::: فعاليات المنتدى :::

أهلا وسهلا بك إلى منتديات بنات مصر.
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات، بالضغط هنا. كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

آخر 12 مواضيع
عودة
الكاتـب : نزارالفاضل - آخر مشاركة : وليد الطويل - مشاركات : 1 -
&&&&& الفراق&&&&&
الكاتـب : وليد الطويل - مشاركات : 30 -
فجر جديد
الكاتـب : احساسى صحيح - مشاركات : 0 -
قوانين
الكاتـب : نزارالفاضل - آخر مشاركة : وليد الطويل - مشاركات : 5 -
عتاب
الكاتـب : gntlsoll - آخر مشاركة : منيرة محسوب - مشاركات : 10 -
عتاب
الكاتـب : gntlsoll - مشاركات : 0 -
سيناء الحب
الكاتـب : نزارالفاضل - آخر مشاركة : ياسر عبد الباقي - مشاركات : 15 -
يناديك النبض
الكاتـب : فادي العراق - آخر مشاركة : fanaa - مشاركات : 15 -
أوله
الكاتـب : خالد عبد الحميد المصرى - آخر مشاركة : محمد خلاف - مشاركات : 1 -
نداء
الكاتـب : فادي العراق - آخر مشاركة : ياسر عبد الباقي - مشاركات : 10 -
جلا جلا....
الكاتـب : مارد الغضب - آخر مشاركة : ياسر عبد الباقي - مشاركات : 9 -
بقلمي🖤
الكاتـب : ana aboodya - آخر مشاركة : aboheba - مشاركات : 5 -

إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم منذ /08-26-2012, 02:04 AM   #1

مشرف يوميات الإعضاء سابقا

فيلسوف الاحساس

 

 رقم العضوية : 67567
 تاريخ التسجيل : Mar 2011
 الجنس : ~ رجل
 المكان : قلمي
 المشاركات : 7,482
 النقاط : كبرياء رجل has a reputation beyond reputeكبرياء رجل has a reputation beyond reputeكبرياء رجل has a reputation beyond reputeكبرياء رجل has a reputation beyond reputeكبرياء رجل has a reputation beyond reputeكبرياء رجل has a reputation beyond reputeكبرياء رجل has a reputation beyond reputeكبرياء رجل has a reputation beyond reputeكبرياء رجل has a reputation beyond reputeكبرياء رجل has a reputation beyond reputeكبرياء رجل has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 196059
 قوة التقييم : 99

كبرياء رجل غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
Talking نشرة اخبار الخامسه والعشرون وحلقه جديده



اهلا وسهلا بكم وحلقه جديده


ونشرة اخبار الخامسه والعشرون



واليكم العناوين











/ بيوتي سول وسر الصور الرمزيه .




/ الاعضاء تريد اسقاط المدير .




/ المنتدى لا يزال يحتفل باول ايام عيد الفطر .




/ تم غلق مخبز المنتدى لضياع الرخصه .






واليكم التفاصيل



1 / بيوتي سول وسر الصور الرمزيه .



بيوتي سول


ورحله ما بين تغيير الاسم
او تغيير الرمزيات
بنشوف كل شويه اعضاء كل شويه
تغير الاسم او الرمزيه
العضوه بيوتي سول عشان مش عارف
انطق اسمها الجديد
وقامت بتغيير صورتها الرمزيه
بعد ماكانت لابسه نضاره
دلوقتي شالت النضاره ومركبه سماعه وباصه لفوق على اساس ان في حاجه
هتقع عليها من فوق
ومش خايفه انها ممكن تتزحلق
على الارض او تخبط في اي عيل صغير
وهي ماشيه او اي عمود نور
المهم بعد عدة علامات استفهام
سالناها
ان هل النضاره بتاعتها اتكسرت
اجابت لا طبعا ولكن ان بعت النضاره واشتريت مكانها سماعه
قلنا طب وايه حكايه الطقيه
اللي لبساها قالت انها سرقتها
من اليسا ودي الطقيه اللي كانت لبساها

في اغنيه ليالي الشتا


( طبعا طالما ليالي الشتا يبقى
لازم طقيه مع انها ممكن تتلبس طقيه برضو
في ظهاري الصيف عشان الشمس )


ولما سئلناها نفسك في ايه


قالت ابيع الطقيه دي واشتري عروسة المولد


عموما ربنا يوفقك
وتحققي كل اللي نفسك فيه





2 / الاعضاء تريد اسقاط المدير .



لرفع يد واحده تأييد لمظاهرات
الشعب يسقط يسقط حكم العسكر

اثر انقلاب حدث في المنتدى بعد ما العضوه .بنوته بريئه.
اخدت الفطار بتاعها ناقص صباع موز
فقد تضامن معها الاعضاء
ان ده اسمه تسيب ازاي فطار العضوه مفهوش صباع الموز

وتحالفت الاعضاء الاخضر
والبرتقالي والازرق
وجميع الوان الطيف

ازاي العضوه تاخد الفطار بتاعها
ناقص صباع موز ده اسمه تسيب
وعدم نظام

ولازم ينقلب الحكم ويسلم الى اي عضو بعيد عن المجلس يعني اي حد اخضر او برتقالي فقط

فيما شعر البعض بالقلق وراحت اتسوقت الاخت .الاميره رودي . وجابت للعضوه بطيخه 25 كيلوا

وبرضو العضوه تاكل البطيخ بقشره
ومصره على موقفها

راحت الاخت سلفر فلاور جابت ليها 15 كيلوا موز برضو اكلت الموز بقشره ومصممه على الموقف
حتى الشباب بتوع المنتدى
جابولها 15 قفص تفاح اكلتها بالبذر
و20 ربطة ملخويه وشويه لفت طازه لسه مستخرجه من الارضي الغير محتله
وكام راس قلقاس ومقطف خيار
الا انه ما زال الاعتصام حتى قام
المدير العام بقول كلمته قائلا
اعزائي ابنائي اعضاء المنتدى الكرام نأسف للخبر المؤلم وهو قد انتهى عصر الموز من يومنا
رافعا رايه لا موز بعد اليوم لان قشره بيزحلق لو خس مفيش مشكله




3 / المنتدى لا يزال يحتفل باول ايام عيد الفطر .

المنتدى لا يزال يحتفل باول
ايام العيد
تحت شعار اهلا اهلا بالعيد
مرحب مرحب بالعيد
لا يزال يحتفل المنتدى باول ايام
عيد الفطر المبارك
وكلما مرت عليه عدة ايام نجده
عاد مره اخرى الى هذه المناسبه
وكأنه لا يريد ان يمر
اول يوم من ايام عيد الفطر
فاصبحت كل العام تعود
ليوم 19 حباً في هذه المناسبه
لدرجه ان اعضاء كتير اشتكت
من كده
يا جماعه كفايه احتفال كل ما ييجي
اخر يوم في العيد فجأه تلاقي نفسك رجعت من تاني ليوم 19
فيما اعترض البعض وطالبوا بعودة
استايل المنتدى للاحتفال بعيد
الاضحي العام الماضي
وخرج بعض المعتصمون والمتضاهرون في احداث 24 اغسطس مع بعض اعضاء المنتدى


فخرج الاخ محمود قائلا


لما كام يوم والدنيا خربت
طب لو رجعنا سنه

تلك رسالتي على جميع
الاعضاء المتعصمون
في ميدان كفر الزيات احدى
الفروع الاساسيه للمنتدى
التراجع وان لم يتم التراجع سوف
اقوم بضربكم بطيارت
هليو كوبتر او دبابات ناسفه
فتلك التظاهر ضد مصلحة المنتدى
بشكل عام وضد المدير العام بشكل خاص
فكل واحد مسك جزمته في ايده واللي
كان متظاهر حافي كان الموضوع سهل وقالوا يا فكيك عالم ما تجيش غير بالعين الزرقا





/ تم غلق مخبز المنتدى لضياع الرخصه .


بعد عدة مناوشات تم غلق المنتدى
في ظروف غامضه وبعد ضياع الرخصه
ولما سئلنا حد من الاداره اجاب ان
الحج ابو اسماعين
للي بيجيب لينا كل يوم 50 شكارة
دقيق بعافيه شويه
عشان في حد سرق فردة جزمه بتاعة
ابنه ومش عارفين يعملوا ايه هل
يبيعوا الفرده التانيه
ولا يعملوا محضر بسرقة الفرده
ولما سئلنا ايه الحل


قال احد المسئولين
جاري تعليم جميع بنات المنتدى الخبيز عشان يعتمدوا على نفسهم
وعشان يشوفوا الحر على اصوله
وعلى راي المثل اللي بيقول


(اكل البيت احسن من بره )


طبعا وبكده هنبدأ في شراء اغطيه للراس
لجميع بنات المنتدى الغير محجبات عشان العجين
او نحلق قرعه لبعض البنات
ومتقولش المثل اللي بيقول


( نطلع شعر بنات المنتدى من العجين )

كمااعلنوا عن مسابقه ان اي عضو
هيلاقي شعرايه في الخبز

هياخد 14 رغيف هديه كل ما يفعله
يسلم الشعره لاي حد مختص في ظرف جواب
على العنوان التاني
شعره مع عجين دوت كوم

وسيقوم قسم المظبخ بعمل مسابقه اخرى


اسرع خبازه في المنتدى





الى هنا تنهي نشره اخبار الخامسه والتسعون
انتظرونا مش عارف امتى
في الحلقه القادمه
دمتم بخير وكل سنه وانتم طيبين







  رد مع اقتباس
قديم منذ /08-26-2012, 02:46 AM   #2

مشرفة الأقسام الإسلامية سابقا

 

 رقم العضوية : 69917
 تاريخ التسجيل : May 2011
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : cairo
 المشاركات : 7,577
 الحكمة المفضلة : مـن كسـر قلبـك مرهـ سيكسرهـ آلف مرهـ :)
 النقاط : رنا هشام has a reputation beyond reputeرنا هشام has a reputation beyond reputeرنا هشام has a reputation beyond reputeرنا هشام has a reputation beyond reputeرنا هشام has a reputation beyond reputeرنا هشام has a reputation beyond reputeرنا هشام has a reputation beyond reputeرنا هشام has a reputation beyond reputeرنا هشام has a reputation beyond reputeرنا هشام has a reputation beyond reputeرنا هشام has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 18831
 قوة التقييم : 10

رنا هشام غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي رد: نشرة اخبار الخامسه والعشرون وحلقه جديده

هههههههههه
نشرهـ جآمدهـ ي كبريآء
^_^
عجبتني آوي
آن المنتدي بيرجع لآول يوم العيد
كل شويه ..
بالتوفيق فـ الحلقآت الجآيه
,,







  رد مع اقتباس
قديم منذ /08-26-2012, 02:35 PM   #3

مشرفة اليوميات سابقا

 

 رقم العضوية : 80178
 تاريخ التسجيل : Jan 2012
 العمر : 23
 الجنس : ~ بنوتة
 المشاركات : 4,949
 النقاط : Hearts Whisper has a reputation beyond reputeHearts Whisper has a reputation beyond reputeHearts Whisper has a reputation beyond reputeHearts Whisper has a reputation beyond reputeHearts Whisper has a reputation beyond reputeHearts Whisper has a reputation beyond reputeHearts Whisper has a reputation beyond reputeHearts Whisper has a reputation beyond reputeHearts Whisper has a reputation beyond reputeHearts Whisper has a reputation beyond reputeHearts Whisper has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 477130
 قوة التقييم : 239

Hearts Whisper غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي رد: نشرة اخبار الخامسه والعشرون وحلقه جديده

حلقة اكتر من رائعة
بجد تحفة واسلوبك رائع اوى يا سامى
عجبتنى الحلقة مووووووووووووووووووووووووووووت
تسلم ايدك تحيييييييياتى







  رد مع اقتباس
قديم منذ /08-26-2012, 02:39 PM   #4

تجاوز بند15 من قوانين الموقع
 

 رقم العضوية : 10497
 تاريخ التسجيل : Jan 2009
 العمر : 30
 الجنس : ~ رجل
 المكان : فـ قلبهــآــى
 المشاركات : 8,479
 الحكمة المفضلة : كن ارقى من ان تجمع ذنوبا مصدرها الحديث عن الناس !!
 النقاط : ŌиĹч.Ḿё has a reputation beyond reputeŌиĹч.Ḿё has a reputation beyond reputeŌиĹч.Ḿё has a reputation beyond reputeŌиĹч.Ḿё has a reputation beyond reputeŌиĹч.Ḿё has a reputation beyond reputeŌиĹч.Ḿё has a reputation beyond reputeŌиĹч.Ḿё has a reputation beyond reputeŌиĹч.Ḿё has a reputation beyond reputeŌиĹч.Ḿё has a reputation beyond reputeŌиĹч.Ḿё has a reputation beyond reputeŌиĹч.Ḿё has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 794640
 قوة التقييم : 0

ŌиĹч.Ḿё غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي رد: نشرة اخبار الخامسه والعشرون وحلقه جديده

في ميدان كفر الزيات احدى


انت تعرف ميدان كفر الزيات منين بيتنا فيه ياجدع ومفيش قلبان فى المنطقة عندنا :biggrin:

حلوة يا سامى الحلقة بالتوفيق ياباشا







  رد مع اقتباس
قديم منذ /08-26-2012, 04:15 PM   #5

مميزة لنشاط التحرير

 

 رقم العضوية : 76058
 تاريخ التسجيل : Oct 2011
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : ام الدنيا
 المشاركات : 8,290
 الحكمة المفضلة : انت تريد وانا اريد والله يفعل ما يريد
 النقاط : حلم عمري has a reputation beyond reputeحلم عمري has a reputation beyond reputeحلم عمري has a reputation beyond reputeحلم عمري has a reputation beyond reputeحلم عمري has a reputation beyond reputeحلم عمري has a reputation beyond reputeحلم عمري has a reputation beyond reputeحلم عمري has a reputation beyond reputeحلم عمري has a reputation beyond reputeحلم عمري has a reputation beyond reputeحلم عمري has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 1171354
 قوة التقييم : 586

حلم عمري غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي رد: نشرة اخبار الخامسه والعشرون وحلقه جديده

هههههههههههه
بجد حلقة جامدة جدا وخصوصا اخر خبر
تسلم ايدك كبرياء
في انتظار الحلقة القادمة







  رد مع اقتباس
قديم منذ /08-26-2012, 06:14 PM   #6

مشرفة الحياة الزوجية سابقا

هبه الله

 

 رقم العضوية : 46313
 تاريخ التسجيل : Apr 2010
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : مصر حببتى يارب احفظها وأجعلها دائما بلدا أمنا وارزقها الاصلاح والفلاح يأرحم الراحمين
 المشاركات : 13,664
 الحكمة المفضلة : (ليس على المريض حرج ؟؟؟ )
 النقاط : عاشقة الهدوء has a reputation beyond reputeعاشقة الهدوء has a reputation beyond reputeعاشقة الهدوء has a reputation beyond reputeعاشقة الهدوء has a reputation beyond reputeعاشقة الهدوء has a reputation beyond reputeعاشقة الهدوء has a reputation beyond reputeعاشقة الهدوء has a reputation beyond reputeعاشقة الهدوء has a reputation beyond reputeعاشقة الهدوء has a reputation beyond reputeعاشقة الهدوء has a reputation beyond reputeعاشقة الهدوء has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 3216686
 قوة التقييم : 1609

عاشقة الهدوء غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي رد: نشرة اخبار الخامسه والعشرون وحلقه جديده

ههههههه الله يخرب عقلك يااسامى هموت ياناس من الضحك الله يسعدك

رغم أنى مخصماك بس معرفش ليه رديت على الحلقه أنت حاطط فيها سحر ياواد

بس والله نشره جامده جدا كالعاده ياساامى متألق ياكوميديان المنتدى هههه

وأحنا لسه فى العيد على فكره ياسلام لو ترجع أيام رمضان تانى

وأيااام العيد ياااااااه الايام بتجرى فى ثانيه

أجمل فاااااااايف أستاار ياساامى ومووفق داائما

وعلى فكره ردى ده ميمنعش أنى لسه مخصمااك ههههه

مش عارفه ايه الى جابنى هنا







  رد مع اقتباس
قديم منذ /08-29-2012, 01:21 PM   #7

مشرفة الديكورسابقا

 

 رقم العضوية : 85657
 تاريخ التسجيل : Jun 2012
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : Ŧâňŧâ
 المشاركات : 13,655
 النقاط : Ŗăήćy has a reputation beyond reputeŖăήćy has a reputation beyond reputeŖăήćy has a reputation beyond reputeŖăήćy has a reputation beyond reputeŖăήćy has a reputation beyond reputeŖăήćy has a reputation beyond reputeŖăήćy has a reputation beyond reputeŖăήćy has a reputation beyond reputeŖăήćy has a reputation beyond reputeŖăήćy has a reputation beyond reputeŖăήćy has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 957718
 قوة التقييم : 479

Ŗăήćy غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي رد: نشرة اخبار الخامسه والعشرون وحلقه جديده

هههههههههههههه جميلة اوى النشـرة دى
وأحلى حآجة إنهآ بتجيب كل الأخبـآر ^_^
تسلم الايـآدى يآ كبريآء بجد كآنت حلقة جميلة,,وبإنتظـآر الحلقآت الجآية بقى







  رد مع اقتباس
قديم منذ /09-01-2012, 12:40 AM   #8

مراقبة عامة سابقه

 

 رقم العضوية : 76164
 تاريخ التسجيل : Oct 2011
 الجنس : ~ أنثى
 المشاركات : 37,497
 الحكمة المفضلة : كن متواضع كالمطر .. يسقط على قصور الأمراء وأكواخ الفقراء...
 النقاط : الأميرة رودي has a reputation beyond reputeالأميرة رودي has a reputation beyond reputeالأميرة رودي has a reputation beyond reputeالأميرة رودي has a reputation beyond reputeالأميرة رودي has a reputation beyond reputeالأميرة رودي has a reputation beyond reputeالأميرة رودي has a reputation beyond reputeالأميرة رودي has a reputation beyond reputeالأميرة رودي has a reputation beyond reputeالأميرة رودي has a reputation beyond reputeالأميرة رودي has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 7988886
 قوة التقييم : 3995

الأميرة رودي غير متواجد حالياً

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي رد: نشرة اخبار الخامسه والعشرون وحلقه جديده

هههههههه ياأخبارك الطازه ياسامى



أجمل حاجه فى النشره بتاعتك انها بتجيب الحصريات


يعني واحد فرده الجزمه بتاعت ابنه ضاعت مين هيعرف غيرك يعنى


مش معقول حد غيرك هنا هيعرف انت على طول كده بتجيب


المستخبي


وكمان عرفت انى روحت اشتريت بطيخه 25 كيلو انت كنت بتراقبني ولا


ايه ياسامى؟ حلقه جميله جدا ونشره لذيذه جدا جدا


وربنا يستر على المنتدى بقى ومايرجعش بينا لنكسه 67


تسلم الايادي ياكبرياء بجد من الناس اللى بضحكنى هو انت بتوبيكاتك



الخفيفه الجميله



تسلم الايادي وأجمل 5 نجوم تستاهلها







  رد مع اقتباس
قديم منذ /09-01-2012, 03:38 PM   #9

مشرفة عالم الطفل سابقا

 

 رقم العضوية : 29574
 تاريخ التسجيل : Aug 2009
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : القليوبية
 المشاركات : 13,254
 الحكمة المفضلة : كما تدين تدان
 النقاط : ياسمينااا has a reputation beyond reputeياسمينااا has a reputation beyond reputeياسمينااا has a reputation beyond reputeياسمينااا has a reputation beyond reputeياسمينااا has a reputation beyond reputeياسمينااا has a reputation beyond reputeياسمينااا has a reputation beyond reputeياسمينااا has a reputation beyond reputeياسمينااا has a reputation beyond reputeياسمينااا has a reputation beyond reputeياسمينااا has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 437792
 قوة التقييم : 219

ياسمينااا غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي رد: نشرة اخبار الخامسه والعشرون وحلقه جديده

ههههههههههههههههه
بجد حلقه جامده جداا
تسلم ايدك يا كبرياء
وفي انتظار الحلقة القادمه باذن الله
تحياتي







  رد مع اقتباس
قديم منذ /09-03-2012, 08:23 PM   #10

مراقبه عـامة سابقا

أم يـوسـف

 

 رقم العضوية : 10851
 تاريخ التسجيل : Jan 2009
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : القدس المحتله
 المشاركات : 29,273
 الحكمة المفضلة : لا داعي من الخوف من الرصاص فالرصاصه التي تقتلك لن تسمع صوتها
 النقاط : Silver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond reputeSilver Flower has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 19342
 قوة التقييم : 10

Silver Flower غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي رد: نشرة اخبار الخامسه والعشرون وحلقه جديده

انا متهيئلي اني رديت قبل هيك
مشركتي اتسرقت ياارجاله







  رد مع اقتباس
إضافة رد

الكلمات الدلالية (Tags)
نشرة, والعشرون, وحلقه, الخامسه, اخبار, جديده


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
الحلقه الخامسه من ( نشره اخبار الخامسه والعشرون ) كبرياء رجل أرشيف برامج اليوميات 85 07-02-2012 04:50 PM
حلقات برنامج ( نشرة اخبار الخامسه والعشرون ) كبرياء رجل أرشيف برامج اليوميات 348 06-15-2012 10:40 PM
نشرة اخبار الثامنة والعشرون mīĐŏ ǺĻ ƒâηâη نكت - طرائف - وناسة - فرفشة 41 05-16-2011 07:24 PM
نشرة اخبار الخامسه والعشرون من داخل نادى الاتحاد السكندرى ( الحلقة الاولي ) كريم الدين نكت - طرائف - وناسة - فرفشة 6 07-24-2009 02:04 PM


الساعة الآن 12:02 AM


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2020, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 RC 1
منتديات بنات مصر . منتدى كل العرب

a.d - i.s.s.w