::: فعاليات المنتدى :::

أهلا وسهلا بك إلى منتديات بنات مصر.
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات، بالضغط هنا. كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

آخر 12 مواضيع
عند الرحيل .. بقلم مهيب
الكاتـب : مهيب الركن . - مشاركات : 11 -
سجلو اسمي
الكاتـب : واد حبيب - آخر مشاركة : مهيب الركن . - مشاركات : 5 -
إنسان
الكاتـب : فصيح - آخر مشاركة : مهيب الركن . - مشاركات : 16 -
حبيبتي وبس
الكاتـب : واد حبيب - آخر مشاركة : اميره الاميره - مشاركات : 13 -
اللي ف مرايتي
الكاتـب : د/ عبد الله - آخر مشاركة : اميره الاميره - مشاركات : 11 -
كادت تنسي..!
الكاتـب : YOo YA - آخر مشاركة : اميره الاميره - مشاركات : 10 -
حبيبي رجعلي تاني
الكاتـب : واد حبيب - آخر مشاركة : اميره الاميره - مشاركات : 13 -
علي قلبها
الكاتـب : عاشق ولهان - آخر مشاركة : اميره الاميره - مشاركات : 14 -
كل عام وأنتم بألف خير
الكاتـب : شاعر الحب الحزين - آخر مشاركة : اميره الاميره - مشاركات : 15 -
كلمة
الكاتـب : شاعر الحب الحزين - آخر مشاركة : اميره الاميره - مشاركات : 10 -
[درس] تبييض الأسنان بالفوتوشوب - Photoshop teeth whitening !
الكاتـب : JUST AHMED - آخر مشاركة : اميره الاميره - مشاركات : 8 -
رســـــالة لك ^_^
الكاتـب : Arco Baleno - آخر مشاركة : اميره الاميره - مشاركات : 17 -

 
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم منذ /07-29-2011, 02:21 AM   #1

مشرفة قسم الأزياء سابقا

ρŕÍŋČëŝš Ó∫ ĚMðťїθЙ

 

 رقم العضوية : 23927
 تاريخ التسجيل : Jul 2009
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : بيقولوا عليها ام الدنيا
 المشاركات : 7,718
 الحكمة المفضلة : لا تبحث عن شخص تتمناه فيجعلك عبدا...بل ابحث عن شخص يتمناك فيجعلك ملكا.
 النقاط : yara5 has a reputation beyond reputeyara5 has a reputation beyond reputeyara5 has a reputation beyond reputeyara5 has a reputation beyond reputeyara5 has a reputation beyond reputeyara5 has a reputation beyond reputeyara5 has a reputation beyond reputeyara5 has a reputation beyond reputeyara5 has a reputation beyond reputeyara5 has a reputation beyond reputeyara5 has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 4329
 قوة التقييم : 3

yara5 غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
اول حلقه من برنامج قصه حياتك ومعانا CraZƴ Noηa



طبعا دي اول حلقه من برنامج قصه حياتك..
ويارب الاقي تفاعل مع البرنامج ويعجبكم

ونبدا بالاسئله بقي..

1/ضع عنوان لقصه حياتك؟؟

2/صف قصه حياتك فى كلمات قليله؟؟


3/موقف فى حياتك واجهت فيه الجميع لتثبت رايك؟؟


4/موقف فقدت فيه الامل ؟؟ و هل اعطاك احد نصيحه فارجع لك الامل؟؟

ومن كان؟؟

5/موقف قلب كل موازين حياتكم(من سعيده لحزينه)و(من حزينه لسعيده)؟؟


6/شخص لن تنسى مروفه ابدا طوال حياتك؟؟


7/اذكر 3 قدوات لك فى حياتك؟؟


8/اذكر 3 اشخاص تعرضت للخيانه منهم؟؟


9/اهم درس تعلمته فى قصه حياتك؟؟


10/ متى خدعتك المناظر؟؟ وكم مره؟؟


ومعانا طبعا اول ضيفه في البرنامج

مشرفتنا الجميله
CraZƴ Noηa
هاتنوري البرنامج ياحنونتي..
منتظرينك...







 
قديم منذ /07-29-2011, 02:38 AM   #2

 

 رقم العضوية : 45025
 تاريخ التسجيل : Mar 2010
 العمر : 26
 الجنس : ~ رجل
 المكان : الرياض
 المشاركات : 98,751
 الحكمة المفضلة : سأدع الدنيـا تفعـل بـيّ مـا تشاء . فــهــي " لــن "تتجـرأ ان تفعـل " أكثـر " مِمـآ كتبـه الله لـــيّ
 النقاط : ۩۩ elMagic ۩۩ has a reputation beyond repute۩۩ elMagic ۩۩ has a reputation beyond repute۩۩ elMagic ۩۩ has a reputation beyond repute۩۩ elMagic ۩۩ has a reputation beyond repute۩۩ elMagic ۩۩ has a reputation beyond repute۩۩ elMagic ۩۩ has a reputation beyond repute۩۩ elMagic ۩۩ has a reputation beyond repute۩۩ elMagic ۩۩ has a reputation beyond repute۩۩ elMagic ۩۩ has a reputation beyond repute۩۩ elMagic ۩۩ has a reputation beyond repute۩۩ elMagic ۩۩ has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 16445873
 قوة التقييم : 8223

۩۩ elMagic ۩۩ غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ۩۩ elMagic ۩۩

 

 

 

 

 

MY MmS

أوسمة العضو
افتراضي

بجد الفكرة دى جميله جدااا
واستضافه اجمل
منورانا نونا
بالتوفيق ليكى يا قمر
مجهود مميز يارا
بالتوفيق ان شاء الله
كل عام وانتم بخير







 
قديم منذ /07-29-2011, 02:40 AM   #3

مشرفة قسم الأزياء سابقا

ρŕÍŋČëŝš Ó∫ ĚMðťїθЙ

 

 رقم العضوية : 23927
 تاريخ التسجيل : Jul 2009
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : بيقولوا عليها ام الدنيا
 المشاركات : 7,718
 الحكمة المفضلة : لا تبحث عن شخص تتمناه فيجعلك عبدا...بل ابحث عن شخص يتمناك فيجعلك ملكا.
 النقاط : yara5 has a reputation beyond reputeyara5 has a reputation beyond reputeyara5 has a reputation beyond reputeyara5 has a reputation beyond reputeyara5 has a reputation beyond reputeyara5 has a reputation beyond reputeyara5 has a reputation beyond reputeyara5 has a reputation beyond reputeyara5 has a reputation beyond reputeyara5 has a reputation beyond reputeyara5 has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 4329
 قوة التقييم : 3

yara5 غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

اقتباس
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ۩۩ elMagic ۩۩




بجد الفكرة دى جميله جدااا
واستضافه اجمل
منورانا نونا
بالتوفيق ليكى يا قمر
مجهود مميز يارا
بالتوفيق ان شاء الله
كل عام وانتم بخير


وانت بخير والشعب المصري كله بخير
شكرا علي كلامك
وادينا قاعدين مستنين الست هانم لما توصل
هههههههههههههههههههه







 
قديم منذ /07-29-2011, 02:47 AM   #4

 

 رقم العضوية : 45025
 تاريخ التسجيل : Mar 2010
 العمر : 26
 الجنس : ~ رجل
 المكان : الرياض
 المشاركات : 98,751
 الحكمة المفضلة : سأدع الدنيـا تفعـل بـيّ مـا تشاء . فــهــي " لــن "تتجـرأ ان تفعـل " أكثـر " مِمـآ كتبـه الله لـــيّ
 النقاط : ۩۩ elMagic ۩۩ has a reputation beyond repute۩۩ elMagic ۩۩ has a reputation beyond repute۩۩ elMagic ۩۩ has a reputation beyond repute۩۩ elMagic ۩۩ has a reputation beyond repute۩۩ elMagic ۩۩ has a reputation beyond repute۩۩ elMagic ۩۩ has a reputation beyond repute۩۩ elMagic ۩۩ has a reputation beyond repute۩۩ elMagic ۩۩ has a reputation beyond repute۩۩ elMagic ۩۩ has a reputation beyond repute۩۩ elMagic ۩۩ has a reputation beyond repute۩۩ elMagic ۩۩ has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 16445873
 قوة التقييم : 8223

۩۩ elMagic ۩۩ غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ۩۩ elMagic ۩۩

 

 

 

 

 

MY MmS

أوسمة العضو
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yara5 مشاهدة المشاركة
اقتباس
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ۩۩ elmagic ۩۩




بجد الفكرة دى جميله جدااا
واستضافه اجمل
منورانا نونا
بالتوفيق ليكى يا قمر
مجهود مميز يارا
بالتوفيق ان شاء الله
كل عام وانتم بخير


وانت بخير والشعب المصري كله بخير
شكرا علي كلامك
وادينا قاعدين مستنين الست هانم لما توصل
هههههههههههههههههههه
اللهم امين
هههههههه
متقلقيش هتروح فين يعنى
هتيجى هتيجى ان شاء الله
فى انتظارك حنين







 
قديم منذ /07-29-2011, 02:35 PM   #5

Принцеса Форум

 

 رقم العضوية : 5960
 تاريخ التسجيل : Aug 2008
 العمر : 25
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : مصر
 المشاركات : 4,321
 النقاط : الأميرة منة is just really niceالأميرة منة is just really niceالأميرة منة is just really niceالأميرة منة is just really nice
 درجة التقييم : 362
 قوة التقييم : 1

الأميرة منة غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

فكرة جميلة يايويو
بانتظار حنين
بالتوفيق







 
قديم منذ /07-29-2011, 03:15 PM   #6

مشرفة قسم الأزياء سابقا

ρŕÍŋČëŝš Ó∫ ĚMðťїθЙ

 

 رقم العضوية : 23927
 تاريخ التسجيل : Jul 2009
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : بيقولوا عليها ام الدنيا
 المشاركات : 7,718
 الحكمة المفضلة : لا تبحث عن شخص تتمناه فيجعلك عبدا...بل ابحث عن شخص يتمناك فيجعلك ملكا.
 النقاط : yara5 has a reputation beyond reputeyara5 has a reputation beyond reputeyara5 has a reputation beyond reputeyara5 has a reputation beyond reputeyara5 has a reputation beyond reputeyara5 has a reputation beyond reputeyara5 has a reputation beyond reputeyara5 has a reputation beyond reputeyara5 has a reputation beyond reputeyara5 has a reputation beyond reputeyara5 has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 4329
 قوة التقييم : 3

yara5 غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

اقتباس
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الأميرة منة




فكرة جميلة يايويو
بانتظار حنين
بالتوفيق


ميرسي يامنونتي
ولما نسوف البت دي راحب فين
هاروح ادور عليها واجي
لتكون وقعت في البلاعه وهيه جايه ولا حاجه
هههههههههههههههههههه







 
قديم منذ /07-29-2011, 04:06 PM   #7

بْقَاٌيَاٌ ذِكْرَيَاٌتِ

مميزة للنشاط التفاعلي

 

 رقم العضوية : 41945
 تاريخ التسجيل : Feb 2010
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : my own world
 المشاركات : 3,980
 الحكمة المفضلة : Be Proud of Who YOU are !! We could have it all ..
 النقاط : a m i r a has a spectacular aura abouta m i r a has a spectacular aura about
 درجة التقييم : 198
 قوة التقييم : 1

a m i r a غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

الله لودووو مره واحده <<
منوره البرنامج ي قمررررررر
يالي منتظرين قصه حياتك @@

ونشوف جتلني ازي ي دهيه =))=))







 
قديم منذ /07-29-2011, 04:09 PM   #8

عضوة مميز

 

 رقم العضوية : 52655
 تاريخ التسجيل : Aug 2010
 المكان : كوكب المريخ
 المشاركات : 3,541
 النقاط : falta tanto amor has a spectacular aura aboutfalta tanto amor has a spectacular aura about
 درجة التقييم : 178
 قوة التقييم : 1

falta tanto amor غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

فكرة جميلو وبرنامج كميل بانتظار حنين







 
قديم منذ /07-29-2011, 05:44 PM   #9

R i v e r s

نشاط راقي

 

 رقم العضوية : 69341
 تاريخ التسجيل : Apr 2011
 العمر : 23
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : momy's heart
 المشاركات : 1,327
 الحكمة المفضلة : ~' كلنـآ كالقمر :: لنـآ دآئمآ ذلكـ الجـآنب المظلم ~
 النقاط : Love Paradise has much to be proud ofLove Paradise has much to be proud ofLove Paradise has much to be proud ofLove Paradise has much to be proud ofLove Paradise has much to be proud ofLove Paradise has much to be proud ofLove Paradise has much to be proud ofLove Paradise has much to be proud of
 درجة التقييم : 1073
 قوة التقييم : 1

Love Paradise غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

فكرة جميلة :: وضيفة رآئعة ::
في انتظآرهآ بإذن الله ..♥







 
قديم منذ /07-30-2011, 06:03 PM   #10

Ş๓ίℓз

 

 رقم العضوية : 41932
 تاريخ التسجيل : Feb 2010
 العمر : 25
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : هنـــآآآكـ
 المشاركات : 6,277
 الحكمة المفضلة : Always Say : ﺁﻟـפـﻤﺪُﻟﻠﮧ
 النقاط : بـقـآيـآ ح ــڻيـڻ დ has a reputation beyond reputeبـقـآيـآ ح ــڻيـڻ დ has a reputation beyond reputeبـقـآيـآ ح ــڻيـڻ დ has a reputation beyond reputeبـقـآيـآ ح ــڻيـڻ დ has a reputation beyond reputeبـقـآيـآ ح ــڻيـڻ დ has a reputation beyond reputeبـقـآيـآ ح ــڻيـڻ დ has a reputation beyond reputeبـقـآيـآ ح ــڻيـڻ დ has a reputation beyond reputeبـقـآيـآ ح ــڻيـڻ დ has a reputation beyond reputeبـقـآيـآ ح ــڻيـڻ დ has a reputation beyond reputeبـقـآيـآ ح ــڻيـڻ დ has a reputation beyond reputeبـقـآيـآ ح ــڻيـڻ დ has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 27850
 قوة التقييم : 14

بـقـآيـآ ح ــڻيـڻ დ غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

السلااام عليكم

انا جييت يا جمآعهـ وأكيد نوورت

معلش اتأخرت شوويهـ

ندخل ف المووهم بئاا



1/ضع عنوان لقصه حياتك؟؟

اممممممم رووح تآئهـ
حلوهـ دى احم

2/صف قصه حياتك فى كلمات قليله؟؟

يعنى حيآآهـ عآديهـ فيها لحظات حزن ولحظآت فرح بس الحزن فيها آكتر
بس الحمد لله ع كل شىء

3/موقف فى حياتك واجهت فيه الجميع لتثبت رايك؟؟
اممممممم هو عامهـ يعنى انا عنيدهـ مش بعمل حاجهـ غير وانا مقتنعهـ بيها
بس تقريبا محصلش موقف زى دا


4/موقف فقدت فيه الامل ؟؟ و هل اعطاك احد نصيحه فارجع لك الامل؟؟
ومن كان؟؟


يآآآآآآهـ كتير فقدت الأمل
بس اكتر مرتين يوم وفآآهـ اخويا وصآحبتى
ويمكن محدش يعرف ان ليا أأخ متووفى غير نآس قليلهـ خآلص
ادونى نصآيح كتير بس اكتر حد رجعلى الأمل علشانهم والدى ووالدتى

5/موقف قلب كل موازين حياتكم(من سعيده لحزينه)و(من حزينه لسعيده)؟؟
من سعيدهـ لحزينهـ يوم وفآآهـ اخويا وصاحبتى بجد الدنيا اسودت فـ عينى قووى
ومن حزينهـ لسعيدهـ يوم النتيجهـ وانهاردهـ التنسيق
علشان حققت حلم والدى ووالدتى لأنهم تعبوا معايا كتير
ودى اقل حآجهـ ممكن اهديها ليهم انى أفرحهم بيا

6/شخص لن تنسى مروفه ابدا طوال حياتك؟؟

ههههههههههههه
مش فآهمهـ حآجهـ يابت يحرقكـ
اريد توضيحآآآ



7/اذكر 3 قدوات لك فى حياتك؟؟
الرسول عليهـ الصلااهـ والسلام
والدتى
والدى

8/اذكر 3 اشخاص تعرضت للخيانه منهم؟؟
هما 3 أصحآآبى


9/اهم درس تعلمته فى قصه حياتك؟؟

اممممممم
اتعلمت ان الطيبهـ والثقهـ متنفعش مع كل الناس
لأن فـ ناس بتستغلها ومش بتحافظ عليها
وانى مش ادى اى حد ثقهـ زيادهـ عن اللزوم علشان مرجعش اتصدم
اسيبهـ مع الأيام يثبتلى هو العكس

10/ متى خدعتك المناظر؟؟ وكم مره؟؟


كتير وزى ما بيقولوا المناظر خدآآعهـ
خدعتنى ساعات بالسلب وساعات بالايجاب
يعنى نآس من تعاملهم الخارجى كنت مفكرآهم حاجهـ واما قربت منهم لقيتهم حآجهـ جميلهـ بجد
والعكس
وعلى رأى المثل تعرف فلاان اعرفهـ طااب عاشرتهـ لا يبئا متعرفوش
مع تحيآت الحآآجهـ فوزيهـ للأمثال الشعبيهـ هع


ميرسى يا يويو ع التدبيسهـ الجميلهـ دى

والأسئلهـ جميلهـ بجد

ومنتحرمش منكـ و من تدبيسآآتكـ يابت :shutup:







 
 

الكلمات الدلالية (Tags)
crazƴ, اول, برنامج, حلقه, حجابك, noηa, ومعانا, قصه


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
خامس حلقه من برنامج..اجدد عضو ومعانا الاسطورة وبس دمعه حائره منتدى يوميات الاعضاء 25 11-23-2012 07:57 PM
رابع حلقه من برنامج ..اجدد عضو ومعانا..انا ساندرا دمعه حائره منتدى يوميات الاعضاء 50 11-14-2012 09:23 PM
ثالث حلقه من برنامج..أجدد عضو ومعانا...naaader دمعه حائره منتدى يوميات الاعضاء 55 11-10-2012 02:30 AM
3 ايام من حياتكـــ ومعانا حنين .CraZƴ Noηa, ~♥ Queen sozan♥~ أرشيف برامج اليوميات 40 11-19-2011 06:29 PM
الحلقه 8 من حلقه نار ومعانا حلقه من خيار وطماطم وفلافل يعنى بالشطه ........ Dr.nour أرشيف برامج اليوميات 16 06-21-2010 07:24 PM


الساعة الآن 10:47 PM


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2019, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 RC 1
منتديات بنات مصر . منتدى كل العرب

a.d - i.s.s.w