::: فعاليات المنتدى :::

أهلا وسهلا بك إلى منتديات بنات مصر.
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات، بالضغط هنا. كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

آخر 12 مواضيع
مشتاق اوي لعيونك
الكاتـب : واد حبيب - آخر مشاركة : شاعر الإحساس - مشاركات : 3 -
توقع نتيجه الزمالك .... الرجاء
الكاتـب : واد حبيب - آخر مشاركة : شروق محمود - مشاركات : 10 -
ألووووووووو
الكاتـب : عاشق ولهان - آخر مشاركة : شاعر الإحساس - مشاركات : 8 -
اكسب وتوقع نتيجة ماتش الاهلى والوداد
الكاتـب : شروق محمود - آخر مشاركة : ۩۩ elMagic ۩۩ - مشاركات : 7 -
ليلة مرعبة تصميم
الكاتـب : .Lamar - آخر مشاركة : شاعر الإحساس - مشاركات : 6 -
مش قلت خلاص نسيتها
الكاتـب : شاعر الحب الحزين - آخر مشاركة : شاعر الإحساس - مشاركات : 21 -
كل يوم معلومه رياضيه
الكاتـب : شروق محمود - مشاركات : 26 -
فتاه جميله احزنت قلوب ملايين
الكاتـب : حازم34 - آخر مشاركة : يحيى الفضلي السودان - مشاركات : 15 -
نتيجه مسابقه إحساسك في صوره ٣
الكاتـب : دمعه حائره - آخر مشاركة : ۩۩ elMagic ۩۩ - مشاركات : 10 -
هوصلك...عاشق العامية
الكاتـب : ايمان طلعت - آخر مشاركة : فصيح - مشاركات : 11 -
نادينى ي ورد ( مسابقة العامية )
الكاتـب : Aya 7ekaya - آخر مشاركة : يحيى الفضلي السودان - مشاركات : 23 -
اول عضو يصل ل100000 مشاركه
الكاتـب : واد حبيب - آخر مشاركة : ۩۩ elMagic ۩۩ - مشاركات : 10 -

إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم منذ /05-24-2014, 11:23 AM   #1

مشرف سابق
 

 رقم العضوية : 83443
 تاريخ التسجيل : Apr 2012
 الجنس : ~ رجل
 المكان : أسيوط
 المشاركات : 100,003
 الحكمة المفضلة : طأطأ الرأس تسلم وأمتثل للأمر تغنم
 النقاط : العاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 2189056
 قوة التقييم : 1095

العاشق الذى لم يتب غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى العاشق الذى لم يتب إرسال رسالة عبر Skype إلى العاشق الذى لم يتب

 

 

 

 

 

MY MmS

أوسمة العضو
Arrow مراتى بتعاتبنى

{شوية شخابيط }
{قصدى زجل لاقصدى زى الزجل}
حبيت أسلم عليكم بيهم
المهم
**********
حبيبتى بتعاتبنى .

وتقولى ليه بطلت تغازلنى

ياما أنت قلتلى بحبك يانورالعين والننى

وكمان قلتلى مقدرش أنساكى

لأنك حتة منى

وكنت بتحسسنى إنى غالية عليك

وأنت بعيد عنى

إيه اللى غيرك خلاك تهجرنى

ولا أنتو ياصنف الرجالة

ديما تلعبو أحورك وتحاورنى

قلتلها خلاص

خلصتى كلام ولا أندهلك أمى

ياحبيبتى ده كان زمان

وأنتِ بعيدة عنى

فكان الكلام بيجى غصب عنى

ماعرفش كنت بقول إيه

لأنى بعدك جننى

وكنت خايف حد ياخدك منى

وكمان صوتك بهدلنى

عشان كده طلع الكلام

غصبن عنى

وأنت جنبى خرص لسانى

وتاه الشفع والوتر منى

ــ ـــــــ ـــ
تحياتى ليكم جميعا

وحشتونى
أخوكم
رفــــــ ع ـــــــت







  رد مع اقتباس
قديم منذ /05-24-2014, 02:04 PM   #2

من مبدعى المنتدى

 

 رقم العضوية : 94808
 تاريخ التسجيل : Sep 2013
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : دولة العشاق بمدينة الخيال
 المشاركات : 6,754
 الحكمة المفضلة : لا تشرق الشمس فى منتصف الليل .. ولكن فى قمة ألياس ينبت الأمل
 النقاط : إيلاانا has a reputation beyond reputeإيلاانا has a reputation beyond reputeإيلاانا has a reputation beyond reputeإيلاانا has a reputation beyond reputeإيلاانا has a reputation beyond reputeإيلاانا has a reputation beyond reputeإيلاانا has a reputation beyond reputeإيلاانا has a reputation beyond reputeإيلاانا has a reputation beyond reputeإيلاانا has a reputation beyond reputeإيلاانا has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 1158691
 قوة التقييم : 580

إيلاانا غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

رجاله حيرتنا شاعر يهزأ في حببته نكديه وشك ولاكلمة حلوه منها

ورفعت مرأته تبي كلمة حلوة منه

طفشتونا لاكدا عجبكم ولا كدا عجبكم :1 7:

طيب وانت ليه ماتقولها كلام حلو دا انت قبل اشوي قائل لشاعر ليه

وليه وخليك حنين تقول ملا تفعل يارفعت باشه

اغير نظرتي فيك يارفعت ولاايه انا بقول عنك طيوب وحنين



بصرف النظر عما سيق فعلا استمتعت بكلماتك

لها سجع جميلا وحس رائع

اسعدك الله بزوجتك وكتب لكما الخير

لك خالص التقدير والاحترام

بقايا صمت







  رد مع اقتباس
قديم منذ /05-24-2014, 03:13 PM   #3

عضوية التميز .آنينــ الكلماتــ .

 

 رقم العضوية : 78659
 تاريخ التسجيل : Dec 2011
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : cairo
 المشاركات : 4,822
 الحكمة المفضلة : عامل الناس كما تحب أن يعاملوك
 النقاط : .نبض القلوب. has a reputation beyond repute.نبض القلوب. has a reputation beyond repute.نبض القلوب. has a reputation beyond repute.نبض القلوب. has a reputation beyond repute.نبض القلوب. has a reputation beyond repute.نبض القلوب. has a reputation beyond repute.نبض القلوب. has a reputation beyond repute.نبض القلوب. has a reputation beyond repute.نبض القلوب. has a reputation beyond repute.نبض القلوب. has a reputation beyond repute.نبض القلوب. has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 552197
 قوة التقييم : 277

.نبض القلوب. غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

هههههههه
يعنى ع رأى المثل يتمسكن لحد ما يتمكن
يعنى تقول الكلام الحلو ايام الخطوبة
ولما تتجوزوا تديها ضهرك
دانتوا رجالة انانية صح
يارب المدام تعملك اضراب و تروح تاكل عند الحاجة بقى


على كلِ ربنا يسعدك و يسعدها
كلمات جميلة و سجع راقنى

دمت ..







  رد مع اقتباس
قديم منذ /05-24-2014, 04:07 PM   #4

مشرف الابداعات العامية

 

 رقم العضوية : 95707
 تاريخ التسجيل : Dec 2013
 العمر : 31
 الجنس : ~ ذكر
 المكان : الأردن
 المشاركات : 17,121
 الحكمة المفضلة : عش ما شئت فإنك ميت
 النقاط : شاعر الحب الحزين has a reputation beyond reputeشاعر الحب الحزين has a reputation beyond reputeشاعر الحب الحزين has a reputation beyond reputeشاعر الحب الحزين has a reputation beyond reputeشاعر الحب الحزين has a reputation beyond reputeشاعر الحب الحزين has a reputation beyond reputeشاعر الحب الحزين has a reputation beyond reputeشاعر الحب الحزين has a reputation beyond reputeشاعر الحب الحزين has a reputation beyond reputeشاعر الحب الحزين has a reputation beyond reputeشاعر الحب الحزين has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 1026686
 قوة التقييم : 514

شاعر الحب الحزين غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

جميلة روحك رفعت

وجميلة كلماتك في كل الحالات

ربنا يخليلك حبايبك ويخليك ليهم

احساسك جميل يا رفعت

احترامي وتقديري







  رد مع اقتباس
قديم منذ /05-24-2014, 04:28 PM   #5

مشرف سابق
 

 رقم العضوية : 83443
 تاريخ التسجيل : Apr 2012
 الجنس : ~ رجل
 المكان : أسيوط
 المشاركات : 100,003
 الحكمة المفضلة : طأطأ الرأس تسلم وأمتثل للأمر تغنم
 النقاط : العاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 2189056
 قوة التقييم : 1095

العاشق الذى لم يتب غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى العاشق الذى لم يتب إرسال رسالة عبر Skype إلى العاشق الذى لم يتب

 

 

 

 

 

MY MmS

أوسمة العضو
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بقايا صمت مشاهدة المشاركة
رجاله حيرتنا شاعر يهزأ في حببته نكديه وشك ولاكلمة حلوه منها

ورفعت مرأته تبي كلمة حلوة منه

طفشتونا لاكدا عجبكم ولا كدا عجبكم :1 7:

طيب وانت ليه ماتقولها كلام حلو دا انت قبل اشوي قائل لشاعر ليه

وليه وخليك حنين تقول ملا تفعل يارفعت باشه

اغير نظرتي فيك يارفعت ولاايه انا بقول عنك طيوب وحنين



بصرف النظر عما سيق فعلا استمتعت بكلماتك

لها سجع جميلا وحس رائع

اسعدك الله بزوجتك وكتب لكما الخير

لك خالص التقدير والاحترام

بقايا صمت
شكرا بقايا
اكيد المرأةتحتاج
دوما لكلمة حلوة
شرفنى مرورك
واسعدنى ردك
تحياتى







  رد مع اقتباس
قديم منذ /05-24-2014, 04:30 PM   #6

مشرف سابق
 

 رقم العضوية : 83443
 تاريخ التسجيل : Apr 2012
 الجنس : ~ رجل
 المكان : أسيوط
 المشاركات : 100,003
 الحكمة المفضلة : طأطأ الرأس تسلم وأمتثل للأمر تغنم
 النقاط : العاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 2189056
 قوة التقييم : 1095

العاشق الذى لم يتب غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى العاشق الذى لم يتب إرسال رسالة عبر Skype إلى العاشق الذى لم يتب

 

 

 

 

 

MY MmS

أوسمة العضو
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة .نبض القلوب. مشاهدة المشاركة
هههههههه
يعنى ع رأى المثل يتمسكن لحد ما يتمكن
يعنى تقول الكلام الحلو ايام الخطوبة
ولما تتجوزوا تديها ضهرك
دانتوا رجالة انانية صح
يارب المدام تعملك اضراب و تروح تاكل عند الحاجة بقى


على كلِ ربنا يسعدك و يسعدها
كلمات جميلة و سجع راقنى

دمت ..
شكرا نبض
بارك الله فيك
شرفنى المرور







  رد مع اقتباس
قديم منذ /05-24-2014, 04:30 PM   #7

مشرف سابق
 

 رقم العضوية : 83443
 تاريخ التسجيل : Apr 2012
 الجنس : ~ رجل
 المكان : أسيوط
 المشاركات : 100,003
 الحكمة المفضلة : طأطأ الرأس تسلم وأمتثل للأمر تغنم
 النقاط : العاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 2189056
 قوة التقييم : 1095

العاشق الذى لم يتب غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى العاشق الذى لم يتب إرسال رسالة عبر Skype إلى العاشق الذى لم يتب

 

 

 

 

 

MY MmS

أوسمة العضو
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شاعر الحب الحزين مشاهدة المشاركة
جميلة روحك رفعت

وجميلة كلماتك في كل الحالات

ربنا يخليلك حبايبك ويخليك ليهم

احساسك جميل يا رفعت

احترامي وتقديري
اشكرك خالد
لجليل مرورك
تحياتى وودى







  رد مع اقتباس
قديم منذ /05-24-2014, 08:49 PM   #8

مشرفة سابقه

 

 رقم العضوية : 91212
 تاريخ التسجيل : Dec 2012
 العمر : 27
 الجنس : ~ امرأة
 المكان : الدنيا
 المشاركات : 28,454
 الحكمة المفضلة : ومن الناس من يعجبك قوله في الحياة الدنيا ويشهد الله على ما في قلبه وهو ألد الخصام
 النقاط : Sorara has a reputation beyond reputeSorara has a reputation beyond reputeSorara has a reputation beyond reputeSorara has a reputation beyond reputeSorara has a reputation beyond reputeSorara has a reputation beyond reputeSorara has a reputation beyond reputeSorara has a reputation beyond reputeSorara has a reputation beyond reputeSorara has a reputation beyond reputeSorara has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 2793169
 قوة التقييم : 1397

Sorara غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

هههههههههه
الله اكبر
ايه الحاجات الحلوة دي يا رفعت
تحياتي واحترامي
مميز دايما اخي







  رد مع اقتباس
قديم منذ /05-25-2014, 01:58 PM   #9

مشرف ابداعات الأعضاء الأدبية سابقا

أميـــ الشعـــراء ــــر

 

 رقم العضوية : 66400
 تاريخ التسجيل : Feb 2011
 الجنس : ~ ذكر
 المكان : Dubai
 المشاركات : 8,779
 الحكمة المفضلة : To Be, Or Not To Be
 النقاط : شاعر الإحساس has a reputation beyond reputeشاعر الإحساس has a reputation beyond reputeشاعر الإحساس has a reputation beyond reputeشاعر الإحساس has a reputation beyond reputeشاعر الإحساس has a reputation beyond reputeشاعر الإحساس has a reputation beyond reputeشاعر الإحساس has a reputation beyond reputeشاعر الإحساس has a reputation beyond reputeشاعر الإحساس has a reputation beyond reputeشاعر الإحساس has a reputation beyond reputeشاعر الإحساس has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 1515696
 قوة التقييم : 758

شاعر الإحساس غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

طب ياعم ماتغازلها،،ليها الحق برضو

والعتاب حلو،،،ومطلوووب

احسن من النكد هههههههههههه

وبعدين ياعم طالما بتطلب يبقى بتقدر ويبقى تستاهل

ولو متمرش فيها ،،قلها توووبه بقى ههههههههه


جميله يارفعت،،،

وحروف في صوره كوميديه خفيفه،،،

رراقتني ،،،ودام نبض قلمك

ومتزعلش انت مراتك بقى ههههههههه


تحياااتي


شاعر الإحساس







  رد مع اقتباس
قديم منذ /05-25-2014, 02:27 PM   #10

مشرف سابق
 

 رقم العضوية : 83443
 تاريخ التسجيل : Apr 2012
 الجنس : ~ رجل
 المكان : أسيوط
 المشاركات : 100,003
 الحكمة المفضلة : طأطأ الرأس تسلم وأمتثل للأمر تغنم
 النقاط : العاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 2189056
 قوة التقييم : 1095

العاشق الذى لم يتب غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى العاشق الذى لم يتب إرسال رسالة عبر Skype إلى العاشق الذى لم يتب

 

 

 

 

 

MY MmS

أوسمة العضو
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nefertiti مشاهدة المشاركة
هههههههههه
الله اكبر
ايه الحاجات الحلوة دي يا رفعت
تحياتي واحترامي
مميز دايما اخي
اشكرك سما
بتجبرى بخاطرى
ربنايرضيك يارب
شرفنى مرورك
تحياتى







  رد مع اقتباس
إضافة رد

الكلمات الدلالية (Tags)
مراتي, بتعاتبنى


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
مراتى بتعاتبنى العاشق الذى لم يتب قسم الخواطر - وهمس القوافى حصرى بقلم الأعضاء 12 12-01-2014 01:53 AM
مراتى بتحب البلاستيشن حالمة باميرى خزعبلات الأعضاء 12 04-01-2014 09:33 PM
مراتي ياناس ♡Sad story نكت - طرائف - وناسة - فرفشة 2 12-21-2013 10:29 PM
اقف امام مراتي واسالها هل لي في ان احب ردت.... بنت من دار السلام قسم الخواطر - وهمس القوافى حصرى بقلم الأعضاء 2 09-15-2011 11:34 AM
مراتي . . . نكديه !! ميمووو999 قسم مناقشة المواضيع المتداوله والمنقوله 6 09-15-2011 05:01 AM


الساعة الآن 05:57 AM


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2020, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 RC 1
منتديات بنات مصر . منتدى كل العرب

a.d - i.s.s.w