::: فعاليات المنتدى :::

أهلا وسهلا بك إلى منتديات بنات مصر.
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات، بالضغط هنا. كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

آخر 12 مواضيع
عند الرحيل .. بقلم مهيب
الكاتـب : مهيب الركن . - آخر مشاركة : فصيح - مشاركات : 5 -
سجلو اسمي
الكاتـب : واد حبيب - آخر مشاركة : اميره الاميره - مشاركات : 4 -
إنسان
الكاتـب : فصيح - مشاركات : 14 -
حبيبتي وبس
الكاتـب : واد حبيب - آخر مشاركة : اميره الاميره - مشاركات : 13 -
اللي ف مرايتي
الكاتـب : د/ عبد الله - آخر مشاركة : اميره الاميره - مشاركات : 11 -
كادت تنسي..!
الكاتـب : YOo YA - آخر مشاركة : اميره الاميره - مشاركات : 10 -
حبيبي رجعلي تاني
الكاتـب : واد حبيب - آخر مشاركة : اميره الاميره - مشاركات : 13 -
علي قلبها
الكاتـب : عاشق ولهان - آخر مشاركة : اميره الاميره - مشاركات : 14 -
كل عام وأنتم بألف خير
الكاتـب : شاعر الحب الحزين - آخر مشاركة : اميره الاميره - مشاركات : 15 -
كلمة
الكاتـب : شاعر الحب الحزين - آخر مشاركة : اميره الاميره - مشاركات : 10 -
[درس] تبييض الأسنان بالفوتوشوب - Photoshop teeth whitening !
الكاتـب : JUST AHMED - آخر مشاركة : SaMa. - مشاركات : 7 -
رســـــالة لك ^_^
الكاتـب : Arco Baleno - آخر مشاركة : اميره الاميره - مشاركات : 17 -

إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم منذ /07-08-2014, 12:52 AM   #1

عضوية تميز

 

 رقم العضوية : 83984
 تاريخ التسجيل : Apr 2012
 العمر : 26
 الجنس : ~ رجل
 المكان : بجوار الزمالك في سماء الزعامة
 المشاركات : 19,470
 الحكمة المفضلة : الوصول للعالمية هو الهدف المنشود !
 النقاط : محمود الصاروخ has a reputation beyond reputeمحمود الصاروخ has a reputation beyond reputeمحمود الصاروخ has a reputation beyond reputeمحمود الصاروخ has a reputation beyond reputeمحمود الصاروخ has a reputation beyond reputeمحمود الصاروخ has a reputation beyond reputeمحمود الصاروخ has a reputation beyond reputeمحمود الصاروخ has a reputation beyond reputeمحمود الصاروخ has a reputation beyond reputeمحمود الصاروخ has a reputation beyond reputeمحمود الصاروخ has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 1132170
 قوة التقييم : 567

محمود الصاروخ غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى محمود الصاروخ

 

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي فين حق الصحبه ؟؟؟ !!!!



السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
==


موضوعى حبيت اعمله ب اسمى و مفكرتش ان اخرج و اعمل الموضوع ب زائر
ولا حاجه لأن هو موضوعى سؤال مش أكتر و موقف حصل

عاوز اعرف انا غلطت ف ايه بس
أو انا مش تمام ف ايه !

الموضوع ان واحد صحبى هو مش صاحب هو اخ و أكتر من اخ
حصل معاه موقف و مشكله مع ناس و أتدخلت معاه ف المشكله
عشان أشوف لو نقدر نحلها من غير مشاكل يبقى كويس
وكمان احنا ف رمضان و المشاكل بنحاول نقلل
منها بقدر الامكان

الموضوع ان كنت قاعد مع واحد صحبى من كام يوم بلليل ف الشارع عندنا
و كان عامل مشكله مع ناس و اتنين جم له واحنا قاعدين و اتكلمو معاه
انا مش رضيت اتدخل طول ما الموضوع ماشى تمام

لقيت الموضوع زاد عن حده و حصل ضرب و كلام من ده وطبعا
أى حد مكانى مش هيقف يتفرج أقل ما فيها هيشيل الناس عن بعضها
و يحاول يصلح الامور وخصوصا اننا ف رمضان

و فعلا دخلت ف النص و بدأت اشيلهم عن بعض

و كانت النتيجه ان أخدت خبطه ف دراعى بس كبيره شوية
و بوظت شكل دراعى خالص ويا عالم اما تخف هتفضل زى ماهى
كده ولا هتخف خالص

المهم ان واجب عليا انزل و احل المشكله
انما مش واجب ولا فرض انزل اتخانق عشان خاطر حد
لان محدش بيقدر الكلام ده

المشكله خلصت و اتحلت و تمام كده الحمدلله

اتفاجىء ان " صحبى " ده ماشى ف الشارع و لكل صحابنا
محمود ده مش تمام . محمود يوم المشكله عمل و عمل و عمل
محمود كان بيعمل و كان بيعمل . و كلام ملوش لزمه انه يتقال

طيب سؤالى بس ونفسى حد يجاوبنى عليه بجد
وميبصش ان محمود ده مش تمام او كده

هو فين حق الصحبه ؟
ليه لما نصاحب حد و يحصل موقف ملوش لزمه يخلينا نتكلم على بعض
قدام الغريب ؟؟؟
ليه اصلا ندخل الغريب ف النص ؟؟؟؟

هو انا واجب عليا ان انزل مشكله مليش فيها اصلا ؟؟
ولا ده بقى فرض وانا معرفش ؟؟

انـا نفسـى أفهـم

" فيـن حـق الصحـبه بس "

انـا حبيت اعمل الموضوع ب اسمى لان " صحبى " ده متابعنى هنا
وبيدخل يشوف مواضيعى و حبيت اعمله ب اسمى عشان لو دخل
يشوف السؤال ده

" فيـن حـق الصحـبه بس "

ليـه بنتكلم ع بعض ف ضهر بعض ؟
مش الأحسن ان لو ف حاجه تبقى ف الوش احسن ؟؟؟


انا عارف ان الموضوع ملوش لزمه
بس حبيت افضفض و أخد رأى الناس

" أنـا غلطـان ف إيـه "









  رد مع اقتباس
قديم منذ /07-08-2014, 12:56 AM   #2

مشرفة سابقه

 

 رقم العضوية : 91212
 تاريخ التسجيل : Dec 2012
 العمر : 26
 الجنس : ~ امرأة
 المكان : قَلَب ابني
 المشاركات : 28,340
 الحكمة المفضلة : ومن الناس من يعجبك قوله في الحياة الدنيا ويشهد الله على ما في قلبه وهو ألد الخصام
 النقاط : OM hammany has a reputation beyond reputeOM hammany has a reputation beyond reputeOM hammany has a reputation beyond reputeOM hammany has a reputation beyond reputeOM hammany has a reputation beyond reputeOM hammany has a reputation beyond reputeOM hammany has a reputation beyond reputeOM hammany has a reputation beyond reputeOM hammany has a reputation beyond reputeOM hammany has a reputation beyond reputeOM hammany has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 2781642
 قوة التقييم : 1391

OM hammany غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

منور القسم محمود
ليا عودة بالرد








  رد مع اقتباس
قديم منذ /07-08-2014, 01:09 AM   #3

عضو سوبر
 

 رقم العضوية : 93161
 تاريخ التسجيل : Jun 2013
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : El - mansoura
 المشاركات : 2,129
 الحكمة المفضلة : لآ شـ’ـئ يـبـقـ’ـى عـلـيـ مـ’ـا هـ’ـو عـلـيـ’ـه ..
 النقاط : ana lola has a reputation beyond reputeana lola has a reputation beyond reputeana lola has a reputation beyond reputeana lola has a reputation beyond reputeana lola has a reputation beyond reputeana lola has a reputation beyond reputeana lola has a reputation beyond reputeana lola has a reputation beyond reputeana lola has a reputation beyond reputeana lola has a reputation beyond reputeana lola has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 210663
 قوة التقييم : 106

ana lola غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

انا مش شايفه انك غلطان
ومستغربه هو صاحبك بوشين ليه دا انت ساعدته
مش سبته فى الخناقه ومشيت
وانت المفروض كنت تموت عشانه يعنى ما كفايه دراعك
على العموم شوفه هو ليه قال عليك كدا
ربنا يصلح ما بينكم







  رد مع اقتباس
قديم منذ /07-08-2014, 01:34 AM   #4

من مبدعى المنتدى

 

 رقم العضوية : 85876
 تاريخ التسجيل : Jun 2012
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : بلاد تحطيم الأحلام
 المشاركات : 11,740
 النقاط : ملاك صعبة الإمتلاك has a reputation beyond reputeملاك صعبة الإمتلاك has a reputation beyond reputeملاك صعبة الإمتلاك has a reputation beyond reputeملاك صعبة الإمتلاك has a reputation beyond reputeملاك صعبة الإمتلاك has a reputation beyond reputeملاك صعبة الإمتلاك has a reputation beyond reputeملاك صعبة الإمتلاك has a reputation beyond reputeملاك صعبة الإمتلاك has a reputation beyond reputeملاك صعبة الإمتلاك has a reputation beyond reputeملاك صعبة الإمتلاك has a reputation beyond reputeملاك صعبة الإمتلاك has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 296608
 قوة التقييم : 149

ملاك صعبة الإمتلاك غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

اولا الف سلاممه عليك ويارب ترجع زي اول واحسن
وبعدين بقى هوا يحمد ربووا ان عندوا صاحب زييك
بيداافع عنه من غير ما يطلب لان ناو مفيش الكلام ده
ولو هو مشي يتكلم عليك فالظاهر انه ما كنشي صاحب كويس
لان مع احترامي ليه لو كان كويس ما كنشي راح يتكلم عنكك يمين وشمال







  رد مع اقتباس
قديم منذ /07-08-2014, 02:58 AM   #5

موقوف
 

 رقم العضوية : 83443
 تاريخ التسجيل : Apr 2012
 الجنس : ~ رجل
 المكان : أسيوط
 المشاركات : 99,914
 الحكمة المفضلة : طأطأ الرأس تسلم وأمتثل للأمر تغنم
 النقاط : العاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 2188998
 قوة التقييم : 0

العاشق الذى لم يتب غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى العاشق الذى لم يتب إرسال رسالة عبر Skype إلى العاشق الذى لم يتب

 

 

 

 

 

MY MmS

أوسمة العضو
افتراضي

بارك الله فيك
وجزاك خيرا
لعظيم فائدة وحسن انتقاء
باقات ورودى وتحياتى







  رد مع اقتباس
قديم منذ /07-08-2014, 04:02 AM   #6

مميزة للنشاط التفاعلي

 

 رقم العضوية : 58387
 تاريخ التسجيل : Nov 2010
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : مصر
 المشاركات : 16,663
 النقاط : حافظة القرآن has a reputation beyond reputeحافظة القرآن has a reputation beyond reputeحافظة القرآن has a reputation beyond reputeحافظة القرآن has a reputation beyond reputeحافظة القرآن has a reputation beyond reputeحافظة القرآن has a reputation beyond reputeحافظة القرآن has a reputation beyond reputeحافظة القرآن has a reputation beyond reputeحافظة القرآن has a reputation beyond reputeحافظة القرآن has a reputation beyond reputeحافظة القرآن has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 28114
 قوة التقييم : 15

حافظة القرآن غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

اولا : الف سلامة عليك
ان شاء الله ترجع زى الاول واحسن كمان

ثانيا : انا مش شايفة انك غلطان
بالعكس يعنى لما تشوف صاحبك بيتخانق قدامك
طبيعى انك تحاول تحل الموضوع
دة ساعات الغريب بيحاول يحل فشوف الصاحب بقا

يمكن هو شايف انك غلطان فى حاجة معينة
بس بردو حتى لو كدة يعنى هو شايف حاجة معينة
المفروض يقولك او حتى ميقولش خالص
ويمكن يكون متضايق من حاجة قديمة بس بردو
يعنى يقدر اللى عملته معاه
انما يروح ويقول للناس يعنى حاجة مش لطيفة خالص

ربنا يهدى الجميع
وان شاء الله الصحبة يبقى ليها حق وخاطر عند الناس
ويارب الصداقة الحقيقية هى اللى تبقى موجودة مش المزيفة








التعديل الأخير تم بواسطة حافظة القرآن ; 07-08-2014 الساعة 04:06 AM
  رد مع اقتباس
قديم منذ /07-08-2014, 11:48 AM   #7

عضو فعال

 

 رقم العضوية : 97377
 تاريخ التسجيل : Jun 2014
 العمر : 25
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : Alex
 المشاركات : 366
 الحكمة المفضلة : DON'T let the past hold you back , you're missing the good stuff
 النقاط : Dodoz is a jewel in the roughDodoz is a jewel in the roughDodoz is a jewel in the roughDodoz is a jewel in the rough
 درجة التقييم : 326
 قوة التقييم : 0

Dodoz غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

الف سلامة على ايدك يا محمود وان شاء الله تكون احسن ♥

بص انا حطيت نفسى مكانك ولقيت ان رد فعلك ساعه المشكلة طبيعى , وبعدين صاحبك شكله كان عاوزك تضرب الناس على ما اظن يعنى وده مش حل للمشكلة بالعكس دا هيزيد اكتر وانت كمان هتضر اكتر منه ^^

دا غير انه بيتكلم عنك فى ضهرك وبيقول محمود مش تمام ومحمود مش عارفة ايه و....الخ

الصاحب الى زيه حذر منه اشتغل بمبدأ " حذر ولا تخون " عشان لو بيحبك فعلا عمره ماكان هيخليك تخش فى مشكلة وهوا عارف انها لو اطورت وضربتهم هتزيد وتبقى مشكلتك انت كمان , ثانيا انه مشالش انك وقفت اول واحد معاه ساعه الخناقة دا غير ان الكدمه الى حصلت فى ايدك بسبب انك ادخلت ودافعت عنه وهوا مفتكرش ولا حاجة من دى خالص ^^

متزعلش من كلامى عليه بس هتعرف ان كلامى صح بعدين ^^

تقبل مرورى ~

والف سلامة عليك تانى ♥

ودى ~








التعديل الأخير تم بواسطة Dodoz ; 07-08-2014 الساعة 11:50 AM
  رد مع اقتباس
قديم منذ /07-08-2014, 12:12 PM   #8

مشرفه قسم النقاش

 

 رقم العضوية : 97162
 تاريخ التسجيل : May 2014
 العمر : 23
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : Alex
 المشاركات : 10,613
 النقاط : bobaOo has a reputation beyond reputebobaOo has a reputation beyond reputebobaOo has a reputation beyond reputebobaOo has a reputation beyond reputebobaOo has a reputation beyond reputebobaOo has a reputation beyond reputebobaOo has a reputation beyond reputebobaOo has a reputation beyond reputebobaOo has a reputation beyond reputebobaOo has a reputation beyond reputebobaOo has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 733534
 قوة التقييم : 0

bobaOo غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

ألف سلامة عليك
من.رأيي انك مش غلطان خالص بس شوف يمكن عملت حاجه دايقتو
اتكلم معاه واستفسر

وربنا يهديكم







  رد مع اقتباس
قديم منذ /07-08-2014, 05:42 PM   #9

موقوف
 

 رقم العضوية : 83443
 تاريخ التسجيل : Apr 2012
 الجنس : ~ رجل
 المكان : أسيوط
 المشاركات : 99,914
 الحكمة المفضلة : طأطأ الرأس تسلم وأمتثل للأمر تغنم
 النقاط : العاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 2188998
 قوة التقييم : 0

العاشق الذى لم يتب غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى العاشق الذى لم يتب إرسال رسالة عبر Skype إلى العاشق الذى لم يتب

 

 

 

 

 

MY MmS

أوسمة العضو
افتراضي

ورجعتلك تانى
وبعد التحية والذى منه
وكل سنة وانت طيب
اسمعت المثل اللى بيقول
ماينول المخلص إلا تقطيع ملابسه
صاحبك ده بيحبك اوى
وكان قصده انك تسيبه يفرموه علقة مظبوطة ويكسروه وينام فى المستشفى شهر
علشان انت تروح تزوره هناك وتديله خمسين جنيه
هو ده اللى كان فى نية صاحبك
علشان لو نيته سليمة ماكانش زعل منك فى تصرفك اللى انت حكيته
ولربمايكون فيه حاجة احنا ما نعرفهاش
نسيت تذكرها بسبب الصيام
نقول ربنايهدى الجميع
ويحببنا فى بعض
ومنور
على فكرة انت مزعل ناس كترهنا كمان
مش بس صاحبك فى المنصورة
عيب عليك ياحودة تعمل كده







  رد مع اقتباس
إضافة رد

الكلمات الدلالية (Tags)
الصحبه, فين, ؟؟؟


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع



الساعة الآن 01:34 PM


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2019, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 RC 1
منتديات بنات مصر . منتدى كل العرب

a.d - i.s.s.w