::: فعاليات المنتدى :::

أهلا وسهلا بك إلى منتديات بنات مصر.
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات، بالضغط هنا. كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

آخر 12 مواضيع
عودة
الكاتـب : نزارالفاضل - آخر مشاركة : وليد الطويل - مشاركات : 1 -
* غُـربـة حـــب*
الكاتـب : وليد الطويل - مشاركات : 200 -
فجر جديد
الكاتـب : احساسى صحيح - مشاركات : 0 -
قوانين
الكاتـب : نزارالفاضل - آخر مشاركة : وليد الطويل - مشاركات : 5 -
عتاب
الكاتـب : gntlsoll - آخر مشاركة : منيرة محسوب - مشاركات : 10 -
عتاب
الكاتـب : gntlsoll - آخر مشاركة : نزارالفاضل - مشاركات : 2 -
سيناء الحب
الكاتـب : نزارالفاضل - آخر مشاركة : ياسر عبد الباقي - مشاركات : 15 -
يناديك النبض
الكاتـب : فادي العراق - آخر مشاركة : fanaa - مشاركات : 15 -
أوله
الكاتـب : خالد عبد الحميد المصرى - آخر مشاركة : محمد خلاف - مشاركات : 1 -
نداء
الكاتـب : فادي العراق - آخر مشاركة : ياسر عبد الباقي - مشاركات : 10 -
جلا جلا....
الكاتـب : مارد الغضب - آخر مشاركة : ياسر عبد الباقي - مشاركات : 9 -
بقلمي🖤
الكاتـب : ana aboodya - آخر مشاركة : aboheba - مشاركات : 5 -

إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم منذ /08-13-2015, 05:01 PM   #1

عضوية تميز

 

 رقم العضوية : 98853
 تاريخ التسجيل : Feb 2015
 العمر : 19
 الجنس : ~ بنوتة
 المكان : الجيزه
 المشاركات : 4,530
 الحكمة المفضلة : اللى بيحبك عمره ما هيسيبك ...:(
 النقاط : ParoOo has a reputation beyond reputeParoOo has a reputation beyond reputeParoOo has a reputation beyond reputeParoOo has a reputation beyond reputeParoOo has a reputation beyond reputeParoOo has a reputation beyond reputeParoOo has a reputation beyond reputeParoOo has a reputation beyond reputeParoOo has a reputation beyond reputeParoOo has a reputation beyond reputeParoOo has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 41810
 قوة التقييم : 21

ParoOo غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

MY MmS

أوسمة العضو
Talking منتدى المتزوجون " دكتور نوشة "

نشوف نوشه او هنا كتبت ايه عن خطوبتها "
هو صيدلي وانا صيدلانيه

هو شغله مندوب ادويه ببجي الصيدليه نطلب منه اوردرات

اعرف من 8 شهور شغل وزماله ... بنحضر محاضرات او اي ميتنج بيحصل بنلاقي بعض صدفه

اكلمنا بعد تكرار الصدف .. اتقدملي مرة ورفضت .. عشان مش حابه مشاكل الارتباط ههههههه
اتقدم تاتي وافقت وماما اقنعتني انه يجي ويتقدم ونشوف ونحكم بعدها

اهلي وافقوا ورحبوا وحبوه من اول يوم جه فيه البيت

قرينا فاتحه تاني يوم عيد الفطر ولبسنا دبل

خطوه وشبكه في العيد الكبير ان شاء الله

تسمه احمد

حالي ايه بعد الخطوبه .. متلخبطه وجياتي كلها ملخبطه

في النوم في الخروج في الصحبان .. ساعات انام اللاقي بيتصل يقولي اجي
او متيجي نخرج مع اخواتك

لبسي طبعا اتغير ... هههههههههههه بحب لما اخرج البس كوتشي وتريننج

او جبنز وبلوزة ومشي حالك

دلوقت بقى مضطرة كل منخرج البس اللي في الدولاب هههههه

بعرف اعمل كذا حاجه في وقت واحد وببقى مركزة جدا بس هو مبيحبش ده فبضطر لو موجود اتفرغ تماما وده طبعا غير طبعي خاااالص

يعني عادي امسك موبايل واكلم مع اخواتي وتي في شغال ابقى مركزة في اللي بياقال وافتح منتدى واكتب

عاااادي

معاه بقى مبيحصلش ولا اي حاجه
يعتي من الاخر كله ملخبط هههههههه

اي خدمه سنيوريتا "

ههههههههه ماشى يا هنا انتظروا مع ضيف اخر :d







  رد مع اقتباس
قديم منذ /08-13-2015, 05:05 PM   #2

مشرفة يوميات الاعضاء سابقاً

 

 رقم العضوية : 99469
 تاريخ التسجيل : Jun 2015
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : القاهرة
 المشاركات : 12,767
 الحكمة المفضلة : سلمت امري الى الله وهو نعم الوكيل
 النقاط : Dr. AnOosHo has a reputation beyond reputeDr. AnOosHo has a reputation beyond reputeDr. AnOosHo has a reputation beyond reputeDr. AnOosHo has a reputation beyond reputeDr. AnOosHo has a reputation beyond reputeDr. AnOosHo has a reputation beyond reputeDr. AnOosHo has a reputation beyond reputeDr. AnOosHo has a reputation beyond reputeDr. AnOosHo has a reputation beyond reputeDr. AnOosHo has a reputation beyond reputeDr. AnOosHo has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 488928
 قوة التقييم : 245

Dr. AnOosHo غير متواجد حالياً

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

اه يمجنونه هههههههههههه .. انا ببعتلك خاص عشان تنزليها بالمنظر ده

ههههههههه والله العظيم مجنونه







  رد مع اقتباس
قديم منذ /08-13-2015, 05:06 PM   #3

مشرفة اليوميات سابقا

 

 رقم العضوية : 80178
 تاريخ التسجيل : Jan 2012
 العمر : 23
 الجنس : ~ بنوتة
 المشاركات : 4,949
 النقاط : Hearts Whisper has a reputation beyond reputeHearts Whisper has a reputation beyond reputeHearts Whisper has a reputation beyond reputeHearts Whisper has a reputation beyond reputeHearts Whisper has a reputation beyond reputeHearts Whisper has a reputation beyond reputeHearts Whisper has a reputation beyond reputeHearts Whisper has a reputation beyond reputeHearts Whisper has a reputation beyond reputeHearts Whisper has a reputation beyond reputeHearts Whisper has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 477130
 قوة التقييم : 239

Hearts Whisper غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

هههههههههه .. انتي خدتي بنصيحتي
وسيبتي الى فى ايدك :d
ههههههه مفترية انتي اصلا :d
توبيك لذيذ يا بنووتة .. استري ^_^







  رد مع اقتباس
قديم منذ /08-13-2015, 05:15 PM   #4

تجاوز بند15 من قوانين الموقع
 

 رقم العضوية : 10497
 تاريخ التسجيل : Jan 2009
 العمر : 30
 الجنس : ~ رجل
 المكان : فـ قلبهــآــى
 المشاركات : 8,479
 الحكمة المفضلة : كن ارقى من ان تجمع ذنوبا مصدرها الحديث عن الناس !!
 النقاط : ŌиĹч.Ḿё has a reputation beyond reputeŌиĹч.Ḿё has a reputation beyond reputeŌиĹч.Ḿё has a reputation beyond reputeŌиĹч.Ḿё has a reputation beyond reputeŌиĹч.Ḿё has a reputation beyond reputeŌиĹч.Ḿё has a reputation beyond reputeŌиĹч.Ḿё has a reputation beyond reputeŌиĹч.Ḿё has a reputation beyond reputeŌиĹч.Ḿё has a reputation beyond reputeŌиĹч.Ḿё has a reputation beyond reputeŌиĹч.Ḿё has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 794640
 قوة التقييم : 0

ŌиĹч.Ḿё غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

ههههههه انابستغرب الاعتراف بردو
ر بنا يخليكم لبعض







  رد مع اقتباس
قديم منذ /08-13-2015, 05:46 PM   #5

عضوية تميز

 

 رقم العضوية : 99610
 تاريخ التسجيل : Jul 2015
 الجنس : ~ رجل
 المشاركات : 1,309
 الحكمة المفضلة : لكل داء دواء يستطب به .. إلا الحماقة اعيت من يداويها
 النقاط : العقل الباطن has a reputation beyond reputeالعقل الباطن has a reputation beyond reputeالعقل الباطن has a reputation beyond reputeالعقل الباطن has a reputation beyond reputeالعقل الباطن has a reputation beyond reputeالعقل الباطن has a reputation beyond reputeالعقل الباطن has a reputation beyond reputeالعقل الباطن has a reputation beyond reputeالعقل الباطن has a reputation beyond reputeالعقل الباطن has a reputation beyond reputeالعقل الباطن has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 472395
 قوة التقييم : 237

العقل الباطن غير متواجد حالياً

أوسمة العضو
افتراضي

موضوع جميل
و لذيذ ولو حقيقى فدا حلو مش وحش
بس انا بعقب على انك بتعرفى تعملى اكثر من حاجه فى وقت واحد خصوصاً ان كنتى بتكلمى كذا شخص فى نفس الوقت اكيد مش ينفع
لان فى المثل بيقول صاحب بالين كداب
بس الموضوع فكرته جميله
وحد يخطف بنوته لتفضح الدنيا
استرى يا حجه مش كدا







  رد مع اقتباس
قديم منذ /08-13-2015, 06:10 PM   #6

مشرفة يوميات الاعضاء سابقاً

 

 رقم العضوية : 99469
 تاريخ التسجيل : Jun 2015
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : القاهرة
 المشاركات : 12,767
 الحكمة المفضلة : سلمت امري الى الله وهو نعم الوكيل
 النقاط : Dr. AnOosHo has a reputation beyond reputeDr. AnOosHo has a reputation beyond reputeDr. AnOosHo has a reputation beyond reputeDr. AnOosHo has a reputation beyond reputeDr. AnOosHo has a reputation beyond reputeDr. AnOosHo has a reputation beyond reputeDr. AnOosHo has a reputation beyond reputeDr. AnOosHo has a reputation beyond reputeDr. AnOosHo has a reputation beyond reputeDr. AnOosHo has a reputation beyond reputeDr. AnOosHo has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 488928
 قوة التقييم : 245

Dr. AnOosHo غير متواجد حالياً

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hearts whisper مشاهدة المشاركة
هههههههههه .. انتي خدتي بنصيحتي
وسيبتي الى فى ايدك :d
ههههههه مفترية انتي اصلا :d
توبيك لذيذ يا بنووتة .. استري ^_^
هههههههههههههه لا والنبي ايه







  رد مع اقتباس
قديم منذ /08-13-2015, 06:11 PM   #7

مشرفة يوميات الاعضاء سابقاً

 

 رقم العضوية : 99469
 تاريخ التسجيل : Jun 2015
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : القاهرة
 المشاركات : 12,767
 الحكمة المفضلة : سلمت امري الى الله وهو نعم الوكيل
 النقاط : Dr. AnOosHo has a reputation beyond reputeDr. AnOosHo has a reputation beyond reputeDr. AnOosHo has a reputation beyond reputeDr. AnOosHo has a reputation beyond reputeDr. AnOosHo has a reputation beyond reputeDr. AnOosHo has a reputation beyond reputeDr. AnOosHo has a reputation beyond reputeDr. AnOosHo has a reputation beyond reputeDr. AnOosHo has a reputation beyond reputeDr. AnOosHo has a reputation beyond reputeDr. AnOosHo has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 488928
 قوة التقييم : 245

Dr. AnOosHo غير متواجد حالياً

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ŌиĹч.Ḿё مشاهدة المشاركة
ههههههه انابستغرب الاعتراف بردو
ر بنا يخليكم لبعض
هههههههههههههه .. ويخليك يارب .. تسلم







  رد مع اقتباس
قديم منذ /08-13-2015, 06:13 PM   #8

مشرفة يوميات الاعضاء سابقاً

 

 رقم العضوية : 99469
 تاريخ التسجيل : Jun 2015
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : القاهرة
 المشاركات : 12,767
 الحكمة المفضلة : سلمت امري الى الله وهو نعم الوكيل
 النقاط : Dr. AnOosHo has a reputation beyond reputeDr. AnOosHo has a reputation beyond reputeDr. AnOosHo has a reputation beyond reputeDr. AnOosHo has a reputation beyond reputeDr. AnOosHo has a reputation beyond reputeDr. AnOosHo has a reputation beyond reputeDr. AnOosHo has a reputation beyond reputeDr. AnOosHo has a reputation beyond reputeDr. AnOosHo has a reputation beyond reputeDr. AnOosHo has a reputation beyond reputeDr. AnOosHo has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 488928
 قوة التقييم : 245

Dr. AnOosHo غير متواجد حالياً

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة العقل الباطن مشاهدة المشاركة
موضوع جميل
و لذيذ ولو حقيقى فدا حلو مش وحش
بس انا بعقب على انك بتعرفى تعملى اكثر من حاجه فى وقت واحد خصوصاً ان كنتى بتكلمى كذا شخص فى نفس الوقت اكيد مش ينفع
لان فى المثل بيقول صاحب بالين كداب
بس الموضوع فكرته جميله
وحد يخطف بنوته لتفضح الدنيا
استرى يا حجه مش كدا


لا وانت الصادق انا وصلت لمرحله المنافق ههههههههه انا صاحب تلاته وفوق

كنت في الجامعه اكون بلعب في المحاضرة واخر روقان ويقومني الدكتور يقولي كنت بقول ايه .. اقوله اللي بيقوله

لما زهق مني اخد الكارنيه بتاعي هههههههههه

لا بعرف الحمدلله اعمل كذا حاجه وانا ريلاكس خالص واركز

هههههههههههههه نورت يفندم







  رد مع اقتباس
قديم منذ /08-13-2015, 06:25 PM   #9

 

 رقم العضوية : 72854
 تاريخ التسجيل : Jul 2011
 العمر : 29
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : بيتنا
 المشاركات : 7,041
 الحكمة المفضلة : أفعل ما شئت فإنك ميت
 النقاط : ندوشه 2011 has a reputation beyond reputeندوشه 2011 has a reputation beyond reputeندوشه 2011 has a reputation beyond reputeندوشه 2011 has a reputation beyond reputeندوشه 2011 has a reputation beyond reputeندوشه 2011 has a reputation beyond reputeندوشه 2011 has a reputation beyond reputeندوشه 2011 has a reputation beyond reputeندوشه 2011 has a reputation beyond reputeندوشه 2011 has a reputation beyond reputeندوشه 2011 has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 801925
 قوة التقييم : 401

ندوشه 2011 غير متواجد حالياً

 

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

ربنا يسعدكم ويبعد عنكم اى عقربه مفتريه







  رد مع اقتباس
قديم منذ /08-13-2015, 09:49 PM   #10

مشرفة يوميات الاعضاء سابقاً

 

 رقم العضوية : 99469
 تاريخ التسجيل : Jun 2015
 الجنس : ~ أنثى
 المكان : القاهرة
 المشاركات : 12,767
 الحكمة المفضلة : سلمت امري الى الله وهو نعم الوكيل
 النقاط : Dr. AnOosHo has a reputation beyond reputeDr. AnOosHo has a reputation beyond reputeDr. AnOosHo has a reputation beyond reputeDr. AnOosHo has a reputation beyond reputeDr. AnOosHo has a reputation beyond reputeDr. AnOosHo has a reputation beyond reputeDr. AnOosHo has a reputation beyond reputeDr. AnOosHo has a reputation beyond reputeDr. AnOosHo has a reputation beyond reputeDr. AnOosHo has a reputation beyond reputeDr. AnOosHo has a reputation beyond repute
 درجة التقييم : 488928
 قوة التقييم : 245

Dr. AnOosHo غير متواجد حالياً

 

 

 

 

أوسمة العضو
افتراضي

هههههههههه حلوة عقربه مفتريه ياندوش

امين يارب ههههههههههه







  رد مع اقتباس
إضافة رد


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
جـ / سؤال مع دكتور نوشة .. حملة فاكرينهم Hearts Whisper منتدى يوميات الاعضاء 39 08-05-2015 09:34 PM
راقيه باخلاقي vs دكتور نوشة .. سلفني حلقة .. حملة فاكرينهم Hearts Whisper منتدى يوميات الاعضاء 7 07-20-2015 04:34 PM
دكتور نوشة " مبروك "! αЛαstoOorα منتدى سجل الاعضاء 25 07-18-2015 09:45 PM
دكتور جامعي دون ارجل ولا ايدي واكثر دكتور محبوب لطلبتة كاسيولينا منتدى الجوالات 2019- نوكيا - ايفون - بلاك بيرى - اندرويد 1 09-08-2011 09:00 PM


الساعة الآن 08:38 PM


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2020, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 RC 1
منتديات بنات مصر . منتدى كل العرب

a.d - i.s.s.w