::: فعاليات المنتدى :::

أهلا وسهلا بك إلى منتديات بنات مصر.
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات، بالضغط هنا. كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

آخر 12 مواضيع
عودة
الكاتـب : نزارالفاضل - آخر مشاركة : Lamees - مشاركات : 2 -
* غُـربـة حـــب*
الكاتـب : وليد الطويل - مشاركات : 218 -
فجر جديد
الكاتـب : احساسى صحيح - مشاركات : 0 -
قوانين
الكاتـب : نزارالفاضل - آخر مشاركة : وليد الطويل - مشاركات : 5 -
عتاب
الكاتـب : gntlsoll - آخر مشاركة : منيرة محسوب - مشاركات : 10 -
عتاب
الكاتـب : gntlsoll - آخر مشاركة : نزارالفاضل - مشاركات : 2 -
سيناء الحب
الكاتـب : نزارالفاضل - آخر مشاركة : ياسر عبد الباقي - مشاركات : 15 -
يناديك النبض
الكاتـب : فادي العراق - آخر مشاركة : fanaa - مشاركات : 15 -
أوله
الكاتـب : خالد عبد الحميد المصرى - آخر مشاركة : محمد خلاف - مشاركات : 1 -
نداء
الكاتـب : فادي العراق - آخر مشاركة : ياسر عبد الباقي - مشاركات : 10 -
جلا جلا....
الكاتـب : مارد الغضب - آخر مشاركة : ياسر عبد الباقي - مشاركات : 9 -
بقلمي🖤
الكاتـب : ana aboodya - آخر مشاركة : aboheba - مشاركات : 5 -

إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم منذ /09-16-2013, 12:46 AM   #1

 

 رقم العضوية : 13962
 تاريخ التسجيل : Feb 2009
 الجنس : ~ ولد
 المكان : مصر
 المشاركات : 18,573
 الحكمة المفضلة : سأل الممكن المستحيل : أين تقيم ؟ فأجابه في أحلام العاجز
 النقاط : morshooo has a reputation beyond reputemorshooo has a reputation beyond reputemorshooo has a reputation beyond reputemorshooo has a reputation beyond reputemorshooo has a reputation beyond reputemorshooo has a reputation beyond reputemorshooo has a reputation beyond reputemorshooo has a reputation beyond reputemorshooo has a reputation beyond reputemorshooo has a reputation beyond reputemorshooo has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 2964942
 قوة التقييم : 1483

morshooo غير متواجد حالياً

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي الحلقة الـ ( 10 ) من ( لمن يجرؤ فقط ) مع ( Mr. M ! r o ))

بسم الله الرحمن الرحيم

مزاج الخير

النهاردة معانا ضيف الاعضاء احتارت فيه ^_^

البعض شايفه فيلسوف فى ردودة وأرائه

والبعض الاخر شايف انه فيلسوف مصتنع

ودا طبيعى جدا لان مفيش عضو الجميع بيتفق عليه

زى ما العضو مش متفق على اعضاء معانا فى المنتدى

رغم اننا ممكن نكون شايفينهم من افضل اعضاء المنتدى .

( ودى الفلسفه الحقيقيه )

معانا النهاردة المتيمز /

Mr. M ! r o




فى البداية تعالو نشوف الـ ( 8 )

نقاط الـ اختار منهم ضيفى

حياتى / اعترافات

اعضاء المنتدى / سياسة المنتدى

وجع دماغ / سؤال من مجهول

كلام فى السياسة / صورة وتعليق

تعالو نشوف الحوار :

اهلا بيك يا مورشو واشكرك على استضافتك

واتمنى تكون خفيفه عليك وعلى الجميع

الاختيار الاول

( اعترافات )


اولا :


شايف انك راضى عن حياتك حتى الان وعن تصرفاتك ؟
وايه اكبر غلطه غلطتها فى حياتك ؟


ايا كان اللي صدر مني بمجرد صدوره مني فدا تمام الرضا

لاني انسان ابتديت احسب حاجات كتير بالورقة والقلم

خصوصا في تعاملاتي مع الناس واشباههم

اكبر غلطه بالنسبالى انى سبت المنصورة
واستقريت فى القاهره .. لان بعدى عن المنصورة على عيني
والله ونفسى ارجع اعيش فيها تانى لكن ما باليد حيله
والمرغوب ديما ممنوع او مرفوض
..


ثانيا :


ايه الى اتعلمته فى طفولتك رغم تربيتك فى ملجأ
وصحيح اتكلمنا عن الموضوع دا قبل كدا بس اكيد
فى اعضاء ماتعرفش حاجا زى كدا ؟

وانت بقى صعبان عليك انه فى ناس متعرفش يا مش جايلك نوم
( الله احنا فى منتدى عالمى وكل يوم مش اقل من 7000 مشترك جديد )
لا بجد .. شوف يا سيدي انا اتعلمت الصبر والتكيف مع
اصعب الظروف اللى ممكن تواجهنى
وتوجعني

ف نفس الوقت وأى مُناخ اقدر اتعايش معاه ..


الاختيار الثانى


( اعضاء المنتدى )


اولا :


ليه دائما علاقتك بأعضاء المنتدى بيكون فيها خلافات
ودا واضح جدا لجميع الاعضاء والدليل
صفحاتك المكشوفه وطريقه كلامك فيها ؟


رغم ان صياغتك للسؤال ركيكه كمحاور كان الافضل تقول

من غير تعميم بكلمة ديما عن اني مش على وفاق او مبقتش
على وفاق مع (البعض) تعليم مجان بقى نعمل أيه ههههه


لا بجد بغض النظر عن ان الارواح جنود مجنده ممكن نتفق
مع حد ونختلف مع تاني


نفسيا من غير حاجه .. فمابالك لو كان في ( حاجات)
قسوتها فتفاهاتها بصراحه

و انا لو حابب اوجه رساله لحد بعينه بوجهاله من غير
احراج ومن غير لف ودوران لانى محبش التلقيح رغم انى
بستخدمه احيانا

لكن صفحاتى دى بتعبر عنى انا واللى بشوفه من خلال يومى
وفى الفترة الاخيره مفتكرش انى قصدت حد بكلامى غير مرة
او مرتين تقريبا واتحذفوا
..

اما عن علاقتى بالاعضاء والخلافات ..

شوف انا على علاقه باعضاء كتير هنا والحمد لله الناس
بتحبنى وانا بحبهم والاحترام موجود ما بنا
..
لكن الفئه اللى انت بتتكلم عنهم دول تقريبا اربعه او خمسه
..
وليا مواقف او خلافات سابقه معاهم ..
وزى ما قال المثل الشهير
( اللى ع راسه باطحه يحسس عليها
)


ثانيا :


هتزعل لو قولتلك انى سمعت انك حاولت تضحك
على بعض اعضاء المنتدى الشباب واخرهم كان مشرف
فى المنتدى ؟ والا كلام بيتسمع زى باقى الكلام الى
بيتقال عن الاعضاء ؟

مانا مش فاهم بضحك عليهم فى ايه بالظبط ؟
قالوا نكت وضحكت مثلا ولا ايه ؟

اما لو تقصد انى اشتغلت حد زى ما فى ناس اشتغلت ناس


فانا عشان واثق فى نفسى ممكن احط صُباعى فى عين اى حد
يقول انى اشتغلته او ضحكت عليه بالمعنى اللى انت تقصده
!

ومعروفه يابنى اى اتنين بيكونوا كويسين بيفضلوا يمدحوا فى
بعض والكلام دا
..

لكن بمجرد ما بيحصل خلاف كل واحد بيسىء للتاى قد ما
يقدر واكتر ويطلعه بقى اوحش حد فى الدنيا وانت فاهم الباقى
..


الاختيار الثالث


( وجع دماغ )


اولا :


فى لقاء ليه معاك فى ( راديو بنات مصر )
من حوالى سنه قولت ان خلاص قريب جدا هتعلن
خطوبتك على ( فــرح ) وساعتها قولتلك مش صعب
انكم ترتبطو ببعض بالرغم من انها سعوديه ولحد دلوقتى
مفيش اى جديد ظهر ؟ شايف ان الارتباط بينكم هيتم فعلا ؟



بصراحه يا مورشو ومتزعلش منى ؟

فرح مش حابه اسمها يتذكر فأي برنامج ليك

ونزول عند رغبتها واحترام ليها

مش حذكر أي تفاصيل بخصوص علاقتي بيها لان لو في حد
او ربع حد

واثق انو حيفرح لينا كانت هي اللي اتكلمت في التفاصيل دي
..
( سؤال بس اشاهين يعنى انتو واثقين ان محدش هيفرح
اومال كل مشاركه فى الصفحات بتكتب عنها ليه ^^ )



ثانيا :


مش شايف ان الادارة غلطت لما عينتك مشرف
على ( النقاش ) وبعديها ( صفحات مكشوفه )
والدليل على غلطها انها شالتك من الاشراف
بعد ما غلط فـ ( مشرفه القسم ) ؟

لا معتقدش ان الاداره غلطت .. لانى فى فتره كنت انشط
اعضاء المنتدى وفى كذا مجال ان كان ادبى او عام

وكنت استحق دا عن جداره خصوصا انى من اقدم الاعضاء
..

لكن الغلط كان من عندى انا ومأثبتش استحقاقى بالاشراف
فا تم اقصائى وانا رضيت بدا فى النهايه
..

لان فعلا انا مكنتش على قدر المسئوليه فى موقف او اتنين ..

لكن كنت شايف شغلى كويس جدا ان كان فى النقاش او فى الصفحات ..

بمناسبه قسم النقاش ..

أول تكريم كان على ايدي انا وجبل عالى والحمد لله كنا
متفاهمين جدا فى اداره القسم ومكانش فى ادنى مشكله
..



بمناسبه الصفحات

فا فكره القسم الجديد كانت فكرتى حتى من قبل ما اكون
مشرف عليه وعندك احضان الحبايب وفــرح ممكن تسألهم
..
وكمان كنت طلبت دا من طارق وحنون لما كانت اداريه ..
وكنت طالب انشاء قسم تانى كان اسمه قاعه مشاهير بنات
مصر .. وكنت هعمل الفكره فى قلم الاعضاء لكن كسلت
الحقيقه وكنسلتها
..

وكان فى غيره من مسابقات افضل المشاركات فى موضوع
زى سلسله ( قـــالوا ) اعتقد كان اسمه

مشاعر مكشوفه او حاجه زى كده

,ووالله يوم ما يكون مشرف شايف نفسه البوس

..


الاختيار الرابع


( كلام فى السياسه )


اولا :


شايف الوضع الحالى فى مصر ازاى وشايف ان
جماعه الاخوان كشفت نفسها الفترة الاخيرة ؟

شوف هو الوضع سىء جدا وسط انقسامات الشعب وتعدد
الاحزاب مما اسفر عن الانقسامات دى
..
دا غير ان كل حاجه فى البلد واقفه ومحدش عارف يروح
ولا يجي والشغل يوم ماشى وعشره لا
..
وكل يوم من سى لأسوأ ..
وغير الامن اللى مش موجود وغيره وغيره من اساسات
الدوله واقعه
!

اما جماعه الاخوان المسلمون ..

رغم اعتراضى الشديد معاهم

الا انى مش هتكلم عنهم ومش ههاجمهم احتراما للاعضاء
المؤيدين ليهم .. لانى بحب الاعضاء دى وبحترمها
..

فا وجب تقديرهم ..


ثانيا :


ايه رئيك فى لجنه ( الخمسين ) لوضع الدستور الجديد
وشايف مين يستحق يكون رئيس مصر القادم ؟



من وجهة نظرى انه لا ضرورة لوضع دستور يقيد مسار


الدوله فى هذه المرحله الحرجه
ويقيد تعديل القوانين من خلال الطعن بدم دستوريتها
فمهما كان الدستور الذى سيتم انتاجه فا اكيد ستكون به
ثغرات وتضارب !
.
لذا اقترح الاكتفاء ببعض القواعد والمعايير يتم الالتزام بها
ادبيا ..
كما هو معمول به فى بعض الدول

الاختيار الخامس


( صورة وتعليق )


طبعا هتقول رئيكم فى الاعضاء دى
بناء على وجودهم فى المنتدى وهل يستحقو
يكونو فى مناصبهم فى المنتدى والا لا من وجهة نظرك .

" 7oda "



محمود رجع فى وقت كنت انا فى مشكله او اتنين مع اعضاء ..
فا للأسف عرفته فى وقت مش كويس او هو عرف عن نفسه
بأسلووب


مش كويس ..
اما عن كونه يصلح ادارى من عدمه ..
فا من رأيى الشخصى لو وجوده فنى خاص بالسايت ..
فا كان بها
غير كده انا شوفته كام مرة منحاز لطرف عن الآخر ..
ودا مش كويس لأدارى لان الادارى لازم يكون محايد مش
منحاز لطرف عن الآخر


وانا اساسا وجوده بالنسبه ليا فالمنتدى زي وجود القلم
الاحمر
في


المدرسه مجرد اداه تصحيح

..
فبعتبره عضو عادى مش شايل منه ولا بحبه ولا بكرهه ..


Lost Pearl



كـ عضوه شايف انها مقبوله من قبل الاعضاء ..
وانا شخصيا كان حصل معاها اكتر من موقف مش كويس ..
لكن انا اعتذرت لما اخطأت .. وهي قبلت اعتذارى ..
وكـ مراقبه .. الى حد ما نشاطها مقبول مقارنه بزمايلها
المراقبين .. زى ماجيك مثلا لانه نشيط برده الى حد ما


وبرضو زيها زي حودا .. منحازه للكثير ..

3 /
countess



كـ عضوة مش شايف ليها اى تواجد ..

وانا كـ عضو عادى جدا .. شايل منها جدا جدا
وهى اعتذرت وانا قبلت اعتذارها .. لكن اكدب لو قلت انى
صافى من نحيتها .. واعتقد هى عارفه السبب
..
كـ مراقبه .. ادام بتراقب على الاعضاء الجُداد
فا مراقبتها جيده الى حد ما

فى النهايه اتمنى ان كلامى ميدايقش حد واكون خفيف عليكم
اشكرك يا مورشو على حوارك الجميل واستضافتك الطيبه ..
بكدا بتخلص ( 10 ) حلقات البرنامج .

انتظرونا الحلقات القادمة

تحياتى










التعديل الأخير تم بواسطة morshooo ; 09-17-2013 الساعة 02:11 AM
  رد مع اقتباس
قديم منذ /09-16-2013, 01:14 AM   #2

موقوف
 

 رقم العضوية : 21701
 تاريخ التسجيل : Jun 2009
 الجنس : ~ رجل
 المكان : هي عنـــــواني
 المشاركات : 10,706
 الحكمة المفضلة : يؤجل الله أمانينا ولا ينسـاها
 النقاط : Mr. M ! r o has a reputation beyond reputeMr. M ! r o has a reputation beyond reputeMr. M ! r o has a reputation beyond reputeMr. M ! r o has a reputation beyond reputeMr. M ! r o has a reputation beyond reputeMr. M ! r o has a reputation beyond reputeMr. M ! r o has a reputation beyond reputeMr. M ! r o has a reputation beyond reputeMr. M ! r o has a reputation beyond reputeMr. M ! r o has a reputation beyond reputeMr. M ! r o has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 2210268
 قوة التقييم : 0

Mr. M ! r o غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

مبدئيا بشكرك يا مورشو مره تانيه ..

وبكرر تمنياتى ان محدش يزعل من كلامى ..

اما عن تعليقك يا مورشو بخصوص موضوع كتابتى عن فرح فى مذكراتى ..

مانا سبق وقلتلك ان دى مذكره .. بكتب فيها كل ما يحلو لى .. ولاحظ كلمه ( مذكراتى )

يعنى خاصه بيا انا وبس ..

منور يا مورشو وتسلم







  رد مع اقتباس
قديم منذ /09-16-2013, 01:28 AM   #3

مشرف الاقسام الادبية و الرياضية

 

 رقم العضوية : 88921
 تاريخ التسجيل : Sep 2012
 الجنس : ~ رجل
 المكان : مصر
 المشاركات : 20,507
 الحكمة المفضلة : ما اصعب ان تخرج احساس امام اناس تشعر بالافلاس
 النقاط : احساسى صحيح has a reputation beyond reputeاحساسى صحيح has a reputation beyond reputeاحساسى صحيح has a reputation beyond reputeاحساسى صحيح has a reputation beyond reputeاحساسى صحيح has a reputation beyond reputeاحساسى صحيح has a reputation beyond reputeاحساسى صحيح has a reputation beyond reputeاحساسى صحيح has a reputation beyond reputeاحساسى صحيح has a reputation beyond reputeاحساسى صحيح has a reputation beyond reputeاحساسى صحيح has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 5281101
 قوة التقييم : 2641

احساسى صحيح غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى احساسى صحيح

 

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

مبدئيا احترم ارائك يا شاهين ولكن لى عتاب اخوى عليك
بما اننا فى منتدى ومكان عائلى ولكن هناك حدود للصراحة
وكما قرأت لك فى مدونتك انك بتحاول تصلح ما فاتك من خصومة مع اعضاء
لا يجب عليك ابدا مهما حدث ,,
وحتى إن كنت فعلا صريح انك تعلن على الملاْ كرهك لعضو بشكل علنى
حتى لو حدث بينكم اى صدام ,, لأن المنتديات تحدث فيها دائما تلك الاختلافات ولكن لا يجب ابدا ان تصل انك تعلن عن كرهك لأى عضو
ولو حتى بداعى إنك صريح ,, فأذا اردت التواصل والاستمرارية فى التعامل
كان وجب عليك التسامح والتصالح لاننا فى الاخر اخوات يجمعنا مكان واحد
وبنتقابل يوميا ,, ربما اى خلاف يستمر فترة ,, ولكن لا يجب ان يستمر للابد .
واحب افكرك بما حدث منك اتجاهى من كلام قاسى على الميل
ورغم كدة انا تناسيت وقلت دى ساعة غضب على الرغم انك الذى اخطأت فى حقى وكان مفروض اللى يحصل العكس ,, ولكنى تناسيت بداعى الاخوة
وعادى اخذت الامور ببساطة وعدت للتعامل معاك تانى ,, لا انكر انى زعلت جدا منك وقتها ,, ولكنى لم اكرهك ابدا بدليل انى تحدثت معاك عادى وضحكنا تانى عادى ,, ف الاخر اذكرك ان دى تقريبا تالت مرة تعلن على الملاْ كرهك
لعضو او اخ ليك فى المنتدى ودة شى يسىء لك قبل ان يسىء للاخريين
لذا انصحك كأخ بالتناسى والعودة للتعامل كأخ لا يحمل ضغينة لأحد .
وعذرا على الاطالة لأن الموقف استدعى ذلك
اشكرك على اجاباتك وواشكر مورشو على الحلقة الجميلة
احترامى لكما







  رد مع اقتباس
قديم منذ /09-16-2013, 01:48 AM   #4

موقوف
 

 رقم العضوية : 21701
 تاريخ التسجيل : Jun 2009
 الجنس : ~ رجل
 المكان : هي عنـــــواني
 المشاركات : 10,706
 الحكمة المفضلة : يؤجل الله أمانينا ولا ينسـاها
 النقاط : Mr. M ! r o has a reputation beyond reputeMr. M ! r o has a reputation beyond reputeMr. M ! r o has a reputation beyond reputeMr. M ! r o has a reputation beyond reputeMr. M ! r o has a reputation beyond reputeMr. M ! r o has a reputation beyond reputeMr. M ! r o has a reputation beyond reputeMr. M ! r o has a reputation beyond reputeMr. M ! r o has a reputation beyond reputeMr. M ! r o has a reputation beyond reputeMr. M ! r o has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 2210268
 قوة التقييم : 0

Mr. M ! r o غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

يا اخ ياسر عيد قراءه الموضوع من تانى

لانى معتقدش انى قلت بكره حد .. ويريت تقتبس الجمله اللى انا قلت فيها كده وتوريهانى !!

ولو تفتكر لما انا غلطت فى حقك انا جيت اعتذرت ليك عشان انا غلطت ..

واحب اقولك ان الكويس كويس لنفسه يا ياسر والعكس صحيح

وانت عارف انى بعزك برده ..

موفق







  رد مع اقتباس
قديم منذ /09-16-2013, 04:03 AM   #5

.مشرفة النقاش سابقا

شامخة... رغم الانكسار

 

 رقم العضوية : 86436
 تاريخ التسجيل : Jun 2012
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : فـ مكآن وسط كآئنات غريبة :|
 المشاركات : 10,470
 الحكمة المفضلة : يَنَامْ { الْحَقْ } آحَيَاَناً لََكِنَةُ لآ{ يَمُوَتَ}
 النقاط : ♥SaRa has a reputation beyond repute♥SaRa has a reputation beyond repute♥SaRa has a reputation beyond repute♥SaRa has a reputation beyond repute♥SaRa has a reputation beyond repute♥SaRa has a reputation beyond repute♥SaRa has a reputation beyond repute♥SaRa has a reputation beyond repute♥SaRa has a reputation beyond repute♥SaRa has a reputation beyond repute♥SaRa has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 61037
 قوة التقييم : 31

♥SaRa غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

حـلقة جميلة بجد
وصراحة عرفت حاجات عن شاهين
حسيت اني مش معاكي فـ المنتدي من الاساس
ههههههههههه
اية دة يا جودعان مش تفهومنا اية الحكاية
ولا احنا نعد بطيخ كدة يعني
بس بجد نايس حلقة وعرفت عن شاهين كتير
رغم اهني تعاملي معاهـ سطحي ومحصلش رغي بينا :d
والوآضح انة طيب بس لما بيزعل بيقفل جآمد
تسلم آمورشوا علي الحلقة







  رد مع اقتباس
قديم منذ /09-16-2013, 10:44 AM   #6

مشرفه عالم حواء سابقا

 

 رقم العضوية : 90741
 تاريخ التسجيل : Oct 2012
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : casa - maroc
 المشاركات : 33,813
 الحكمة المفضلة : الضربة التي لا تقتل تقوي
 النقاط : انجي_1 has a reputation beyond reputeانجي_1 has a reputation beyond reputeانجي_1 has a reputation beyond reputeانجي_1 has a reputation beyond reputeانجي_1 has a reputation beyond reputeانجي_1 has a reputation beyond reputeانجي_1 has a reputation beyond reputeانجي_1 has a reputation beyond reputeانجي_1 has a reputation beyond reputeانجي_1 has a reputation beyond reputeانجي_1 has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 1028136
 قوة التقييم : 515

انجي_1 غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

MY MmS

أوسمة العضو
افتراضي

جميل جدا بالتوفيق







  رد مع اقتباس
قديم منذ /09-16-2013, 05:07 PM   #7

 

 رقم العضوية : 7111
 تاريخ التسجيل : Sep 2008
 الجنس : ~ ولد
 المكان : Damietta
 المشاركات : 22,348
 الحكمة المفضلة : لو القرد مات القرداتي هيعرف يشتغل ؟
 النقاط : SiLver Spectra has a reputation beyond reputeSiLver Spectra has a reputation beyond reputeSiLver Spectra has a reputation beyond reputeSiLver Spectra has a reputation beyond reputeSiLver Spectra has a reputation beyond reputeSiLver Spectra has a reputation beyond reputeSiLver Spectra has a reputation beyond reputeSiLver Spectra has a reputation beyond reputeSiLver Spectra has a reputation beyond reputeSiLver Spectra has a reputation beyond reputeSiLver Spectra has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 5769582
 قوة التقييم : 2885

SiLver Spectra غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى SiLver Spectra

أوسمة العضو
افتراضي

اقتباس:
ايه الى اتعلمته فى طفولتك رغم تربيتك فى ملجأ
وصحيح اتكلمنا عن الموضوع دا قبل كدا بس اكيد
فى اعضاء ماتعرفش حاجا زى كدا ؟

وانت بقى صعبان عليك انه فى ناس متعرفش يا مش جايلك نوم


الحته دي فطستني ضحك
ما ترحم ام الملجأ بتاعه يا مورشو ههههههههههههههه







  رد مع اقتباس
قديم منذ /09-16-2013, 05:17 PM   #8

 

 رقم العضوية : 13962
 تاريخ التسجيل : Feb 2009
 الجنس : ~ ولد
 المكان : مصر
 المشاركات : 18,573
 الحكمة المفضلة : سأل الممكن المستحيل : أين تقيم ؟ فأجابه في أحلام العاجز
 النقاط : morshooo has a reputation beyond reputemorshooo has a reputation beyond reputemorshooo has a reputation beyond reputemorshooo has a reputation beyond reputemorshooo has a reputation beyond reputemorshooo has a reputation beyond reputemorshooo has a reputation beyond reputemorshooo has a reputation beyond reputemorshooo has a reputation beyond reputemorshooo has a reputation beyond reputemorshooo has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 2964942
 قوة التقييم : 1483

morshooo غير متواجد حالياً

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة silver spectra مشاهدة المشاركة

الحته دي فطستني ضحك
ما ترحم ام الملجأ بتاعه يا مورشو ههههههههههههههه
انتا عارف لو بيضايق من السرة دى



























كنت برضو سئلتهوله ^_^
ياعم الراجل اتعلم منه حاجات كتير
ومش عيب يقول ويكلم على الموضوع دا
وانا قولت احنا فى مندى عالمى فيه كل يوم
7000 مشترك جديد ^_^







  رد مع اقتباس
قديم منذ /09-16-2013, 09:01 PM   #9

مميزة لنشاط التحرير

 

 رقم العضوية : 76058
 تاريخ التسجيل : Oct 2011
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : ام الدنيا
 المشاركات : 8,290
 الحكمة المفضلة : انت تريد وانا اريد والله يفعل ما يريد
 النقاط : حلم عمري has a reputation beyond reputeحلم عمري has a reputation beyond reputeحلم عمري has a reputation beyond reputeحلم عمري has a reputation beyond reputeحلم عمري has a reputation beyond reputeحلم عمري has a reputation beyond reputeحلم عمري has a reputation beyond reputeحلم عمري has a reputation beyond reputeحلم عمري has a reputation beyond reputeحلم عمري has a reputation beyond reputeحلم عمري has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 1171354
 قوة التقييم : 586

حلم عمري غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

حلقة جميلة شاهين منور اكيد
عجبتني ارائه واحترمها اكيد
اتمناله التوفيق في حياته دايما
تسلم علي الحلقة مورشو ^^







  رد مع اقتباس
قديم منذ /09-16-2013, 10:30 PM   #10

موقوف
 

 رقم العضوية : 21701
 تاريخ التسجيل : Jun 2009
 الجنس : ~ رجل
 المكان : هي عنـــــواني
 المشاركات : 10,706
 الحكمة المفضلة : يؤجل الله أمانينا ولا ينسـاها
 النقاط : Mr. M ! r o has a reputation beyond reputeMr. M ! r o has a reputation beyond reputeMr. M ! r o has a reputation beyond reputeMr. M ! r o has a reputation beyond reputeMr. M ! r o has a reputation beyond reputeMr. M ! r o has a reputation beyond reputeMr. M ! r o has a reputation beyond reputeMr. M ! r o has a reputation beyond reputeMr. M ! r o has a reputation beyond reputeMr. M ! r o has a reputation beyond reputeMr. M ! r o has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 2210268
 قوة التقييم : 0

Mr. M ! r o غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة silver spectra مشاهدة المشاركة

الحته دي فطستني ضحك
ما ترحم ام الملجأ بتاعه يا مورشو ههههههههههههههه

ارحمه انت الاول يا عم

منور








التعديل الأخير تم بواسطة Mr. M ! r o ; 09-16-2013 الساعة 11:01 PM
  رد مع اقتباس
إضافة رد

الكلمات الدلالية (Tags)
لمن, الحلقة, الـ, يجرؤ, فقط


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
الحلقة السابعه من ( لمن يجرؤ فقط ) مع ( حنــــون ) morshooo منتدى يوميات الاعضاء 15 09-10-2013 09:03 AM
الحلقة السادسة من ( لمن يجرؤ فقط ) مع ( حَرفُُ هجآءّ ) morshooo منتدى يوميات الاعضاء 21 08-30-2013 06:59 PM
الحلقة الخامسة من ( لمن يجرؤ فقط ) مع ( SiLver Spectra ) morshooo منتدى يوميات الاعضاء 88 08-27-2013 06:26 PM
( الحلقة الرابعه ) من ( لمن يجرؤ فقط ) مع ( مسك الشهادة ) morshooo منتدى يوميات الاعضاء 10 08-22-2013 10:26 PM
الحلقة الثانية من ( لمن يجرؤ فقط ) مع ( واد حبيب ) morshooo منتدى يوميات الاعضاء 33 08-17-2013 03:38 PM


الساعة الآن 10:14 AM


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2020, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 RC 1
منتديات بنات مصر . منتدى كل العرب

a.d - i.s.s.w