بتلفت نظر
وكمان كانو الشباب على طول يقولو نفسنا نطلع ظابط
والواد حمو ابن خالتى كان قرفنى انو هيطلع ظابط
وكنا اخدنها عند بقى
هو دخل هندسة وانا دخلت درسات اسلامية
ولا هو ظابط ولا انا حتى شويش هههههههه

على حلامك ده اتحقق ؟
طبعا لاء هههههههههه لان كان لازم البس جيبة لحد الربة
هاها هاهاهاها
طبعا واضح يعنى من غير شرح
تم الرفض لية

حكلنا شويه عن همس من اول ما عرفت طعم الحياه ؟
ياااااااااااااااة دى عيزة رغى لى الصبح
همس فتحت عنية على دلع ايوووووووووووووة
على الدلع لى كانت بدلعو اخر دلع دلع يعنى من سنة كدة
يعنى رحلات وفسح و ريحة جاية يا بت يا سوزى
ويا مورا ويا سوز
دلع دلع وكانت بضايق اوى من الدلع دة
كل شوية اسم شكل
وكمان البت الوحيدة بقى
لكن عرفت معنى الحياة من اول 3 اعدادى
يعنى بدء اخوية الكبير يجبلى كتب وقصص
اطلع عليهم عشان انمى قدراتى الفكرية
فى كل شئ واطلعت على كتب كتيرر فدتنى
فى كل شئ
والحياة بقى لية طعم تانى لم عرفت اهدافى
وعرفت انا عيشة لية وعشان اية وعلية اية
وواجبى اية يعنى حاجات كتيرررررر

قوللنا بردو مواقف عاشت فيها همس بين الحب والحزن والغرام ؟

بص يا دندنة انا معرفتش الحب فى حياتى ولا خاليتو يدخل فى حياتى
دة لو بالك على الحب لى هو كدة كدة دة ههههه
انم الحزن دخل فى قلبى من اول موت صحبتى من اولى ثانويا
وبعدين على طول غدر بنت بردو وطلعت ندلة
وحاجات كتير بقى عرفت معنى الحزن بية

الغرام دة بقى انا فعلا بعشق عشق عشق يعنى
حاجات كتير
بعشق بلدى ووطنى والبحر
واهلى غير كدة مفيش
اظن واضح
هههههههه


يلا جاوبى ال عصير مانجه ال

انا قولت شاى عجبك عجبك من عجبك خلاص

اجبلك عصير مانجه

هههههههههههههههههههه





اة هات عصير مانجو
وكوب من الحليب الدافى
عشان اقوووووووووووووول
تصبحو على خيرر
وغداا نلتقى با يوم جديد
وروح نام
قال شاى قال هههههههههههه

معليش بقى الديك بينادى لازم اناااااااااام
بدل ما شهريار يدبحنى
ههههههههه







 
قديم منذ /11-08-2010, 11:30 PM   #9

موقوف
 

 رقم العضوية : 29559
 تاريخ التسجيل : Aug 2009
 المكان : فى دنيا العذأأأب
 المشاركات : 7,014
 النقاط : ~®§§][][ سيد دندنة ][][§§®~ has a spectacular aura about~®§§][][ سيد دندنة ][][§§®~ has a spectacular aura about
 درجة التقييم : 172
 قوة التقييم : 0

~®§§][][ سيد دندنة ][][§§®~ غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر MSN إلى ~®§§][][ سيد دندنة ][][§§®~ إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ~®§§][][ سيد دندنة ][][§§®~
أوسمة العضو
افتراضي

يلا معليش مش كل شئ بتمناه فى الحياه بيتحقق

بكره تلبسى بدل الطايرين

ههههههههههههههه

قوللنا ايه الفرق بين همس ؟ وسوزى ؟

هل دموع همس سريعه النزول ؟

عندما تلتقى بغدر من اقرب الناس اليكى ؟ ماذا تفعلين ؟

عندما تزريف دموع همس هل من يسمحها ليها ام هيه التى تمسحها ؟

همس سرعة الغضب ؟

همس عندما تبكى ماذا تفعلين ؟

قوللنا ياهمس موقف حصل معاكى ونزلت دموعك غصب عنك ؟

قوللنا بردو عن مشاهد حزين رايته همس ونزل منها دموع غصب عنها ؟

لو حبيت نكمل بكره اوك مافى مشكلة









 
قديم منذ /11-08-2010, 11:41 PM   #10

مشرفة حواء العام سابقا

سلسبيل

 

 رقم العضوية : 29441
 تاريخ التسجيل : Aug 2009
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : كنانة الله
 المشاركات : 19,306
 الحكمة المفضلة : أعمل ما تحب
 النقاط : مشتاقه للجنه has a reputation beyond reputeمشتاقه للجنه has a reputation beyond reputeمشتاقه للجنه has a reputation beyond reputeمشتاقه للجنه has a reputation beyond reputeمشتاقه للجنه has a reputation beyond reputeمشتاقه للجنه has a reputation beyond reputeمشتاقه للجنه has a reputation beyond reputeمشتاقه للجنه has a reputation beyond reputeمشتاقه للجنه has a reputation beyond reputeمشتاقه للجنه has a reputation beyond reputeمشتاقه للجنه has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 373006
 قوة التقييم : 187

مشتاقه للجنه غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

منوره الاذاعه يا هموسه

واجاباتك راائغع

تسلم يا سيد على الاستضافه الجميله دى لعضوه راائعه







 
 

الكلمات الدلالية (Tags)
مزيعين, الحلقه, الهواء, رقم, علي, ومعانأ


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
الحلقه رقم { 15} من مزيعين على الهواء ومعنا { السفينه } ~®§§][][ سيد دندنة ][][§§®~ أرشيف برامج اليوميات 219 11-05-2010 02:40 AM
الحلقه 14 من مزيعين على الهواء ومعانا رنــــأأأ ~®§§][][ سيد دندنة ][][§§®~ أرشيف برامج اليوميات 27 08-12-2010 02:08 AM
الحلقه الحادى عشر من مزيعين على الهواء.. ومعنا ماتركس .. ~®§§][][ سيد دندنة ][][§§®~ أرشيف برامج اليوميات 41 07-31-2010 04:49 PM
الحلقه العاشرة من مزيعين على الهواء ومعنأأأ .... ~®§§][][ سيد دندنة ][][§§®~ أرشيف برامج اليوميات 51 06-05-2010 12:57 AM
الحلقه التاسعه من مزيعين على الهواء .. ومعنا ... روكه ~®§§][][ سيد دندنة ][][§§®~ أرشيف برامج اليوميات 64 05-29-2010 07:26 PM


الساعة الآن 10:31 PM


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2019, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 RC 1
منتديات بنات مصر . منتدى كل العرب

a.d - i.s.s.w