::: فعاليات المنتدى :::

أهلا وسهلا بك إلى منتديات بنات مصر.
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات، بالضغط هنا. كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

آخر 12 مواضيع
ما بين !
الكاتـب : ahmed 22 - مشاركات : 0 -
مفيش حد والا اصدقاء
الكاتـب : اميره الاميره - آخر مشاركة : فداااااااااااء - مشاركات : 1 -
[درس] خطوات بسيطه لتحويل صورتك لبورترية مرسوم بالرصاص باحترافية
الكاتـب : JUST AHMED - مشاركات : 2 -
منوعات حلوه
الكاتـب : اميره الاميره - آخر مشاركة : ايتلوي - مشاركات : 8 -
اتعلم من الدنيا ...
الكاتـب : SaMa. - آخر مشاركة : عاشق ولهان - مشاركات : 4 -
عند الرحيل .. بقلم مهيب
الكاتـب : مهيب الركن . - آخر مشاركة : اميره الاميره - مشاركات : 12 -
سجلو اسمي
الكاتـب : واد حبيب - آخر مشاركة : اميره الاميره - مشاركات : 6 -
إنسان
الكاتـب : فصيح - آخر مشاركة : مهيب الركن . - مشاركات : 16 -
حبيبتي وبس
الكاتـب : واد حبيب - آخر مشاركة : اميره الاميره - مشاركات : 13 -
اللي ف مرايتي
الكاتـب : د/ عبد الله - آخر مشاركة : أيمن عمر - مشاركات : 12 -
كادت تنسي..!
الكاتـب : YOo YA - آخر مشاركة : اميره الاميره - مشاركات : 10 -
حبيبي رجعلي تاني
الكاتـب : واد حبيب - آخر مشاركة : اميره الاميره - مشاركات : 13 -

 
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم منذ /04-05-2011, 06:29 PM   #1

مشرفة الخزعبلات سابقا

 

 رقم العضوية : 40541
 تاريخ التسجيل : Jan 2010
 العمر : 28
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : فى عشق قلبى (بلدى الحبيبة .. مصـــر ) .
 المشاركات : 26,339
 الحكمة المفضلة : أيقنتُ تماماً , أنّ اليأس " أبداً " لآ يليقُ بأروآحِ المؤمنينْ
 النقاط : ~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 1168189
 قوة التقييم : 585

~♥ Queen sozan♥~ غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
اول حلقة من الثلاثى المهبس ،حصريآ

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

/
\

وبعد طول انتظااااااااار ،،

اول حلقة مع 3 بنات رخمين بجد يعنى ،،

ربنا يصبركم ،، وتكملى اصلا الحلقة ،،

/
\

نصيحة اخوية (( برشام الضعط ، بخاخة تنفس ، زوجاجة من الماء ))

دول جنبكم عشان اسعفات اولية ،، صدقونى هتستعملوهم !!

يا مسهل ،،

/
\

الحلقة عبارة عن حوار بين 3 اصدقاء ،، هو ممكن يكون اكتر من كدة ،،

بس المرادى تلاتة بس ،،

نبدء بقة ::

ضيفنا هما ،،

- كبيرة العصابة ، السيدة المصونة صاحبة الكلمة المكنونة !
هبة ، المدعوة ( عاشقة الهدوء )
-و العاصفة والمتسرعة والغلبانة ( همس الجراح )
- والمجنونة الحنونة ، صاحبة الطالة الباهية ، لى عملة فيها
شاعرة وبتهب الواد جون سينا ، بلاش واد لء يجى يخبطنا فى دمغنا ،،
معنا ، نهاااد المدعوة ( نونا )


دى المقدمة ،،

ونبدء كدة
وبسم الله

حسة ان الشاشة هتفرقع !!


يارب ستركــ

!!

/
\

عاشئة الهدوء: شوفوا اخواتى الاعزاء
: حابين نتكلم أولا عن السياسه
: شايفين مستقبل مصر ازاى ؟

همس الجراح : واللهى يا بنات انا شايفة مستقبل مصر ضايع ضايع ضايع يا ولدى
: لية بقة
: مفيش استقرار سياسى عند حد واى هبل شغال
: دة عمو بتاع العسلية لى على اول الشارع بقة ناقض سياسى

عاشقة الهدوء: اكيد طبعا ياهمس لازم

نونا نونا : ههههههههههههههههههههههههه

عاشقة الهدوء: كله دلوقتى يبقه ليه فى السياسه
: لان ده مستقبلنا كلنا

همس: دة شئ كويس بس كل شئ لية عيوب و مميزات
عاشقة الهدوء: فلازم الصغير قبل الكبير
: معاه احنا كده بنتحاور
همس : صح يا هبة ولكن كل شئ با العقل ، يعنى مينفعش كلنا نتكلم با صوت واحد لان احنا معندناش غير 2 اذن واللهى يعنى يا اسمع دة يا دة
عشان حتى اركز فى لى بيتقال
واى قعدة ولية شووووواز
يعنى لو سمعنا بعض هنتجمع عند نقصة اكيد وهتكون دى الصح
زى ما اتجمعنا ان نخلع حسحس كدة ،،

انتى قولى رائيك ؟!

عاشقة الهدوء: شوفى ياستى انا بصراحه شايفه ان فيه ناس كتير بتتكلم
: من سياسين واعلاميين ومن أشخاص قمه فى الرتب سواء كانوا
عاشقة الهدوء: فى أى مجال

همس :هاا

نونا نونا: ها

عاشقة الهدوء: وكل واحد فيهم عنده وجه نظر
: فيه الى يقول مصر
: هتبقه فيها وفيها
وفيه الى يقول مصر بتضيع ولازم نحافظ عليها

نونا نونا: انا معاكى ياهبة

عاشقة الهدوء: من أمور جميعنا خايفين منها

همس : ها كملى

عاشقة الهدوء: فبصراحه من وجه نظرى انا
ان شاء الله أملى فى ربنا كبير
ان مصر ربنا هيحفظها وهيحميها

نونا نونا: ونعم بالله

عاشقة الهدوء: مش احنا الى هنديرها ولا اى انسان
: مهما كان ربنا قادر انه يحمى مصر فهو وحده له مقادير الامور

همس: مظبوط يا هبة

نونا نونا: ههههههههههههههه
: رغاية يابت
: قوى

عاشقة الهدوء: فبجد بدعى أنا متفائله

نونا: ماتت

عاشقة الهدوء: خير باذن واحد أحد

نونا نونا: ان شاء رب العالمين خير

عاشقة الهدوء: ان شاء الله مصر هتكون افضل
: وأفضل والى حصل فيها والثوره والكلام ده كله غير فيها
اولا
: ودى حاجه مفروغ منها
وفى أخر كلامى

همس: ايون هاتى اخرو !

عاشقة الهدوء: اأسال الله عز وجل لمصر وشعبها

نونا نونا: ها احب اسمع اغنية ست الحبايب يا ضنايا انت

عاشقة الهدوء: التقوى والصلاح

همس :بطلى هبل يا نونا هشدك من صوباعك وعضك

نونا نونا: والسلام عليكم ورحمة الله وبركاتو
: ههههههههههههههههههه

عاشقة الهدوء: وان يرزقها حال أفضل من حالها

نونا نونا: ههههههههههههههههه

عاشقة الهدوء: اللهم أمين

همس : أيون يا هبة تنفعى فى مطلحة الضرايب
اميييييييييين يارب
عاشقة الهدوء : يالة يا تيييييييييييت !!

: مش مخلينى عارفه اركز
: يا........ المقطع محزوف من الرقابة !!
عاشقة الهدوء: منك ليها

نونا نونا: هههههههههههههههههههههه
: طيب
همس : تشكرات جنابك ههههههههههههه

نونا نونا: افحسو المكان اصلى بحب البراح
بسم الله
: 1
: 2
: 3
: فراشة الحج سيد

: هو السؤال كان ايه
!!

: اة
: افتكرت
: بصى ياستى
انا بقى وجة نظرى
: انا مصر دلوقتى احسن من الاول
: قوليلى ليه زى منتى قولتى عمك بتاع الحلويات دا
: بقى ليه بالسياسة
: انا مش شايفة دا وحش
دلوقتى فهم الدنيا ماشية ازاى
: وعرف ايه الوحش وايه الحلو
: ومعدشى خايف من حد بيتكلم ويقول راية بكل حرية

عاشقة الهدوء: صح كلامك

نونا نونا: انتو فين انا مش بقول فسحو قوى كدا
هههه
همس : طيب اكمل

عاشقة الهدوء: يانونا بجد

همس:ايوة صح يا نونى بس لى يموتك بقة ان لى يتكلم وهو مش فاهم
:كملى

عاشقة الهدوء: أصل شوفى ياهمس

نونا: وانا شايفة الحال دلوقتى انصلح اى نعم دلوقتى الامور غير مستقرة شوية

عاشقة الهدوء: كل انسان فينا له عقليه
عن التانى

همس : ايوة نكتمل ،،
: هو دة الصح

نونا نونا: بس يعنى بكرة تنعدل ونرجع اقوى من الاول بكتير

همس : ايوة بكرة

عاشقة الهدوء: والى حصل فى مصر

همس : بس بكرة لازم بينا

عاشقة الهدوء: زى ما قولتلك

همس: يعنى لازم احنا الشعب يتغير

عاشقة الهدوء: غير كتير
وجعل لناس كانت ملهاش

نونا نونا: هو حد اتكلم وانتو بتتكلمو متسبونى اخلص
: كلامى
عاشقة الهدوء:فى السياسه انها
: طيب احنا كده بنتحاور

همس: بس يا هبة سيبى البت تببرر عن شعورها

عاشقة الهدوء: خلاص

نونا نونا: بتهزرو بجد

همس : مش بنهزر عبرى يا بت احنا فى بلد دمقراطى

عاشقة الهدوء: كملى يانونا


نونا نونا: وكمان بعد الثورة واللى حصل دلوقتى
يعنى شوفتى لما الشرطة اختفت والامن اختفى والدنيا اتسرقت
كل دا عشان تعرفى ان زمان مكنش حد همة حاجة حتى ظابط الشرطة مكنش همة

عاشقة الهدوء: ايوه معاكى يانونا

نونا: لكن دلوقتى محد يقدر يعمل كدا عارف انة حيتعاقب

عاشقة الهدوء: ايوه

نونا: وكمان بعد الثورة واللى حصل دلوقتى
يعنى شوفتى لما الشرطة اختفت والامن اختفى والدنيا اتسرقت
: كل دا عشان تعرفى ان زمان مكنش حد همة حاجة حتى ظابط الشرطة مكنش همة

همس: صح

نونا نونا: وكمان دلوقتى من حيث كمان السلطة بقت بالنتخاب
والانتخابات اللى حصلت عشان التعديلات الدستورية
: كل دا فين من زمان ياجماعة

عاشقة الهدوء: ايوه دى حاجه برضه جميله

نونا نونا: دلوقتى مصر جديدة

عاشقة الهدوء: وعندك حق فيها

نونا نونا: مصر عروسة بتوب جديد خالص

عاشقة الهدوء: الله عليكى يانونا

همس: بس مش خالص اوى
عاشقة الهدوء: هههههههههههههههههه

همس : ومحدش يقول انى متشائمة

نونا: والتوب الاسود اللى كانت لبساة ومغمية بية عيون
ا
عاشقة الهدوء: لا سيبك من التشائم

نونا: خلاص راح

همس : ايوة مصر ان شاء الله الجى احسن ،، ومش هكلمكم با تشائم عشان معقدكمش ((:

عاشقة الهدوء:ان شاء الله احسن

نونا : ان شاء الله

/
\

( محدش يعلق لسة فى كمالة )







 
قديم منذ /04-05-2011, 07:03 PM   #2

مميزة في المجموعة الأدبية

نـونـا عروسـهـ المنتدى

 

 رقم العضوية : 52973
 تاريخ التسجيل : Aug 2010
 العمر : 29
 المكان : قلب حبيبى
 المشاركات : 5,802
 النقاط : be with me will become famous soon enough
 درجة التقييم : 88
 قوة التقييم : 1

be with me غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

الهى يا سومة ياللى تتشكى ببطنك
وتتخنقى برقبتك
ووتتشلى بايدك
ويجيلك كلب احول يقرمك من دراعك
وميسبش منك غير فتافيت
ايه الفضايح دى يالى تتشكى
متفقناش على كدا



مش انا ياجماعة برىء يابية







 
قديم منذ /04-05-2011, 07:09 PM   #3

 

 رقم العضوية : 42511
 تاريخ التسجيل : Feb 2010
 الجنس : ~ رجل
 المكان : ارض الله واسعه في اي مكان موجود
 المشاركات : 41,714
 الحكمة المفضلة : لا يفيد الندم علي شئ قد انتهى
 النقاط : واد حبيب has a reputation beyond reputeواد حبيب has a reputation beyond reputeواد حبيب has a reputation beyond reputeواد حبيب has a reputation beyond reputeواد حبيب has a reputation beyond reputeواد حبيب has a reputation beyond reputeواد حبيب has a reputation beyond reputeواد حبيب has a reputation beyond reputeواد حبيب has a reputation beyond reputeواد حبيب has a reputation beyond reputeواد حبيب has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 1620643
 قوة التقييم : 811

واد حبيب غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

ههههههههههههههههههههههههههههههههه

ايه الحوار الجميل ده

بجد حوار جميل والتلاته احسن من بعض

تسلمي يا همس علي الجمال ده

الحبيب







 
قديم منذ /04-05-2011, 07:20 PM   #4

مشرفة الخزعبلات سابقا

 

 رقم العضوية : 40541
 تاريخ التسجيل : Jan 2010
 العمر : 28
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : فى عشق قلبى (بلدى الحبيبة .. مصـــر ) .
 المشاركات : 26,339
 الحكمة المفضلة : أيقنتُ تماماً , أنّ اليأس " أبداً " لآ يليقُ بأروآحِ المؤمنينْ
 النقاط : ~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 1168189
 قوة التقييم : 585

~♥ Queen sozan♥~ غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

نونا هههههههههههه
يخربيتك ضحكتنينى وانا مكتائبة ،

يبس اية الحول لى عندك دة
بقول محدش يرد غير لما انزل الكمالة

الفضايح فى الطرررررريق

وعملة ملاك هههههههه يا بتاعت جون سينا

هش يابت من هنااااااااااااااااااااا

/
\

ودا حبيب

تابع الباقية هتعجبك

نورتنى







 
قديم منذ /04-05-2011, 07:30 PM   #5

ѕαмвαтекα

 

 رقم العضوية : 35327
 تاريخ التسجيل : Nov 2009
 العمر : 23
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : » Σġчρт «
 المشاركات : 17,176
 الحكمة المفضلة : على قدر أهل العزم تأتي العزائم :")
 النقاط : тoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 9777404
 قوة التقييم : 4889

тoкα..♥ غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

آلصرآحـآ مقريتـوش كلـو >> آلكـدب خـيبه ,,
بس فهميني آلخلآصه عشآن مش قـآدرة آقرى وآللهي =)))







 
قديم منذ /04-05-2011, 07:41 PM   #6

مشرفة الخزعبلات سابقا

 

 رقم العضوية : 40541
 تاريخ التسجيل : Jan 2010
 العمر : 28
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : فى عشق قلبى (بلدى الحبيبة .. مصـــر ) .
 المشاركات : 26,339
 الحكمة المفضلة : أيقنتُ تماماً , أنّ اليأس " أبداً " لآ يليقُ بأروآحِ المؤمنينْ
 النقاط : ~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 1168189
 قوة التقييم : 585

~♥ Queen sozan♥~ غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي تابعوناااااااااااااااااا ربنا يصبركم ،، حسة بيكم 1

نونا نونا: ايه رايك بالحب
وتعرفى عنة ايه

همس: اوك
: الحب با النسبالى انا

نونا نونا: دا نا ادخل انام يادوبك عمال مصحى تكونى
: خلصتى

همس: اتلمى يا بت جاتك ضربة فى صباعكـ
اة الهوب !
كان الاول شئ عابر

نونا نونا: ههه
ها
ايوة

همس: مكانتش افكر فية كتيرلحد من كام يوم كودة
: من اسبوع
: لء لء
: اقلل
: تؤتؤتؤ

نونا نونا: ههههههههههه
: ايوة ياحبيبة انتى
: كملى

عاشئة الهدوء: ههههههههههه

همس: من اول ما قلبى دة من ساعة كودة

نونا نونا: هههههههههههههههههه
والله
لاء يابت من نص ساعة

همس: من يوم ما عيونى انضربت فى نظرها وعرفتكم
: هههههههههههههه

نونا نونا: لتكونى قصدك الغدا بتاعك

همس : هو دة الحب

نونا نونا: ههههههههههههههههههههههه
عاشقة الهدوء: ههههههههههههههههه

همس: الحب هبل واسطعباط واتهبال هههههههه
عاشقة الهدوء اكيد
: واستهبال وعبط
: ههههههههههه

همس معاية انتى يا هبة صح ههههههه

نونا نونا: هههههههههههههههههههه
كملى الله يخرم جيبك

همس: حاضر بسمع انا الكلام ، وانبى انا طيبة خالص يا سلاموز علية !

نونا نونا: ينهار اسود بكلم سكينة

وهبة رية

همس : وانتى ام سحللول يا نونا يعنى ؟
ولا انتى عبعال ، تلقيكى مصاص الدماء ههههههههه

عاشقة الهدوء: ههههههههههههههههه

همس :
: اوكك المهم بقة
: الحب بجد بقة
: بنسبالى حياة
: لوروح تدوب فى روح معشوقها

عاشقة الهدوء: طبعا

نونا نونا: طب كملى
همس : مش حب كدة وخلص
: لاء
: حب لى الذات حب الروح لى الروح
: عيزة لى يحبنى
: مش حب كدة وخلص
: تؤتؤ
حب زى ما بنشوف فى الافلام الهندى كدة ملكمش دعوة با العربى !
- حب ميحسوش اوى غير لى عايش فية ،
اكيد بيكون لية طعم تانى ،
انتو فهمين لما تلقى حد يحبك كدة ويحتويكى فى كل حاجة
ويخاف عليكى ، ويكون امانك وحميتك كدة
ويكون هو قدرك ،
و منساسش بردك ان الحب انواع مننساش حب الاهل
وحب الصداقة الصدوقة لى احنا فية دى
الحب انواع كتير
وهديكم فرصة بقة ترغو يالة ،

نونا نونا: اة
هههههههه

همس : عشان كدة معنسة معاكم يا مواكيس

نونا نونا: البت طلعت بت



عاشقة الهدوء: ماشى ياستى
الحب بالنسبه ليه اساس الحياه من غير الحب

نونا نونا: اة يانى

عاشقة الهدوء: مش هنعيش

نونا نونا: كملى
هههههههههههههههه

عاشقة الهدوء: لا يشترط حب الحبيب بعينه فقط
فالحب له أنواعه الكثيره

نونا نونا: بالظبط كدا
كنت حقول انا كدا

عاشقة الهدوء :

شوفى ياهمس انتى ونونا
الحب ده هو اساس الحياه ومبدأها من غير حب مش هنعيش
الحب حياه استقرار سعاده راحة بال أمل ود احتواء نقاء للقلوب

فلا يقتصر الحب فى الوجود كله للحبيبب فقط فالحب له أنواعه

وهى حب الاهل الاقارب الاصدقاء فهنا نصنف الحب ومعناه

بالحب الطاهر العفيف النقى الذى ليس به شهوه ولا ضغينه لآحد

ومن أصعب أنواع الحب أيضا هو حب الحبيب وطبعا

مبدئه وأساسه حب طاهر نقى مقدر لتلك الطرفين

ولكن ما أصعبه لما يعتليه من فرااق وبعد وألم
وعذاب وتمنى أن يوفق من الله عز وجل على خير

ويارب يملىء قلوبنا بالحب النقى البرىء لانه بجد روحنا وأساس وجودنا فى هذه الدنيا
أممممممممممم أحم أحم كانت معكم من
أمام سفارة الحب والعذاب أم الفرح هههههه

همس : الله يسحلووووووووووووووو


عاشقة الهدوء: وبقيت شاعره من ساعت ما فهمت معنى الحب
ههههههه

نونا نونا: ههههههههههههههههههههههههههههههههههه

همس يا سلاموز يعنى الشعر دة لى انسان حقيقى من حى ودم كدة

عاشقة الهدوء وطلع منى حجات كتير كانت مستخبيه
: ايون امال

همس: اة يا سكمونى انت

عاشقة الهدوء : هههههههههههه

نونا نونا: هههههههههههه

عاشقة الهدوء : يعنى بجد الحب حلو بجميع أنواعه
: وأشكاله

فارسة الرومانسيه: بس حب الحبيب رغم حلوته

همس : صح يا هبة

عاشقة الهدوء : أصعب أنواع الحب
: هو حب الحبيب
: بما يكون نتيجته

همس: لية بقة

عاشقة الهدوء : حب
: عذاب
: بعاد
: ألم

نونا نونا: خلاص يامة

عاشقة الهدوء والاخر الى كل احبه
: مايتمنوهاش

نونا نونا: كل دا حينكتب الحوار حيبقى طويل قوى

همس : دة انا لى هتفحت فى الترتيب كل دة رغى !

عاشقة الهدوء هو الفراق

نونا نونا: قوى

همس: بس بيكون لزوز وحبوب كدة

عاشقة الهدوء : وده صعب قووى

همس: اة يا هوبة
: انا هعيط يخربيت مطنك ارحمينا يا اخوتى

عاشقة الهدوء : يعنى بجد الحب والاحتواء

همس : لخصى يا بت وخشى فى الاخر

عاشقة الهدوء : لشخص عزيز على قلبك

همس : يالة يا نونا اخلصى اقطعى على هبة
لء عاشت فى الدور اوى

عاشقة الهدوء : شىء جميل

نونا نونا: طيب
الحمد لله
دا انا نمت
همس : اة شئ جميل زى حد لزوز كدة
: ههههههه

عاشقة الهدوء : وأجمل ما فى الدنيا وأساسها هو الحب

نونا نونا: خلاص يابت

عاشقة الهدوء : الحب

نونا نونا: خلصتى
وجبتى كل اللى ببطنك

عاشقة الهدوء : بوبوليبف بولبيف

نونا نونا: تانى
: ههههههههههههههههههههههههههههه
: خلاص يابت
يخربيتك
طيب
الشوق الشوق
الحب الحب
الحضن الحضن

همس : ههههههههههه خلاص بقة

عاشقة الهدوء : بوبوليبف بولبيف

همس : يالة يا نونا ارغى بقة
نونا نونا: بصو بكى يامقطقطين
ياحلوين
: انا الحب بالنسبالى يعنى
: العشة

همس: اةةةةةة

نونا نونا: يعنى فوق السطوح
: يعنى بالعشة يامنى

همس انو يجيب بانبز لى العيال والبطيخة وهو جى من الشغل والجريدة فى ايدو
ههههههههه

نونا نونا: هههههههههههههههه

: لاء بجد
بصى يا هموسة
انتى وهبة
بالنسبالى كدا يا اختشى الحب دا يعنى الحياة
بمعنى هو كل شىء المية والهوا والاكل والاهل والاقرايب والاخوات والحبيب والزوج
كل شىء بالدنيا واذ فشلنا بنوع حنلاقى غيرة كتير قوى
انا بالنسبة ليا نفسى احب بجد رغم انى مريت بقصة حب بس مش اللى عايزاة
معرفش من نحينة ولا من نحيتى ومع الاعلم مكلم اهلى وكل شىء تمام
وعمرى معملت شىء غلط زى المراهقين بتوع الايامام دى
مشين مشبكين اديهم ومشين باشوارع ليلي نهار
لليهم اهل تسال ولا بيت يلم لاء اقصد الحب بجد انسان دخل من الباب
بس مش حاسة بشىء دلوقتى اهم شىء دراستى خصوصا السنة دى مهمة الاخيرة بقى
يعنى انا رفضة دلوقتى الموضوع
منتظرة اخلص واللى ربنا عايزة حيكون
اهم شىء دراستى
ونجاحى كمان

بس كدا
كفاية عيلتى واهلى وقفين معايا دا اهم شىء عندى
مش حاسة باى نقص والحمد لله

همس : الحمدلله
: واللهى بتقولى حكم يا نونا هانم
عاشقة الهدوء : صح الى بيحب انسانه لازم يحافظ عليها من النسمه الى متعلقه على باب بيتنا

نونا نونا: والحمد لله لقيتة ربنا ييسر والامور تتم
يارب بعد كام شهر كدا

همس : يعنى انتى لقيتة

نونا نونا: حسب اللى متعارف علية بالبيت

همس : وهى لقتو وانا بنش يا موكيس

عاشقة الهدوء : ههههههههه

لا متخافيش هيجيل هيجيلك


نونا نونا: اة هو موجود بس من بعيد لبعيد كدا بالجامعة
وبس بشوفة ومكلم اهلى ومستنين بقى نخلص

عاشقة الهدوء : ياهمس وهيكبس على نفسك

نونا نونا:ربنا يسطر هو مخلص

عاشقة الهدوء : هههههه

نونا نونا: انا مستنية سنتى البيضة دى
اما نشوف
عاشقة الهدوء : ربنا يوفقك
: يانونا
: ويوفقك ياهمس

همس : ربنا يوفقكم ويوفقنى معاكم يارب

عاشقة الهدوء : ويوفقنى أنا كمان

همس انا عيزة اتجوز
عشان اجيب يوسف وحبية وبعدين اخلعو
وكون اول بت خالعة فى العايلة هههههههه


نونا نونا: رغم ممكن تقولى مافيش شىء دلوقتى لانى مش حسة بشىء يعنى معرفش والله اللى ربنا شايفة يكون يارب
:
عاشقة الهدوء : ويجعل الخير لينا ويبعد عنا كل شر
: هههههههههه

نونا نونا: هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هه

عاشقة الهدوء : اه
: تصدقى ياهمس برضه

نونا نونا: يعنى انين مرتبطين

عاشقة الهدوء : احنا عاوزين نتجوز ونخلف

نونا نونا: عقبالك ياهمس
هههههههههههههههههههههههههههههه

همس :بجد ان شاء الله يوسف دة لى هيروح يحررالقدس خاليكم شهدين

عاشقة الهدوء : وبعدين نخلع ازواجتنا

نونا نونا: لاء مظونش بالسنة السودة

عاشقة الهدوء : ليه بقه عشان بصراحه

نونا نونا: دى فى جواز

عاشقة الهدوء : بيجيوبا الضغط والسكر

همس : الله يخاليكى يا نونا

عاشقة الهدوء : اه والله

همس : ان شاء الله عقبالى

عاشقة الهدوء : عندك حق

همس أكيد هتجوز فى يوم اكيد
: ههههههههههههه
: عندى افل انا

عاشقة الهدوء : اكيد

نونا نونا: اكيد

عاشقة الهدوء : صبرنى يارب

هههههههههههههه

نونا نونا: مش لما اتجوز انا لسه دا كلام بس
مش اكتر
: ربنا يوفق

عاشقة الهدوء : لا ابشرى أختاه

نونا نونا:
وربنا يوفقك يا هبة
وانتى ياسومة
يارب
عاشقة الهدوء : يارب
: اللهم أمين
همس ياااااااااااااااااااارب يا اختى
عاشقة الهدوء : ويرزقنا كده الازواج الصالحه
: الى نتهنى معاهم

همس امين

عاشقة الهدوء : ونشوف أحلى أيام
بس فى الحلم
: مش فى الحقيقه
: ههههههههههههههه

همس دة هنشوف ايام بلك با اذن الله
هههههههههههه

نونا نونا: هههههههه
: يارب


عاشقة الهدوء : هنشوف أيام معاهم
: أحلى من قرن الخروب
هههههههههههههه
نونا نونا: هههههههههههههههههه
: معانا احنا
: ههههههههههههههههه

عاشقة الهدوء : شوفتى قرن الخروب وجماله

همس لاء مش بحب الخروب انا
: بحب الجبنة
: هههههههههههه

عاشقة الهدوء : هنشوف احلى منة

همس : كفاية بقة ههههههههه العيال هيموتو نننا


نونا : هههههههههههههههههههه

عاشة الهدوء : اوك كفاية

نونا : ماشى يالة باى

همس : استودعكم الله ، فى رعاية الله ،

/
\


على فكرة دة لسة فى حوار كمان

بس انا تعبت فى التنسيق كدة كفاية

عليكم

واى حد عيز يتريق عاتى

الحوار ترفيهى ،،


وانتظرونا مع اصحاب مهيسين تانين


كانت معكم

همس

من امام
الشاشة

والفارة والكيبورت ،،

ومحطة مصرررررررررر


















 
قديم منذ /04-05-2011, 07:45 PM   #7

مشرفة الخزعبلات سابقا

 

 رقم العضوية : 40541
 تاريخ التسجيل : Jan 2010
 العمر : 28
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : فى عشق قلبى (بلدى الحبيبة .. مصـــر ) .
 المشاركات : 26,339
 الحكمة المفضلة : أيقنتُ تماماً , أنّ اليأس " أبداً " لآ يليقُ بأروآحِ المؤمنينْ
 النقاط : ~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 1168189
 قوة التقييم : 585

~♥ Queen sozan♥~ غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

اقتباسالمشاركة الأصلية كتبت بواسطة T o 2 aآلصرآحـآ مقريتـوش كلـو >> آلكـدب خـيبه ,,
بس فهميني آلخلآصه عشآن مش قـآدرة آقرى وآللهي =)))



هلخصلك ازى يعنى اعملك برشام !!!:ju6:

بصى الخلاصة
حوار بينى وبين نونا وهبة
رغى بنات يعنى
واعملى حسابك هتدبسى قريب ،







 
قديم منذ /04-05-2011, 07:50 PM   #8

ѕαмвαтекα

 

 رقم العضوية : 35327
 تاريخ التسجيل : Nov 2009
 العمر : 23
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : » Σġчρт «
 المشاركات : 17,176
 الحكمة المفضلة : على قدر أهل العزم تأتي العزائم :")
 النقاط : тoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond reputeтoкα..♥ has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 9777404
 قوة التقييم : 4889

тoкα..♥ غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

هههههههههه
حـلو حـلو
آنـآ قريت فـ آلنص بلوبيف بلوبيف فهمت إنكـو متفقين مع آللمبي :d
ربنـآ يخليكو لبعـض يـ بنـآويت ,,
وبلآش برشـآم يـ هموسه
عـآيزة بـودره آسهل =)))







 
قديم منذ /04-05-2011, 07:55 PM   #9

مشرفة الخزعبلات سابقا

 

 رقم العضوية : 40541
 تاريخ التسجيل : Jan 2010
 العمر : 28
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : فى عشق قلبى (بلدى الحبيبة .. مصـــر ) .
 المشاركات : 26,339
 الحكمة المفضلة : أيقنتُ تماماً , أنّ اليأس " أبداً " لآ يليقُ بأروآحِ المؤمنينْ
 النقاط : ~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute~♥ Queen sozan♥~ has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 1168189
 قوة التقييم : 585

~♥ Queen sozan♥~ غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

اقتباسالمشاركة الأصلية كتبت بواسطة T o 2 aهههههههههه
حـلو حـلو
آنـآ قريت فـ آلنص بلوبيف بلوبيف فهمت إنكـو متفقين مع آللمبي :d
ربنـآ يخليكو لبعـض يـ بنـآويت ,,
وبلآش برشـآم يـ هموسه
عـآيزة بـودره آسهل =)))



دى كلمة هبة لو مقلتهاش تعية هههههههههه

ويخاليكى يا توكا يارب ،،

بس حولى توصلى لى النهاية هيعجبك ،،

وهجبلك بودرة حاضر ^ـ*
بس بودرة جلد







 
قديم منذ /04-05-2011, 07:57 PM   #10

do'udo

مشرفة قسم الالعاب سابقا

 

 رقم العضوية : 25310
 تاريخ التسجيل : Jul 2009
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : U A E
 المشاركات : 6,824
 النقاط : ĶǎnDO̳̿uChǎ ツ has a reputation beyond reputeĶǎnDO̳̿uChǎ ツ has a reputation beyond reputeĶǎnDO̳̿uChǎ ツ has a reputation beyond reputeĶǎnDO̳̿uChǎ ツ has a reputation beyond reputeĶǎnDO̳̿uChǎ ツ has a reputation beyond reputeĶǎnDO̳̿uChǎ ツ has a reputation beyond reputeĶǎnDO̳̿uChǎ ツ has a reputation beyond reputeĶǎnDO̳̿uChǎ ツ has a reputation beyond reputeĶǎnDO̳̿uChǎ ツ has a reputation beyond reputeĶǎnDO̳̿uChǎ ツ has a reputation beyond reputeĶǎnDO̳̿uChǎ ツ has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 433404
 قوة التقييم : 217

ĶǎnDO̳̿uChǎ ツ غير متواجد حالياً

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

ههههههههههههههههههههههههههههه
حوار جامـــــــــــــــــــــــد اوي يا همــــــــــــوستي
و بجد احلى ثلاثــــــــــــــي
ربنا يخليكو لبعض دايما اعز اصحاب
ثانكس يا سوزي على الحوار الجميــــــــــــل دا
تووووووحفة







 
 

الكلمات الدلالية (Tags)
المهبس, الثلاثى, اول, حلقة, ،حصريآ


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
عفوا انا خلقت لانجح خلقت لاتميز ۩۩ سيد الشرقاوي ۩۩ منتدى التنميه البشريه 5 08-06-2012 04:23 AM
مهرجان الثلاثى المرح Sa7fia اغاني شعبية - اغانى شعبى - تحميل اغاني شعبية mp3 1 04-11-2011 01:29 AM
حصريآ لآول مرة AutoCad 2011 حصريآ وبروآبط جديدة mrfahd2010 برامج كمبيوتر - برامج نت - تحميل برامج 2019 0 02-17-2011 10:25 AM
اخر حلقة من راجعلك يارب> > حلقة مؤثرة جدا جدا جد للدكتور حازم شومان Liverpool 1892 صوتيات اسلامية - تلاوات - خطب - يوتيوب 2 08-04-2009 07:04 AM


الساعة الآن 12:18 AM


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2019, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 RC 1
منتديات بنات مصر . منتدى كل العرب

a.d - i.s.s.w