::: فعاليات المنتدى :::

أهلا وسهلا بك إلى منتديات بنات مصر.
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات، بالضغط هنا. كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

آخر 12 مواضيع
عودة
الكاتـب : نزارالفاضل - آخر مشاركة : وليد الطويل - مشاركات : 1 -
&&&&& الفراق&&&&&
الكاتـب : وليد الطويل - مشاركات : 92 -
فجر جديد
الكاتـب : احساسى صحيح - مشاركات : 0 -
قوانين
الكاتـب : نزارالفاضل - آخر مشاركة : وليد الطويل - مشاركات : 5 -
عتاب
الكاتـب : gntlsoll - آخر مشاركة : منيرة محسوب - مشاركات : 10 -
عتاب
الكاتـب : gntlsoll - آخر مشاركة : وليد الطويل - مشاركات : 1 -
سيناء الحب
الكاتـب : نزارالفاضل - آخر مشاركة : ياسر عبد الباقي - مشاركات : 15 -
يناديك النبض
الكاتـب : فادي العراق - آخر مشاركة : fanaa - مشاركات : 15 -
أوله
الكاتـب : خالد عبد الحميد المصرى - آخر مشاركة : محمد خلاف - مشاركات : 1 -
نداء
الكاتـب : فادي العراق - آخر مشاركة : ياسر عبد الباقي - مشاركات : 10 -
جلا جلا....
الكاتـب : مارد الغضب - آخر مشاركة : ياسر عبد الباقي - مشاركات : 9 -
بقلمي🖤
الكاتـب : ana aboodya - آخر مشاركة : aboheba - مشاركات : 5 -

إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم منذ /05-30-2013, 10:39 PM   #1

مشرفة سابقه

 

 رقم العضوية : 91212
 تاريخ التسجيل : Dec 2012
 العمر : 27
 الجنس : ~ امرأة
 المكان : الدنيا
 المشاركات : 28,342
 الحكمة المفضلة : ومن الناس من يعجبك قوله في الحياة الدنيا ويشهد الله على ما في قلبه وهو ألد الخصام
 النقاط : OM hammany has a reputation beyond reputeOM hammany has a reputation beyond reputeOM hammany has a reputation beyond reputeOM hammany has a reputation beyond reputeOM hammany has a reputation beyond reputeOM hammany has a reputation beyond reputeOM hammany has a reputation beyond reputeOM hammany has a reputation beyond reputeOM hammany has a reputation beyond reputeOM hammany has a reputation beyond reputeOM hammany has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 2783264
 قوة التقييم : 1392

OM hammany غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي الحلقة الرابعة من حوار جرئ




يا مساء الخير ع عيونكم

يتجدد اللقاء بحوار جرئ وفريد ينفرد به حوار جرئ

تم الاعلان عن حلقة لضفتين بس للاسف دي هتتاخر شوية

والان حلقة لم يتم الاعلان عنها

ارحب بضيفي واخي الفاضل


الرجل المتواضع




اهلا وسهلا بيك في حوار جرئ
وأهلا ومرحبا بك ملكتنا نفرتيتى بنت عم كليوباترا
ومذيعتنا الجديدة المتألقة وخاطة الأضواء وساحبة البساط
من تحت المذيعة منة ورودى .
ياتري رفعت شايف انه واخده حفه من التكريم الاداري
ولا في تجاهل للمجهود ؟



واخد نصف حقى وعلى رأى المثل نص العما ولا العما كله
وحكاية تجاهل دى موجودة وبشدة وشجرة مثمرة جدا
والمجهود لاقيمة له فى ظل المجاملات.


انت من رواد ومميزين الاقسام الادبية
ياتري ليه اسمك ماكنش من ضمن مبدعين الاقسام الادبية ؟


علشان التوضيح السابق الذكر أعلاه
وحضرات السادة مشرفى الإبداعات جميعهم بدءا من الأخ الرحال
والأخ الحبيب والأخت أبتسامة والأخت روكة
لست أنا من ضمن محاسيبهم
ومش عارف التكريم كان من أختيارهم ولالأ أم هو تبع الإدارة
من قبل أختى منة وأخويا أمجد
والمكرمين هم أحبتى وأقلامهم مبدعة بحق
والأخت أبتسامة لسه مكرمانى بخمسين جنيه أشكرها عليها.


ايه رأيك في تولي ساحر ودمعه الادارة
ياتري هنلاحظ اختلاف ولا لاء
وايه المشاكل اللي بتواجهك
تتمني تعرضها عليهم من خلال حوار جرئ ؟


الأخت منة والأخ أمجد على المستوى الشخصى لهم مكانة عالية
فى ربض الوجدان والقلب كمان
والاستفتاء اللى كان عامله كبير مناهضى الإخوان ومأسس جبهة الإنقاذ
وصاحب المكانة والدكترة الأخ طارق بمناسبة الإدارة
بعت لحضرته فى رسالة خاصة وقلت له مافيش أحسن من أمجد ومنة
ليكون أحدهما فى الإدارة وكانت تلك أمنيتى ودعوتى والحمدلله
أستجاب الله منى
وهم أهل لذلك ومافيش مشاكل عندى سوى بس سؤال فى استفسار
أنا كنت معاى 10 نجوم فوق النيم صغيرين
لاحظت أنهم بقيوا أثنين كبار وشغالين رقص على طول
ممكن تعرفونى ليه بقيوا اتنين بس فى حين أن أحد الحاصلين
على التميز بعدى بفترة طويلة كان معاه 9 نجمات صغيرين بقيوا 3 نجمات بيرقصوا.


لاحظت انك من ضمن اللي بيشتكوا من نظام المسابقات
ودا كان من خلال ردك علي مورشو
في مسابقة اختار مشرف ؟


لأنى عارف فى كل مسابقة إذا كان صاحبها مذكر فلازم وحتما ولابد
أن الذى يحصل على المركزالأول والتانى لازم تكون مأنثة
ولو اللى عاملة المسابقة مؤنثة لازم تجمامل زميلتها أو صاحبتها
وأسألوا أختى أبتسامة فى 4 شهور ربنا كرمها بـــــ 19 وسام
وده مش حسد ده أقر بس.


ياتري شايف ان دا شئ لم يكن والادارة هتعين برضو اللي
هي شايفاه مناسب ولا هتعتمد علي المسابقة ؟


الإدارة لازم تعين بنفسها وكمان لازم تكون مأنثة
وعندى الدليل الفترة الأخيرة تعين 99 مشرفة مافهمش ولا واحد
مذكر الخلاصة الإدارة هتختار نون وتاء النسوة وياءالمذكر
ممنوع الأقتراب منها.


ايه سر اشتراكك في مسابقة اختيار مشرف
ياتري لمجرد الاشتراك ومعرفه النهاية
ام حب لليوميات ؟



والله أنا أحب أشترك فى مسابقة لا من أجل الفوز وإنما
من أجل تنشيط ذاكرتى ومتابعة عظمة المشتركين
حكاية اللى هياخد 1000 مشاركة بعيدة كل البعد
طول مافيه نون النسوة
وأسألى أخويامرشو مين أخد ربعهم الأول.


بخصوص تقييم الاسبوع الاول
ياتري رفعت راضي عن التقييم
وتفتكر لجنه الحكم اعتمدت ع ايه لتختار الافضل ؟


إجابة السؤال ده عند أخويامرشو
لأنى مش عارف اللجنة قيمة على أى اساس
لقيمة الموضوع ولا الغلطات اللغوية ولا إيه بالضبط


نورت حوار جرئ

أشكرك أختى سما وأسعدنى وجودى معاك
وبالتوفيق لك دوما ولمنتدانا العظيم


قولنالكوا احنا الاصل والباقي بيحاول وياريته عارف

كانت معكم ملكة جمال المنتدي
من فوق اليوميات

انتظروني











التعديل الأخير تم بواسطة OM hammany ; 05-31-2013 الساعة 12:05 PM
  رد مع اقتباس
قديم منذ /05-30-2013, 10:45 PM   #2

 

 رقم العضوية : 42511
 تاريخ التسجيل : Feb 2010
 الجنس : ~ رجل
 المكان : ارض الله واسعه في اي مكان موجود
 المشاركات : 41,893
 الحكمة المفضلة : لا يفيد الندم علي شئ قد انتهى
 النقاط : واد حبيب has a reputation beyond reputeواد حبيب has a reputation beyond reputeواد حبيب has a reputation beyond reputeواد حبيب has a reputation beyond reputeواد حبيب has a reputation beyond reputeواد حبيب has a reputation beyond reputeواد حبيب has a reputation beyond reputeواد حبيب has a reputation beyond reputeواد حبيب has a reputation beyond reputeواد حبيب has a reputation beyond reputeواد حبيب has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 1633274
 قوة التقييم : 817

واد حبيب متواجد حالياً

 

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

اقتباس:
انت من رواد ومميزين الاقسام الادبية
ياتري ليه اسمك ماكنش من ضمن مبدعين الاقسام الادبية ؟


علشان التوضيح السابق الذكر أعلاه
وحضرات السادة مشرفى الإبداعات جميعهم بدءا من الأخ الرحال
والأخ الحبيب والأخت أبتسامة والأخت روكة
لست أنا من ضمن محاسيبهم
ومش عارف التكريم كان من أختيارهم ولالأ أم هو تبع الإدارة
من قبل أختى منة وأخويا أمجد
والمكرمين هم أحبتى وأقلامهم مبدعة بحق
والأخت أبتسامة لسه مكرمانى بخمسين جنيه أشكرها عليها.

اهلا يا رفعت في الحوار
انا ارد علي السؤال ده بس
ان عارف من زمان انك انت من مبدعين قسم الخواطر
اما عن التكريم انا لا اعرف عنه اي شي اللي لما شوفت الموضوع
مش عارف مين اللي اختار والله ولا اعرف عنه اي شي







  رد مع اقتباس
قديم منذ /05-30-2013, 11:04 PM   #3

 

 رقم العضوية : 50632
 تاريخ التسجيل : Jun 2010
 الجنس : ~ رجل
 المكان : مصر حبيبتي
 المشاركات : 39,411
 الحكمة المفضلة : ان فعلت شىء يسعد غيرك فلا تحزن ولا تنتظر المقابل لصنعك
 النقاط : ساحر الأحزان has a reputation beyond reputeساحر الأحزان has a reputation beyond reputeساحر الأحزان has a reputation beyond reputeساحر الأحزان has a reputation beyond reputeساحر الأحزان has a reputation beyond reputeساحر الأحزان has a reputation beyond reputeساحر الأحزان has a reputation beyond reputeساحر الأحزان has a reputation beyond reputeساحر الأحزان has a reputation beyond reputeساحر الأحزان has a reputation beyond reputeساحر الأحزان has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 1793248
 قوة التقييم : 897

ساحر الأحزان غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

مساء الخير عليكم

أنا حتكلم فى أول نقطة ذكرها الأخ رفعت وهى

اقتباس:
انت من رواد ومميزين الاقسام الادبية
ياتري ليه اسمك ماكنش من ضمن مبدعين الاقسام الادبية ؟
بخصوص التكريم دة دى أول دفعة وموقفشى التكريم بالعكس لسة حيضاف أسماء للمبدعين مش معنى أن كل واحد يستحق

مذكرشى أسمة أنة بعيد عن المتابعة أحنا متابعين كويس

وبخصوص المسابقات أنا قلتلك قبل كدة لو حسيت نفسك مظلوم فى مسابقة أحنا معاك حنساعدك ونوضحلك أسس الأختيار

وأنت ياراجل هو أنا اللهم مالا حسد مبطل أزودلك مشاركات ولا أركبلك أوسمة ,

أنت عضو نشيط وصاحب قلم مميز ومنتشر فى المنتدى وأتكرمت قبل كدة من الأدارة فى التمييز ومن الأدارى المنتخب الفترة

ألى فاتت ولا نسيت ياحج ؟

بخصوص المشرفين تم تعيين 3مشرفين ذكور

بيج بوص

واسلام

وكريم عاصم

يعنى فية مذكر على مؤنث

طالما العضو بيجتهد ونشيط حيوصلة حقة وأن ما وصلة يبقى يتكلم بسى أهم حاجة أنة ما يستعجل

وبخصوص النجوم الى مزعلاك هى كبرت لعضوية التمييز وبعدين دى نورها شديد ,انت محتاج النور الأيام دى قوى

نورت ياحج

فى جميل حوارك مع سما

موفقين







  رد مع اقتباس
قديم منذ /05-30-2013, 11:06 PM   #4

مٌشرِف سابق

 

 رقم العضوية : 67437
 تاريخ التسجيل : Mar 2011
 الجنس : ~ رجل
 المكان : بَين مَطرقه وسِندان
 المشاركات : 11,853
 الحكمة المفضلة : لا عُجاب فى دُنيا العَجب
 النقاط : الرحــاال المٌتَمرد has a reputation beyond reputeالرحــاال المٌتَمرد has a reputation beyond reputeالرحــاال المٌتَمرد has a reputation beyond reputeالرحــاال المٌتَمرد has a reputation beyond reputeالرحــاال المٌتَمرد has a reputation beyond reputeالرحــاال المٌتَمرد has a reputation beyond reputeالرحــاال المٌتَمرد has a reputation beyond reputeالرحــاال المٌتَمرد has a reputation beyond reputeالرحــاال المٌتَمرد has a reputation beyond reputeالرحــاال المٌتَمرد has a reputation beyond reputeالرحــاال المٌتَمرد has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 11018675
 قوة التقييم : 5510

الرحــاال المٌتَمرد غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

هو الرحال دي كوخه اوي كدا هههههه
دايماً سيرتي فى اى حوار وإستضافه حاضره
بتشهروني كدا ,, ينفع يعني .
هرد بس على جزئيه التجاهل واقول لحضرتك إن دا شىء مش متعمد
وكمان مش معقول كل مشرفين الاقسام الادبيه هيتعمدوا تجاهلك
وبالنسبه لـ التعيينات والتكريمات والمجاملات والمسابقات
فـ اصحاب النصيب منها دايما بيشوف انها عادله
واللى مش بيكون لهم نصيب منها بيشوفوها ظالمه
انا شخصياً معنديش اى مشكله لو هبقى عضو بـ الأخضر
لان الالوان والتكليفات مش بتضيف لـ اى شخص موهوب
و انت شخص انا شخصياً بقدرك جدا وبعتز بوجودك
بالتوفيق يا غالي , وشكراً على الاستضافه يا سما







  رد مع اقتباس
قديم منذ /05-30-2013, 11:11 PM   #5

 

 رقم العضوية : 13962
 تاريخ التسجيل : Feb 2009
 الجنس : ~ ولد
 المكان : مصر
 المشاركات : 18,573
 الحكمة المفضلة : سأل الممكن المستحيل : أين تقيم ؟ فأجابه في أحلام العاجز
 النقاط : morshooo has a reputation beyond reputemorshooo has a reputation beyond reputemorshooo has a reputation beyond reputemorshooo has a reputation beyond reputemorshooo has a reputation beyond reputemorshooo has a reputation beyond reputemorshooo has a reputation beyond reputemorshooo has a reputation beyond reputemorshooo has a reputation beyond reputemorshooo has a reputation beyond reputemorshooo has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 2964942
 قوة التقييم : 1483

morshooo غير متواجد حالياً

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

قوم نام ياعم الحاج رفعت
عشان عندك خطبه بكرة ^_^
طبعا حلقه جميله بس قصيرة جدااااااا
حمدالله بسا يا نفرتيتى هانم
فى انتظار الحلقه الجايه







  رد مع اقتباس
قديم منذ /05-30-2013, 11:40 PM   #6

مشرف الخزعبلات والنقاش

 

 رقم العضوية : 34053
 تاريخ التسجيل : Oct 2009
 الجنس : ~ ذكر
 المكان : سوهاج
 المشاركات : 45,152
 الحكمة المفضلة : واثق الخطى يمشي ملكآ ( نور هلال )
 النقاط : big bốss has a reputation beyond reputebig bốss has a reputation beyond reputebig bốss has a reputation beyond reputebig bốss has a reputation beyond reputebig bốss has a reputation beyond reputebig bốss has a reputation beyond reputebig bốss has a reputation beyond reputebig bốss has a reputation beyond reputebig bốss has a reputation beyond reputebig bốss has a reputation beyond reputebig bốss has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 4672241
 قوة التقييم : 2337

big bốss غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

بصراحه بصراحه دى احلآ حلقه فى حوار جرىء يا سما

عجبتنى جدآ مع شخصيه انا برفعلها قبعت التبجيل و التواضع امام رفعت

شخصيه جميله و فوق الوصف و صريح

هو زعلان منى برضو انا كمان ^_^

بس للأسف مش عارف ليه ؟ و هو مخبي عنى

و معتزل النقاش برضو

بس انا احب القلك حتى لو حاسس نفسك مظلوم فى تقيم مسابقه

او مش بيتم تكريمك عن وجه حق

اتكلم و اشتكى و ارفع صوتك

بس مش تعتزل القسم

و انت مخبي حاجات كتير جوه قلبك واضح كدا

بس صدقنى انت قلم جميل جدآ و مثقف و مفيش اتنين يختلفوا عليك

و حقك هيوصلك بس بالصبر

تقييمى لموضوع خمس نجوم

و ياريت يتثبت الموضوع كمان







  رد مع اقتباس
قديم منذ /05-30-2013, 11:52 PM   #7

موقوف
 

 رقم العضوية : 83443
 تاريخ التسجيل : Apr 2012
 الجنس : ~ رجل
 المكان : أسيوط
 المشاركات : 99,892
 الحكمة المفضلة : طأطأ الرأس تسلم وأمتثل للأمر تغنم
 النقاط : العاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 2188998
 قوة التقييم : 0

العاشق الذى لم يتب غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى العاشق الذى لم يتب إرسال رسالة عبر Skype إلى العاشق الذى لم يتب

 

 

 

 

 

MY MmS

أوسمة العضو
افتراضي

الأول خلينى أشكر ملكة جمال المنتدى
أختى وزعيمة المذيعات المتألقات
وأناأقر وأتعرف أنك أنت الأصل وهمة برضوالأصل
شكرا لك أختى على أختيارى للحوار الجميل ده
وربنا يوفقك ونشوف حوارات قادمة ممتعة
مودتى







  رد مع اقتباس
قديم منذ /05-31-2013, 12:01 AM   #8

موقوف
 

 رقم العضوية : 83443
 تاريخ التسجيل : Apr 2012
 الجنس : ~ رجل
 المكان : أسيوط
 المشاركات : 99,892
 الحكمة المفضلة : طأطأ الرأس تسلم وأمتثل للأمر تغنم
 النقاط : العاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 2188998
 قوة التقييم : 0

العاشق الذى لم يتب غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى العاشق الذى لم يتب إرسال رسالة عبر Skype إلى العاشق الذى لم يتب

 

 

 

 

 

MY MmS

أوسمة العضو
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة واد حبيب مشاهدة المشاركة
اهلا يا رفعت في الحوار
انا ارد علي السؤال ده بس
ان عارف من زمان انك انت من مبدعين قسم الخواطر
اما عن التكريم انا لا اعرف عنه اي شي اللي لما شوفت الموضوع
مش عارف مين اللي اختار والله ولا اعرف عنه اي شي
الغالى حبيب الحبيب أوى عندى طبعا
ومش عارف إذاكانت حبيبتك بتحبك أكتر منى ولالأ
ربنايعلم ياصاحبى لحسن الأيام دى كل حاجة بقيت مغشوشة
تصدق ياراجل رحت أشتريت 2 كيلوسمك ومسكهم بإيدى وحاططهم فى الكيس بإيدى ع بال ماروحت لقيتهم خيار
حبيبى وأخويا محمد صحيح أنا واخد على خاطرى منك
بس والله بحبك جدا وبعزك جدا
وربنايسعدك ونشوف حكاية اللى خلتك تحبها بالشكل ده
أسعدنى مرورك
مودتى







  رد مع اقتباس
قديم منذ /05-31-2013, 12:12 AM   #9

موقوف
 

 رقم العضوية : 83443
 تاريخ التسجيل : Apr 2012
 الجنس : ~ رجل
 المكان : أسيوط
 المشاركات : 99,892
 الحكمة المفضلة : طأطأ الرأس تسلم وأمتثل للأمر تغنم
 النقاط : العاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 2188998
 قوة التقييم : 0

العاشق الذى لم يتب غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى العاشق الذى لم يتب إرسال رسالة عبر Skype إلى العاشق الذى لم يتب

 

 

 

 

 

MY MmS

أوسمة العضو
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ساحر الأحزان مشاهدة المشاركة
مساء الخير عليكم

أنا حتكلم فى أول نقطة ذكرها الأخ رفعت وهى



بخصوص التكريم دة دى أول دفعة وموقفشى التكريم بالعكس لسة حيضاف أسماء للمبدعين مش معنى أن كل واحد يستحق

مذكرشى أسمة أنة بعيد عن المتابعة أحنا متابعين كويس

وبخصوص المسابقات أنا قلتلك قبل كدة لو حسيت نفسك مظلوم فى مسابقة أحنا معاك حنساعدك ونوضحلك أسس الأختيار

وأنت ياراجل هو أنا اللهم مالا حسد مبطل أزودلك مشاركات ولا أركبلك أوسمة ,

أنت عضو نشيط وصاحب قلم مميز ومنتشر فى المنتدى وأتكرمت قبل كدة من الأدارة فى التمييز ومن الأدارى المنتخب الفترة

ألى فاتت ولا نسيت ياحج ؟

بخصوص المشرفين تم تعيين 3مشرفين ذكور

بيج بوص

واسلام

وكريم عاصم

يعنى فية مذكر على مؤنث

طالما العضو بيجتهد ونشيط حيوصلة حقة وأن ما وصلة يبقى يتكلم بسى أهم حاجة أنة ما يستعجل

وبخصوص النجوم الى مزعلاك هى كبرت لعضوية التمييز وبعدين دى نورها شديد ,انت محتاج النور الأيام دى قوى

نورت ياحج

فى جميل حوارك مع سما

موفقين
شاكر لك حضورك ياكبيرنا
بصراحة عاوز أقولك على سر ومش لاقى مناسبة
والحمدلله أهى جات
تقدر تدلنى على سر تعلقى بيك نفسى أخطفك من المدام
غالى علينا جدا وبحب حب أكبر من المحيط الهندى والصور الصينى
وأعلم أنك راجل حقانى وكلك ذوق فوق مايتصور العالمين
بس أعرف حاجة أخوياأمجد والله عمرى مافكرت فى حكاية التكريم ولا التمييز ولا الإشراف
بقدر إحقاق الحق وبس
وأنا مشرف فى منتديين ومع ذلك يمر أكتر من أسبوع ولاأروحهم ولاأدخل على القسم اللى مشرف فيه
هو فقط حبيبى بنات مصر وكل وقتى فيه
حبيت أوضح
شكرا لكلامك الحلو ومرورك الغالى
مودتى







  رد مع اقتباس
قديم منذ /05-31-2013, 12:20 AM   #10

موقوف
 

 رقم العضوية : 83443
 تاريخ التسجيل : Apr 2012
 الجنس : ~ رجل
 المكان : أسيوط
 المشاركات : 99,892
 الحكمة المفضلة : طأطأ الرأس تسلم وأمتثل للأمر تغنم
 النقاط : العاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 2188998
 قوة التقييم : 0

العاشق الذى لم يتب غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى العاشق الذى لم يتب إرسال رسالة عبر Skype إلى العاشق الذى لم يتب

 

 

 

 

 

MY MmS

أوسمة العضو
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الرحــاال المٌتَمرد مشاهدة المشاركة
هو الرحال دي كوخه اوي كدا هههههه
دايماً سيرتي فى اى حوار وإستضافه حاضره
بتشهروني كدا ,, ينفع يعني .
هرد بس على جزئيه التجاهل واقول لحضرتك إن دا شىء مش متعمد
وكمان مش معقول كل مشرفين الاقسام الادبيه هيتعمدوا تجاهلك
وبالنسبه لـ التعيينات والتكريمات والمجاملات والمسابقات
فـ اصحاب النصيب منها دايما بيشوف انها عادله
واللى مش بيكون لهم نصيب منها بيشوفوها ظالمه
انا شخصياً معنديش اى مشكله لو هبقى عضو بـ الأخضر
لان الالوان والتكليفات مش بتضيف لـ اى شخص موهوب
و انت شخص انا شخصياً بقدرك جدا وبعتز بوجودك
بالتوفيق يا غالي , وشكراً على الاستضافه يا سما
مين يقدريقول عليك كوخة
أنت زعيم الرحالين الزجالين الموهبين المبدعين
وأنا كمان ويشهد ربى أنى بحبك وبعزك وبقدرك وبحترمك وفوق الراس نشليك ياغالى
وأنا بعز جدا كل مشرفين الإبداع لأنى طريقى وهدايتى للمنتدى
وعندهم بأجد راحتى وإنطلاقتى
وهنا أخص بالذكر أختى الغالية رووكة
ومش عاوز أقول فى حقها كلام كتير لحسن ألاقى روحى بأغازلها وواحد صعيدى يطخنى بعيار
كلكم عندى والله فى المحبة سواء وتشكرالاخت ابتسامة ديما بتدينى بالخمسين جنيه
شكرا لمرورك ياغالى
مودتى







  رد مع اقتباس
إضافة رد

الكلمات الدلالية (Tags)
الحلقة, الرابعة, جرئ, حوار


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
Tv بنات مصر | الحلقة الرابعة | مع الرائعه طمطم ;) აα∂ Ԑγεა منتدى يوميات الاعضاء 35 12-22-2012 10:58 PM
الحلقة الرابعة من الانمي الكوميدي Nichijou haytham ali أفلام الانمى - مسلسلات الأنمي - تحميل أفلام كرتون 2019 0 07-04-2011 04:00 PM
الحلقة الرابعة من * خطوبة وزواج * ندى الجميلة بقلم أعضاء بنات مصر - حصري 2 07-15-2010 12:27 AM


الساعة الآن 10:58 PM


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2020, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 RC 1
منتديات بنات مصر . منتدى كل العرب

a.d - i.s.s.w