::: فعاليات المنتدى :::

أهلا وسهلا بك إلى منتديات بنات مصر.
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات، بالضغط هنا. كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

آخر 12 مواضيع
عودة
الكاتـب : نزارالفاضل - آخر مشاركة : Lamees - مشاركات : 2 -
* غُـربـة حـــب*
الكاتـب : وليد الطويل - مشاركات : 232 -
فجر جديد
الكاتـب : احساسى صحيح - مشاركات : 0 -
قوانين
الكاتـب : نزارالفاضل - آخر مشاركة : وليد الطويل - مشاركات : 5 -
عتاب
الكاتـب : gntlsoll - آخر مشاركة : منيرة محسوب - مشاركات : 10 -
عتاب
الكاتـب : gntlsoll - آخر مشاركة : نزارالفاضل - مشاركات : 2 -
سيناء الحب
الكاتـب : نزارالفاضل - آخر مشاركة : ياسر عبد الباقي - مشاركات : 15 -
يناديك النبض
الكاتـب : فادي العراق - آخر مشاركة : fanaa - مشاركات : 15 -
أوله
الكاتـب : خالد عبد الحميد المصرى - آخر مشاركة : محمد خلاف - مشاركات : 1 -
نداء
الكاتـب : فادي العراق - آخر مشاركة : ياسر عبد الباقي - مشاركات : 10 -
جلا جلا....
الكاتـب : مارد الغضب - آخر مشاركة : ياسر عبد الباقي - مشاركات : 9 -
بقلمي🖤
الكاتـب : ana aboodya - آخر مشاركة : aboheba - مشاركات : 5 -

إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم منذ /03-18-2015, 06:41 PM   #1

مشرف الفضفضة سابقا

 

 رقم العضوية : 98784
 تاريخ التسجيل : Jan 2015
 الجنس : ~ ذكر
 المكان : الشرقيه
 المشاركات : 10,982
 الحكمة المفضلة : الفشل هو التجـآرب التى تسبق النجـــآح
 النقاط : جنون قلب has a reputation beyond reputeجنون قلب has a reputation beyond reputeجنون قلب has a reputation beyond reputeجنون قلب has a reputation beyond reputeجنون قلب has a reputation beyond reputeجنون قلب has a reputation beyond reputeجنون قلب has a reputation beyond reputeجنون قلب has a reputation beyond reputeجنون قلب has a reputation beyond reputeجنون قلب has a reputation beyond reputeجنون قلب has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 2070972
 قوة التقييم : 1036

جنون قلب غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي الحلقه الثالثه من )( العصابه



السلآم عليكم .. يارب تكونوآ ب خير..
زى مـآ تبعتم الحلقه الآولى والثـآنيه من العصـآبه
ده معـآدنـآ مع الخلقه الثــآلثه ..
ل متتآبعه الحلقه الآولى اضغط هنــآ
وايضـآ ل مشـآهده الحلقه الثــآنيه .. اضغط هُنــآ


يلآ بينــآ .. نشوف الاحدآث الجديده ..
فى الحلقه الثـآلثه من العصــآبه ..
واللى هيكون ضيف حلقتنــآ .. الظـآبطـ .. عاشق لم يتب ..
ونشوف ايه اللى هيحصل انهـــآرده ...يلآ بينـــآ .


.


جنون ../ اصطبحنا وصبح الملك لله ..
اما اروح اصحى .. ريا وسكينه
ريآ قصدى اركو اركو .. اصحى الساعه بقت 10
اركو ../ انت بتقولى الساعه كام
جنون / 10 ليه يعنى
اركو ../ نسيت احط اكل للكناريا .. ونسيت اكل الارنوب
وسع كده .. ملخبطى انت ..
جنون ../ لآ حول ولآقوه الا بالله امــآ آروح ل آيمى
هلآقيهـــآ بتتفرج على سنو وآيت ولآ حــآجه ..
اركو ../ حبيبى كناريــآ ياناس .. يا اختى يا اختى ..
انتى تحبنى زى ما انا بحبكـ .. ارنوبتى حبيبتى صباح الخير
مش هتبطل لعب بقى وتاكل حاجه عشان خاطر ..
جنون / عوض عيا عوض الصـآبرين يا رب .. انتى يا ايمى ..
ايمى ../ فى ايه وايه الغـآغه اللى انتوآ عاملينهــآ دى ..
جنون ../ ايه اللى انتى ماسكـآه ده انتى هتصلى ..
ايمى ../ انا هلعب ..يوجــآ محدش يكلمنى ل مده 3 ساعات
جنون ../ طب نتصل بقى ع البنكـ محدش يمشى غير لمـآ تخلصى يوجــآ
ايمى ../ طيب واعملى اكل .. وانتى يا اللى اسمك اركو
لمى حيوآنــآتك دى بعيد عشان اركز
جنون .../ بس بقى انتى وهى قرفتونى . احنــآ جـآين نسرق ولا جايين نلعب
نص ساعه كل واحده تكون جـآهزه ومتنسوش المسدســآت
اركو ../ وطى صوتكـ امه لا اله الا الله عرفت ان احنـآ رايحين نسرق
ايمى .. / صبرنى يارب .. عليكم ..
جنون ../ انا اسف انا اللى مش فاهمكم اانا اللى قارفكم ,.,
ممكن نخلص
ايمى ../ حاضر
اركو ../ طيب

.
.
.
جنون ../ ايه اللى انتى لآبســآه ده ..
اركو .. / ايه هدوم ..
جنون ../ مــآ علينــآ من الهدوم ايه الشنطه دى ..
اركو ../ فيها اكلى ومايتى .. ومحدش يقولى هاتى حاجه
جنون ../ وايه اللى بيلعب ده
اركو ../ ارنوبتى يرضيك اسيبهــآ ل وحدهــآ هنــآ يجي ليها اكتئاب
جنون / يا لهوى يا امه يا لهوى يا امه انا اللى جبت ده كله ل نفسى
ارمى الشنطه دى من قدآمى . .ومن هنــآ ورايح هنسرق واحنا صايمين ..
ايمى / انا جاهزه ,,
اركو .. / اهىء اهىء اهىء ..ايه الى انتى عملتيه فى البـآلطو ده
ايمى ../ ما هو طويل عليــآ قصرته شويه ..
اركو ../ كان بيقولك هتلبسيه فىالمهمه دى مش هيشتريهولكـ
روحوآ انتوآ انا مودى اتغير مش جايه .
جنون ../ مودكـ ماله يا عسل
هو احنـآ رايحين دريم باركـ... هننجز ..يلا بينــــآ
كل واحده عارفه هتعمل ايه بالظبط
اركو ../ ايه بالظبط
ايمى ../ ايه بالظبط
جنون ../ يلا بينــآ كده انا اطمنت ..روحنا فى داهيه




تـآكسى ..


جنون ../ اركبوآ
ايمى / انا هقعد جمب السوآق ..
جنون ../ هو احنــآ بنتفسح ..
اركو .../ ما تبطلوآ غلبه بقى البنك هيقفل ومش هنعرف نسرقه ..
جنون ../ يعنى ارمى نفسى تحت عربيه واستريح منكم ..
شواق التاكس ../ ما تيلآ يا استـآذ.. هنقضيها كلآم
جنون ../ اتفضلوآ ..
بنك اسكندريه . يا اسطه


جنون ../ ادخلى يا ايمى ومتنسيش انا قلت ليك ايه .. يلا يا اركو ورآهــآ
استنوآ .. مين اللى جاى ده ..ظـآبط يا نهار ابيض بدرى كده
عاشق ../ انــآ الرآئد عاشق لم يتب ..
اركو ../ هو فى ظـآبط اسمه عاشق
ايمى ../ اه ما هو ده ظـآبط ايقـآع فى فرقه كـآظم السـآهر
جنون ../ روحنــآ فى داهيه اسفين يا باشــآ.
عاشق ../ ولآ يهمكـ معرضين ل الاشكــآل دى ..
فى مسـآعده ممكن اسـآعدكم ..بيهــآ
جنون ../ لآ شكرآ دآ آحنــآ بنخلص مصلحه فىالبنكـ
عاشق ../ طيب خد بالكـ فى 3 مجـآنين جاتلنـآ آخبــآريه .. انهم هيسرقوآ البنكـ
اركو ../ عشان تبقى تعلى صوتكـ اهو الموضوع اتكشف ..
عاشق ../ بتقول ايه العصفوره دى
جنون ../ دى بتهزر معـآك ..ايمى انتى ساكته ليه مش عوآيدكـ
اركو ../ ممكن اتصور سيلفى مع الظبـآبطـ
عاشق ../ لآ بتكسف انا .. وقت تانى ..سلآم


.
.
جنون / بسرعه .. ومن غير اى استظرآف
ايمى ../ هاى ..
الموظف ../ اهلين ..
ايمى ../ ايه الكرم ده اهلين اه ما احنا فى بنك كل حاجه ب فلوس
الموظف ../ اقدر اسـآعدكـ
ايمى ../ عايزه اعمل وديعه .. بنكيه وعايزه اعرف ايه المميزآت
الموظف ../ طيب ممكن بطـآقه سيـآدتكـ
ايمى ../ طيب منا ممكن احكيلكـ عنى وهفهمك اكتر .
الموظف ../ تحكييلى ايه فاكره نفسك شهرزآد
ايمى ../ البلد كهـآ بقت ظريفه ..




اركو ../ صبـآح الخير
الموظف 2 / صبـآح النور منوره ..
اركو ../ ازيك عامل ايه
الموظف 2/ انا كويس اتفضلى اقدر اسـآعدكـ ب ايه
اركو ../ انا جايلى .. حوآله من ****************** وعايزه استعلم عنهــآ
الموظف 2 ../ طيب ممكن اسمكـ ورقم الحوآله ..
اركو ../ اسمى اركو .. ورقم تليفونى ...
جنون ../ مساء الخير يا افندم .. حضرتكـ عايز اسحب فلوس ...
الموظف 2 ../ عندكـ بره يا افندم ..
اركو ./ ايه الغبـآء ده يعنى مشفتش ..الماكينه اللى بره
جنون ../ ما هو فعلا غباء عن غبــآء بيفرق..
بتقوليله رقم تليفونك ربنــآ يسترهــآ
اركو ../ انت عارف حضرتكـ .. انا ارتحتلكـ بصرآحه
انت عارف البنت اللى هنــآكـ دى .. البـآلطو ده بتـآعى ..



كله يرفع ايده ..ضرب نار ..
اركو ../ الغبى نسى يحط كآتم الصوت .


الحرآمى ../ مش عايز نفس ..كل ينزل على الارض..
جنون ../ جايين نسرق فى اليوم الغلط يا لهوتينى
ايمى ../ جتكـ نيله شايف الشغل .. والله هروح انضم ليهم ..
جنون ../ هو حضرتكـ مش ظـآبط يا عاشق افندى
عاشق ../ بس عشان انا بخــآف اوى من الحرآميه .
جنون .../ هو حضرتكـ طـآلع من كليه شرطه ولآ تدبير منزلى
عاشق ../ خليك جمبى والنبى بنوبك ثوآب..
اركو ../ صعب عليـــآ والله .اديله كيس الشيبسى ده
جنون ../ جبتيه منين ده
اركو ../ وهو ده وقته



الحرآمى ../ مش عاوز نفس .. يلا هاتوآ كل الفلوس ..
ايمى ../ انا معايا 100 جنبه تاخدهـــآ وتسبنى امشى
وتقتل الاتنين دول
الحرآمى .. / اقعدى يا بت انتى ب لبس الالعـآب ده
جنون ../ بتسلمينـــآ تسليم اهـآلى صبرك عليا
ايمى ../ ما انت شايف شكل الحرآمى عامل ازاى ..
وشايف معاه كام ..حرامى .. هى دى العصـآبات اللى تفرح
عاشق ..*/ يعنى انتوآ ال 3 مجانين الى جايين يسرقوآ البنكـ
اركو ../ يا اخى اتلهى انت كمــآن مش مكفيك الحرآميه دول كهم
وماسك فينا احنــآ ..


جنون ../ على رأى المثل
تبقى السريقه فى بوئك وتقسم ل غيركـ
انتظروآ الحلقه القــآدمه .. من العصــآبه
وتوآبع السرقه دى ..
ب التوفيق لكم جميعـــآ ..



اتقدم ب خالص شكرى ل ـ عاشق لم يتب
على تشريفه معانا ..
دمتم فى امــآن الله







  رد مع اقتباس
قديم منذ /03-18-2015, 07:18 PM   #2

 

 رقم العضوية : 45025
 تاريخ التسجيل : Mar 2010
 العمر : 26
 الجنس : ~ رجل
 المكان : الرياض
 المشاركات : 98,748
 الحكمة المفضلة : سأدع الدنيـا تفعـل بـيّ مـا تشاء . فــهــي " لــن "تتجـرأ ان تفعـل " أكثـر " مِمـآ كتبـه الله لـــيّ
 النقاط : ۩۩ elMagic ۩۩ has a reputation beyond repute۩۩ elMagic ۩۩ has a reputation beyond repute۩۩ elMagic ۩۩ has a reputation beyond repute۩۩ elMagic ۩۩ has a reputation beyond repute۩۩ elMagic ۩۩ has a reputation beyond repute۩۩ elMagic ۩۩ has a reputation beyond repute۩۩ elMagic ۩۩ has a reputation beyond repute۩۩ elMagic ۩۩ has a reputation beyond repute۩۩ elMagic ۩۩ has a reputation beyond repute۩۩ elMagic ۩۩ has a reputation beyond repute۩۩ elMagic ۩۩ has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 16445873
 قوة التقييم : 8223

۩۩ elMagic ۩۩ غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ۩۩ elMagic ۩۩

 

 

 

 

 

MY MmS

أوسمة العضو
افتراضي

ذات مومنت $
اما تخلى العاشق ظابط
يتطلع بيخاف من الحراميه
لا حلو السيناريو داا
وسبحان الله اصحاب النوايا السودا بيتجمعوا ف يوم واحد
رايحين تسرقوا اتثبتوا من الحرامى المجهول
هيتطلع السواق ف الاخر







  رد مع اقتباس
قديم منذ /03-18-2015, 07:39 PM   #3

رمضان شهر الكرم ❤

 

 رقم العضوية : 98903
 تاريخ التسجيل : Feb 2015
 الجنس : ~ أنثى
 المشاركات : 2,425
 النقاط : أميرة محمود has a reputation beyond reputeأميرة محمود has a reputation beyond reputeأميرة محمود has a reputation beyond reputeأميرة محمود has a reputation beyond reputeأميرة محمود has a reputation beyond reputeأميرة محمود has a reputation beyond reputeأميرة محمود has a reputation beyond reputeأميرة محمود has a reputation beyond reputeأميرة محمود has a reputation beyond reputeأميرة محمود has a reputation beyond reputeأميرة محمود has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 1056175
 قوة التقييم : 529

أميرة محمود غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

ههههههه
يا سرقة ما تمت
وايمى هتتنازل عن 100 جنيه
وعنكم وعن الخطة ف لحظة
والشيبسي له دور كبير في حياة اركو
والظابط خايف من الحرامى
حظكم دمار صراحة
هههههههههه
حلقة جامدة جنون
تموت م الضحك
وحمد الله ع سلامتك








  رد مع اقتباس
قديم منذ /03-18-2015, 07:56 PM   #4

مشرف الفضفضة سابقا

 

 رقم العضوية : 98784
 تاريخ التسجيل : Jan 2015
 الجنس : ~ ذكر
 المكان : الشرقيه
 المشاركات : 10,982
 الحكمة المفضلة : الفشل هو التجـآرب التى تسبق النجـــآح
 النقاط : جنون قلب has a reputation beyond reputeجنون قلب has a reputation beyond reputeجنون قلب has a reputation beyond reputeجنون قلب has a reputation beyond reputeجنون قلب has a reputation beyond reputeجنون قلب has a reputation beyond reputeجنون قلب has a reputation beyond reputeجنون قلب has a reputation beyond reputeجنون قلب has a reputation beyond reputeجنون قلب has a reputation beyond reputeجنون قلب has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 2070972
 قوة التقييم : 1036

جنون قلب غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

المــآجكـ ..
منورنــآ يا زعيم ..
ويارب الحوآر يكون عجبكـ ..
ورفعت حبيبى .. وهو ده الطبيعى ..
ده رومـآنسى ملوش فى شغل العصـآبــآت


منور حبيبى ..
دمت فى حفظ الله







  رد مع اقتباس
قديم منذ /03-18-2015, 08:00 PM   #5

مشرف الفضفضة سابقا

 

 رقم العضوية : 98784
 تاريخ التسجيل : Jan 2015
 الجنس : ~ ذكر
 المكان : الشرقيه
 المشاركات : 10,982
 الحكمة المفضلة : الفشل هو التجـآرب التى تسبق النجـــآح
 النقاط : جنون قلب has a reputation beyond reputeجنون قلب has a reputation beyond reputeجنون قلب has a reputation beyond reputeجنون قلب has a reputation beyond reputeجنون قلب has a reputation beyond reputeجنون قلب has a reputation beyond reputeجنون قلب has a reputation beyond reputeجنون قلب has a reputation beyond reputeجنون قلب has a reputation beyond reputeجنون قلب has a reputation beyond reputeجنون قلب has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 2070972
 قوة التقييم : 1036

جنون قلب غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

اميره

شفتى انا فى عز تعبى وآقف معاهم
وهى بتبيعنـآ ب 100 جنيه .



منوره يا اميره
وانا الحمد لله تمــآم
ربنا ما يحرمنا من سؤالك ابدا
بس شوفتى احنا ربنا بيحبنا روحن نسرق يوم غلط
الحمد لله الحلقه عجبتك







  رد مع اقتباس
قديم منذ /03-18-2015, 08:50 PM   #6

 

 رقم العضوية : 95527
 تاريخ التسجيل : Dec 2013
 العمر : 39
 الجنس : ~ امرأة
 المكان : الاسماعيليه
 المشاركات : 41,339
 الحكمة المفضلة : رب استرني فوق الارض وتحت الارض ويوم العرض عليك
 النقاط : ايمان طلعت has a reputation beyond reputeايمان طلعت has a reputation beyond reputeايمان طلعت has a reputation beyond reputeايمان طلعت has a reputation beyond reputeايمان طلعت has a reputation beyond reputeايمان طلعت has a reputation beyond reputeايمان طلعت has a reputation beyond reputeايمان طلعت has a reputation beyond reputeايمان طلعت has a reputation beyond reputeايمان طلعت has a reputation beyond reputeايمان طلعت has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 3706894
 قوة التقييم : 1854

ايمان طلعت غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

MY MmS

أوسمة العضو
افتراضي

هههههههههههه
ايه الظابط الرقيق دة اللى بيحاف من الجراميه
شكله فى الاخر هيطلع الزعيم ههههههههه
حلقه حلوة فى انتظار القادمم
تحياتي







  رد مع اقتباس
قديم منذ /03-18-2015, 09:05 PM   #7

موقوف
 

 رقم العضوية : 83443
 تاريخ التسجيل : Apr 2012
 الجنس : ~ رجل
 المكان : أسيوط
 المشاركات : 99,892
 الحكمة المفضلة : طأطأ الرأس تسلم وأمتثل للأمر تغنم
 النقاط : العاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond reputeالعاشق الذى لم يتب has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 2188998
 قوة التقييم : 0

العاشق الذى لم يتب غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى العاشق الذى لم يتب إرسال رسالة عبر Skype إلى العاشق الذى لم يتب

 

 

 

 

 

MY MmS

أوسمة العضو
افتراضي

لوكان الظابط خايف
يبقى عليه السلام
آخرروقان يااسلام
انت والعسلوات
بتنفسو عنناشوية
يدوم الشغل الراقى ده
وتسلم الايادى







  رد مع اقتباس
قديم منذ /03-18-2015, 10:17 PM   #8

موقوف
 

 رقم العضوية : 96934
 تاريخ التسجيل : Apr 2014
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : المحلة الكبرى الغربية
 المشاركات : 4,696
 الحكمة المفضلة : الصبر جميل
 النقاط : انا جيجي has a brilliant futureانا جيجي has a brilliant futureانا جيجي has a brilliant futureانا جيجي has a brilliant futureانا جيجي has a brilliant futureانا جيجي has a brilliant futureانا جيجي has a brilliant futureانا جيجي has a brilliant futureانا جيجي has a brilliant futureانا جيجي has a brilliant futureانا جيجي has a brilliant future
 درجة التقييم : 1764
 قوة التقييم : 0

انا جيجي غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

ربنا يسامحك يا اسلا خلتنى افطس من الضحك عليك انت وايمى واركو

منتظرة حلقتكم الجاية







  رد مع اقتباس
قديم منذ /03-18-2015, 11:00 PM   #9

عضوية التميز

 

 رقم العضوية : 85535
 تاريخ التسجيل : Jun 2012
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : اسكندريه
 المشاركات : 2,611
 النقاط : همسه دموع has a reputation beyond reputeهمسه دموع has a reputation beyond reputeهمسه دموع has a reputation beyond reputeهمسه دموع has a reputation beyond reputeهمسه دموع has a reputation beyond reputeهمسه دموع has a reputation beyond reputeهمسه دموع has a reputation beyond reputeهمسه دموع has a reputation beyond reputeهمسه دموع has a reputation beyond reputeهمسه دموع has a reputation beyond reputeهمسه دموع has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 7397
 قوة التقييم : 4

همسه دموع غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

ده انا اللى هسلمكم تسليم اهالى جننتونى هههههههههههه


ايه السرقه اللى مش هتم دى اصوت يقولو البت اتهبلت


ارنوب وكنارى ياركو ههههههههههههههه ياحبيبتى

وايمى طلعتى قوزعه ههههههههههههههه

وجنون انا اتجننت اصلا منك هههههههههههه دى حراميه فى كجى

هههههههههههه العاشق انت مين جابك هنا بس


تحياتى ليكم







  رد مع اقتباس
قديم منذ /03-19-2015, 12:02 AM   #10

مشرفه القصص والابداعات سابقا

 

 رقم العضوية : 92692
 تاريخ التسجيل : May 2013
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : محافظة بني سويف
 المشاركات : 30,021
 الحكمة المفضلة : كن كاالنخيل على الاحقاد مرتفعاً ترمى بحجر فترمي اجمل الثمر
 النقاط : Lamees has a reputation beyond reputeLamees has a reputation beyond reputeLamees has a reputation beyond reputeLamees has a reputation beyond reputeLamees has a reputation beyond reputeLamees has a reputation beyond reputeLamees has a reputation beyond reputeLamees has a reputation beyond reputeLamees has a reputation beyond reputeLamees has a reputation beyond reputeLamees has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 3151800
 قوة التقييم : 1576

Lamees غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

MY MmS

أوسمة العضو
افتراضي

الناس كلها بقت شريرة
وعايزين يسرقوا البنك
ده ايه الحظ الاسود ده
قليل الحظ يلاقي العضمة فين ^_^
نايس اسلام







  رد مع اقتباس
إضافة رد


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
الحلقه الثانيه من )( العصابه جنون قلب منتدى يوميات الاعضاء 26 03-19-2015 05:11 AM
العصابه )( الحلقه الاولى جنون قلب منتدى يوميات الاعضاء 28 03-16-2015 04:22 PM
الحلقه التالته من تحت المجهر Stop Ana Eltop منتدى يوميات الاعضاء 28 10-01-2014 05:56 PM
الحلقه الثالثه من فاطمه توحد ارواح قصص - روايات - حكايات ...منقولة 6 11-27-2012 07:21 PM
برنامج :: العصابه :: تقديم داليا أبو عمر - الحلقه الثالثه , متجدد haytham ali تحميل مسلسلات و مسرحيات - مسلسلات رمضان 2018 - مسلسلات تركية 1 08-08-2012 02:23 PM


الساعة الآن 12:56 AM


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2020, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 RC 1
منتديات بنات مصر . منتدى كل العرب

a.d - i.s.s.w